Шифр: КУ27/2017/16/2
   Журнал

Клінічна та експериментальна патологія. - Виходить кожного кварталу
2017р. Т. 16 № 2
Зміст:
Авраменко, А. А. Алкогольные приоритеты у больных хроническим неатрофическим гастритом / А. А. Авраменко. - С.3-6
Badiuk, M. I. Experience in providing medical and psychological assistance servicemen taking part in the hostilities / M. I. Badiuk [et al.]. - С.7- 12
Інші автори: Shevchuk O. S., Biryuk I. G., Yeshchenko A. I., Tsyrkot I. M., Kukovska I. L., Sykyrytska T. B.
Владиченко, К. А. Аналіз результатів спермограм медичного центру лікування безпліддя за 2010-2015 рр. / К. А. Владиченко, В. О. Юзько, А. В. Андрієць. - С.13-16
Гаєвська, В. Ю. Особливості імунної відповіді у хворих на системну склеродермію / В. Ю. Гаєвська. - С.17-19
Заремба, Є. Х. Комплексне застосування аторвастатину та альфа-ліпоєвої кислоти в лікуванні хворих на ішемічну хворобу серця / Є. X. Заремба, О. В. Смалюх. - С.20-24
Іващук, С. І. Окремі показники імунорезистентності організму і реактивні відповіді нейтрофілів у хворих на синдром діабетичної стопи за наявності трофічної виразки / С. І. Іващук, М. В. Красовський, І. Г. Красовська. - С.25-29
Карвацька, Н. С. Клінічні особливості посттравматичного стресового розладу в учасників антитерористичної операції / Н. С. Карвацька [та ін.]. - С.30-34
Інші автори: Юрценюк О. С., Савка С. Д., Карвацька Т. Г., Ротар С. С.
Карвацька, Н. С. Ризик виникнення захворювань серцево-судинної системи у хворих на шизофренію / Н. С. Карвацька [та ін.]. - С.35-39
Інші автори: Юрценюк О. С., Савка С. Д., Карвацька Т. Г., Ротар С. С.
Мельничук, Л. В. Сучасні аспекти перебігу вітряної віспи у дітей / Л. В. Мельничук [та ін.]. - С.40-43
Інші автори: Іванова Л. А., Білейчук Р. Ю., Корніліч О. А.
Miheeva, T. N. To the question of vegetative background in children with chronic gastroduodenal pathology / T. N. Miheeva, N. A. Popelyuk, A.-M. V. Popelyuk. - С.44-48
Мороз, П. В. Генетична детермінованість імунологічних та метаболічних порушень при розповсюдженому перитоніті / П. В. Мороз. - С.49-56
Нікоряк, Р. А. Особливості госпіталізації учасників антитерористичної операції із психічними розладами / Р. А. Нікоряк. - С.67-60
Прокопів, О. В. Клініко-епідеміологічна характеристика сальмонельозу у дітей раннього віку / О. В. Прокопів, І. В. Дибас, Н. М. Прикуда. - С.61-66
Тащук, В. К. Вплив гіперурикемії на зміни кардіомаркерів, коронарного та функціонального резервів у хворих на стабільну стенокардію / В. К. Тащук, Васек Обейд Аль Салама Мухамед. - С.67-71
Тащук, В. К. Маса тіла у хворих з серцево-судинною дисфункцією при артериальній гіпертензії / В. К. Тащук [та ін.]. - С.72-76
Інші автори: Хребтій Г. І., Аль Салама Мухамед Васек Обейд, Савчук О. В., Ковалишена О. Я., Шевчук В. А., Гарасим Н. Д.
Усенко, О. Ю. Дослідження впливу коагуляції конвекційно-інфрачервоної термохірургічної технології на резекційну поверхню печінки (експериментальне дослідження) / О. Ю. Усенко [та ін.]. - С.77-81
Інші автори: Литвиненко О. М., Тернавський О. П., Савицька І. М.
Бандрівська, О. О. Використання пелоїдотерапії у пародонтології (огляд літератури) / О. О. Бандрівська. - С.82-85
Карлійчук, М. А. Діабетична оптична нейропатія: проблеми визначення та класифікації (огляд літератури) / М. А. Карлійчук. - С.86-90
Мислицький, В. Ф. Роль нейроімуноендокринної системи в дизрегуляції морфогенетичних процесів в ембріо- та фетогенезі / В. Ф. Мислицький [та ін.]. - С.91-96
Інші автори: Ткачук С. С., Ткачук О. В., Бурденюк І. П., Перепелюк М. Д.
Петринич, В. В. Свинець: токсикологічні, гігієнічні та біологічні аспекти / В. В. Петринич, Л. І. Власик, О. А. Петринич. - С.97-102
Федів, О. І. Патогенетичні ообливості розвитку та прогресування остеоартрозу, поєднаного з цукровим діабетом типу 2, у хворих з ожирінням та артеріальною гіпертензією / О. І. Федів, Ю. І. Сердулець, Л. О. Гавриш. - С.103-109
Khukhlina, O. S. The main pathogenetic constituents of comorbid chronic obstructive pulmonary disease and chronic pancreatitis (literature review) / O. S. Khukhlina [et al.]. - С.110-114
Інші автори: Ursul O. O., Voyevidka O. S., Kaniovska L. V., Gaydichuk V. S., Andrusiak O. V.
Швець, В. І. Вплив поверхнево-активних речовин на організм людини / В. І. Швець [та ін.]. - С.115-119
Інші автори: Тимофійчук І. Р., Семененко С. Б., Швець Н. В.
Авраменко, А. А. Случай некачественной эрадикации хеликобактерной инфекции при применении комбинации ингибитора протонной помпы и препарата висмута - Де-Нола у больного хроническим неатрофическим гастритом / А. А. Авраменко. - С.120-123
Анцупова, В. В. Самостійна робота студентів вищих медичних навчальних закладів України, як один з етапів їх подальшої адаптації до роботи в лікувально-профілактичних закладах / В. В. Анцупова [та ін.]. - С.124-127
Інші автори: Гришняєва О. В., Григорук В. В., Ушко Я. А., Остапчук В. Г.
Lapa, G. M. To the problem of the formation of alien discursive competence in future doctors / G. M. Lapa, A. M. Semysiuk. - С.128-130
В. К. Патратій - учений, керівник, людина ... (до 90-ї річниці від Дня народження). - С.131
Професор Масікевич Юрій Григорович (до 60-ї річниці від Дня народження). - С.132
Дейнека, С. Є. Професор Георгій Платонович Калина - людина, вчений, педагог (до 115-річчя з дня народження) / С. Є. Дейнека [та ін.]. - С.133-136
Інші автори: Сидорчук І. Й., Міхєєв А. О., Яковичук Н. Д.
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)




    Lapa, G. M.
    To the problem of the formation of alien discursive competence in future doctors / G. M. Lapa, A. M. Semysiuk // Клініч. та експерим. патологія. - 2017. - Том 16, N 2. - P128-130


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE
КОММУНИКАЦИОННЫЕ БАРЬЕРЫ -- COMMUNICATION BARRIERS
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Objective - the objective of this direction in the system of teaching the students foreign languages for special goals is the development of foreign language communication, which may be proved useful to future specialists in their successful communication with foreign colleagues on such topic as analysis, examination of a patient, ability to present a patient, description of a practical case, participation in discussion, substantiation of the diagnostics choice and treatment, doctor’s round of patients, use of intercultural communication in the chosen medical profession
Verbal communication of doctors, medical personnel are inseparable from their professional activity, where they use different kinds of intercourse such as exchange of opinion concerning various aspects of organizing, medicinal, preventive daily work, public intercourse ( meetings, conferences), which form integral picture of the discursive doctor’s activity as curator, interlocutor, consultant, psychologist
Мета – розвиток англомовної комунікації, яка може знадобитися майбутнім фахівцям успішно спілкуватися зі своїми зарубіжними колегами на такі теми: аналіз, обстеження хворого, вміння представляти хворого, описати випадок з практики, взяти участь у дискусіях, обґрунтувати вибір діагностики та лікування, представити процес обходу хворих, використовувати міжкультурну комунікацію в медицині та обраній професії
В рамках розробки сучасної моделі дискурсивної компетенції медичних фахівців необхідно спрямовувати весь курс підготовки майбутніх лікарів на навчання медичного дискурсу для коректного використання багатогранних елементів даного лінгвістичного феномена
Дод.точки доступу:
Semysiuk, A. M.

Вільних прим. немає


Шифр: КУ27/2023/22/2
   Журнал

Клінічна та експериментальна патологія. - Виходить кожного кварталу
2023р. Т. 22 № 2
Зміст:
Гур’єв, С. О. Аналіз клініко-анатомічної характеристики доpожньо-транспортної травми в умовах обласного міста (повідомлення перше: обсяг ураження) / С. О. Гур’єв [та ін.]. - С.3-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кушнір В. А., Гребенюк В. І., Соловйов О. С.
Коломійцев, О. В. Особливості формування каналів вогнепальних поранень, спричинених 7,62 мм експансивними кулями типів "HPBT" та "SP" / О. В. Коломійцев [та ін.]. - С.9-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сапєлкін В. В., Мацюк К. В., Зябліцев Є. І.
Косілова, С. Є. Антиоксидантна недостатність як фактор ризику прееклампсії / С. Є. Косілова. - С.17-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Меленко, С. Р. Вірусні ко-інфекції у хворих на ВІЛ-інфекцію / С. Р. Меленко [та ін.]. - С.22-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Москалюк В. Д., Пижик М. А., Сухолиткий Ю. Р., Грицюк М. О.
Морар, І. К. Мікробіологічні особливості лапаротомної рани при виникненні повної евентрації за онкологічного процесу / І. К. Морар. - С.28-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чобану, Я. В. Прогностичне значення рівня сіртуїну-1 у сироватці крові пацієнтів із хронічним коронарним синдромом, хронічним обструктивним захворюванням легень та їх поєднанням / Я. В. Чобану, Т. О. Ілащук. - С.34-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Rusina, S. M. Social deprivation as a risk factor for mental maladjustment among the younger generation of Ukrainians / S. M. Rusina [та ін.]. - С.41-46. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Karvatska N. S., Nikoriak R. A., Savka S. D., Blazhina I. Y.
Блажіна, І. Ю. Дослідження сезонності екзацербації при біполярному афективному розладі / І. Ю. Блажіна, С. М. Русіна, В. М. Кобевка. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кашул, С. В. Особливості перебігу запальних захворювань дихальних шляхів за гіпотиреоїдного статусу та під впливом його корекції (огляд літератури) / С. В. Кашул [та ін.]. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хухліна О. С., Андрусяк О. В., Коваленко С. В.
Ілащук, Т. О. Застосування інгібіторів натрій-залежного котранспортера глюкози 2-го типу у пацієнтів у гострому періоді інфаркту міокарда / Т. О. Ілащук, І. В. Мірінюк. - С.58-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Срібна, В. О. Клітинна загибель: сучасний погляд на апоптоз та аутофагію / В. О. Срібна. - С.63-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Денисенко, О. І. Становлення дерматовенерології на Буковині: роль професора З. Н. Гржебіна як засновника наукової дерматовенерологічної школи / О. І. Денисенко [та ін.]. - С.71-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Перепічка М. П., Перепічка М. П., Ткачук С. С., Гаєвська М. Ю., Бродовська Н. Б., Сторожук М. В., Волошина Х.-Б. А.
Garvasiuk, O. V. The effectiveness of interactive methods in the educational process / O. V. Garvasiuk [та ін.]. - С.77-83. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Namestiuk S. V., Tkachuk S. S., Guz L. O., Velyka A. Ya., Lapa G. M.
Ткачук, Р. В. Особливості респіраторних проявів COVID-19 на тлі супутньої онкологічної патології у педіатричній практиці (спостереження з практики) / Р. В. Ткачук [та ін.]. - С.84-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Колоскова О. К., Гарас М. Н., Білоус Т. М., Романчук Л. І.
Nikoriak, R. A. Post-traumatic stress disorder in a serviceman after returning from Russian captivity (clinical case study) / R. A. Nikoriak. - С.88-91. - Bibliogr. at the end of the art.
Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXIX. - С.92-94
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




   
    The effectiveness of interactive methods in the educational process [Text] = Ефективність застосування інтерактивних методів у навчальному процесі / O. V. Garvasiuk [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 2. - P77-83. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Кл.слова (ненормовані):
метод "мозковий штурм" -- клінічне мислення -- іспит -- "кейс-метод"
Анотація: Interactive teaching methods organize the learning process as the teachers’ and students’ creativity combination. The use of these methods in the educational process is based on the principles of scientific quality, informativeness and self-development, the relationship between theory and practice, and the optimal combination of individual and collective activity. An important feature of interactive games is their ability to motivate the student for learning, for socialization and professional development promotion. Moreover, teachers should provide an opportunity to test knowledge in practice and in an urgent situation, and integrate students’ skills and abilities. The aim of the work – to review and justify the use of interactive teaching methods, as well as business and role-playing games in a medical institution of higher education and to propose a brainstorming method for practical training. Іnteractive teaching methods include creative tasks, small group work and educational games, the use of public resources (inviting a specialist, attending thematic excursions), involving students in social projects, studying the material through an interactive lecture, student-teacher and peer-to-peer methodologies, working with visual materials, using and analyzing video and audio materials, the case method, analyzing a situation from the participant’s practice, testing, questionnaires, an exam with further analysis of the result. The use of interactive teaching methods ensures the activation of mental activity, leadership qualities of the student, develops clinical and critical thinking of the future specialist. The practice of applying the «brainstorming» method is considered to be promising for improving the quality of knowledge acquisition, it is a simple technique; its methodology is easy to understand and also to apply in the course of practical activities of the teacher. Conclusions. Game-based teaching methods in higher education can be the basis for purposeful modeling of the integral structure of the future doctor’s professional activity. The main advantages of interactive teaching methods are the possibility of activating students’ independent cognitive and mental activity, increasing motivation to study the discipline, increasing self-esteem in the process of obtaining positive results, and developing skills in modern information technology. The main goal and essence of the brainstorming method is to improve the training of specialists, their training and development of professional skills to a high level of qualification. This method stimulates the intuitive thinking in the process of searching for ideas and suggestions, develops communication skills and group work, develops clinical thinking, and increases the effectiveness of decisions
Інтерактивні методи навчання організовують навчальний процес як спільну творчість викладача та студентів. Використання у навчальному процесі цих методів базується на принципах науковості, інформативності та саморозвитку, взаємозв’язку теорії та практики, оптимальному поєднанні індивідуальної та колективної активності. Важлива особливість інтерактивних ігор – їх здатність мотивувати навчання студента, сприяти соціалізації та професійному розвитку, надання можливості перевірити знання на практиці та в ургентній ситуації, розвивати й інтегрувати навички та здібності. До інтерактивних методів навчання відносяться творчі завдання, робота в малих групах та навчальні ігри, використання суспільних ресурсів (запрошення фахівця, відвідування тематичних екскурсій), залучення студентів до участі у соціальних проєктах, вивчення матеріалу шляхом інтерактивної лекції, методології «студент у ролі викладача» та «кожен вчить кожного», робота з наочними матеріалами, використання та аналіз відео-, аудіо- матеріалів, «кейс метод», розбір ситуації з практики учасника, тестування, анкетування, іспит з подальшим аналізом результатів тощо. Застосування інтерактивних методів навчання забезпечує активізацію розумової діяльності, лідерських якостей студента, розвиває клінічне та критичне мислення майбутнього фахівця. Практика застосування методу «мозковий штурм» вважається перспективним для покращення якості засвоєння знань, це проста техніка, в методологію якої легко вникнути і так само застосовувати під час практичної діяльності викладача. Мета роботи – обґрунтувати доцільність використання інтерактивних методів навчання, навчальних ділових і рольових ігор у медичному закладі вищої освіти, а також впровадження методу «мозковий штурм» під час проведення практичного заняття. Висновки. Ігрові методи навчання у закладі вищої освіти можуть бути основою цілеспрямованого моделювання цілісної структури професійної діяльності майбутнього лікаря. Головними перевагами інтерактивних методів навчання є можливість активізації самостійної пізнавальної і розумової діяльності студентів, посилення мотивації до вивчення дисципліни, підвищення самооцінки в процесі отримання позитивних результатів, розвиток навичок володіння сучасними інформаційними технологіями. Головна мета і суть методу «мозковий штурм» – покращення підготовки фахівців, їх тренування і розвиток професійних навичок до рівня високої кваліфікації. Завдяки цьому методу в процесі пошуку ідей та пропозицій стимулюється інтуїтивне мислення, розвиваються комунікабельність та вміння роботи в групі, розвивається клінічне мислення, підвищується ефективність прийнятих рішень
Дод.точки доступу:
Garvasiuk, O. V.
Namestiuk, S. V.
Tkachuk, S. S.
Guz, L. O.
Velyka, A. Ya.
Lapa, G. M.

Вільних прим. немає