> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ЛУ2/2017/7 Журнал 2017р. № 7 "Психічне здоров’я: глобальні виклики ХХІ ст." : Міжнародна науково-практична конференція з питань охорони психічного здоров’я, Україна, м. Київ, 26-27 жовтня 2017 р. . - С.3-276 Секція 1. Соціальне благополуччя та добробут людини в контексті глобалізаційних трансформацій. - С.3-74 Бахов, І. С. Проблеми психічного здоров’я у студентської молоді американських університетів і коледжів / І. С. Бахов. - С.3-10 Борисенко, Л. Л. Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів / Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух. - С.10-16 Вакуліч, Т. М. Психологічні фактори формування віктимної поведінки жінок в Україні / Т. М. Вакуліч. - С.16-21 Гавриловська, К. П. Соціальне благополуччя самотніх жінок у сучасному світі / К. П. Гавриловська, Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко. - С.22-28 Головатий, М. Ф. Психологія здоров’я в контексті радикальних кризових ситуацій глобалізованого століття / М. Ф. Головатий, О. М. Холіч. - С.28-31 Пальм, Н. Д. Психологические аспекты мифотворчества в современной культуре / Н. Д. Пальм. - С.31-36 Музичко, Л. В. Емоційне вигорання викладачів вищої школи та їхнє професійне здоров’я / Л. В. Музичко, Л. М. Фальковська, К. П. Гавриловська. - С.37-44 Papathanasiou, I. V. Professional burnout in staff of mental units: the role of working conditions / I. V. Papathanasiou [et al.]. - С.44-52 Інші автори: Tsaras K., Christodoulou E., Daglas A., Kourakos M., Kleisiaris Ch., Fradelos E. C. Пузирний, В. Ф. Інтелектуальний розвиток та соціалізація особистості / В. Ф. Пузирний. - С.52-56 Фальковська, Л. М. Конструкт "здоров’я" у структурі свідомості студентської молоді / Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко, К. П. Гавриловська. - С.56-63 Школяр, М. В. Можливості соціальної роботи у громаді в процесі включення внутрішньо переміщених осіб в нові територіальні спільноти / М. В. Школяр. - С.63-68 Шопша, О. Л. Вплив міжособистісних конфліктів на показники психічного здоров’я акторів театру / О. Л. Шопша. - С.68-70 Бикова, І. М. Ефективність стилів керівництва колективом: соціально-психологічний аспект / І. М. Бикова. - С.70-72 Туриніна, О. Л. Особливості формування психічного здоров’я у студентів вищих навчальних закладів / О. Л. Туриніна. - С.72-74 Секція 2. Специфічні виклики системи охорони психічного здоров’я: дитяча психіатрія, супровід людей з інвалідністю, людей похилого віку; система охорони психічного здоров’я у сільській місцевості. - С.75-140 Vajpayee, A. Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children / A. Vajpayee. - С.75-80 Грабовенко, Н. В. Діагностика як ключовий етап соціальної роботи з сім’ями, що виховують дітей з дитячим церебральним паралічем / Н. В. Грабовенко, Т. М. Євменова. - С.80-88 Губська, О. Ю. Професійні шкідливості в анестезіології та інтенсивній терапії як фактор ризику психоемоційних порушень лікарів-інтенсивістів / О. Ю. Губська, Є. В. Рибак. - С.88-93 Гуменюк, Л. І. Зміни психоемоційного стану хворих на патологію печінки / Л. І. Гуменюк, О. Ю. Губська, А. А. Кузьмінець. - С.94-98 Коляденко, Н. В. Етіопатогенетичні основи розвитку реабілітаційного потенціалу хворих із синдромом Ретта / Н. В. Коляденко [та ін.]. - С.98-104 Інші автори: Мальцев Д. В., Живаго Х. С., Федосова Л. О. Лозова, О. М. Парадокси потребово-мотиваційної сфери осіб з нервовою орторексією / О. М. Лозова, О. В. Дробот, М. С. Фатєєва. - С.104-110 Мазяр, О. В. Психофізіологічний механізм формування невротичного розладу / О. В. Мазяр. - С.110-116 Портницька, Н. Ф. До питання проявів страхів та тривожності у дітей з розумовою відсталістю / Н. Ф. Портницька, І. М. Тичина. - С.116-122 Шамне, А. В. Варіативність психосоціального розвитку і пссихічне здоров’я особистості в підлітковому і юнацькому віці / А. В. Шамне. - С.122-129 Шмаргун, В. М. Взаємозв’язок показників інтелекту та когнітивних стилів у психічному розвитку дітей / В. М. Шмаргун. - С.129-135 Грись, А. М. Переживання цілісності "Я" як основа психічного здоров’я у підлітковому віці / А. М. Грись, О. О. Прокоф’єва. - С.136-139 Iliadis, Ch. K. Children with depression and family / Ch. K. Iliadis, L. I. Kourkouta, A. G. Monios. - С.139-140 Секція 3. Іновації та розвиток системи охорони психічного здоров’я у мультикультурному суспільстві. - С.141-196 Войтенко, О. В. Психологічні наслідки бойового стресу у військовослужбовців / О. В. Войтенко, Т. Л. Ткачук. - С.141-146 Доріченко, В. А. Саморозкриття як індикатор психічного здоров’я військовослужбовців при здійсненні миротворчих операцій / В. А. Доріченко. - С.146-151 Колесніченко, Л. А. Досвід психотерапії психосоматичних розладів / Л. А. Колесніченко, А. В. Тімакова. - С.151-157 Maksymov, M. Music space influence on human mental health / M. Maksymov. - С.157-162 Максимова, Н. Ю. Психологічна діагностика схильності до адиктивної поведінки / Н. Ю. Максимова. - С.162-167 Mielkov, Y. Human personality in the complex world: pluralism of identities and the problem of world-attitude / Y. Mielkov. - С.168-174 Омельченко, Л. М. Особливості адаптивного потенціалу дружин постраждалих військовослужбовців / Л. М. Омельченко, В. І. Вус. - С.174-180 Fradelos, E. C. Religiosity in nursing: the translation, validation and cultural adoption of the centrality of religiosity scale - 10 in Greek language / E. C. Fradelos [et al.]. - С.180-187 Інші автори: Papathanasiou I. V., Kourakos M., Zyga S., Tzavella F., Tsaras K. Chrysostomou, G. Integrated care platforms to support mental health patients / G. Chrysostomou. - С.187-192 Бідзюра, І. П. Організація охорони психічного здоров’я в сучасній Україні / І. П. Бідзюра. - С.192-194 Kourkouta, L. I. Treatment of dermatological diseases related to mental disorders / L. I. Kourkouta, Ch. K. Iliadis, I. V. Papathanasiou. - С.194-196 Секція 4. Міждисціплінарний підхід у системі охорони психічного здоров’я. - С.196-276 Вус, В. І. Ціннісно-семантична детермінація психічного здоров’я пожежників та рятувальників / В. І. Вус, С. М. Кравчук. - С.196-201 Губська, О. Ю. Вивчення впливу вегетаріанських дієт на розвиток депресії / О. Ю. Губська [та ін.]. - С.201-205 Інші автори: Прівалов М. А., Альянова Т. С., Таран А. І., Родіонова І. О., Алексєєва В. В., Лавренчук І. О., Кузьмінець А. А. Данилова, Т. В. За межами дихотомії біологічного і соціального: холістичний підхід до психічного здоров’я / Т. В. Данилова, Г. В. Салата. - С.205-210 Ладиченко, В. В. Європейські стандарти права дітей на психічне здоров’я / В. В. Ладиченко, Л. О. Головко. - С.210-215 Мартинюк, І. А. Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження) / І. А. Мартинюк. - С.215-221 Михайлюк, І. В. Феноменологія змін особистості в умовах посттравматичного зростання / І. В. Михайлюк. - С.221-226 Нич, Т. В. Феномен самогубства: екзистенційний вибір особистості чи соціальна проблема (філософсько-психологічний аналіз) / Т. В. Нич. - С.226-231 Павлюк, М. М. Цінність самостійності у контексті психічного здоров’я особистості майбутнього фахівця / М. М. Павлюк. - С.232-237 Савченко, О. В. Конструктивні та деструктивні форми рефлексії / О. В. Савченко. - С.238-244 Solomka, T. M. Integrity as a factor of mental health in the context of the interdisciplinary problem of personal self-construction / T. M. Solomka, O. L. Shopsha. - С.244-249 Тімашова, В. М. Психічне здоров’я як складник понятійної сфери здоров’я та перспективний напрям розвитку служби охорони психічного здоров’я в Україні / В. М. Тімашова, В. О. Тімашов. - С.250-255 Тюріна, Т. Г. Духовність як визначальний чинник духовного здоров’я особистості та суспільства (у світлі вчення про ноосферу В. Вернадського) / Т. Г. Тюріна, А. М. Зачепа. - С.255-260 Терентьєва, Н. О. Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування / Н. О. Терентьєва, С. В. Яшник. - С.260-272 Прокопович, Є. М. Психічне благополуччя та детермінація схильності підлітків до девіантної поведінки (сучасний український досвід) / Є. М. Прокопович, Т. М. Траверсе, Е. В. Крайніков. - С.272-274 Черемшинська, Н. М. Особливості емоційного стану жінок, які стали жертвами сімейного насильства: аспекти психологічної корекції / Н. М. Черемшинська. - С.274-276 Немає відомостей про примірники |
Vajpayee, A. Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children [Text] / A. Vajpayee> // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P75-80 MeSH-головна: ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА -- COMPUTER GRAPHICS ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT Анотація: In the present study an effort has been made to evaluate the effect of early visual literacy skill program on visual literacy of deprived and non deprived children. There were three levels of visual literacy skill program and their impact on different groups of children was made to measure up the levels of visual literacy skill program on performance of both deprived and non deprived children. It was hypothesis that visual literacy skill program will level off the performance of both deprived and non deprived children. As the duration of visual literacy skill program increase it will result in better performance of pictorial perception and visual literacy. The findings of the study have revealed that by enriching the exposure of deprived children with visual literacy skill program one can enhance their performance to the level of non deprived children. An effort has also been made to address the issues related to the development of simulation program on visual literacy У дослідженні зроблені зусилля для оцінки ефекту ранньої симуляційної програми з образотворчого сприйняття обмежених і звичайних дітей. Було проведено три рівня програми моделювання, і вивчено їх вплив на різні групи дітей. Була зроблена оцінка ефективності впливу цих рівнів симуляційної програми на обмежених і звичайних дітей. Гіпотеза полягала в тому, що симуляції програма буде вирівнювати ефективність як обмежених так і звичайних дітей. У міру збільшення рівнів симуляційної програми це призведе до підвищення ефективності графічного сприйняття і візуальної грамотності. Результати дослідження показали, що, збагачуючи сприйняття обмежених дітей за допомогою симуляційної програмою, можна підвищити їх ефективність до рівня звичайних дітей. Були також зроблені зусилля для вирішення питань, пов’язаних з розробкою симуляційної програми по візуальної грамотності Вільних прим. немає |