Шифр: МУ7/2021/2
   Журнал

Медична освіта
2021р. № 2
Зміст:
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Величко, В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дралова, О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти / Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук. - С.23-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кожем’яка, М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Мосула, Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання / Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мочульська, О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) / О. М. Мочульська. - С.47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романюк, Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савич, А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання / А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Gashynova, E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma / E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel. - С.64-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. History of tutoring as effective methods of educational process / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhyznomirska, O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv. - С.75-80. - Bibliogr. at the end of the art.
Боярчук, О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлова, Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія» / Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маража, І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря / І. О. Маража, І. В. Жулкевич. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.100-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Бакалець, О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дігтяр, В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліманський, Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нецюк, О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній. - С.122-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапова, Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті / Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко. - С.128-132. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шкробот, С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Салій З. В., Салій М. І., Дуве Х. В.
Kosenko, V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care / V. M. Kosenko. - С.138-142. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Zhyznomirska, O. Ya.
    Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects [Текст] = Формування емоційного інтелекту особистості: медико-психологічні аспекти / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 75-80


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ -- EMOTIONAL INTELLIGENCE
Анотація: Modern medicine is moving to a new level of care, transforming into a patient–oriented model. This situation in the market of medical services leads to a change in approaches in the interaction of doctor and patient, doctor and relatives of the patient, doctor and society. An important role in such interaction is played by emotional intelligence (EQ from English – Emotion Quotient) – which is an understanding of their own and others’ emotions, the ability to constructively express them, to understand the feelings and experiences of others. Today, the doctor faces certain tasks, such as: the ability to establish contact, clearly and understandably convey information to the patient, taking into account the patient’s personality and the circumstances under which the disease occurred, the ability to persuade and become partners in treatment, to build trusted relations. The article considers the features of emotional intelligence of the individual; various scientific approaches (domestic, foreign) to the definition of “emotional intelligence” are analyzed; the connections of the emotional component of the medical employee with the psychological dimension are revealed; the model of emotional intelligence of the personality which is correlated with professional growth of the expert of medical institution is thoroughly outlined
Developing the emotional intelligence of future physicians who are able to empathize, provide quality care, and ensure patient satisfaction with treatment is part of the health care system
Сучасна медицина переходить на новий рівень надання медичної допомоги, трансформуючись у пацієнт-орієнтовану модель. Така ситуація на ринку медичних послуг приводить до зміни підходів у взаємодії лікар і пацієнт, лікар і родичі пацієнта, лікар і суспільство. Важливу роль у такій взаємодії відіграє емоційний інтелект (EQ від англ. Emotion Quotient) – що є розумінням своїх і чужих емоцій, вміння конструктивно їх висловлювати, розуміти почуття і переживання оточуючих. Сьогодення ставить перед лікарем певні завдання, такі, як: вміння налагоджувати контакт, чітко і зрозуміло доносити інформацію до пацієнта, ураховуючи індивідуальність пацієнта й обставини, за яких виникло захворювання, уміння переконувати і ставати партнерами у лікуванні, створювати довірливі відносини
У статті розглянуто особливості емоційного інтелекту особистості; проаналізовано різні наукові підходи (вітчизняні, закордонні) до дефініції «емоційний інтелект»; розкрито зв’язки емоційної складової медичного працівника із психологічним виміром; ґрунтовно окреслено модель емоційного інтелекту особистості, що корелюється із професійним зростанням фахівця медичної установи. Формування емоційного інтелекту майбутніх лікарів, що здатні співпереживати, надавати якісні медичні послуги й забезпечувати задоволення пацієнтів від лікування, є складовою частиною системи охорони здоров’я
Дод.точки доступу:
Levkiv, M. O.

Вільних прим. немає