Сидоренко, А. Ю. Особливості булінгу в медичному середовищі [Текст] = Peculiarities of bullying in medicine / А. Ю. Сидоренко> // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 2. - С. 13-16. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (психология) БУЛЛИНГ -- BULLYING (психология, этика) ХИРУРГИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- SURGERY DEPARTMENT, HOSPITAL (кадры, организация и управление) Свободных экз. нет |
> Шифр: НУ43/2016/6 Журнал 2016г. № 6 . - 54.64, р. Шум, С. Я дуже сподіваюсь, що найближчим часом законодавство України не буде обмежувати права людини з вадами психічного здоров’я, а допомагатиме у їх реалізації / С. Шум. - С.6-9 Пінчук, І. Я. Роль та місце психіатричної допомоги у структурі госпітальних округів / І. Я. Пінчук. - С.10-14 Драб, Я. М. Сомнамбулізм у дітей / Я. М. Драб. - С.15-18 Марценковский, Д. И. Нейропсихофармакология психических расстройств в детском и подростковом возрасте / Д. И. Марценковский. - С.19-21 Харитонов, В. И. Новое в эпилептологии / В. И. Харитонов. - С.22-23 Ламотриджин в лечении эпилепсий. - С.24-26 Марценковский, Д. И. Буллинг как разновидность школьного насилия / Д. И. Марценковский. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст. Расстройства аутистического спектра. - С.31-43. - Библиогр. в конце ст. Харитонов, В. И. Гипомеланоз Ито / В. И. Харитонов. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст. Суковський, Є. І. Покрокова десенсибілізація та фізична підтримка в корекції поведінки протесту у підлітка із розладом аутистичного спектра / Є. І. Суковський. - С.48-51 Эсциталопрам в лечении социального тревожного расстройства. - С.52-54 Эффективность комбинированной терапии деменции альцгеймеровского типа мемантином и донепезилом. - С.56-58 Ефективність та безпека метилкобаламіну у хворих із хронічним болем у попереку. - С.60-62 Вакуленко, Л. А. Траумель С: патогенетические биорегуляционные возможности в неврологии / Л. А. Вакуленко. - С.64-66. - Библиогр. в конце ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Марценковский, Д. И. Буллинг как разновидность школьного насилия [Текст] / Д. И. Марценковский> // НейроNEWS. - 2016. - № 6. - С. 28-30. - Библиогр. в конце ст. MeSH-главная: БУЛЛИНГ -- BULLYING (психология) ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS Свободных экз. нет |
Уханова, А. И. Феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников [Текст] = Bullying phenomenon in the context of mental health of upper−formers / А. И. Уханова> // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 4. - С. 89-94. - Библиогр. в конце ст. MeSH-главная: БУЛЛИНГ -- BULLYING (психология) ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции) НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (патофизиология, этиология) МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS ФАКТОРНЫЙ АНАЛИЗ СТАТИСТИЧЕСКИЙ -- FACTOR ANALYSIS, STATISTICAL ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (методы, организация и управление, тенденции) Аннотация: Изучен феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников. В рамках Шведско−Украинского проекта SEYLE были обследованы ученики десяти школ Одессы. В результате исследования выявлено, что с психологическим буллингом сталкивается почти половина опрошенных, тогда как с физическим − гораздо меньше Свободных экз. нет |
Кириленко, М. Шкільне цькування: поради батькам [Текст] / М. Кириленко> // Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 55-57 MeSH-главная: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY) МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS Кл.слова (ненормированные): БУЛЛИНГ Аннотация: Булінг можливий в школі через загальну нездорову атмосферу; потурання з боку вчителів; незадовільну роботу адміністрації навчального закладу; відсутність системної виховної роботи; недопрацювання з боку шкільних психологів Свободных экз. нет |
Аряєв, М. Л. Домашнє і шкільне насильство щодо низькорослих дітей з дефіцитом гормона росту [Текст] / М. Л. Аряєв, Л. І. Сеньківська> // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 3WМУ10/2021/26/3. - С. 125-131. - Бібліогр. в кінці ст. MeSH-главная: РОСТА ГОРМОН ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN GROWTH HORMONE (дефицит) РОСТА НАРУШЕНИЯ -- GROWTH DISORDERS (диагностика, осложнения, психология) ДЕТИ -- CHILD НАСИЛИЕ БЫТОВОЕ -- DOMESTIC VIOLENCE (психология, статистика, тенденции) БУЛЛИНГ -- BULLYING (психология) ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS Аннотация: Робота присвячена оцінці частоти сімейного (занедбаність, агресивні методи покарання) та шкільного (буллінгу) насильства серед низькорослих дітей з дефіцитом гормону росту (ДГР) у порівнянні з дітьми з нормальним зростанням. В основній групі перебувало 94 дитини з ДГР у віці 7,2±0,4 роки. До контрольної групи було включено 310 здорових дітей віком 7,1±0,3 року. Ознаки насильства в сім’ї (занедбаність, агресивні методи покарання) та школі (шкільний булінг) виявлялися методом анкетування дітей та батьків. Шкільний булінг оцінювався за допомогою анкети The Olweus Bully/Victim Questionnaire, адаптованої українською та російською мовами. Для перевірки статистичних гіпотез про відмінності відносних частот у двох незалежних вибірках використовували критерій хі-квадрат (χ2). Доп.точки доступа: Сеньківська, Л. І. |