Власов, В. В. Дело Куржака [Текст] / В. В. Власов> // Международный журнал медицинской практики. - 2007. - № 2. - С. 15-16. - Библиогр.: 1 назв. Рубрики: Плагиат Свободных экз. нет |
Власов, В. В. Угроза плагиата / В. В. Власов> // Доказательная медицина и клиническая эпидемиология. - 2008. - Т. 1, № 1. - С. 17-19 Рубрики: Плагиат Научной этики нарушения Свободных экз. нет |
Шкаришич, Н. Решение суда в Загребе [Текст] / Н. Шкаришич> // Доказательная медицина и клиническая эпидемиология. - 2009. - Т. 2, № 1. - С. 14 Рубрики: Плагиат Свободных экз. нет |
Зазірний, І. М. Плагіат: що це в нас і як його розуміють в Європі? [Текст] / І. М. Зазірний, О. О. Коструб> // Травма. - 2016. - Т. 17, № 1. - С. 125-126 MeSH-главная: ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM ЕВРОПА -- EUROPE Доп.точки доступа: Коструб, О. О. Свободных экз. нет |
Коструб, О. О. Наукові «запозичення» [Текст] / О. О. Коструб, І. М. Зазірний> // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2016. - № 2. - С. 99-101 MeSH-главная: ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (обучение) НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL (обучение) ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM УКРАИНА -- UKRAINE Доп.точки доступа: Зазірний, І. М. Свободных экз. нет |
Стеченко, О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця [Текст] = The problem of academic honesty in educational process and science: O. O. Bohomolets National medical university experience / О. В. Стеченко> // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 93-98. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM Аннотация: У статті проаналізовано досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця з розробки та впровадження Положення про академічну чесність як важливого документа в рамках функціонування внутрішньовузівської системи управління якістю освіти. Наведено результати аналізу анонімного анкетування 412 респондентів щодо рівня академічної культури та розповсюдження академічного шахрайства в різних формах. Виявлено, що 55 % студентів Університету самостійно складають підсумковий контроль з дисциплін навчального плану, в той час як визнали несамостійність у складанні сесії 16 % респондентів. Визначено важливість трансформації академічної культури науково- педагогічних працівників та студентів для забезпечення успішності євроінтеграційних змін освітнього процесу в країні Свободных экз. нет |
Хобзей, М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату [Текст] = Some aspects of primary examination of scientific works in the presence of academic plagiarism / М. К. Хобзей, А. Р. Вергун> // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 102-105. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM Аннотация: За 2015-2016 рр. у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького впроваджено ряд заходів з протидії академічному плагіату. На факультетах, теоретичних та клінічних кафедрах затверджуються (з числа працівників університету: штатних викладачів, доцентів, професорів) особи, відповідальні за перевірку наукових робіт з застосуванням електронних систем програмного забезпечення антиплагіатної експертизи; не можуть призначатися викладачі-сумісники, аспіранти, здобувачі. Рекомендоване програмне забезпечення визначається та обновлюється науковим відділом. Запроваджено повноцінну поточну перевірку працівниками наукового відділу публікацій та дисертаційних робіт на предмет виявлення академічного плагіату програмами “Etxt Антиплагиат”, “AntiPlagiarism.NET” та “AdvegoPlagiatus 1.3.1.7”. За період з 01.09.2015 до 01.09.2016 р. проведено перевірку 429 наукових праць: 208 статей у фахові наукові журнали; 99 тез доповідей; 66 дисертаційних робіт та авторефератів; 14 наукових звітів; 22 методичних рекомендацій та методичних вказівок; 11 підручників та навчальних посібників, 9 монографій. Система запобігання та виявлення академічного плагіату розповсюджується на наукові та навчальні праці науково-педагогічних, наукових та інших працівників університету, докторантів, аспірантів; осіб, прикріплених до університету з метою здобуття наукового ступеня доктора філософії (кандидата наук) поза аспірантурою, та студентів. Виявлення в поданій до захисту дисертації (науковій доповіді) академічного плагіату є підставою для відмови у присудженні відповідного наукового ступеня Доп.точки доступа: Вергун, А. Р. Свободных экз. нет |
Logoyda, L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education [Текст] = Академічний плагіат: вплив академічної доброчесності на якість вищої фармацевтичної освіти / L. S. Logoyda> // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 44-51. - Bibliogr. at the end of the art. MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы) ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции) ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM Аннотация: The article adduces the ways to solve the main problems faced by faculty stuff and students regarding academic plagiarism in higher pharmaceutical education. The development of information technologies, globalization processes in education, facilitating access to a large massive of data, research and publications updated the need for formulation and observance of moral and ethical principles regarding the use of information in the academic sphere У статті висвітлено шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі та студенти щодо академічного плагіату у вищій фармацевтичній освіті. Розвиток інформаційних технологій, глобалізаційні процеси в освіті, полегшення доступу до значного масиву даних, науково-дослідницьких робіт і публікацій актуалізували необхідність формулювання і дотримання морально-етичних принципів щодо порядку використання інформації в академічній сфері Свободных экз. нет |
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія [Текст] = Academic integrity and plagiarism expertise at Danylo Halytskyi Lviv national medical university: key principles and methodology / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак> // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 116-122. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ЗНАЧИМОСТИ -- PEER REVIEW, RESEARCH (методы) ЭТИКА НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ -- ETHICS, RESEARCH ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (законодательство и юриспруденция, методы, этика) УКРАИНА -- UKRAINE Аннотация: У статті розглянуто й охарактеризовано ключові засади, методологію та комплекс заходів щодо імплементації і забезпечення академічної доброчесності та високих професійних стандартів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького, запобігання порушенням академічної доброчесності; честі, гідності, взаємної поваги і довіри, забезпечення рівноправності та толерантності всіх учасників освітнього процесу шляхом дотримання принципів і загальноприйнятих норм щодо етичної поведінки, протидії академічному плагіату з урахуванням вимог Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про авторське право і суміжні права», рекомендацій Асоціації європейських університетів щодо відкритого доступу до наукової інформації та інших міжнародних асоціацій. Антиплагіатна перевірка наукових (включаючи дисертації) та навчально-методичних праць в Інтернеті та репозитарії університету здійснюється методом шингл-розбивки тексту ліцензованим та вільнодоступним ПЗ “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (ми жодним чином не рекламуємо якогось конкретного провайдера цих послуг чи алгоритму здійснення експертизи) і є достатньо ефективною, відповідає вимогам академічної доброчесності щодо трансдисциплінарної цінності проблемно-орієнтованого знання, сприяє покращенню якості освіти, підвищенню продуктивності навчального процесу та дослідницької діяльності The article considers and describes the key principles, methodology and some measures of implementation and maintenance of academic integrity and high professional standards at Danylo Halytskyi Lviv National Medical University, prevention of academic integrity violations, honor, dignity, mutual respect and trust, ensuring of equality and tolerance of all educational process participants by adhering to the principles and generally accepted norms of ethical behavior, counteraction of academic plagiarism taking into account the Laws of Ukraine “On Education”, “On Higher Education”, “On copyright and related rights”, recommendations of the Association of European Universities on scientific open access information and other international associations. Anti-plagiarism verification of scientific (including dissertations) and educational-methodical works on the Internet and the University Repository is carried out by shingle-breaking of the text by licensed and free available software “Unichek”, “Plagiarism Detector Pro”, “Viper”, “AntiPlagiarism.NET”, “AdvegoPlagiatus” (we do not advertise any particular provider of these services or the algorithm of expertise) and is sufficiently effective, meets of the academic integrity requirements for the transdisciplinary value of problem-oriented knowledge, improves the quality of education, productivity of the educational process and research Доп.точки доступа: Ягело, С. П. Стечак, Г. М. Свободных экз. нет |
Ончул, Л. К. Плагиат в наусных статьях и как его избежать [Текст] / Л. К. Ончул> // Здоровье ребёнка. - 2017. - N 4. - С. 7-8 MeSH-главная: ПЛАГИАТ -- PLAGIARISM ЭТИКА НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ -- ETHICS, RESEARCH (обучение) ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ НОРМ НАРУШЕНИЕ -- PROFESSIONAL MISCONDUCT (психология, тенденции) Свободных экз. нет |