Добровинская, Е. В. Гендерные особенности содержания остеоассоциированных химических элементов в волосах больных остеоартрозом [Текст] / Е. В. Добровинская, О. В. Синяченко, Н. В. Наумонко> // Український медичний альманах. - 2009. - Т. 12, № 6. - С. 77-79. - Библиогр.: с.79-79 Рубрики: Остеоартрит--диагн Остеопороз--диагн Волосы Химия аналитическая Доп.точки доступа: Синяченко, О. В. Наумонко, Н. В. Свободных экз. нет |
Івануса, І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті [Текст] = The role of calculation tasks at studying of analytical chemistry in pharmaceutical education / І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид> // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 24-26. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC (обучение) Доп.точки доступа: Михалків, М. М. Демид, А. Є. Свободных экз. нет |
Baiurka, S. V. Analytical diagnosing of milnacipran poisonings [Текст] / S. V. Baiurka, S. A. Karpushyna, V. P. Moroz> // Клініч. фармація. - 2016. - Том 20, № 4. - С. 62-65 MeSH-главная: АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS (анализ, выделение и очистка, отравления) СУДЕБНАЯ ТОКСИКОЛОГИЯ -- FORENSIC TOXICOLOGY (методы) ХИМИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ АНАЛИТИЧЕСКИЕ -- CHEMISTRY TECHNIQUES, ANALYTICAL (использование) ХРОМАТОГРАФИЯ ЖИДКОСТНАЯ -- CHROMATOGRAPHY, LIQUID (использование, методы) Доп.точки доступа: Karpushyna, S. A. Moroz, V. P. Свободных экз. нет |
Івануса, І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) [Текст] = Features of analytical chemistry teaching for students of pharmaceutical faculty (extramural education) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків> // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 14-17 MeSH-главная: ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY Аннотация: Абітурієнти, які мають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста або бакалавра фармацевтичного спрямування, можуть вступати на фармацевтичний факультет Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України на заочну форму навчання і здобувати вищу освіту за спеціальністю 226 «Фармація, промислова фармація» Аналітична хімія – одна із базових дисциплін у фармацевтичній освіті майбутнього провізора, яка є основою для вивчення всіх інших хімічних дисциплін відповідно до навчальних програм освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр фармації». У своїй структурі аналітична хімія містить три основні розділи: якісний аналіз, кількісний аналіз та фізико-хімічні методи дослідження. Студенти заочної форми навчання вивчають аналітичну хімію на ІІ курсі, в ІІІ та ІV семестрах. Згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр фармації», для вивчення курсу аналітичної хімії виділено 10 год лекцій, 36 год практичних занять, 194 год самостійної роботи студентів (СПРС). Лекції здебільшого мають оглядовий характер, оскільки робиться огляд більш складних питань. Практичні заняття третього семестру присвячені якісному аналізу. Особлива увага приділяється вивченню реакцій виявлення, які включені до Фармакопеї України (фармакопейні), що надалі допомагає кращому засвоєнню фахових дисциплін, зокрема фармацевтичної хімії, токсикологічної та судової хімії, стандартизації лікарських засобів. Практичні заняття четвертого семестру присвячені кількісному аналізу, зокрема титриметричним та фізико-хімічним методам аналізу. Для підвищення професійної орієнтації майбутніх провізорів всі практичні роботи поставлені на аналізі готових лікарських засобів. На семінарській частині занять розглядаються теоретичні основи всіх методів аналізу, які використовуються в аналітичній хімії. Оскільки 19 червня 2019 р. всі студенти заочної форми навчання фармацевтичного факультету складали ліцензійний інтегрований тестовий іспит «Крок-1. Фармація», то на кожній частині практичного заняття, а також на лекціях, частина часу присвячена вивченню питань, які входять у буклети ліцензійного іспиту «Крок-1. Фармація» за всі роки та бази тестових питань Доп.точки доступа: Михалків, М. М. Свободных экз. нет |
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі [Текст] = Analytical chemistry in pharmaceutical education of Ukraine and Poland / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук> // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 47-51. - Бібліогр.: в кінці ст. MeSH-главная: ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC (обучение) ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы) УКРАИНА -- UKRAINE ПОЛЬША -- POLAND Аннотация: Аналітична хімія належить до базових дисциплін у фармацевтичній освіті. Вона є підґрунтям для подальшого вивчення таких дисциплін, як фармацевтична хімія, токсикологічна та судова хімія, стандартизація лікарських засобів тощо, та передбачає формування умінь застосування одержаних знань для вивчення спеціальних дисциплін та у професійній діяльності. Навички виконання якісного та кількісного аналізу хімічними й інструментальними методами вкрай необхідні для подальшого успішного засвоєння фізичної та колоїдної, органічної, біологічної, фармацевтичної, токсикологічної та судової хімії, технології ліків й інших спеціальних дисциплін Analytical chemistry is one of the basic disciplines in pharmaceutical education. It is the basis for further study of such disciplines as pharmaceutical chemistry, toxicological and forensic chemistry, standardization of drugs, etc. and involves the practical skills formation obtained by applying the acquired knowledges to study special disciplines and in professional activities [1, 2, 3]. Skills of qualitative and quantitative analysis by chemical and instrumental methods performing are necessary for further successful learning of physical and colloidal, organic, biological, pharmaceutical, toxicological and forensic chemistry, drug technology and other special disciplines Доп.точки доступа: Івануса, І. Б. Загричук, Г. Я. Свободных экз. нет |
Богатирьова, О. В. Віртуальна лабораторна робота з аналітичної хімії для студентів-фармацевтів дистанційної форми навчання / О. В. Богатирьова, Ю. П. Холмовой> // Фармац. журн. - 2020. - N 5. - С. 34-41 MeSH-главная: ХИМИЯ АНАЛИТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ANALYTIC (обучение) ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, тенденции) ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы) Аннотация: Заочна форма навчання поряд із певними перевагами має низку недоліків, серед яких відсутність можливості придбання навичок експериментальної роботи. Студенти-фармацевти заочної форми навчання мають вивчити низку хімічних дисциплін, зокрема аналітичну хімію. Вирішити проблему відсутності лабораторного практикуму хоча б частково могли б віртуальні лабораторні роботи. Віртуальні лабораторні роботи з хімії, що описані в літературі, побудовані на основі мультимедійних технологій (звук, відео, анімації, презентації та інші візуальні ефекти) Доп.точки доступа: Холмовой, Ю. П. Свободных экз. нет |