Шифр: МУ7/2015/2
   Журнал

Медична освіта
2015г. № 2 . - 68.32, р.
Содержание:
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам’яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичнійосвіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль. - С.6-98
Дзюбановський, І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров’я України / І. Я. Дзюбановський. - С.6-8
Старча, Т. М. Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування / Т. М. Старча [и др.]. - С.9-13
Другие авторы: Волосовець О. П., Клоченко І. В., П’ятницький Ю. С., Петрова К. І., Соколова Л. В., Булах I. С., Чернишенко Т. І., Фисун Ю. І.
Старча, Т. М. Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації / Т. М. Старча [и др.]. - С.14-19
Другие авторы: Волосовець О. П., Булах І. Є., П’ятницький Ю. С.
Волосовець, О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах / О. П. Волосовець [и др.]. - С.20-29
Другие авторы: П’ятницький Ю. С., Соколова Л. В., Мельник І. В., Фаріон Т. І., Поліщук М. О.
Волосовець, О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році / О. П. Волосовець [и др.]. - С.30-33
Другие авторы: П’ятницький Ю. С., Соколова Л. В., Мельник І. В., Поліщук М. О., Малецька З. В., Варнавська Л. Г., Стецюк Р. А.
Корда, Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту" в Тернопільському державному медичному університеті / Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ. - С.34-38
Амосова, К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю / К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна. - С.39-40
Вороненко, Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні / Ю. В. Вороненко [и др.]. - С.41-45
Другие авторы: Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мінцер О. П., Краснов В. В.
Мороз, В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту" у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи / В. М. Мороз [и др.]. - С.46-49
Другие авторы: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Лісовий, В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей / В. М. Лісовий [и др.]. - С.50--52
Другие авторы: Капустник В. А., Марковський В. Д., Хаустов М. М., Дмитрієнко К. В., Сінайко В. М., Завгородній І. В.
Запорожан, В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту" / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.53-54
Черних, В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу / В. П. Черних [и др.]. - С.55-56
Другие авторы: Котвіцька А. А., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Ждан, В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту" / В. М. Ждан [и др.]. - С.57-60
Другие авторы: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Лохматова Н. М.
Никоненко, О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.61-63
Дзяк, Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.66-67
Другие авторы: Перцева Т. О., Захаров С. В., Горбунова Г. В.
Бойчук, Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті / Т. М. Бойчук [и др.]. - С.67-72
Другие авторы: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Барбе А. М.
Зіменковський, Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти / Б. С. Зіменковський [и др.]. - С.73-79
Другие авторы: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Чухрай Н. Л., Солонинко І. І.
Рожко, М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет" / М. М. Рожко [и др.]. - С.80-81
Другие авторы: Ерстенюк Г. М., Децик О. З., Бурак О. Л., Струтинський Г. М., Дзвонковська В. В., Капечук В. В., Іванців М. О.
Колесник, Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.82-85
Другие авторы: Нерянов Ю. М., Візір В. А., Туманський В. О., Авраменко М. О., Круть Ю. Я.
Вороненка, Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення / Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер. - С.86-88
Хвисюк, О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров’я / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.89-89
Другие авторы: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Бортний М. О., Цодікова О. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Соболева І. А., Сергієнко О. І., Коломійченко Ю. А.
Чекман, І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам / І. С. Чекман. - С.92-93
Шатило, Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту" / Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук. - С.94-98
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




   
    Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей [Текст] / В. М. Лісовий [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 50--52


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Доп.точки доступа:
Лісовий, В. М.
Капустник, В. А.
Марковський, В. Д.
Хаустов, М. М.
Дмитрієнко, К. В.
Сінайко, В. М.
Завгородній, І. В.

Свободных экз. нет


Шифр: МУ4/2019/2
   Журнал

Медицина сьогодні і завтра [Текст]. - Выходит ежеквартально
2019г. N 2
Содержание:
Брюзгінова, Н. В. Цитобіофізична методика визначення індивідуальної чутливості до НВЧ-терапії / Н. В. Брюзгінова [та ін.]. - С.4-13
Другие авторы: Іванов В. К., Малахов В. О., Сіренко С. П., Стадник А. М.
Мар’єнко, Н. І. Два способи фрактального аналізу як морфометричного методу в анатомії: спосіб підрахунку квадратів vs спосіб дилатації пікселів / Н. І. Мар’єнко, О. Ю. Степаненко. - С.14-22
Бабак, О. Я. Особливості порушень вуглеводного й ліпідного обмінів при неалкогольній жировій хворобі печінки та її коморбідності з артеріальною гіпертензією / О. Я. Бабак [та ін.]. - С.23-32
Другие авторы: Просоленко К. О., Молодан В. І., Панченко Г. Ю., Лапшина К. А.
Абдряхімов, Р. А. Оцінка якості життя комбатантів із клінічними проявами посттравматичного синдрому й частковою втратою зору внаслідок бойової травми / Р. А. Абдряхімов. - С.33-42
Камінська, А. О. Чинники психосоціального ресурсу і їхнє значення у функціонуванні сім’ї де проживає хворий з ендогенним психічним розладом / А. О. Камінська, Н. К. Агішева. - С.43-52
Хаустов, М. М. Медико-психологічний погляд на проблему розладів адаптації у студентів / М. М. Хаустов. - С.53-58
Шевченко-Бітенський, К. В. Клінічні особливості медикаментозного комплаєнса пацієнтів зі змішаною деменцією, ускладненою галюцинаторно-параноїдними розладами / К. В. Шевченко-Бітенський. - С.59-65
Яворська, Т. П. Система заходів медико-психологічної допомоги, орієнтована на формування здоров’яцентрованої поведінки в пацієнтів із цереброваскулярною патологією / Т. П. Яворська. - С.66-72
Кулікова, Д. О. Використання алгоритму ультразвукової діагностики для прогнозування подальшого розвитку відкритої артеріальної протоки в дітей / Д. О. Кулікова. - С.73-77
Пасичный, Д. А. Восстановление тканей опорных поверхностей стоп усовершенствованным методом fillet flap / Д. А. Пасичный. - С.78-85
Пуляєва, І. С. Результати хірургічного лікування сонних артерій у хворих із цукровим діабетом / І. С. Пуляєва. - С.86-89
Дубівська, С. С. 2,3-дифосфогліцерат - індикатор гіпоксії, що впливає на стан післяопераційної когнітивної дисфункції при використанні загальної анестезії / С. С. Дубівська. - С.90-94
Губін, М. В. Судово-медична оцінка тяжкості посттравматичних змін під’язиково-гортанного комплексу у смертельних випадках / М. В. Губін. - С.95-100
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Хаустов, М. М.
    Медико-психологічний погляд на проблему розладів адаптації у студентів [Текст] / М. М. Хаустов // Медицина сьогодні і завтра = Медицина сегодня и завтра. - 2019. - N 2. - С. 53-58


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СОЦИАЛЬНАЯ ДЕЗОРГАНИЗАЦИЯ -- ANOMIE
ПСИХОТЕРАПИЯ -- PSYCHOTHERAPY (методы)
Аннотация: На основі ідентифікації і комплексного оцінювання клініко-психологічних проявів і механізмів формування дезадаптивних станів у студентів-медиків обґрунтовано й розроблено систему заходів їхньої психотерапевтичної корекції. Проведено комплексне обстеження 412 студентів II–V курсів Харківського національного медичного університету обох статей у віці 17-22 років. Усіх обстежених було розподілено на три групи: 1-ша - 215 студентів - мешканців східної України; 2-га - 87 студентів - мешканців Луганської та Донецької областей, які поступили до навчання у ХНМУ до початку АТО; 3-тя -110 студентів - переселенців із зони АТО. Показано, що у студентів-переселенців більш високий рівень розладів адаптації, ніж у студентів 1-ї та 2-ї груп. Установлено, що розлади адаптації представлені депресивним, неврастенічним, тривожним та дисоціативним синдромокомплексами. Прогностично значущими в формуванні розладів адаптації є збудливість і неврівноваженість, конфліктність у відносинах, тривожна помисливість, дезорганізація поведінки, неспроможність до саморегуляції, нездатність успішно долати стресові ситуації, діяти за умов невизначеності, ригідність, фіксованість на травматичних і негативних переживаннях. Розроблена система корекції розладів адаптації у студентів-медиків шляхом медико-психологічної підтримки, яка полягала в індивідуалізованому застосуванні психотерапевтичного й психоосвітнього впливів. Відмічено позитивну динаміку психологічного стану: швидку редукцію тривожної та депресивної симптоматики, зниження рівня нервово-психічного напруження, підвищення психофізичної активності студентів та позитивну зміну копінг-стратегії.
Свободных экз. нет