> Шифр: Б119244/2013/5 Журнал 2013г. N 5 . - 17.26, р. Хромих, В. Х. Йодна недостатність та її профілактика / В. Х. Хромих. - С.2-4 Яковець, Н. Скажемо наркотикам: «Ні!» / Н. Яковець. - С.4-6 Ілюшка, Р. М. Обережно, кліщовий енцефаліт! / Р. М. Ілюшка. - С.6-7 Примірна інструкція з охорони праці під час розморожування холодильника у дошкільному навчальному закладі. - С.7-8 Чиняєва, Т. С. Правові та психолого-педагогічні аспекти забезпечення виживання і захисту дітей в надзвичайних ситуаціях / Т. С. Чиняєва, Н. О. Растєряєва, Н. М. Кондратюк. - С.9-12 Шпонтак, І. М. Пожежна безпека в навчальних закладах / І. М. Шпонтак. - С.13-14 Навчання педагогічних працівників щодо ефективного проведення «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності». - С.14-15 Лутак, Н. Г. Студентській молоді - міцні знання з безпеки життєдіяльності / Н. Г. Лутак. - С.16-18 Кучальський, В. О. «Школа безпеки» - школа життя / В. О. Кучальський. - С.18-20 Вірченко, Т. Безпека життєдіяльності в центрі уваги науковців Полтавської області / Т. Вірченко. - С.20-21 Солоп, М. К. Наша гордість - це творчі та здорові діти / М. К. Солоп. - С.21-22 Чегринець, О. «Тиждень безпеки дитини» в дошкільних навчальних закладах / О. Чегринець. - С.23 Запорожець, Г. М. Купання у водоймах і правила поведінки на воді (розробка уроку для учнів 1-го класу) / Г. М. Запорожець. - С.23-24 Безпека життєдіяльності дітей під час літніх канікул (розробка уроку-бесіди для учнів 5-го класу). - С.25-29 Блащук, М. Піклуймося про дітей щомиті! / М. Блащук. - С.30-31 Життя наших дітей залежить від нас. - С.31 Плис, М. Аварійне прогнозування в умовах авар» на хімічно небезпечному об’єкті / М. Плис, М. Рогальов. - С.32-34 Плис, М. Вплив погоди та характеру місцевості на поведінку небезпечних хімічних речовин у навколишньому середовищі / М. Плис. - С.35-40 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Хромих, В. Х. Йодна недостатність та її профілактика [Текст] / В. Х. Хромих> // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 5. - С. 2-4 MeSH-главная: ИОД -- IODINE (дефицит) Свободных экз. нет |