> Шифр: МУ77/2020/1 Журнал 2020г. N 1 . - 238.70, р. Ahiyevets, S. Legal framework of accessible medical care in the conditions of sustainable development goals achieving / S. Ahiyevets. - С.9-16. - Bibliogr. at the end of the art. Булеца, С. Б. Проблеми реалізації прав неповнолітніх і трансгендерних дітей при отриманні медичної допомоги / С. Б. Булеца. - С.17-28. - Бібліогр.: в кінці ст. Бучківська, В. Л. Забезпечення невідкладного проведення судово-медичного обстеження особи як загальний обов’язок судді щодо захисту прав людини в аспекті статті 206 кримінального процесуального кодексу України / В. Л. Бучківська. - С.29-37. - Бібліогр.: в кінці ст. Klich, A. Proceedings Before Regional Commission for Evaluation of Medical Events (RCME) in Poland as an extrajudicial method of resolving civil disputes involving patients / A. Klich. - С.38-56. - Bibliogr. at the end of the art. Lytvynenko, A. The right to withdraw life-supporting treatment as a constituent of the patient’s right to self-determination: a comparative analysis of respective German and Italian case / A. Lytvynenko. - С.57-92. - Bibliogr. at the end of the art. Сенюта, І. Я. Правова концепція охорони здоров’я, дружня до дитини / І. Я. Сенюта. - С.93-100 Щодо можливості пацієнта відмовитись від майбутніх медичних втручань. - С.101-103 Сенюта, І. Щодо оформлення медичної документації при наданні медичної допомоги: окремі питання / І. Сенюта. - С.104-105 МІЖНАРОДНІ ТА РЕГІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я І ПРАКТИКА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ. - С.106 Резолюція Ради Безпеки 2286 (2016) про медичний нейтралітет. - С.106-112 Справа «Гіллер проти Австрії». - С.113-133 МЕДИЧНЕ ПРАВО В ДОКУМЕНТАХ: НАЦІОНАЛЬНІ АКТИ. - С.134 Лист Міністерства охорони здоров’я України, профспілки працівників охорони здоров’я України (23.05.2014 р. № 10.03.68/14230, № 01-115). Про правомірність залучення медпрацівників первинної ланки до чергувань удома та оплати праці. - С.134-135 Лист Міністерства Юстиції України щодо написання найменування закладів охорони здоров’я комунальної власності (02.04.2018 р. № 3752/8.4.3/32-18). - С.136-138 Лист Міністерства охорони здоров’я України, Міністерство освіти і науки України щодо проведення заходів з імунізації. - С.139-141 З ЮРИДИЧНОЇ ПРАКТИКИ. - С.142-214 НА ДОПОМОГУ ПРАКТИКАМ. - С.215 Заява про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. - С.215-226 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ahiyevets, S. Legal framework of accessible medical care in the conditions of sustainable development goals achieving [Text] = Правове забезпечення доступності медичної допомоги за умов досягнення цілей стійкого розвитку / S. Ahiyevets> // Медичне право. - 2020. - N 1. - P9-16. - Bibliogr. at the end of the art. MeSH-главная: МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (законодательство и юриспруденция) ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ ДОСТУПНОСТЬ -- HEALTH SERVICES ACCESSIBILITY (законодательство и юриспруденция, организация и управление, стандарты, тенденции, экономика, этика) Аннотация: Висвітлені особливості правового забезпечення доступності медичної допомоги в контексті досягнення глобальних цілей стійкого розвитку. Увагу зосереджено на одній із ключових проблем – пошуку шляхів забезпечення ефективної нормотворчості у сфері охорони здоров’я за умов глобалізації. Проаналізовано міжнародно-правові акти і національне законодавство у сфері охорони здоров’я в контексті досягнення цілей стійкого розвитку. Сформульовано висновок про те, що глобальні цілі стійкого розвитку слугують методологічною основою правового регулювання відносин у сфері охорони здоров’я. Завдання досягнення цілей стійкого розвитку повинно бути покладене в основу правового регулювання суспільних відносин у сфері охорони здоров’я, оскільки цілі стійкого розвитку мають комплексний, глобальний та універсальний характер і, до того ж, уможливлюють урахування розбіжностей у національних реаліях і рівнях розвитку, а також забезпечують повагу до національних стратегій і пріоритетів. Ключові слова: медична допомога, доступність медичної допомоги, цілі стійкого розвитку, глобалізація охорони здоров’я, нормотворчість у сфері охорони здоров’я Свободных экз. нет |
> Шифр: МУ77/2020/2 Журнал 2020г. N 2 . - 238.70, р. Ahiyevets, S. V. Законодавство про сурогатне материнство в Австралії: що може бути корисним для України / S. V. Ahiyevets. - С.9-23 Богомазова, І. О. Збалансування права лікаря на повагу до ділової репутації з правом громадськості на свободу вираження поглядів (за матеріалами практики Європейського суду з прав людини) / І. О. Богомазова. - С.24-33. - Бібліогр.: в кінці ст. Кашинцева, О. Ю. Правові механізми розширення доступу до лікування за умов пандемії в Україні та світі / О. Ю. Кашинцева, М. М. Трофименко. - С.34-48. - Бібліогр.: в кінці ст. Літінська, Я. Г. Самоізоляція як протиепідеміологічний захід: захист чи порушення прав людини / Я. Г. Літінська, О. В. Карпенко. - С.49-66. - Бібліогр.: в кінці ст. Миронова, Г. А. Врахування думки дитини у сфері надання медичної допомоги: міжнародні стандарти та досвід України / Г. А. Миронова. - С.67-75. - Бібліогр.: в кінці ст. Терешко, Х. Я. Зворотна сторона медалі комфортних пологів: окремі правові аспекти / Х. Я. Терешко. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст. Щодо можливості застосування незареєстрованих лікарських засобів, дотримуючись принципу «використання зі співчуття». - С.84-85 Щодо можливості збору конфіденційної інформації про працівника поліції Головним управлінням Національної поліції. - С.86-88 Справа «Джилік проти Управління охорони здоров’я Західного Норфолку і Вісбеху та Міністерства охорони здоров’я і соціального забезпечення». - С.89-137 МІЖНАРОДНІ ТА РЕГІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я і ПРАКТИКА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ. - С.138 Резолюція Генеральної Асамблеї ООН 70/266. Політична декларація з питань ВІЛ/СНІДу: Прискореними темпами до активізації боротьби з ВІЛ та припинення епідемії СНІДу до 2030 року від 8 червня 2016 р. - С.138-174 Медичне право в документах: національні акти. - С.174 Інформаційний лист з питань оплати праці в комунальних некомерційних підприємствах (10.12.2019 р. № 10-13/47637/2-19). - С.174-175 Про оплату праці найманих працівників (25.06.2020 р. № 05-07/149). - С.176-178 Роз’яснення Фонду соціального страхування України щодо страхових виплат медичним працівникам унаслідок захворювання на COVID-19 (09.07.2020 р.). - С.179-186 З юридичної практики. - С.187-223 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ahiyevets, S. V. Legal framework of accessible medical care in the conditions of sustainable development goals achieving.egal framework of accessible medical care in the conditions of sustainable development goals achieving [Text] = Законодавство про сурогатне материнство в Австралії: що може бути корисним для України / S. V. Ahiyevets > // Медичне право. - 2020. - N 2. - P9-23 MeSH-главная: МАТЕРИ СУРРОГАТНЫЕ -- SURROGATE MOTHERS (законодательство и юриспруденция, психология) ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION ФИНАНСИРОВАНИЕ ПРАВИТЕЛЬСТВЕННОЕ -- FINANCING, GOVERNMENT (законодательство и юриспруденция, тенденции, экономика) РЕПРОДУКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ -- REPRODUCTIVE TECHNIQUES, ASSISTED (законодательство и юриспруденция, использование, психология, тенденции, этика) АВСТРАЛИЯ -- AUSTRALIA Аннотация: The main question of this article is the identification and comparative analysis of legislative provisions of states and territories of Australia that regulate the use of surrogacy. The particular importance lies in specifying those prohibitions and restrictions, who they are applied to, and how they relate to the human right to procreation. The comparison will be made with the laws of other countries and legislative norms will be determined that will be useful for borrowing into the legislative system of Ukraine Викладено результати порівняльного аналізу законодавчих положень штатів і територій Австралії, які регулюють використання сурогатного материнства. Зосереджено увагу на визначенні головних принципів формування норм права щодо заборон та обмежень, до кого вони застосовуються та як стосуються права людини на продовження роду. Визначено законодавчі норми, які корисно запозичити у законодавчу систему України. Правове регулювання використання методів ДРТ в Австралії, включаючи сурогатне материнство, змінюється залежно від юрисдикції її штатів і територій. Кожний штат і територія Австралії мають свої спеціальні закони, єдиний виняток - Північна територія, яка не має законодавства щодо сурогатного материнства. У більшості випадків норми законодавства різних юрисдикцій Австралії дозволяють тільки альтруїстичне сурогатне материнство з можливістю фінансових і нефінансових компенсацій сурогатним матерям. Розмір таких фінансових компенсацій обмежується нормативно Свободных экз. нет |