Шифр: КУ27/2022/21/3
   Журнал

Клінічна та експериментальна патологія. - Выходит ежеквартально
2022г. Т. 21 № 3
Содержание:
Паліс, С. Ю. Внутрішньоутробний розвиток людини нижньої щелепи людини / С. Ю. Паліс, Н. Б. Кузняк. - С.3-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сидорчук, Л. І. Cелекція декаметоксинорезистентних варіантів мікроорганізмів за використання у клінічних умовах четвертинних амонієвих сполук упродовж 50 років (1972-2022 рр) / Л. І. Сидорчук [та ін.]. - С.13-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Сидорчук Р. І., Міхєєв А. О., Джуряк В. С., Сидopчук І. Й.
Сокольник, С. В. Фенотипи виразки дванадцятипалої кишки в дітей / С. В. Сокольник [та ін.]. - С.20-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Нечитайло Д. Ю. , Черней Н. Я., Лозюк I. Я.
Цигикало, О. В. Особливості джерел закладки та морфогенезу чашечко-мискової системи нирки у ранньому періоді пренатального онтогенезу людини / О. В. Цигикало [та ін.]. - С.26-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Андрущак Л. А., Владиченко К. А., Галиш I. В.
Bodnar, О. В. Optimization of surgical treatment of adhesive disease in children / О. В. Bodnar [та ін.]. - С.33-38. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Khashchuk V. S., Vatamanescu L. I., Basistу S. I., Randyuk R. Yu., Bodnar В. M.
Koteliukh, M. Yu. Peculiarities of the post-infarction period clinical course in patients with diabetes mellitus type II after percutaneous coronary intervention / M. Yu. Koteliukh. - С.39-45. - Bibliogr. at the end of the art.
Kvit, K. B. The composition of gut microbiota in patients with hyperlipidemia / K. B. Kvit. - С.46-52. - Bibliogr. at the end of the art.
Бідучак, А. С. Детермінанти конфлікту медицини та суспільства (огляд літератури) / А. С. Бідучак. - С.53-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гордієнко, В. В. Ефективність застосування унітіолу за умов різних патологічних станів (огляд літератури) / В. В. Гордієнко [та ін.]. - С.61-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Косуба Р. Б., Перепелиця О. О., Гордієнко І. К.
Рильський, О. Ф. Важливий показник рідкого біосередовища - окисно-відновний потенціал (огляд літератури) / О. Ф. Рильський [та ін.]. - С.69-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Петруша Ю. Ю., Гвоздяк П. I., Рильська Я. С., Домбровський К. О., Масікевич А. Ю.
Годованець, О. І. Значення студентського наукового гуртка в підготовці майбутніх лікарів-стоматологів / О. І. Годованець, Т. Б. Мандзюк. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bebykh, V. V. Linguodidaстіс aspect of english multimedia content use in distance learning / V. V. Bebykh, G. М. Lapa. - С.86-91. - Bibliogr. at the end of the art.
Андpієць, О. Кіршенблат Яків Давидович - знаний ендокринолог, видатний зоолог і педагог (до 110-річчя від дня народження) / О. Андpієць, С. Ткачук. - С.92-93
Дейнека, С. Є. Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXVІ / С. Є. Дейнека [та ін.]. - С.94-96
Другие авторы: Яковець К. І., Тураш М. М., Сорохан В. Д.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Bebykh, V. V.
    Linguodidaстіс aspect of english multimedia content use in distance learning [Text] = Лінгводидактичний аспект застосування англомовного мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання / V. V. Bebykh, G. М. Lapa // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - P86-91. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование, тенденции)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Кл.слова (ненормированные):
АНГЛИЙСКИЙ
Аннотация: The objective of the article – to justify the methodological principles and basic components of the model of teaching English in distance learning. Research materials and methods include a model of organizing distance learning, which involves the use of computer technology as the basis of learning and the use of multimedia content as an integrated component of the comprehensive methodological support for learning English, in particular the process of forming English speaking skills and abilities. The method of formal analysis as well as structural and comparative methods were used in the research. Results. The system of pedagogical conditions for distance learning of the English language as a complex application of computer and multimedia technologies is substantiated. The methodical principles and basic components of the training model are outlined. The functions of computer technology, multimedia support, tasks for the teacher and student opportunities are defined
Мета роботи – обгрунтувати методичні принципи та базові компоненти моделі викладання англійської мови в умовах дистанційного навчання. Матеріали та методи. Дослідження включає модель організації дистанційного навчання, якапередбачає застосування комп’ютерної технологіїяк основи навчання та використання медіаосвітніх технологій в якості мультимедійного контенту як інтегрованого компонента комплексно-методичного забезпечення вивчення англійської мови, зокрема процесу формування англомовних мовленнєвих навичок і вмінь. У дослідженні використано метод формального аналізу, структурний та порівняльний методи. Результати. Обгрунтовано систему педагогічних умов дистанційного навчання англійської мови як комплексу застосування комп’ютерної та мультимедійних технологій. Окреслено методичні принципи та базові компоненти моделі навчання. Визначено функції комп’ютерної технології, мультимедійного забезпечення, завдання для викладача та можливості студента
Доп.точки доступа:
Lapa, G. М.

Свободных экз. нет