Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (7)Periodicals (88)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>A=Андрейчин, С. М.$<.>)
Total number of found documents : 24
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-24 
1.


   
    Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою [Text] / В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 53-54

Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Additional Access Points:
Качор, В.
Андрейчин, С.М.
Васильєва, Н.
Луцук, О.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

2.


    Хабарова, Н. А.
    Сучасні погляди на медсестринську освіту [Text] / Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 20-22

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Additional Access Points:
Андрейчин, С.М.
Бількевич, Н.А.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

3.


    Качор, В.
    Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині. [Text] / В. Качор, С.М. Андрейчин // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 103-104

Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Additional Access Points:
Андрейчин, С.М.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

4.


   
    Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішних хвороб [Text] / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 2. - С. 39-41

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Бугай, Б.Г.
Андрейчин, С.М.
Чернець, Т.Ю.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

5.


    Кавецька, Н. А.
    Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти [Text] = Burnout among medical workers: psychological aspects / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

   ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ


Key words(unnormalized):
стрес -- професійна -- деформація -- психотип
Additional Access Points:
Андрейчин, С.М.
Ярема, Н. З.

There are no free copies

Find similar

6.


   
    Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи [Text] / С. М. Андрейчин [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 4. - С. 55-57.

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Андрейчин, С.М.
Руда, М.М.
Чернець, Т.Ю.
Ярема, Н. З.
Бількевич, Н. А.
Бугай, Б. Г.
Бутвін, І. М.
Василюк, В. В.
Верещагіна, Н. Я.
Хабарова, Н. А.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

7.


   
    Кардиоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішних хвороб / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 38-40

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Бугай, Б.Г.
Андрейчин, С.М.
Чернець, Т.Ю.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

8.


    Андрейчин, С. М.
    Медсестринська освіта в Словацькій республіці [Text] / С.М. Андрейчин, В. Качор // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №1. - С. 52-55

Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Additional Access Points:
Качор, В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

9.


    Бугай, Б.
    Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-I HCV-інфекцій [Text] / Б. Бугай, С.М. Андрейчин, І. Кліщ // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №4. - С. 20-24

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Андрейчин, С.М.
Кліщ, І.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

10.


    Андрейчин, С. М.
    Деонтологічне виховання студентів [Text] / С. М. Андрейчин, В. Лихацька, С. Маланчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №1. - С. 43-44

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Additional Access Points:
Лихацька, В.
Маланчук, С.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

11.


    Андрейчин, С. М.
    Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб. [Text] / С.М. Андрейчин, Н.А. Хабарова // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №4. - С. 27-29

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

Additional Access Points:
Хабарова, Н.А.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

12.


   
    Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб [Text] = The heart dullness borders: contradiction between the true and canonical rules of percussion in internal diseases clinics / Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті викладена необхідність зміни стереотипів щодо канонічних методик перкуторного визначення меж відносної та абсолютної тупостей серця. Корективи, запропоновані авторами, дозволяють клініцистам біля ліжка хворого уникнути похибки в понад один сантиметр при визначенні верхньої межі серця за стандартами його відносної та абсолютної тупостей, і внести елементи примирення при інтерпретації різних варіантів його перкусії, що має особливе значення для викладачів кафедр пропедевтики внутрішньої медицини та майбутніх лікарів
Additional Access Points:
Бугай, Б. Г.
Андрейчин, С. М.
Чернець, Т. Ю.
Члек, М. В.
Бількевич, Н. А.
Руда, М. М.
Верещагіна, Н. Я.
Ярема, Н. З.
Кавецька, Н. А.
Ганьбергер, І. І.
Кучер, С. В.

There are no free copies

Find similar

13.


   
    Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру [Text] = The experience of practical skills mastering by students at the internal medicine propeudetics department in the permisses of simulation centre / С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті розглянуто можливості методу симуляційного навчання у світлі сучасних уявлень про процес засвоєння інформації та набуття практичних компетенцій. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІІ-ІІІ курсів медичного університету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження методу симуляційного навчання у медичних вищих навчальних закладах України
Additional Access Points:
Андрейчин, С. М.
Бількевич, Н. А.
Чернець, Т. Ю.
Бугай, Б. Г.
Лихацька, В. О.
Верещагіна, Н. Я.
Кавецька, Н. А.
Кузів, П. П.
Руда, М. М.
Ярема, Н. З.
Ганьбергер, І. І.
Кучер, С. В.

There are no free copies

Find similar

14.
Cipher: МУ7/2016/3
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2016year № 3 . - 96.11, р.
Contents:
Бурлака, Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків / Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін. - С.12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Солодовник, О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення / О. В. Солодовник. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди / В. В. Чоп’як [та ін.]. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Вергун А. Р., Яворська О. Я., Вергун О. М.
Шухтін, В. В. Реформування вищої освіти в Україні / В. В. Шухтін [та ін.]. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Котюжинська С. Г., Лєбєдєва Т. Л., Шухтіна І. М.
Бєленічев, І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Моргунцова С. А., Рижов О. А., Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Риженко В. П.
Бугай, Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [та ін.]. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Члек М. В., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Кавецька Н. А., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Велика, А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Денисюк О. М., Данильчук В. В., Біговщиць С. В.
Добровольський, В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу / В. В. Добровольський. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загричук, Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Канівець, С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою / С. В. Канівець, О. Є. Денисик. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривошей, О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії / О. В. Кривошей. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левків, М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології / М. О. Левків. - С.71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прилипко, Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету / Н. А. Прилипко [та ін.]. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Вишницька І. В., Унгурян Л. М., Бєляєва О. І.
Родіонова, В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) / В. В. Родіонова [та ін.]. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Коваленко О. М., Ніколаєнко-Камишова Т. П., Собко С. В., Хмель О. С.
Семенець, А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті” / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов. - С.82-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В.
Стеченко, О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Суховолець, І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців / І. О. Суховолець. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хобзей, М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату / М. К. Хобзей, А. Р. Вергун. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шишка, І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря) / І. В. Шишка, А. В. Кудієвський. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі / М. Ю. Колесник, І. С. Качан. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року / Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

15.
Cipher: МУ7/2003/4
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2003year № 4
Contents:
Вітенко, І. Методичне забезпечення навчального процесу в підготовці лікарів-стоматологів / І. Вітенко, О. Шешукова. - С.4-9
Дрижак, В. Шляхи оптимізації викладання онкології у вищих медичних закладах / В. Дрижак. - С.10-11
Мисула, І. Досвід з підготовки і проведення медичних ліцензійних іспитів "КРОК" в ТДМА / І. Мисула, К. Пашко, Р. Свистун. - С.12-14
Герасимець, Ю. Контроль знань студентів на кафедрі загальної хірургії в підготовці до ліцензійного іспиту"КРОК-2" / Ю. Герасимець, М. Ляпіс, І Лойко, Кушнір Р. - С.14-15
Other authors: Ляпіс М., Лойко І, Кушнір Р.
Бойчук, А. 25-річний досвід навчального процесу з лікарями-інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти / А. Бойчук, А. Франчук, В. Шадріна, Коптюх В. - С.16-18
Other authors: Франчук А., Шадріна В., Коптюх В.
Литвинова, О. Методологічні особливості формування гуманістичних поглядів у студентів-медиків / О. Литвинова, Н. Лісовська, Т. Андрієвська, Проскурня М. - С.19-21
Other authors: Лісовська Н., Андрієвська Т., Проскурня М.
Ясній, О. Р. Алгоритм роботи по заповненню студентами первинної медичної документації на циклі " поліклінічна педіатрія". / О.Р. Ясній, Л.С. Бабінець, Н.Є. Боцюк. - С.22-24
Мисула, І. Р. Форми і методи самостійної роботи студентів шостого курсу при вивченні внутршніх хвороб. / І.Р. Мисула, О.Й. Бакалюк, С.І. Сміян. - С.25-26
Андрейчин, С. М. Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб. / С.М. Андрейчин, Н.А. Хабарова. - С.27-29
Кузів, П. П. Досвід організації самостійної роботи студентів на кафедрі шпитальної терапії. / П.П. Кузів, Н.З. Ярема, Л.П. Боднар. - С.30-32
Олійник, О. В. Ділові ігри в програмі підготовки лікарів інтернів-анестезіологів. / О.В. Олійник, В.В. Гнатів. - С.33-34
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

16.
Cipher: МУ7/2020/4
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2020year № 4
Contents:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гетмaнюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" / І. Б. Гетмaнюк [та ін.]. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko. - С.61-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон. - С.96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") / М. І. Руденко. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

17.
Cipher: МУ7/2016/4
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2016year № 4 . - 96.11, р.
Contents:
Вепрюк, Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран I. В.
Дубінін, С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі / С. І. Дубінін [та ін.]. - С.12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Ваценко А. В., Пілюгін В. О., Улановська-Циба Н. А., Передерій Н. О., Рябушко О. Б., Овчаренко О. В.
Дуда, К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь. - С.15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кріцак М. Ю.
Маланчук, Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології / Л. М. Маланчук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Романчук Л. І., Маланчин І. М., Мартинюк В. М.
Андрейчин, С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру / С. М. Андрейчин [та ін.]. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Бількевич Н. А., Чернець Т. Ю., Бугай Б. Г., Лихацька В. О., Верещагіна Н. Я., Кавецька Н. А., Кузів П. П., Руда М. М., Ярема Н. З., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Боярчук, О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Чорномидз І. Б., Воронцова Т. О., Кінаш М. І.
Бурмас, Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.]. - С.31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Бойко Л. А., Бекус І. Р., Кирилів М. В.
Вацеба, М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини / М. О. Вацеба. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитрук, О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук. - С.41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” / Н. В. Зозуляк. - С.45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпець, М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи / М. В. Карпець. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куровська, В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології / В. О. Куровська. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвинова, О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я / О. Н. Литвинова [та ін.]. - С.53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Романюк Л. М., Теренда Н. О., Панчишин Н. Я.
Савка, І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій / В. А. Славопас. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвях, А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії / А. І. Цвях [та ін.]. - С.62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Кулянда І. С., Копатчак І. Р., Грубар Ю. О., Сморщок Ю. С., Марченкова Н. О., Лимар Є. А.
Швед, М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Швець, Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни / Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова. - С.71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

18.
Cipher: МУ7/2006/3
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2006year № 3
Contents:
Ковальчук, Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти / Л. Ковальчук. - С.5-7
Ковальчук, Л. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська. - С.11-13
Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.14-15
Шкробот, С. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні. / С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій. - С.18-19
Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич. - С.20-22
Шевчук, О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. Шевчук. - С.22-24
Діана, С. Кулл. До питання нестачі медичних сестер / С.Кулл. Діана. - С.24-28
Ревчук, Н. Система освіти медичних сестер у США / Н. Ревчук. - С.28-29
Усинська, О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. Усинська. - С.30-31
Лепявко, А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. Лепявко. - С.32-34
Шманько, О. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. Шманько. - С.35-36
Прокопчук, А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. Прокопчук. - С.39-40
Тарчинець, М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД. / М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. - С.41-42
Other authors: Воронцов М., Ставничий Д., Висоцька Т.
Мілевська, Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. Мілевська. - С.42-44
Прокопчук, А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. Прокопчук. - С.44-45
Олещук, О. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. Олещук, Г. Паласюк. - С.46-47
Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О.В. Олійник. - С.48-49
Сахарова, І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук. - С.49-52
Качор, В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. - С.53-54
Other authors: Андрейчин С.М., Васильєва Н., Луцук О.
Арвідас, Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві / Сескевічус Арвідас. - С.57
Банадига, Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський. - С.58-60
Костенко, І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні / І. Костенко. - С.64-65
Кривенко, В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. - С.66-67
Other authors: Федорова О., Пахомова С., Єремеєв В.
Локай, Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні / Б. Локай, Д. Козак. - С.72-73
Сук, Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України / Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. - С.82-83
Other authors: Хомко О., Пержул І., Молдован П.
Шкільна, І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя / І. Шкільна. - С.88-89
Кайдашев, І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. - С.90-92
Other authors: Расін М., Васильєв В., Дігтяр Н.
Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98
Чулак, Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський. - С.99-100
Саварин, Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови / Т. Саварин, В. Рахлецька. - С.103-106
Роговий, Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Роговий, Л. Архіпова. - С.107-109
Корильчук, Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. Корильчук, Т. Корильчук. - С.109-111
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

19.
Cipher: МУ7/2006/1
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2006year № 1
Contents:
Ковальчук, Л. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті / Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А. - С.5-7
Other authors: Вайда А., Венгер І., Беденюк А.
Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.8-10
Господарський, І. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії / І. Господарський. - С.11-14
Паласюк, Г. Медсестринська освіта в Австрії : з досвіду міжнародних стажувань / Г. Паласюк. - С.15-18
Авдєєв, О. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії / О. Авдєєв. - С.18-21
Денефіль, О. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету / О. Денефіль. - С.22-24
Олещук, О. Особливості нового навчального плану й викладання фармакології та клінічної фармакології у Віденському медичному університеті / О. Олещук. - С.25-28
Ремінецький, Б. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня / Б. Ремінецький. - С.29-31
Ястремська, С. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті / С. Ястремська. - С.32-33
Багній, Н. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті / Н. Багній. - С.34-36
Сахарова, І. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.37-39
Ліщенко, Н. Особливості системи вищої освіти у США / Н. Ліщенко, А. Прокопчук, В. Марценюк, Усинська О. - С.40-43
Other authors: Прокопчук А., Марценюк В., Усинська О.
Прокопчук, А. Особливості медсестринської освіти у США / А. Прокопчук, Н. Ліщенко, В. Марценюк, Усинська О. - С.44-47
Other authors: Ліщенко Н., Марценюк В., Усинська О.
Усинська, О. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринської освіти США / О. Усинська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.47-49
Other authors: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Мілевська, Л. Фактор викладача в системі американської медичної освіти / Л. Мілевська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.50-51
Other authors: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Андрейчин, С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці / С.М. Андрейчин, В. Качор. - С.52-55
Фіра, Л. Організація навчання у Карловому університеті / Л. Фіра, О. Острівка, О. Сидоренко, Лихацький П. - С.55-57
Other authors: Острівка О., Сидоренко О., Лихацький П.
Бухтіярова, Н. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті / Н. Бухтіярова, І. Бєленічев, Д. Коробко, Сидорова І. - С.57-59
Other authors: Бєленічев І., Коробко Д., Сидорова І.
Гощинський, В. До питання підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини / В. Гощинський, Н. Боцюк, о. Ясній, Бабінець Л.С. - С.60-61
Other authors: Боцюк Н., Ясній о., Бабінець Л.С.
Бойчук, А. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології ФПО на засадах доказової медицини- нагальна потреба часу / А. Бойчук, В. Шадріна, В. Коптюх, Хлібовська О. - С.62-66
Other authors: Шадріна В., Коптюх В., Хлібовська О.
Білай, І. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету / І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура. - С.67-70
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В.І. Цимбалюк, М. Квасніцький. - С.84-87
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

20.
Cipher: МУ7/2006/2
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2006year № 2
Contents:
Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14
Other authors: Волосовець О., Фещенко І., Булах І.
Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35
Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46
Other authors: Олійник О., Яшан О., Шкробот С.
Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51
Other authors: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О.
Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57
Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63
Other authors: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г.
Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65
Other authors: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В.
Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67
Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72
Other authors: Лобода В., Пашко К., Балацька Н.
Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77
Other authors: Шідловський В., Скакун М., Ситник І.
Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87
Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94
Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94
Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96
Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102
Other authors: Пашко К., Шкробот С., Олійник О.
Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104
Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107
Other authors: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110
Other authors: Пашко К., Шкробот С., Яшан О.
Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115
Other authors: Пашко К., Яшан О., Олійник О.
Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118
Other authors: Шкробот С., Пашко К., Яшан О.
Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121
Other authors: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І.
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

 1-20    21-24 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)