Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Periodicals (53)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>A=Демченко, О. М.$<.>)
Total number of found documents : 6
Shown documents from 1 till 6
1.
Cipher: МУ7/2011/3
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2011year № 3
Contents:
Вороненко, В. В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру / В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін. - С.6-11
Ковальчук, Л. Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід'ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні / Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький. - С.12-14
Гребеник, М. В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи / М. В. Гребеник [и др.] . - С.15-19
Other authors: Масик О.М., Ярема Н.І., Лазарчук Т.Б.
Унгурян, Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі / Л. М. Унгурян, М. С. Образенко. - С.20-22
Кліщ, Г. І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.23-30
Кушик, М. Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів / М. Л. Кушик. - С.31-34
Паласюк, Г. Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк. - С.35-39
Скрипко, В. Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю / В. Д. Скрипко [и др.] . - С.40-41
Other authors: Шев'як П.І., Атаманюк О.Ю., Гринів Ю.В.
Абдуллаєв, Р. Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики / Р. Я. Абдуллаєв [и др.] . - С.42-43
Other authors: Пономаренко С.О., Марченко В.Г., Сисун Л.А.
Акуліна, О. О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти / О. О. Акуліна. - С.44-46
Бабов, Є. Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ / Є. Д. Бабов [и др.] . - С.47-48
Other authors: Новікова М.А., Каленовська С.В., Могилевський В.В.
Бесполудіна, Г. В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров'я / Г. В. Бесполудіна [и др.] . - С.49-52
Other authors: Болотчева К.В., Козюберда В.І., Жила А.В., Щербакова А.В., Щербаков В.А., Гош Супратім
Бородаєв, І. Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи / І. Є. Бородаєв, І. В. Шарапов. - С.53-54
Other authors: Шарапов І.В., Зубков О.Б., Качанов В.М., Муравйов П.Т., Шевченко В.Г., Коритна А.Ю.
Воробйов, Є. О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу / Є. О. Воробйов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна. - С.55-58
Other authors: Шевченко Т.І., Сорокіна С.І., Кудря І.П., Шапошник О.А.
Григор'єва, Т. Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії / Т. Г. Григор'єва [и др.] . - С.59-61
Other authors: Коркунда С.В., Олійник Г.А., Голобородько С.А.
Грищенко, О. В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти / О. В. Грищенко [и др.] . - С.63-64
Other authors: Бобрицька В.В., Дудко Л.В., Лісіцина Н.В., Коровай С.В., Дудко В.Л.
Громов, О. В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології / О. В. Громов [и др.] . - С.65-66
Other authors: Герасимчук П.Г., Коваленко М.О., Котелевський Р.А.
Грона, Н. В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини / Н. В. Грона [и др.] . - С.67-69
Other authors: Коломієць В.В., Бобришев К.А., Ванханен Н.В., Півнєв Б.А.
Гудз, І. М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти / І. М. Гудз [и др.] . - С.70-72
Other authors: Геник С.М., Михальчук Д.С., Симчич А.В.
Даценко, І. Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія" / І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко. - С.73-75
Дубініна, В. Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова. - С.76-78
Думанський, Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.79-81
Каськова, Л. Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання / Л. Ф. Каськова [и др.] . - С.82-84
Other authors: Карпенко О.О., Абрамова О.Е., Андріянова О.Ю., Чуприна Л.Ф., ващенко І.Ю.
Клименко, Т. М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених" / Т. М. Клименко [и др.] . - С.85-87
Other authors: Сандуляк Т.В., Сердцева О.А., Закревський А.М., Карапетян О.Ю.
Клименко, Т. М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі / Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк. - С.88-91
Климнюк, С. І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології / С. І. Климнюк [и др.] . - С.92-94
Other authors: Романюк Л.Б., Ткачук Н.І., Кучмак О.Б., Бригідир Т.О.
Коломієць, В. В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи / В. В. Коломієць [и др.] . - С.95-98
Other authors: Ванханен Н.В., Грона Н.В., Красьоха-Денисова В.В.
Лобас, В. М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі / В. М. Лобас [и др.] . - С.99-101
Other authors: Дорохова О.Т., Адоньєва Н.М., Оборнєв Л.Є., Стичинська Н.А., Владзимирський А.В.
Лосєв, О. О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті / О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко. - С.102-104
Машталір, М. А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету / М. А. Машталір [и др.] . - С.105-106
Other authors: Крамар С.Б., Довгань Г.В., Назарова Д.І.
Мітін, Ю. В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога / Ю. В. Мітін [и др.] . - С.107-109
Other authors: Дєєва Ю.В., Островська О.О., Криничко Л.Р., Мотайло О.В.
Мітін, Ю. В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології / Ю. В. Мітін [и др.] . - С.110-112
Other authors: Дєєва Ю.В., Островська О.О., Криничко Л.Р., Мотайло О.В.
Ніженковська, І. В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти / І. В. Ніженковська. - С.113-116
Other authors: Вельчинська О.В., Головченко О.І., Манченко О.В.
Нікітіна, О. О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання / О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець. - С.117-119
Перцева, Т. О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини / Т. О. Перцева [и др.] . - С.120-122
Other authors: Шевченко О.А., Деркачов Е.А., Буряк Л.І., Рублевська Н.І., Цуцков В.Є., Шетепа О.П., Євтушенко В.В., Щудро С.А., Главацька В.І., Григоренко Л.В., Огір К.Ю.
Рибіцька, Л. Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології / Л. Н. Рибіцька [и др.] . - С.123-124
Other authors: Муц Л.Б., Бігуняк Т.В., Котляренко Л.Т., Недошитко Х.Ю., Привроцька І.Б., Тусик О.Т., Ружицька О.Ю., Ярема О.М., Коваль О.С., Ковальова Л.Б.
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології / О. Г. Родинський [и др.] . - С.125-128
Other authors: Демченко О.М., Мозгунов О.В., Гузь Л.В., Неруш П.О.
Хоменко, Л. О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання / Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва. - С.129-131
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

2.


   
    Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології [Text] / О. Г. Родинський, О. М. Демченко, О. В. Мозгунов // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 3. - С. 125-128

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Родинський, О.Г.
Демченко, О.М.
Мозгунов, О.В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

3.
Cipher: МУ7/2013/3
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2013year № 3
Contents:
Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10
Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Варна. - С.11-13
Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16
Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24
Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27
Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29
Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан. - С.30-34
Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський. - С.35-38
Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі'' / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44
Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50
Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54
Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58
Марущак, М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського / М. І. Марущак [и др.]. - С.59-60
Other authors: Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.60-63
Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66
Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70
Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76
Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82
Самойленко, А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті / А. В. Самойленко [и др.]. - С.83-86
Other authors: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л.
Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90
Талалаєнко, О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології / О. М. Талалаєнко [и др.]. - С.91-94
Other authors: Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко A. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М.
Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97
Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100
Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102
Федько, В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп" / В. В. Федько [и др.]. - С.103-104
Other authors: Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В.
Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108
Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113
Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116
Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120
Шевчук, Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Τ. І. Шевчук. - С.121-124
Шустваль, М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу / М. Ф. Шустваль [и др.]. - С.125-128
Other authors: Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В.
Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко. - С.129-132
Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134
До славного ювілею. - С.135-137
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

4.


    Родинський, О. Г.
    Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології [Text] / О. Г. Родинський, О. М. Демченко // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 80-82

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Демченко, О. М.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

5.
Cipher: МУ7/2017/1
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2017year № 1 . - 96.11, р.
Contents:
Беденюк, А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Ковальчук О. Л., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Вишневська, Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб / Н. Ю. Вишневська [та ін.]. - С.8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Іщук І. С.
Геряк, С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення / С. М. Геряк [та ін.]. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Багній Н. І., Корда І. В., Стельмах О. Є., Петренко Н. В.
Ждан, В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.19-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В. , Волченко Г. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Лебідь В. Г.
Машейко, І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів / І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко. - С.23-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцов, В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги / В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрина, В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина” / В. О. Петрина. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія” / В. О. Потапов [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Петулько А. П., Медведев М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В.
Родинський, О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні / О. Г. Родинський [та ін.]. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Демченко О. М., Родинська Г. О., Гутнік І. О.
Федорук, О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті / О. С. Федорук [та ін.]. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Ілюк І. І. , Зайцев В. І., Владиченко К. А., Степан В. Т., Візнюк В. В.
Човпан, Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора / Г. О. Човпан [та ін.]. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Човпан І. С., Батюк Л. В., Кнігавко В. Г.
Doroshenko, О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko. - С.52-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Абрамов, С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини / С. В. Абрамов [та ін.]. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Байбаков В. М., Корнацький В. М., Вишневський В. О., Кириченко А. Г., Мороз С. М., Хом’яков В. Μ.
Антоненко, А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Мережкіна Н. В., Бардов В. Г., Ставніченко П. В.
Іванченко, О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко, О. З. Мельникова. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавин, В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” / В. О. Кавин [та ін.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Попович Ю. Л., Федорак В. М., Мєсоєдова В. А., Парахоняк В. В.
Кузенко, P. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія” / P. Т. Кузенко. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курята, О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лембрик, І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія” / І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лобань, Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Г. А. Лобань [та ін.]. - С.86-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Ананьева М. М., Звягольська І. М., Боброва Н. О., Фаустова М. О., Полянська В. П., Басараб Я. О.
Маслак, Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” / Г. С. Маслак [та ін.]. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Долгіх Г. В., Цокур Н. І., Шевцова К. В.
Мосейчук, А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін / А. Р. Мосейчук. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попова, Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти / Т. М. Попова [та ін.]. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Лоскутов М. Ф., Карабан О. М., Петренко Т. Є., Філіпченко С. М., Лобойко Л. І.
Рогачевський, О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів / О. П. Рогачевський [та ін.]. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Попова Л. М., Рожковська Н. М., Коссей Т. В., Голубенко М. Ю.
Семенець, А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” / А. В. Семенець. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер / В. А. Славопас. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Lezhenko, G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine / G. О. Lezhenko [та ін.]. - С.125-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Pashkova О. Е., Sidorova I. V., Кгаупуа Η. V.
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор. - С.130-131
The copies are in the departments: total 1 : БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

6.


   
    Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні [Text] = Features of methodological approach to teaching the course of normal physiology using computer simulations in modern medical education in Ukraine / О. Г. Родинський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: Мета дослідження – огляд сучасних засобів комп’ютерної симуляції фізіологічних функцій та оцінка і досвід впровадження цих технологій у навчальний процес кафедри фізіології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” м. Дніпро. Матеріали та методи дослідження. Теоретичний та методологічний аналіз сучасних симуляційних технологій, які використовуються для викладання курсу фізіології, зокрема програмне забезпечення: “Віртуальна фізіологія” (LuPraFi-Sim, програма представлена Міжнародною спілкою гуманної освіти – InterNICHE, та за підтримки WSPA), Sim Nerv, Six Second ECG. Дескриптивний аналіз якості складання ліцензійного тестового іспиту “Крок-1” за фахом “Стоматологія” вітчизняними студентами у 2017р. Результати й обговорення. На сьогодні доступні та успішно впроваджені у викладання курсу фізіології програми-симулятори з таких розділів, як: фізіологія збудливих структур, центральна та периферична нервова система, автономна нервова система, гуморальна регуляція вісцеральних функцій, система виділення, дихальна система, кров, фізіологія шлунково-кишкового тракту та харчування, серцево-судинна система. За результатами складання ліцензійного тестового іспиту “Крок-1” за фахом “Стоматологія” вітчизняними студентами у 2017 р. середній результат із дисципліни “Фізіологія” складає 74,9 %, при загальному середньому балі по іспиту 72,5 %. Висновки. 1. Нові розробки програмного забезпечення, у яких об’єднані текстова інформація, графіка, відео та анімація фізіологічних процесів, а також можливості впливати на їх перебіг, дають змогу якісного засвоєння теоретичної інформації та більш успішної інтеграції студента до клінічних дисциплін. 2. Згадані розробки активно реалізуються у всіх розділах курсу фізіології й орієнтовані на безперервність і послідовність навчання, основані на історичному досвіді та гуманістичних цінностях, розвитку нових педагогічних технологій. 3. Використання сучасних симуляційних технологій у викладанні курсу фізіології чинить позитивний вплив на якісну успішність студентів при складанні ліцензійного тестового екзамену “Крок-1”
Additional Access Points:
Родинський, О. Г.
Демченко, О. М.
Родинська, Г. О.
Гутнік, І. О.

Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)