Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (186)Periodicals (4440)Library Publications (109)Local Lore (4)Rare Editions (9)
the format of presenting the found documents:
full informationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=АНАЛІЗ<.>)
Total number of found documents : 143
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Title of magazine :Медична освіта (Тернопіль) -2002year,N 4
Interesting articles :
Москаленко В. Охорона здоров'я України в світлі вимог Європейського Союзу, конституційних реформ/ В. Москаленко (стр.5-7)
Вороненко Ю. Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року)/ Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга (стр.8-14)
Сіліна Т. Форми та методи вдосконалення підготовки студентів у медичному університеті/ Т. Сіліна (стр.15-16)
Шершун Г. Шляхи подальшого вдосконалення викладання біохімії у медичному ВНЗі/ Г. Шершун (стр.17-19)
Дмитрієва С. Співвідношення методів традиційного та програмованого навчання у післядипломній підготовці сімейних лікарів. / С. Дмитрієва (стр.20-21)
Гощинський В. Деякі аспекти проведення практичних занять з циклу невідкладної допомоги на кафедрі "Поліклінічна та сімейна медицина"/ В. Гощинський, Л. Бабінець, Н. Корильчук, Архіпова Н. (стр.22-24)
Талалаєнко О. Організаційні моменти виробничої практики в медичному університеті./ О. Талалаєнко, І. Саглай, А. Чуриліна, Ляхов І. (стр.25-26)
Ясній О. Особливості викладання педіатрії на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. Ясній, В. Павліковська, Н. Боцюк, Пінь Н. (стр.27-29)
Косубв Р. Методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам/ Р. Косубв, І. Заморський, А. Петрюк, Філіпець Н. (стр.30-31)
Роман О. Особливості підготовки іноземних студентів на кафедрах хімічного профілю вищого навчального закладу./ О. Роман, М. Авраменко, Д. Дочинець (стр.32-33)
Гнатов М. Творчий характер контролю знань та навичок іноземних учнів початкового етапу навчання./ М. Гнатов, К. Гейченко, Л. Хіль (стр.36)
Лисенко В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін./ В. Лисенко (стр.37-39)
Грищенко В. Особливості викладання дитячих інфекційних захворювань іноземним студентам медичного факультету./ В. Грищенко, О. Усачова (стр.40-41)
Казакова Р. В. Сюжетно-рольова гра як метод навчальної діяльності./ Р. В. Казакова, Н. Гевкалюк, М. Лучинський, Воляк М. (стр.42-44)
Файфура В. Тернопільська медакадемія-у фалеристиці./ В. Файфура, І. Юхименко (стр.50-53)
Ганіткевич Я. Історія медицини як наука і університетська дисципліна у світі та в Україні/ Я. Ганіткевич (стр.54-60)
Interesting articles :
Find similar


2.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Вороненко Ю., Булах І., Мруга М.
Title : Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року)
Place of publication : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 8-14 (Cipher МУ7/2002/4)
Subject headings: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Find similar

3.

Title of magazine :Вища освіта України -2005year,N 3
Interesting articles :
Бех В. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи/ В. Бех (стр.13-19)
Шейко С. Національні та загальногромадянські засади реформування сучасної вищої освіти в Україні/ С. Шейко (стр.32-35)
Рябченко В. Деякі концептуальні проблеми навчання і виховання студентів у сучасних вищих навчальних закладах україни/ В. Рябченко (стр.40-44)
Мудрак В. Методологічні засади управління соціальною інформацією у змісті й організації вищої освіти/ В. Мудрак (стр.45-50)
Григорчук Т. Комунікативні та інтерактивні компоненти електронного підручника як чинники формування знань студентів/ Т. Григорчук, А. Олійник (стр.74-80)
Interesting articles :
Find similar


4.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Бех В.
Title : Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи
Place of publication : Вища освіта України. - 2005. - №3. - С. 13-19 (Cipher 23823/2005/3)
Subject headings: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Find similar

5.

Title of magazine :Медична освіта (Тернопіль) -2003year,N 3
Interesting articles :
Москаленко В. Профілактика- як основа у підготовці фахівців системи охорони здоров"я/ В. Москаленко (стр.4-10)
Чабан Т. Аналіз об"єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів./ Т. Чабан, Н. Ткачишина (стр.11-13)
Перцева Т. Ліцензійний медичний іспит" Крок 3.Лікувальна справа.Педіатрія": Перший досвід з підготовки та проведення пілотного тестування/ Т. Перцева, В. Лехан, М. Щербиніна (стр.14-17)
Сенаторова Г. Методичні особливості викладання педіатрії іноземним студентам англійською мовою/ Г. Сенаторова, Ю. Одинець, А. Ручко, Фьоклін (стр.18-19)
Гальченко В. Математичне моделювання захворювань та його місце в підготовці студентів-медиків./ В. Гальченко, В. Пінькас (стр.23-26)
Воронцов О. Застосування навчальних варіантів медичної документації в процесі підготовки сімейного лікаря на циклі акушерства та гінекології./ О. Воронцов, В. Гощинський, Н. Архипова (стр.26-28)
Перцева Т. Виробнича практика як важлива складова підготовки лікаря/ Т. Перцева, І. Тищенко, К. Богацька, Конопкіна Л. (стр.29-32)
Вітенко І. Позааудиторне навчання лікарів -інтернів за фахом "Психіатрія"/ І. Вітенко, В. Бітенський, Е. Мельник, Пахмурний В. (стр.41-44)
Interesting articles :
Find similar


6.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Чабан Т., Ткачишина Н.
Title : Аналіз об"єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів.
Place of publication : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №3. - С. 11-13 (Cipher МУ7/2003/3)
Subject headings: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Find similar

7.

Title of magazine :Медична освіта (Тернопіль) -2006year,N 2
Interesting articles :
Банчук М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. Банчук [та ін.] (стр.6-14)
Вітенко І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця/ В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков (стр.32-35)
Ждан В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті/ В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. (стр.42-46)
Казаков В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.48-51)
Ліщенко Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.54-57)
Господарський І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні/ І. Господарський, О. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. (стр.60-63)
Никоненко О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. Никоненко [та ін.] (стр.64-65)
Усинська О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. Усинська (стр.66-67)
Федорців О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. (стр.70-72)
Колесник Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Ковальчук [та ін.] (стр.75-77)
Лісовий В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті/ В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи/ В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов (стр.85-87)
Мінцер О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу/ О. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Лоскутов, М. Головаха (стр.93-94)
Крекотень О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами/ О. Крекотень, І. Олійник (стр.94)
Нерянов Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами/ Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський (стр.95-96)
Яшан О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. Яшан [та ін.] (стр.97-102)
Качор В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині/ В. Качор, С.М. Андрейчин (стр.103-104)
Лепявко А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США/ А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.105-107)
Олійник О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. Олійник [та ін.] (стр.108-110)
Шкробот С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті/ С. Шкробот [та ін.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії/ Р. Гнатюк [та ін.] (стр.116-118)
Хміль С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. Хміль [та ін.] (стр.118-121)
Interesting articles :
Find similar


8.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Федорців О., Лобода В., Пашко К., Балацька Н.
Title : Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті.
Place of publication : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 70-72 (Cipher МУ7/2006/2)
Subject headings: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Find similar

9.

Title of magazine :Медична освіта (Тернопіль) -2007year,N 2
Interesting articles :
Банчук М.В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О.П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л.Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І.С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В.Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В.П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном/ В. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів/ Є. Нейко [и др.] (стр.56-58)
Коломоєць М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір/ М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш (стр.58-61)
Васюк В.Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-64)
Полеся Т.П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В.В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С... технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. . Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Скородумова Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. Скородумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О.М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О.П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В.І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О.Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-90)
Годлевський Л. . Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І.Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О.Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С.Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Interesting articles :
Find similar


10.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Полеся Т.П., Жученко С., Швець В.
Title : Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання
Place of publication : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 64-66 (Cipher МУ7/2007/2)
Subject headings: Освіта реформа -- Образования реформа
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Find similar

11.

Title of magazine :Медична освіта (Тернопіль) -2007year,N 1
Interesting articles :
Нейко В.Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.5-7)
Казаков В.М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.12-16)
Жмурський С.І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти/ ; ; ; ; ; ; ; ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець (стр.20-22)
Білай І.М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету/ ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , (стр.22-24)
Кулянда І.С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації/ І. С. Кулянда [и др.] (стр.25-28)
Радченко О.М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи/ О. М. Радченко (стр.28-30)
Ребров Б.О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами/ Б. О. Ребров [и др.] (стр.30-33)
Давидович О.В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти/ О. В. Давидович [и др.] (стр.36-37)
Стаднюк Л.А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів,середнього медичного персоналу та волонтерів/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.38-40)
Гнатюк М.С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.40-42)
Врублевська С.В. Інноваційні процеси у системі освіти/ С. В. Врублевська (стр.43-48)
Сандер С.В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі/ С. В. Сандер (стр.49-51)
Потапенков М.О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів/ М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко (стр.55-58)
Приходько В.Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.58-61)
Крекотень О.М. Основні психогігієнічні чинники,які впливають на формування здоров`я студентської молоді/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; (стр.61-63)
Рязанов Д.Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів/ Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Поталов (стр.64-66)
Interesting articles :
Find similar


12.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Казаков В.М., Талалаєнко О.М., Первак М.Б.
Title : Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу
Place of publication : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 1. - С. 12-16 (Cipher МУ7/2007/1)
Subject headings: Освіта реформа -- Образования реформа
Find similar

13.

Title of magazine :Вища школа -2006year,N 3
Interesting articles :
Скнарь О. Модернізація форм і методів навчання студентів у контексті кредитно-модульної системи/ О. Скнарь (стр.33-45)
Хриков Є. Порівняльний аналіз підготовки магістрів з управління освітніми установами в Україні та США/ Є. Хриков, С. Бурдіна (стр.46-56)
Interesting articles :
Find similar


14.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Хриков Є., Бурдіна С.
Title : Порівняльний аналіз підготовки магістрів з управління освітніми установами в Україні та США
Place of publication : Вища школа. - 2006. - № 3. - С. 46-56 (Cipher 21876/2006/3)
Subject headings: Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Find similar

15.

Title of magazine :Медична освіта (Тернопіль) -2008year,N 3
Interesting articles :
Хоменко Л.О. Аналіз якості тестових завдань з дитячої терапевтичної стоматології до ліцензійного державного тестового іспиту "Крок 2.Стоматологія"/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.7-12)
Гнатюк Р.М. Успішність студентів при вивченні психіатрії залежно від психофізіологічних особливостей/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; (стр.12-14)
Авдєєв О.В. Концепція викладання клінічних дисциплін на кафедрі терапевтичної і дитячої стоматології за методикою єдиного дня/ О. В. Авдєєв, М. М. Якимець, Н. В. Чорній (стр.15-17)
Мерецький В.М. Організація викладання клінічної фармакології в контексті впровадження кредитно-модульної технології/ В. М. Мерецький (стр.18-20)
Доказова медицина та удосконалення охорони здоров'я в Україні (стр.22-80)
Interesting articles :
Find similar


16.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Хоменко Л.О., Остапко О.І., Голубєва І.М.
Title : Аналіз якості тестових завдань з дитячої терапевтичної стоматології до ліцензійного державного тестового іспиту "Крок 2.Стоматологія"
Place of publication : Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 3. - С. 7-12 (Cipher МУ7/2008/3)
Subject headings: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Find similar

17.

Title of magazine :Вища освіта України -2009year,N 1
Interesting articles :
Кремень В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї/ В. Кремень (стр.5-12.)
Андрущенко В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко (стр.13-19.)
Луговий В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості/ В. Луговий (стр.20-26.)
Михальченко М. Вища освіта України як фактор цивілізованого визначення молоді в контексті політичних реалій/ М. Михальченко (стр.27-32.)
Лутай В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики/ В. Лутай (стр.33-36.)
Корсак К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу"/ К. Корсак (стр.37-42.)
Степко М. Компетентнісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України?/ М. Степко (стр.43-52.)
Пінчук Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформуванні освіти/ Є. Пінчук (стр.53-59.)
Дем'яненко Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації/ Н. Дем'яненко (стр.60-66.)
Тимошенко О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклик глобалізації/ О. Тимошенко (стр.67-72.)
Онкович Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях/ Г. Онкович (стр.73-81.)
Олексюк О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі/ О. Олексюк (стр.82-91.)
Полянська К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів/ К. Полянська (стр.92-99.)
Мороз Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст./ Л. Мороз (стр.100-105.)
Таланова Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз/ Ж. Таланова (стр.106-112.)
Лузік Е. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах/ Е. Лузік (стр.113-118.)
Бобров В. Дослідження проблем економіки управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду/ В. Бобров (стр.119-123.)
Interesting articles :
Find similar


18.

Title of magazine :Вища школа -2009year,N 10
Interesting articles :
Тацій В. Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого - лідер юридичної освіти в Україні/ В. Тацій (стр.5-13.)
Мельник С. Економіка знань: світовий досвід та перспективи впровадження в Україні/ С. Мельник, В. Матросов (стр.14-25.)
Дзюблюк О. Особливості підготовки фахівців банківського профілю у системі вищої економічної освіти/ О. Дзюблюк, Р. Михайлюк (стр.26-33.)
Решетніченко А. Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умова забезпечення якості вищої освіти/ А. Решетніченко, С. Шевченко (стр.34-43.)
Жалдак М. Формування системи інформатичних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі навчання в педагогічному університеті/ М. Жалдак, Ю. Рамський, М. Рафальська (стр.44-52.)
Коноваленко В. Дотримання авторських прав у навчальній літературі і наукових публікаціях/ В. Коноваленко (стр.53-60.)
Зеленський К. Вартість навчання, порядок формування ціни та шляхи її зменшення/ К. Зеленський, О. Синишин (стр.61-85.)
Огаренко Т. Аналіз особливостей попиту на освітні послуги з метою прогнозування/ Т. Огаренко (стр.86-98.)
Чепига М. Біоенергетичний аспект розвитку ветеринарної науки та освіти у ХХІ столітті/ М. Чепига (стр.99-105.)
Кліменко В. Професіоналізація і психологія викладача вищої школи/ В. Кліменко (стр.106-112.)
Interesting articles :
Find similar


19.

Title of magazine :Вища школа -2010year,N 5/6
Interesting articles :
Стріха М. Слово про Батька (Пам'яті першого президента АН вищої школи України В.І. Стріхи)/ М. Стріха (стр.5-11)
Хоружий Г. Соціальна відповідальність вищої школи в контексті болонського процесу/ Г. Хоружий (стр.12-24)
Андрейцев В. Новітні доктрини екологічного права України: ретроспективний аналіз та погляд у майбутнє/ В. Андрейцев (стр.25-46)
Яшанов С. Інтеграція навчальних інтернет-ресурсів у процес підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності/ С. Яшанов (стр.47-54)
Швалб Ю. Система професійної підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності/ Ю. Швалб (стр.55-67)
Верхогляд О. Розвиток американського законодавства у сфері вищої освіти в ХХ-ХХІ сторіччі/ О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський (стр.68-78)
Похолков Ю. Рейтинг вищих навчальних закладів у Росії/ Ю. Похолков [и др.] (стр.79-91)
Акчуріна-Муфтієва Н. Історіографія вивчення кримськотатарського народного декоративного мистецтва/ Н. Акчуріна-Муфтієва (стр.92-101)
Переяславець М. Сьомі академічні читання пам'яті професора Віталія Стріхи/ М. Переяславець (стр.102-108)
Interesting articles :
Find similar


20.

Title of magazine :Медична освіта (Тернопіль) -2010year,N 2
Interesting articles :
Митник З.М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров'я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришенець В.В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришенець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В.В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров'я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В.В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В.В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л.Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. горбачевського/ Л.Я Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р.Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О.П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І.С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л.Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В.Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю.В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В.М. П'ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В.П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В.М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальніст 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М.А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О.М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В.М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І.П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І.С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л.В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О.М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб'єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г.В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В.М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б.С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В.К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І.В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л.Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю.М. Болонський процес та шляхи покращання рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В.М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І.Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О.П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є.М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О.С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О.О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю.О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П.Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О.М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М.І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М.В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б.І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А.О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т.С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А.Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А.Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Interesting articles :
Find similar


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)