Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (1614)Periodicals (5930)Library Publications (247)Local Lore (21)Rare Editions (145)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=СИСТЕМА<.>)
Total number of found documents : 179
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    25-річний досвід навчального процесу з лікарями-інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти [Text] / А. Бойчук, А. Франчук, В. Шадріна, Коптюх В. // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №4. - С. 16-18

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ


   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Additional Access Points:
Бойчук, А.
Франчук, А.
Шадріна, В.
Коптюх, В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

2.


    Khvalyboha, T. I.
    System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA [Text] = Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США / T. I. Khvalyboha // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 117-122. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


There are no free copies

Find similar

3.


    Kim, L. A.
    Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects [Text] = Вивчення французької мови викладачами Дніпропетровської медичної академії: виклик та перспективи / L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 131-136. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Система повышения квалификации

Additional Access Points:
Nefodov, O. O.

There are no free copies

Find similar

4.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Text] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
англійська -- мова -- система -- вправи
Additional Access Points:
Vorona, I. I.

There are no free copies

Find similar

5.


    Kolesnyk, M. Yu.
    The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation [Text] = Перший досвід використання системи симуляційного інтерактивного навчання body interact як складової атестації лікарів-інтернів / M. Yu. Kolesnyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 71-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
віртуальний -- пацієнт -- інтерни
There are no free copies

Find similar

6.


   
    Mastering endoscopic surgery skills by surgeons [Text] = Засвоєння лікарями практичних навичок з ендоскопічної хірургії / M. S. Hnatiuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 46-49. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
психофізіологічний стан
Additional Access Points:
Hnatiuk, M. S.
Slabyi, О. B.
Tatarchuk, L. V.
Pokhodun, K. A.

There are no free copies

Find similar

7.


    Prokop, I. A.
    Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication [Text] = Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 85-89. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Key words(unnormalized):
англійська -- мова -- система -- вправи
Additional Access Points:
Kitura, H. Ya.

There are no free copies

Find similar

8.


    Sheremeta, L. P.
    Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign [Text] = Формування орфоепічних навичок студентів на заняттях української мови як іноземної / L. P. Sheremeta // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 112-116. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
система вправ -- методи -- навчання -- іноземні студенти
There are no free copies

Find similar

9.


   
    The role of a scientific circle in students’ professional training [Text] = Роль наукового гуртка у фаховій підготовці студентів / V. V. Rodionova [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 72-76. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Система повышения квалификации

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
практичні навички -- позааудиторне навчання
Additional Access Points:
Rodionova, V. V.
Hlyniana, L. A.
Hashynova, K. Yu.
Razumnyi, R. V.

There are no free copies

Find similar

10.


    Іваніщено, Л. О.
    Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті [Text] = Modern view of orthopaedic stomatology teaching in postgraduate education / Л. О. Іваніщено // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
ОРТОПЕДИЧНА -- СТОМАТОЛОГІЯ -- ІНТЕРАКТИВНЕ -- НАВЧАННЯ -- лекція
Annotation: Традиційний (пасивний) спосіб читання лекцій свідчить про непристосованість освіти до вимог часу. Для співпраці з іншими людьми необхідно вміти аналізувати, розв’язувати проблеми, використовувати набуті знання, необхідні навички роботи в групі. Лекції із застосуванням інтерактивних методів навчання виробляють у слухачів активність та співпрацю. Такі заняття є ефективними лише в разі планування роботи з групою, залучення слухачів до активної діяльності. Вони дають змогу наблизити процес навчання до конкретного досвіду чи технології. Показане впровадження у викладання ортопедичної стоматології сучасних форм навчання. Описано проведення лекції «прес-конференції» для обміну знань під час вивчення сучасних ком’ютерних технологій виготовлення незнімних зубних протезів в ортопедичній стоматології. Така форма навчання сприяє інтерактивному спілкуванню (діалог, полілог) та збільшенню рівня засвоєння знань слухачами
There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)