Search inquiry: (<.>K=ТЕХНОЛОГІЇ<.>) |
Total number of found documents : 197
Shown documents from 1 till 30 |
|
>1.
| Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.72-76
|
>2.
| Bondarenko S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration/S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.74-79
|
>3.
| Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.64-68
|
>4.
| Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.144-149
|
>5.
| Protsyk Η. M. Development of students’ cognitive activity/Η. M. Protsyk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.113-121
|
>6.
| Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.55-61
|
>7.
| The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.96-102
|
>8.
| Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.100-106
|
>9.
| Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.34-42
|
>10.
| Ілащук Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб/Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.9-11
|
>11.
| "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016;Вінниця). Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - 2016
|
>12.
| Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти/О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.96-101
|
>13.
| Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/О. М. Хвисюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 2.-С.62-65
|
>14.
| Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів/О. П. Рогачевський [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.108-111
|
>15.
| Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів/Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України, 2018,N № 4.-С.50-55
|
>16.
| Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/Ю. О. Кислова [и др.] // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.67
|
>17.
| Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.46-50
|
>18.
| Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.114-121
|
>19.
| Абрамов А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.6-10
|
>20.
| Андрущенко В. Інформаційні технології в системі інноваційної освіти/В. Андрущенко, А. Олійник // Вища освіта України, 2008,N № 3.-С.5-15
|
>21.
| Афанасьєв М. Інформаційні технології в навчальному процесі/М. Афанасьєв, Я. Ромашова // Вища школа, 2010,N № 10.-С.49-62
|
>22.
| Бєленічев І.Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.9-10
|
>23.
| Бак М. Основні технології мультимедійної освіти/М. Бак // Вища освіта України, 2015,N № 2.-С.49-57
|
>24.
| Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.55-60
|
>25.
| Баркалова Е.Л. Організація навчального процесу в контексті впровадження кредитно-модульної технології/Е. Л. Баркалова // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 4.-С.13-15
|
>26.
| Бойцанюк С. І. Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога/С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2017,N N 4.-С.11-14
|
>27.
| Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.17-22
|
>28.
| Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/Б. С. Бурлака, Ал Зедан Фаді // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.5-7
|
>29.
| Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.15-18
|
>30.
| Бурова Л. М. Інтерактивні технології заочного навчання студентів-фармацевтів/Л. М. Бурова // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.69-71
|
|
|