Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (187)Periodicals (4471)Library Publications (109)Local Lore (4)Rare Editions (9)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=аналіз<.>)
Total number of found documents : 143
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-143 
1.


    Demianchuk, M. R.
    Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Text] = Аналіз результатів дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 20-24. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

Key words(unnormalized):
медична сестра -- експеримент -- студенти
There are no free copies

Find similar

2.


    Demianchuk, M. R.
    Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Text] = Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 102-105. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
студенти -- медичні сестри
There are no free copies

Find similar

3.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Text] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
There are no free copies

Find similar

4.


    Savchuk, B. P.
    Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology [Text] = Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 55-61. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

Key words(unnormalized):
експеримент -- аналіз -- педагогічний
Additional Access Points:
Yehorova, I. V.
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

5.


    Sopiha, М. O.
    Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors [Text] = Соціально-психологічні методи забезпечення якості освіти майбутніх лікарів / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 133-136. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

Key words(unnormalized):
навчання -- кейс-метод -- ігровий -- метод -- тренінг -- коучинг -- аналіз -- стажування
Additional Access Points:
Pylypyshyn, О. I.

There are no free copies

Find similar

6.


    Synyshyna, V. M.
    Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists [Text] = Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх практичних психологів / V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 137-141. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
студенти -- аналіз -- дослідження
There are no free copies

Find similar

7.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Text] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Additional Access Points:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

There are no free copies

Find similar

8.


    Ulishchenko, V. V.
    Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school [Text] = Особливості реалізації компетентнісного підходу до вивчення клінічної анатомії у вищому медичному навчальному закладі / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 142-147. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

Key words(unnormalized):
анатомія -- візуалізація -- контент -- скрайбінг -- мнемосхеми -- описова розповідь -- аналіз
Additional Access Points:
Cherkasov, V. H.
Ihnatishchev, M. R.

There are no free copies

Find similar

9.


    Абрамов, А. С.
    Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах [Text] / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Key words(unnormalized):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- навколишнє середовище -- аналіз -- технології
Additional Access Points:
Байбаков, В. М.
Григоренко, Л. В.

There are no free copies

Find similar

10.


    Авраменко, І. Ю.
    Аналіз поєднання вроджених вад серця з вродженими аномаліями інших органів і систем [Text] / І. Ю. Авраменко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2014. - № 3. - С. 31-34

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

11.


   
    Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету [Text] / О. В. Курята [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 100-104

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Additional Access Points:
Курята, О. В.
Карапетян, К. Г.
Філіппова, О. Ю.
Бардаченко, Н. І.

There are no free copies

Find similar

12.


   
    Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи [Text] / Я. Я. Бондар [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 14-15

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Бондар, Я.Я.
Сельський, П.Р.
Волошин, В.Д.
Дацко, Т. В.
Франчук, В. В.
Головата, Т. К.
Фурдела, М. Я.
Орел, Ю. М.
Андрійчук, О. В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

13.


   
    Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему [Text] / М. М. Багрій, Н. М. Воронич-Семченко, О. Г. Попадинець // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 102-105

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Багрій, М.М.
Воронич-Семченко, Н.М.
Попадинець, О.Г.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

14.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Text] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Additional Access Points:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

There are no free copies

Find similar

15.


   
    Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” [Text] = Analysis of the survey of ivano-frankivsk national medical university students on completion of study course “Operative surgery and topographic anatomy” / В. О. Кавин [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета дослідження – вивчення думки студентів про організацію навчального процесу по завершенню їх навчання на кафедрі “Клінічна анатомія і оперативна хірургія”. Матеріали та методи дослідження Анкетування студентів третього курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, які завершили вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”. Запитання, які були поставлені в анкеті, стосувалися організації навчального процесу на кафедрі “Клінічна анатомія та оперативна хірургія” в умовах кредитно-трансферної системи, проведення практичних занять викладачами кафедри, виконання та засвоєння студентами медичного факультету практичних навиків. Разом з тим, з метою вияснення “виживання знань” у студентів, в анкету були включені два запитання з ймовірними відповідями з тем минулого модуля. Результати і обговорення. Отримані результати анкетування показали перспективу подальшого удосконалення навчального процесу з дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на медичному факультеті. Дана дисципліна є важливою перехідною ланкою між теоретичними та клінічними дисциплінами. На цьому етапі студенти мають змогу оволодіти практичними навиками, які в подальшому стануть складовою частиною діагностичного чи лікувального процесу. Як показало анкетування, студенти бажають більше приділяти часу практичним навикам, відпрацьовувати техніку їх виконання, акцентуючи увагу на забезпечення та можливості засвоєння практичних навиків. Постійний діалог зі студентською аудиторією позитивно впливає на організацію навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи, яка запроваджена в Україні згідно з Болонською декларацією. Це не тільки не суперечить, але дозволяє виробити у студентів додаткову мотивацію до навчання, посилити їх бажання до самоосвіти та вдосконалення, постійного оновлення своїх знань, що лежить в основі реформи вищої освіти, яка проводиться в Україні. Висновок. Проведене анкетування продемонструвало шляхи покращення викладання дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на сучасному етапі, дозволило розробити нові підходи до відпрацювання практичних навиків студентами, що допоможе у подальшому повноцінному вивченні студентами клінічних дисциплін
Additional Access Points:
Кавин, В. О.
Попович, Ю. Л.
Федорак, В. М.
Мєсоєдова, В. А.
Парахоняк, В. В.

Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

16.


   
    Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності [Text] = Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type / Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Additional Access Points:
Рублевська, Н. І.
Шевченко, О. А.
Канюка, Г. С.
Крамарьова, Ю. С.
Щудро, С. А.
Зайцев, В. В.
Кулагін, О. О.
Дзяк, М. В.

There are no free copies

Find similar

17.
61:378
П 78


. "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця)

   
    Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова [Text] / П. Т. Дацишин [и др.] // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 45
UDC

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Дацишин, П. Т.
Заїка, С. М.
Иолтухівський, М. В.
Мельник, А. В.
Пшелуцький, Ф. Ф.
Федорченко, О. В.
Ходаківський, О. А.
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015 ; Вінниця)

Number of copies: 1
ЧЗ (1)
There are no free copies

Find similar

18.


    Андрушкевич, Ф.
    Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі [Text] / Ф. Андрушкевич // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 83-87

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

19.


    Бакалець, О. В.
    Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Text] = Retrospective analysis of planning methodology of elective disciplines on functional diagnostics at the department of functional and laboratory diagnostics of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Key words(unnormalized):
опитування -- методологія
Additional Access Points:
Бегош, Н. Б.
Дзига, С. В.

There are no free copies

Find similar

20.


    Бех, В.
    Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи [Text] / В. Бех // Вища освіта України. - 2005. - №3. - С. 13-19

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

There are no free copies

Find similar

21.


    Бондаренко, О. О.
    Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2 : аналіз результатів впровадження [Text] = The experience of clinical case study principle based method (case-based learning) implementation at pathologic anatomy department. Part 2: implementation analysis / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
аналіз -- досліджуваний метод -- персональний
Annotation: Мета роботи. Стаття присвячена аналізу результатів апробації методу викладання, основаного на принципі розбору клінічних випадків, що проводилося на кафедрі патологічної анатомії ДЗ “ДМА МОЗ України” протягом 2016–2017 академічного року. Дану методику оцінювали з погляду ефективності підготовки студентів до державного іспиту “Крок-1” та за допомогою опитування студентів щодо задоволеності новим методом викладання
Основна частина. Досліджуваний метод навчання був впроваджений на практичних заняттях поряд із збереженим графіком лекцій серед груп англомовних студентів медичного факультету третього курсу у 2016–2017 н. р. У цілому, в апробації методу взяли участь 129 студентів. Показано, що переважна більшість студентів (81 %), що взяли участь в опитуванні, позитивно схвалювали запропонований метод навчання, також відзначався приріст відсотка успішного складання тестового проміжного контролю на зимовій сесії з курсу “Загальна патоморфологія” при порівнянні з минулорічним результатом
Висновок. Робота з отриманим в якості завдання персональним клінічним випадком наближає студента до сценаріїв із майбутньої практичної діяльності та, як результат, стимулює і мотивує його отримувати якісні професійні знання
Additional Access Points:
Петрук, Н. С.
Шпонька, І. С.

There are no free copies

Find similar

22.


    Булах, І. Є.
    Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року [Text] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 6-13

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Key words(unnormalized):
субтест -- ІНОЗЕМНІ МОВИ
Additional Access Points:
Войтенко, Л. П.
Мруга, М. Р.

There are no free copies

Find similar

23.


    Верхогляд, О.
    Аналіз діяльності акредитаційних агенцій США [Text] / О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський // Вища школа. - 2011. - № 2. - С. 72-84.

Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Additional Access Points:
Романовська, Ю.
Романовський, О.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

24.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Text] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Additional Access Points:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

There are no free copies

Find similar

25.
    (There is no information about the copies)
Cipher: 23823/2005/3
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2005year № 3 . - 22.39, р.
Contents:
Бех, В. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи / В. Бех. - С.13-19
Шейко, С. Національні та загальногромадянські засади реформування сучасної вищої освіти в Україні / С. Шейко. - С.32-35
Рябченко, В. Деякі концептуальні проблеми навчання і виховання студентів у сучасних вищих навчальних закладах україни / В. Рябченко. - С.40-44
Мудрак, В. Методологічні засади управління соціальною інформацією у змісті й організації вищої освіти / В. Мудрак. - С.45-50
Григорчук, Т. Комунікативні та інтерактивні компоненти електронного підручника як чинники формування знань студентів / Т. Григорчук, А. Олійник. - С.74-80
Ordered copies-ры для отделов: ОК

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

26.
Cipher: 23823/2009/1
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2009year № 1
Contents:
Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12.
Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19.
Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-26.
Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізованого визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32.
Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36.
Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42.
Степко, М. Компетентнісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52.
Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформуванні освіти / Є. Пінчук. - С.53-59.
Дем'яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем'яненко. - С.60-66.
Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклик глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72.
Онкович, Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях / Г. Онкович. - С.73-81.
Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91.
Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99.
Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105.
Таланова, Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112.
Лузік, Е. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах / Е. Лузік. - С.113-118.
Бобров, В. Дослідження проблем економіки управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду / В. Бобров. - С.119-123.
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

27.
Cipher: 23823/2010/3
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2010year № 3
Contents:
Андрущенко, В. Метаморфози освітнього планування (Огляд концептуального дискурсу передсьгоднішнього дня) / В. Андрущенко, В. Савельєв. - С.5-14
Кремень, В. Трансформації особистості в суперечностях епохи / В. Кремень. - С.15-17
Корсак, К. Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у ХХІ столітті / К. Корсак. - С.18-25
Прудченко, І. Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання / І. Прудченко. - С.26-32
Чернова, Л. Наукова картина світу як предмет філософського дискурсу / Л. Чернова. - С.33-39
Івченко, О. Основні напрями прояву громадянської позиції в сучасній Україні / О. Івченко. - С.40-46
Рева, О. Виявлення основної домінанти студентів на множині рівнів навчальних досягнень / О. Рева, І. Добрянський, Д. Марченко. - С.47-52
Шутак, Л. Перший досвід проведення державного іспиту з "Української мови за професійним спрямуванням" / Л. Шутак, Г. Навчук, А. Ткач. - С.53-56
Шовковий, В. Ментально-когнітивний інтерцикл навчання давньогрецької мови студентів-філологів / В. Шовковий. - С.57-63
Андрушкевич, Ф. Головні аспекти впливу глобалізації на розвиток освітніх процесів / Ф. Андрушкевич. - С.64-69
Акопян, В. Екологічна парадигма як унормоване знання про ставлення людини до довкілля / В. Акопян. - С.70-75
Гетман, В. Системоутворюючі фактори здоров'я людини / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.76-80
Гуненков, Д. Морально-етичні аспекти господарської діяльності / Д. Гуненков. - С.81-86
Побережна, Г. Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку / Г. Побережна. - С.87-97
Бех, В. Під впливом феномену козацької освіти / В. Бех. - С.98-99
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

28.
Cipher: 23823/2010/4
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2010year № 4
Contents:
Андрущенко, В. Основні характеристики європейської вищої освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України / В. Андрущенко. - С.5-16.
Маргуліна, Л. Демократизація освіти: технології реалізації в контексті соціокультурних змін / Л. Маргуліна. - С.17-23.
Яковлева, О. Мовна компетенція студенства та мовна ситуація в українських ВНЗ у контексті наближення України до європейського освітнього простору / О. Яковлева. - С.24-30.
Руденко, В. Цивілізаційно-культорологічний підхід до запровадження Болонського процесу / В. Руденко. - С.31-38.
Пендзей, І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей. - С.39-47.
Янишин, О. Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу / О. Янишин. - С.48-54.
Курбатов, С. Елітна освіта в Україні в дзеркалі університетських рейтингів: Quo Vadis? / С. Курбатов. - С.55-63.
Андрущенко, Т. Особливості освітніх вимірювань у гуманітарних науках / Т. Андрущенко. - С.64-67.
Покась, В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти / В. Покась. - С.68-77.
Онопрієнко, В. Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв / В. Онопрієнко. - С.78-86.
Ілляшов, Г. Структурно-функціональний аналіз політичної духовності / Г. Ілляшов. - С.87-95.
Пальчук, М. Модель професійної освіти й навчання Фінляндії - третій етап європейської інтеграції / М. Пальчук. - С.96-102.
Андрушкевич, Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій / Ф. Андрушкевич. - С.103-108.
Артімонова, Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення / Т. Артімонова. - С.109-116.
Яременко, Л. Креативність як творчість: спільне та відмінне / Л. Яременко. - С.117-123.
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

29.
Cipher: 23823/2011/4
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2011year № 4
Contents:
Андрущенко, В. Стратегічні ініціативи / В. Андрущенко. - С.5-7
Ректору Київського національного університету імені Тараса Шевченка, академіку Леоніду Губерському - 70!. - С.8-9
Линовицька, О. Соціальне призначення освіти: теоретикометодологічний контекст / О. Линовицька. - С.10-16
Шандор, Ф. Основні етапи становлення національної свідомості українців / Ф. Шандор. - С.17-21
Бевзенко, Л. Соціальні інтереси українців та місце освіти в системі ресурсів їхньої реалізації / Л. Бевзенко. - С.22-29
Похресник, А. Стратегічна роль цілісного освітньо-наукового комплексу / А. Похресник. - С.30-35
Олексюк, О. Моделі змісту вищої мистецької освіти в контексті сучасних парадигмальних підходів / О. Олексюк. - С.36-41
Онкович, Г. "Діалог культур" як сучасна педагогічна технологія / Г. Онкович. - С.42-48
Гарбар, Г. Підготовка кадрів для сфери туризму як соціальне завдання / Г. Гарбар. - С.49-55
Макаренко, С. Обдарованість як біопсихологічна ознака людини / С. Макаренко. - С.56-61
Білогур, В. Внутрішні чинники змін світоглядних орієнтацій сучасних студентів / В. Білогур. - С.62-68
Загарницька, І. Дитинство в епоху інформаційної революції / І. Загарницька. - С.69-77
Коломієць, О. Агресивність особистості: вроджена і набута (спроба філософського аналізу) / О. Коломієць. - С.78-82
Андрушкевич, Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі / Ф. Андрушкевич. - С.83-87
Листопад, О. Тенденції розвитку європейського університету в контексті широкої інноваційної стратегії / О. Листопад. - С.88-94
Кофанова, О. Порівняння хімічної складової програм підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у деяких технічних ВНЗ України, університетах Австралії та Нової Зеландії / О. Кофанова. - С.95-104
Силай, І. Якісна освіта в контексті управління впровадженням інновацій / І. Силай. - С.105-112
Лісовий, О. Криза самоідентифікації особистості в умовах соціальних трансформацій / О. Лісовий. - С.113-118
Коржух, О. З турботою про світ дитинства / О. Коржух. - С.119-120
Набок, М. Вісті з Національної академії педагогічних наук України / М. Набок. - С.121
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

30.
Cipher: 23823/2013/1
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2013year № 1
Contents:
Андрущенко, В. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / В. Андрущенко. - С.5-10
Закревський, В. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / В. Закревський. - С.11-16
Прудченко, І. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / І. Прудченко. - С.17-22
Онкович, Г. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Г. Онкович. - С.23-29
Корсак, К. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / К. Корсак. - С.30-35
Морозов, В. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / В. Морозов. - С.36-41
Смолінська, О. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / О. Смолінська. - С.42-49
Демя'ненко, Н. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Н. Демя'ненко. - С.50-56
Дмитрієв, В. Маркетингова стратегія ВНЗ / В. Дмитрієв. - С.57-62
Куліненко, Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Л. Куліненко. - С.63-68
Похресник, А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник. - С.69-74
Блохін, О. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / О. Блохін. - С.75-81
Коваль, Л. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Л. Коваль. - С.82-87
Козієвська, О. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / О. Козієвська. - С.88-97
Печко, Н. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Н. Печко. - С.98-104
Ярчук, Ю. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Ю. Ярчук. - С.105-111
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-143 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)