Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (187)Periodicals (4471)Library Publications (109)Local Lore (4)Rare Editions (9)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=аналіз<.>)
Total number of found documents : 143
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-143 
1.


    Demianchuk, M. R.
    Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Text] = Аналіз результатів дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 20-24. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

Key words(unnormalized):
медична сестра -- експеримент -- студенти
There are no free copies

Find similar

2.


    Synyshyna, V. M.
    Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists [Text] = Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх практичних психологів / V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 137-141. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
студенти -- аналіз -- дослідження
There are no free copies

Find similar

3.


    Ulishchenko, V. V.
    Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school [Text] = Особливості реалізації компетентнісного підходу до вивчення клінічної анатомії у вищому медичному навчальному закладі / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 142-147. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

Key words(unnormalized):
анатомія -- візуалізація -- контент -- скрайбінг -- мнемосхеми -- описова розповідь -- аналіз
Additional Access Points:
Cherkasov, V. H.
Ihnatishchev, M. R.

There are no free copies

Find similar

4.


    Savchuk, B. P.
    Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology [Text] = Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 55-61. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

Key words(unnormalized):
експеримент -- аналіз -- педагогічний
Additional Access Points:
Yehorova, I. V.
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

5.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Text] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
There are no free copies

Find similar

6.


    Sopiha, М. O.
    Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors [Text] = Соціально-психологічні методи забезпечення якості освіти майбутніх лікарів / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 133-136. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

Key words(unnormalized):
навчання -- кейс-метод -- ігровий -- метод -- тренінг -- коучинг -- аналіз -- стажування
Additional Access Points:
Pylypyshyn, О. I.

There are no free copies

Find similar

7.


    Demianchuk, M. R.
    Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Text] = Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 102-105. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
студенти -- медичні сестри
There are no free copies

Find similar

8.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Text] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Additional Access Points:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

There are no free copies

Find similar

9.


    Дебич, М.
    Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз [Text] / М. Дебич // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 41-50

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Annotation: Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄЄ з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти.
There are no free copies

Find similar

10.


    Вороненко, Ю.
    Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року) [Text] / Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 8-14

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Булах, І.
Мруга, М.

There are no free copies

Find similar

11.


    Славопас, В. А.
    Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер [Text] = Analysis of domestic and foreign experience in training of nurses / В. А. Славопас // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета дослідження – проаналізувати відмінності у підготовці та практичній діяльності медичних сестер в Україні та за кордоном, запропонувати шляхи покращення якості підготовки медичних сестер. Матеріали та методи дослідження. Об’єктом дослідження є підготовка майбутніх медичних сестер в Україні та за кордоном. У дослідженні використані методики теоретичного аналізу. Результати й обговорення. В Україні функції медичної сестри обмежені виконанням призначень лікаря. У лікувально-профілактичних закладах країн Європи та в США медичні сестри працюють за принципами медсестринського процесу, який передбачає їх самостійність. Рівень теоретичної та практичної підготовки майбутніх медичних сестер за кордоном значно вищий, оскільки вони наділені ширшими повноваженнями та виконують складні маніпуляції. Тому виникає необхідність покращити якість підготовки та посилити роль медичних сестер в Україні, відповідно до міжнародних стандартів. Висновок. Сучасна модель підготовки передбачає, що медична сестра – це фахівець з професійною освітою, має право на самостійне виконання своїх функцій та здійснює медсестринський процес, тому в нашій державі повинні бути змінені основні підходи до підготовки та практичної діяльності медичних сестер відповідно до міжнародних стандартів
Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

12.


    Верхогляд, О.
    Аналіз діяльності акредитаційних агенцій США [Text] / О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський // Вища школа. - 2011. - № 2. - С. 72-84.

Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Additional Access Points:
Романовська, Ю.
Романовський, О.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

13.


    Степаненко, С.
    Аналіз деяких тенденцій прийому за держзамовленням до закладів вищої освіти України у 2012-2019 роках [Text] = Analysis of Peculiar Tendencies for State Commissioned Enrollment at Higher Education Institutions of Ukraine in 2012-2019 (According to the Unified State Open Data Web Portal) / С. Степаненко // Вища школа. - 2020. - № 5. - С. 7-32. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Key words(unnormalized):
державне -- замовлення -- рівень -- бакалавр
There are no free copies

Find similar

14.


    Калмиков, С. А.
    Аналіз динаміки спірографічних показників у хворих на вогнищевий туберкульоз легенів у процесі відновного лікування [Text] / С. А. Калмиков, І. М. Калмикова, Г. С. Урдина // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2014. - № 3. - С. 41-45

Additional Access Points:
Калмикова, І. М.
Урдина, Г. С.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

15.


   
    Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету [Text] / О. В. Курята [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 100-104

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Additional Access Points:
Курята, О. В.
Карапетян, К. Г.
Філіппова, О. Ю.
Бардаченко, Н. І.

There are no free copies

Find similar

16.


   
    Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи [Text] / Я. Я. Бондар [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 14-15

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Бондар, Я.Я.
Сельський, П.Р.
Волошин, В.Д.
Дацко, Т. В.
Франчук, В. В.
Головата, Т. К.
Фурдела, М. Я.
Орел, Ю. М.
Андрійчук, О. В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

17.


    Возняк, О.
    Аналіз змісту дефініцій “компетентність” та “компетенція” в аспекті компетентнішого підходу до навчання [Text] / О. Возняк // Вища школа. - 2019. - № 10. - С. 66-75. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   Освіта реформа -- Образования реформа


Key words(unnormalized):
освіта -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- якість
There are no free copies

Find similar

18.


    Чабан, Т.
    Аналіз об"єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів. [Text] / Т. Чабан, Н. Ткачишина // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №3. - С. 11-13

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Ткачишина, Н.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

19.


    Авраменко, І. Ю.
    Аналіз поєднання вроджених вад серця з вродженими аномаліями інших органів і систем [Text] / І. Ю. Авраменко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2014. - № 3. - С. 31-34

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

20.


   
    Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему [Text] / М. М. Багрій, Н. М. Воронич-Семченко, О. Г. Попадинець // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 102-105

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Багрій, М.М.
Воронич-Семченко, Н.М.
Попадинець, О.Г.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

21.


    Лиха, Л. М.
    Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі [Text] = Analysis of the problem of nurses deficiency in the world space / Л. М. Лиха // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

Key words(unnormalized):
пандемія -- міграція -- персонал
There are no free copies

Find similar

22.


    Романюк, Л. Б.
    Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології [Text] / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
ефективність
Additional Access Points:
Кравець, Н. Я.

There are no free copies

Find similar

23.


    Лиха, Л. М.
    Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу [Text] = Analysis of professional ethics and the rqle of the work of nursing medical staff / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

Key words(unnormalized):
медсестра
Additional Access Points:
Господарський, І. Я.

There are no free copies

Find similar

24.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Text] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Additional Access Points:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

There are no free copies

Find similar

25.


   
    Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” [Text] = Analysis of the survey of ivano-frankivsk national medical university students on completion of study course “Operative surgery and topographic anatomy” / В. О. Кавин [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Мета дослідження – вивчення думки студентів про організацію навчального процесу по завершенню їх навчання на кафедрі “Клінічна анатомія і оперативна хірургія”. Матеріали та методи дослідження Анкетування студентів третього курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, які завершили вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”. Запитання, які були поставлені в анкеті, стосувалися організації навчального процесу на кафедрі “Клінічна анатомія та оперативна хірургія” в умовах кредитно-трансферної системи, проведення практичних занять викладачами кафедри, виконання та засвоєння студентами медичного факультету практичних навиків. Разом з тим, з метою вияснення “виживання знань” у студентів, в анкету були включені два запитання з ймовірними відповідями з тем минулого модуля. Результати і обговорення. Отримані результати анкетування показали перспективу подальшого удосконалення навчального процесу з дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на медичному факультеті. Дана дисципліна є важливою перехідною ланкою між теоретичними та клінічними дисциплінами. На цьому етапі студенти мають змогу оволодіти практичними навиками, які в подальшому стануть складовою частиною діагностичного чи лікувального процесу. Як показало анкетування, студенти бажають більше приділяти часу практичним навикам, відпрацьовувати техніку їх виконання, акцентуючи увагу на забезпечення та можливості засвоєння практичних навиків. Постійний діалог зі студентською аудиторією позитивно впливає на організацію навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи, яка запроваджена в Україні згідно з Болонською декларацією. Це не тільки не суперечить, але дозволяє виробити у студентів додаткову мотивацію до навчання, посилити їх бажання до самоосвіти та вдосконалення, постійного оновлення своїх знань, що лежить в основі реформи вищої освіти, яка проводиться в Україні. Висновок. Проведене анкетування продемонструвало шляхи покращення викладання дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на сучасному етапі, дозволило розробити нові підходи до відпрацювання практичних навиків студентами, що допоможе у подальшому повноцінному вивченні студентами клінічних дисциплін
Additional Access Points:
Кавин, В. О.
Попович, Ю. Л.
Федорак, В. М.
Мєсоєдова, В. А.
Парахоняк, В. В.

Number of copies: 1
БИНТ (1)
Free: БИНТ (1)

Find similar

26.


    Кравченко, Г. Б.
    Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету [Text] = The license exam “Krok 1. Phapmacy” on “biological chemistry” for foreign students of the national university of pharmacy results evaluation / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація». Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА. Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену. Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.
Additional Access Points:
Красільнікова, О. А.
Филимоненко, В. П.

There are no free copies

Find similar

27.
61:378
П 78


. "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця)

    Крижановська, А. В.
    Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення [Text] / А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 109
UDC

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Макац, Є. Ф.
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015 ; Вінниця)

Number of copies: 1
ЧЗ (1)
There are no free copies

Find similar

28.


    Лінчевський, О. В.
    Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів [Text] = Comparative study of quality of medical education in Ukraine at the stage of doctors’ postgraduate education outcome analysis / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Пріоритетом післядипломної освіти є підготовка фахівців з необхідними професійними знаннями, уміннями та навичками. У статті наведено результати порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Визначено, що включення субтесту із тестових завдань типу USMLE стимулювало навчальний процес та підготовку до ліцензійного іспиту у вищих навчальних закладах. Проте має місце суттєва різниця між результатами складання субтесту американськими та українськими лікарями-інтернами. Для підвищення вимог до змісту та якості підготовки лікарів-інтернів необхідна реформа інтернатури на всіх її етапах
Additional Access Points:
Булах, І. Є.
Мруга, М. Р.

There are no free copies

Find similar

29.


    Булах, І. Є.
    Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року [Text] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 6-13

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Key words(unnormalized):
субтест -- ІНОЗЕМНІ МОВИ
Additional Access Points:
Войтенко, Л. П.
Мруга, М. Р.

There are no free copies

Find similar

30.


   
    Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності [Text] = Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type / Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Additional Access Points:
Рублевська, Н. І.
Шевченко, О. А.
Канюка, Г. С.
Крамарьова, Ю. С.
Щудро, С. А.
Зайцев, В. В.
Кулагін, О. О.
Дзяк, М. В.

There are no free copies

Find similar

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-143 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)