Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (75)Periodicals (232)Library Publications (10)Local Lore (8)Rare Editions (1)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=вдосконалення<.>)
Total number of found documents : 68
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-40   41-60   61-68 
1.


    Гаращук, О.
    Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки [Text] / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 102-108

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Additional Access Points:
Куценко, В.
Содоль, І.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

2.


    Нікітіна, О. О.
    Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання [Text] / О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 3. - С. 117-119

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Таллер, О.Ю.
Скворець, М.Г.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

3.


    Головчак, І. С.
    Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти [Text] / І. С. Головчак // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 4. - С. 34-36

Rubrics: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ

There are no free copies

Find similar

4.


    Пригодій, М.
    Запровадження рефлексивно-контекстного навчання як способу вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у НУБіП України [Text] / М. Пригодій // Вища школа. - 2014. - № 8. - С. 47-53

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

There are no free copies

Find similar

5.


    Перцева, Т.
    Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні [Text] / Т. Перцева, В. І. Снісарь // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 66-68

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Additional Access Points:
Снісарь, В.І.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

6.


    Рудень, В.
    Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди [Text] / В. Рудень, Т. Гутор // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 27-31

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Гутор, Т.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

7.


    Ритікова, Л.
    Організація вищої сільськогосподарської освіти у США та шляхи її вдосконалення [Text] / Л. Ритікова // Вища школа. - 2010. - № 9. - С. 92-99

Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

8.


   
    Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту [Text] / І. П. Вакалюк, Ю. В. Боцюрко, П. П. Звонар // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 50-53

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Additional Access Points:
Вакалюк, І.П.
Боцюрко, Ю.В.
Звонар, П.П.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

9.


    Вітченко, А.
    Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення [Text] = Standardization of Higher Education in Ukraine: Situation, Problems and Prospects of Perfection / А. Вітченко // Вища школа. - 2016. - № 9. - С. 36-56. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

There are no free copies

Find similar

10.


    Синьов, В.
    Тенденції професійної підготовки фахівців спеціальної освіти в системі вищої школи [Text] / В. Синьов, Д. Супрун, М. Шеремет // Вища освіта України. - 2020. - № 1. - С. 34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Key words(unnormalized):
система -- компоненти -- вдосконалення
Additional Access Points:
Супрун, Д.
Шеремет, М.

There are no free copies

Find similar

11.


    Мясоєдова, В. А.
    Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря [Text] / В. А. Мясоєдова // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   Отдельные направления воспитания студентов


Key words(unnormalized):
оперативна хірургія -- клінічна анатомія -- наукова робота
There are no free copies

Find similar

12.


    Писаренко, О. А.
    Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта» [Text] = Prospects for improving the curriculum for dentistry interships in the section of periodontal tissues diseases / О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА СТОМАТОЛОГІЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ СТОМАТОЛОГИЧЕСКОЕ

   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Key words(unnormalized):
гінгівіт -- пародонти -- періімпланти -- рецесія -- періодонтит
Additional Access Points:
Удальцова-Гродзинська, К. О.
Шинкевич, В. І.

There are no free copies

Find similar

13.


   
    Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» [Text] = Prospects for improving the curriculum for dentist interns in the caries section / П. М. Скритиков [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
індекс -- післядипломна -- освіта
Additional Access Points:
Скритиков, П. М.
Шинкевич, В. І.
Удальцова-Гродзинська, К. О.
Писаренко, О. А.

There are no free copies

Find similar

14.


    Курбатов, С.
    Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів [Text] = Problem of measuring learning outcomes and modernization of current systems of university rankings / С. Курбатов // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Key words(unnormalized):
якість -- вища -- освіта
Annotation: У статті розглядаються сучасна критика університетських рейтингів і пропозиції щодо вдосконалення їх теорії та методології. Зокрема, акцент робиться на тому, що в існуючих моделях університетських рейтингів недостатньо оцінюється процес навчання та його результати. Проаналізовано основні підходи до вимірювання результатів навчання в англомовній літературі та подальші перспективи досліджень у цій галузі. Наголошується на важливості адекватного вимірювання результатів навчання у контексті становлення нової системи забезпечення якості вищої освіти в Україні
There are no free copies

Find similar

15.


    Перцева, Т. О.
    Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів [Text] = The ways to improve teaching of clinical disciplines for english-speaking students / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впровадження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон­тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англомовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновки. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів
Additional Access Points:
Науменко, Л. Ю.
Разумний, Р. В.

There are no free copies

Find similar

16.


   
    Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах [Text] / І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 39-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Key words(unnormalized):
медична реабілітація -- наукова робота -- концепції
Additional Access Points:
Мисула, І. Р.
Голяченко, А. О.
Бакалюк, Т. Г.
Зятковська, О. Я.
Завіднюк, Ю. В.
Сірант, Г. О.

There are no free copies

Find similar

17.


    Фіра, Д. Б.
    Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів [Text] = Simulation teaching of students as one of promising techniques of future doctors’ professional skills in surgery formation and improvement / Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
симуляційний метод
Annotation: Мета роботи – дослідити взаємозв’язок між симуляційними методами навчання та формуванням професійних навичок у студентів
Основна частина. У роботі проаналізовано ефективність використання Міжкафедрального навчально-тренінгового центру симуляційного навчання ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” у відпрацюванні практичних навичок студентів з дисципліни “Загальна хірургія”. Засвоєння матеріалу і відпрацювання навичок студентами на фантомах дозволяють залучати їх до виконання певних маніпуляцій на пацієнтах під ретельним контролем з боку викладачів (промивання шлунка, катетеризація сечового міхура, перев’язки та ін.). Опанування на симуляторах таких навичок, як внутрішньовенна та внутрішньом’язова ін’єкції, навичок серцево-легеневої реанімації необхідне для навчання студентів на будь-якій клінічній кафедрі. Симуляційний центр, створений у ТДМУ, забезпечує теоретичну частину, вивчення практичних випадків, відеосесію, тренінг мануальних навичок та вмінь, роботу на анімальних моделях, спеціалізовані тренінги, участь у конференціях. Для адекватного засвоєння навичок виділено понад 10 % від загального навчального навантаження
Висновок. Використання симуляційних методів значно покращує якість презентації навчального матеріалу й ефективність його засвоєння студентами, збагачує зміст навчального процесу, підвищує мотивацію до навчання та дозволяє об’єктивно оцінити досягнутий рівень професійної підготовки кожного студента
There are no free copies

Find similar

18.


   
    Шляхи подальшого вдосконалення викладання біохімії у медичному ВНЗі [Text] / Г. Шершун // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 17-19

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Шершун, Г.

There are no free copies

Find similar

19.


    Сіліна, Т.
    Форми та методи вдосконалення підготовки студентів у медичному університеті [Text] / Т. Сіліна // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 15-16

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

There are no free copies

Find similar

20.


    Жученко, С.
    Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі [Text] / С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 114-115

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Методи навчання -- Методы обучения


   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Additional Access Points:
Сербреннікова, О.
Рубіна, О.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

 1-20    21-40   41-60   61-68 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)