Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
the format of presenting the found documents:
fullinformational short
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=короновірус<.>)
Total number of found documents : 22
Shown documents from 1 till 22
1.

Коломієць Л. Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога/Л. Коломієць, А. Семенова // Вища школа, 2020,N № 11/12.-С.7-29
2.

Корсак К. Прихід ноосуспільства і що робити керівникам та громадянам України/К. Корсак, Ю. Корсак // Вища школа, 2021,N № 1/2.-С.58-69
3.

Бондаренко В. Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або Проектування робочих програм навчальних дисциплін/В. Бондаренко, О. Савельева, А. Семенова // Вища школа, 2021,N № 1/2.-С.75-96
4.

Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.10-15
5.

Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.16-19
6.

Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.52-56
7.

Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.57-60
8.

Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.105-109
9.

Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.29-34
10.

Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.35-38
11.

Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.69-74
12.

Осецький В. Проблеми фінансового утримання університетів світу в умовах пандемії коронавірусу/В. Осецький, І. Татомир // Вища школа, 2021,N № 9.-С.7-14
13.

Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.5-10
14.

Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.17-22
15.

Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.28-34
16.

Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.35-40
17.

Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.54-58
18.

Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.87-93
19.

Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.117-121
20.

Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід /О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.122-127
21.

Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/М. І. Шанайда // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.64-71
22.

Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.72-76
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)