Search inquiry: (<.>K=освітній<.>) |
Total number of found documents : 56
Shown documents from 1 till 30 |
|
>1.
| Андрушкевич Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій/Ф. Андрушкевич // Вища освіта України, 2010,N № 4.-С.103-108.
|
>2.
| Дзюба С. Облік робочого часу й оцінювання трудових затрат науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України/С. Дзюба // Вища освіта України, 2018,N № 4.-С.15-24
|
>3.
| Возняк О. Використання компетентностей з хімії нейролептиків та нейролептичної депресії для розслідування помилок лікарів-психіатрів/О. Возняк // Вища школа, 2018,N № 7/8.-С.69-92
|
>4.
| Власюк О. Проблеми євроінтеграційного поступу системи вищої освіти України/О. Власюк, Т. Дараган, Н. Тимошенко // Вища школа, 2019,N № 7.-С.18-31
|
>5.
| Нестерова М. Соціальна згуртованість та інклюзія в освіті: європейські практики молодіжної роботи/М. Нестерова // Вища освіта України, 2019,N № 2.-С.45-49
|
>6.
| Нове у медіаосвіті: інженерна блогодидактика/Г. Онкович [та ін.] // Вища школа, 2019,N № 1.-С.26-33
|
>7.
| Ганаба С. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект/С. Ганаба // Вища освіта України, 2013,N № 3.-С.74-81
|
>8.
| Філософія симуляційного навчання в медицині/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.41-46
|
>9.
| Матолич У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії/У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.64-66
|
>10.
| Погребняк В. До проблем створення системи забезпечення якості вищої освіти у вітчизняній вищій школі/В. Погребняк, О. Дашковська, А. Солоденко // Вища школа, 2018,N № 7/8.-С.21-27
|
>11.
| Шаповал В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення/В. Шаповал // Вища освіта України, 2013,N № 2.-С.85-88
|
>12.
| Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті/М. М. Рожко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.65-68
|
>13.
| Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір/І. С. Кулянда, О. Б. Слабий, І. Р. Копитчак // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 3.-С.37-38.
|
>14.
| Голубенко О. етапи інтеграції Далівського університету в Європейський освітній простір/О. Голубенко // Вища школа, 2005,N №5.-С.10-20
|
>15.
| Humenna I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process/I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.56-60
|
>16.
| Голубенко О. Далівський університет: кроки до інтеграції в Європейський освітній простір/О. Голубенко // Вища освіта України, 2005,N №4.-С.80-83
|
>17.
| Рубанець О. Мережевий освітній простір/О. Рубанець // Вища освіта України, 2021,N № 4.-С.39-46
|
>18.
| Рудавський Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки")/Ю. Рудавський // Вища школа, 2004,N №1.-С.45-49
|
>19.
| Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.35-40
|
>20.
| Джура О. Демократизація освіти як чинник її інтеграції у світовий освітній простір/О. Джура // Вища освіта України, 2009,N № 2.-С.38-43.
|
>21.
| Нестерова М. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України/М. Нестерова, А. Цимбал // Вища освіта України, 2019,N № 4.-С.53-58
|
>22.
| Нестерова М. Соціальна згуртованість університетської спільноти/М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України, 2019. т.№ 3.-С.42-50
|
>23.
| Лавриненко В. Роль міжнародного співробітництва в інтеграції університету в глобальний освітній і науково-дослідний простір/В. Лавриненко // Вища освіта України, 2020,N № 1.-С.13-17
|
>24.
| Марцин В. Вища школа України на шляху трансформації у Європейський освітній простір/В. Марцин // Вища школа, 2007,N № 5.-С.27-35
|
>25.
| Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.108-112
|
>26.
| Дудник В. М. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/В. М. Дудник, В. Г. Фурман // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.54
|
>27.
| Каніковський О. Є. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/О. Є. Каніковський, І. В. Павлик // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.. -Вінниця, 2016.-С.66
|
>28.
| Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців/М. М. Рожко [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.68-71
|
>29.
| "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016;Вінниця). Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - 2016
|
>30.
| Вища освіта України - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
|
|