Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (14)Periodicals (47)Library Publications (11)Local Lore (2)
the format of presenting the found documents:
full informationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=освітній<.>)
Total number of found documents : 56
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-56 
1.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Humenna I. R., Nakhaieva Ya. M.
Title : The moral principles formation of future doctors during the educational process
Parallel titles :Формування моральних принципів майбутніх лікарів у процесі професійної підготовки
Place of publication : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 56-60 (Cipher МУ7/2020/2)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
Subject headings: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Key words (''Своб.индексиров.''): освітній--простір
Find similar

2.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Nakhaieva Ya. M., Humenna I. R.
Title : Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages
Parallel titles :Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема під час вивчення іноземних мов
Place of publication : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 108-112 (Cipher МУ7/2019/3)
Notes : Bibliogr. at the end of the art.
Subject headings: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Key words (''Своб.индексиров.''): продуктивна--освіта--освітній--простір--іноземна--мова
Find similar

3.


    (There are no free copies
Type of document : One-volume edition
Edition cipher : 61:378/І-54
Title : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Outputed data : Вінниця, 2016
Quantitative characteristics :180 с
Team : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Price : 70.00 р.
LBC : 61:378 + 74.58
Subject headings: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Contents : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ Я. С. Білик. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [та ін.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Д. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ І. В. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ І. В. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв'як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Annotation: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Copies :ЧЗ(1)
Find similar

4.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Андрушкевич Ф.
Title : Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій
Place of publication : Вища освіта України. - 2010. - № 4. - С. 103-108. (Cipher 23823/2010/4)
Subject headings: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Find similar

5.

Title of magazine :Вища освіта України -2005year,N 4
Interesting articles :
Бобров В. Основні тенденції розвитку економіки вищої освіти в Україні(Про деякі підсумки дослідження)/ В. Бобров (стр.35-39)
Кузь В. Нестоличний університет: поступ уперед/ В. Кузь (стр.56-61)
Щербань П. Українська національна ідея і сучасні проблеми виховання учнівської та студентської молоді/ П. Щербань (стр.62-67)
Голубенко О. Далівський університет: кроки до інтеграції в Європейський освітній простір/ О. Голубенко (стр.80-83)
Пахотін К. Якість освіти - інтелектуальне обличчя держави/ К. Пахотін (стр.112-117)
Interesting articles :
Find similar


6.

Title of magazine :Вища освіта України -2009year,N 2
Interesting articles :
Андрущенко В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування/ В. Андрущенко, Ю. Руденко (стр.5-12.)
Ткаченко В. . Історичні знання в контексті політизації історії та історизації політики (компетентнісний підхід)/ В. Ткаченко (стр.13-27.)
Рябченко В. Філософський зміст та логіко-гносеологічна сутність понять "розсудок" і "розум" / В. Рябченко (стр.28-37.)
Джура О. Демократизація освіти як чинник її інтеграції у світовий освітній простір/ О. Джура (стр.38-43.)
Бойко А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції/ А. Бойко (стр.44-49.)
Терепищий С. Філософські проблеми стандартизації освіти в соціокультурних вимірах нового та новітнього часів/ С. Терепищий (стр.50-59.)
Терещенко Ю. Дефініція "Педагогічна наука": смислове завантаження новим/ Ю. Терещенко (стр.60-64.)
Зязюн Л. Концептуально-методологічні підходи до процесу виховання в освтній системі України/ Л. Зязюн (стр.65-74.)
Щербань П. вища школа та її роль у відродженні національної еліти/ П. Щербань (стр.75-82.)
Богданова Н. Проблема інформатизації і соціальної освіти/ Н. Богданова (стр.83-89.)
Моринець Н. Теоретико-методологічні проблеми дослідження життєвого потенціалу особистості/ Н. Моринець (стр.90-98.)
Панчук Н. Політичні ідеологеми в духовному світі сучасного студента/ Н. Панчук (стр.99-104.)
Мельничук Д. З досвіду організації роботи магістратури в національному університеті біоресурсів і природокористування України/ Д. Мельничук, В. Лисенко, Л. Кліх (стр.105-112.)
Тарутіна З. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у Інституті вищої освіти АПН України/ З. Тарутіна
Interesting articles :
Find similar


7.

Title of magazine :Вища освіта України -2010year,N 4
Interesting articles :
Андрущенко В. Основні характеристики європейської вищої освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України/ В. Андрущенко (стр.5-16.)
Маргуліна Л. Демократизація освіти: технології реалізації в контексті соціокультурних змін/ Л. Маргуліна (стр.17-23.)
Яковлева О. Мовна компетенція студенства та мовна ситуація в українських ВНЗ у контексті наближення України до європейського освітнього простору/ О. Яковлева (стр.24-30.)
Руденко В. Цивілізаційно-культорологічний підхід до запровадження Болонського процесу/ В. Руденко (стр.31-38.)
Пендзей І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки/ І. Пендзей (стр.39-47.)
Янишин О. Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу/ О. Янишин (стр.48-54.)
Курбатов С. Елітна освіта в Україні в дзеркалі університетських рейтингів: Quo Vadis?/ С. Курбатов (стр.55-63.)
Андрущенко Т. Особливості освітніх вимірювань у гуманітарних науках/ Т. Андрущенко (стр.64-67.)
Покась В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти/ В. Покась (стр.68-77.)
Онопрієнко В. Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв/ В. Онопрієнко (стр.78-86.)
Ілляшов Г. Структурно-функціональний аналіз політичної духовності/ Г. Ілляшов (стр.87-95.)
Пальчук М. Модель професійної освіти й навчання Фінляндії - третій етап європейської інтеграції/ М. Пальчук (стр.96-102.)
Андрушкевич Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій/ Ф. Андрушкевич (стр.103-108.)
Артімонова Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення/ Т. Артімонова (стр.109-116.)
Яременко Л. Креативність як творчість: спільне та відмінне/ Л. Яременко (стр.117-123.)
Interesting articles :
Find similar


8.

Title of magazine :Вища освіта України -2013year,N 2
Interesting articles :
Андрущенко В. Доповідь з нагоди презентації Проекту «Проблеми підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття (Педагогічна Конституція Європи)»/ В. Андрущенко (стр.5-7)
Кремень В. . Що робить державу успішною в пору глобалізації? (Промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні. 11 березня 2013 р.)/ В. Кремень (стр.8-10)
Губерський Л. Обговорюємо проекти закону України «Про вищу освіту»/ Л. Губерський [и др.] (стр.11-12)
Коцан І. Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири/ І. Коцан (стр.13-19)
Василюк А. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ/ А. Василюк (стр.20-25)
Семенюк Н. Нормативно-правове забезпечення розв'язання суперечностей безперервної освіти/ Н. Семенюк (стр.26-32)
Куліненко Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості/ Л. Куліненко (стр.33-39)
Скиртач В. Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади (роздуми, навіяні М. Фуко)/ В. Скиртач, О. Періг (стр.40-47)
Шугалій Н. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL/ Н. Шугалій (стр.48-53)
Морозов В. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс/ В. Морозов (стр.54-58)
Олексенко Р. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти/ Р. Олексенко (стр.59-67)
Петько Л. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів/ Л. Петько (стр.68-74)
Лук'янченко О. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії/ О. Лук'янченко (стр.75-78)
Кузьмінський Є. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України / Є. Кузьмінський, К. Щурська (стр.79-84)
Шаповал В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення/ В. Шаповал (стр.85-88)
Поляк О. Вища освіта XXI століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг/ О. Поляк (стр.89-94)
Калашнікова С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність європейської платформи модернізації вищої освіти/ С. Калашнікова (стр.95-101)
Гаращук О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки/ О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль (стр.102-108)
Майборода В. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 pp.)/ В. Майборода, Г. Лесик (стр.109-113)
Кравчук В. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ/ В. Кравчук (стр.114-119)
Волинка Г. «Велич духовності». Рецензія на наукове видання «Філософія: Історія. Людина. Освіта» академіка НАН України Л. Губерського, академіка НАПН України В. Кременя та доктора філософських наук, професора В. Ільїна/ Г. Волинка (стр.120-121)
Бойченко М. Рецензія на монографію В. Андрущенка «Світанок Європи: Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття». - К.: Знання України, 2011.- 1099 с/ М. Бойченко (стр.121-122)
Interesting articles :
Find similar


9.

Title of magazine :Вища освіта України -2013year,N 3
Interesting articles :
Андрущенко В. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Вітренко Ю. Освіта України в Системі національних рахунків/ Ю. Вітренко (стр.9-22)
Молодиченко В. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького/ В. Молодиченко (стр.23-29)
Лапенок М. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності/ М. Лапенок (стр.30-34)
Корсак К. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.35-41)
Набок М. Філософські засади ефективності управління освітою/ М. Набок (стр.42-50)
Луговий В. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи/ В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова (стр.51-59)
Коваленко В. Трагедія «голого розуму» у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки/ В. Коваленко (стр.60-67)
Смоленська О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів/ О. Смоленська (стр.68-73)
Ганаба С. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект/ С. Ганаба (стр.74-81)
Варецька О. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти/ О. Варецька (стр.82-88)
Сбруєва А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу/ А. Сбруєва (стр.89-95)
Похресник А. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу/ А. Похресник (стр.96102)
Курбатов С. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів/ С. Курбатов (стр.103-110)
Педагогічна Конституція Європи. Преамбула (стр.111-116)
Interesting articles :
Find similar


10.

Title of magazine :Вища освіта України -2015year,N 2
Interesting articles :
Андрущенко В. Суперечності гуманітарної науки: до методології вирішення/ В. Андрущенко (стр.5-8)
Коваленко В. Денотативна дидактологістика у вищій школі: зміна філософських пріоритетів/ В. Коваленко (стр.9-11)
Нестерова М. Перспективи застосування когнітивних технологій у системі вищої освіти/ М. Нестерова (стр.16-20)
Береза В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу/ В. Береза (стр.21-29)
Кірик Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм"/ Т. Кірик (стр.30-36)
Швець В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання/ В. Швець (стр.37-43)
Опанасюк Ю. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації/ Ю. Опанасюк (стр.44-48)
Бак М. Основні технології мультимедійної освіти/ М. Бак (стр.49-57)
Прибора Н. Формування готовності майбутніх учителів до використання хімічного експерименту в навчанні учнів/ Н. Прибора (стр.58-65)
Сирота Л. Навчальна дисципліна «Загальне книгознавство»: особливості викладання і засвоєння/ Л. Сирота (стр.66-73)
Кофанова О. Посилення мотивації і творчої складової навчання майбутніх екологів за допомогою інноваційних засобів/ О. Кофанова (стр.74-81)
Чуйкова О. Етика цінності життя в гуманітарній підготовці студента-медика (на прикладі діяльності св. Луки Войно-Ясенецького та А. Швейцера)/ О. Чуйкова (стр.82-88)
Попова І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів/ І. Попова (стр.89-94)
Воронкін О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ О. Воронкін (стр.95-102)
Interesting articles :
Find similar


11.

Title of magazine :Вища освіта України -2019year,N 1
Interesting articles :
Андрущенко В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками/ В. Андрущенко (стр.5-11)
Хамітов Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості іншому: актуальність для академічної освіти і науки/ Н. Хамітов, С. Крилова (стр.12-21)
Глушко Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти/ Т. Глушко (стр.22-28)
Корсак К. Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд/ К. Корсак [та ін.] (стр.29-38)
Коваленко В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів/ В. Коваленко (стр.39-43)
Nesterova M. Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу)/ M. Nesterova (стр.44-52)
Цвєткова Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники/ Г. Цвєткова, Е. Панасенко (стр.53-61)
Якимчук О. Досягнення та суперечності реалізації «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті»/ О. Якимчук (стр.62-67)
Магера С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів/ С. Магера (стр.68-74)
Пирогова Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів/ Т. Пирогова (стр.75-81)
Підлісний Д. Smart-освіта у smart-суспільстві: можливі шляхи адаптації/ Д. Підлісний, Г. Глушкова (стр.82-83)
Хамітов Н. Суспільство і держава для людини: єдність української мрії та дії (Рецензія на двотомник В. П. Андрущенка «Організоване суспільство». Книга перша «Від мрії до дії». Книга друга «Філософія новітнього державотворення»)/ Н. Хамітов (стр.84-85)
Interesting articles :
Find similar


12.

Title of magazine :Вища освіта України -2020year,N 1
Interesting articles :
Андрущенко В. Ювілейні роздуми про перспективу/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Лавриненко В. Роль міжнародного співробітництва в інтеграції університету в глобальний освітній і науково-дослідний простір/ В. Лавриненко (стр.13-17)
Андрусишин Б. Правничо-політологічні виміри освіти і науки драгоманівців/ Б. Андрусишин (стр.18-27)
Мозгова Н. Філософія в системі освіти: теоретична реконструкція дискусії київських філософів кінця XIX - початку XX ст./ Н. Мозгова (стр.28-33)
Синьов В. Тенденції професійної підготовки фахівців спеціальної освіти в системі вищої школи/ В. Синьов, Д. Супрун, М. Шеремет (стр.34-42)
Макаренко Л. Соціально-історичне значення пісенного фольклору для розвитку українського суспільства (на основі аналізу пісні-реквієму «Пливе кача по Тисині»)/ Л. Макаренко (стр.43-48)
Nesterova M. Researches of eu values study in education: inclusion and social cohesion development/ M. Nesterova (стр.49-54)
Svyrydenko D. UNESCO chair on science education at the National Pedagogical Dragomanov University: mission, aims and perspectives/ D. Svyrydenko (стр.55-60)
Олефіренко Т. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні/ Т. Олефіренко, Г. Цвєткова (стр.61-67)
Сергієнко В. Використання засобів ІКТ у системі післядипломної освіти вчителів/ В. Сергієнко, Л. Кухар, Ю. Чичкан (стр.68-77)
Мелещенко Т. Громадянська освіта в педагогічних закладах вищої освіти/ Т. Мелещенко (стр.78-85)
Interesting articles :
Find similar


13.

Title of magazine :Вища освіта України -2021year,N 4
Interesting articles :
Андрущенко В. Соціально-просвітницька злиденність марксистського матеріалізму/ В. Андрущенко (стр.5-12)
Євтух В. Мультикультурна/міжкультурна освіта: зарубіжний досвід та перспективи для України/ В. Євтух (стр.13-33)
Курбатов С. У пошуках сови Мінерви: оцінка освітніх програм із філософії у провідних міжнародних університетських рейтингах/ С. Курбатов (стр.34-38)
Рубанець О. Мережевий освітній простір/ О. Рубанець (стр.39-46)
Корсак К. Ноостратегія планування розвитку вищої освіти та економіки України у XXI столітті/ К. Корсак, А. Похресник (стр.47-56)
Козобродова Д. Творчість крізь призму концепту «brain-psyche-(mind/consiousness)»/ Д. Козобродова (стр.57-63)
Свириденко Д. Відповідальне громадянство через наукову освіту: соціокультурні механізми реалізації в Україні/ Д. Свириденко (стр.64-70)
Тріпак М. Соціально-економічні механізми соціалізації інклюзивного коледжу в умовах євроіитеграційних тенденцій та цінностей/ М. Тріпак, Н. Жиляк (стр.71-76)
Любарець В. Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії/ В. Любарець, Н. Скибун (стр.77-84)
Тріпак М. III Міжнародна наукова студентська конференція «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства»/ М. Тріпак, І. Гуменюк (стр.85-86)
Interesting articles :
Find similar


14.

Title of magazine :Вища школа -2004year,N 1
Interesting articles :
Добрянський І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти/ І. Добрянський (стр.22-28)
Дарійчук Л. Система освіти в Україні: реформування чи оновлення?/ Л. Дарійчук (стр.29-40)
Журавський В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу/ В. Журавський (стр.42-44)
Рудавський Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки")/ Ю. Рудавський (стр.45-49)
Якименко Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору/ Ю. Якименко (стр.50-62)
Лозинський О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця/ О. Лозинський (стр.66-68)
Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство (стр.100-110)
Interesting articles :
Find similar


15.

Title of magazine :Вища школа -2005year,N 5
Interesting articles :
Голубенко О. етапи інтеграції Далівського університету в Європейський освітній простір/ О. Голубенко (стр.10-20)
Морозова Т. Освітні стандарти в контексті Болонських реформ і можливостей інформатизації/ Т. Морозова (стр.26-34)
Маліца М. Входження країн Чорноморського регіону до Європейського простору вищої освіти/ М. Маліца (стр.35-57)
Interesting articles :
Find similar


16.

Title of magazine :Вища школа -2007year,N 5
Interesting articles :
Шинкарук В. Основні напрями модернізації структури вищої освіти України/ В. Шинкарук (стр.3-16)
Марцин В. Вища школа України на шляху трансформації у Європейський освітній простір/ В. Марцин (стр.27-35)
Загірняк М. Система показників оцінювання діяльності керівників ВНЗ як управлінців вищої школи/ М. Загірняк, А. Почтовюк (стр.45-54)
Фарина С. Європейський гуманістичний ідеал та його вплив на розвиток педагогічної думки в Україні у XVII ст./ С. Фарина (стр.64-74)
Агачі П.Ш. Проблеми сумісництва в університеті Бабеш-Больяй (Румунія)/ П. Ш. Агачі (стр.88-94)
Хмілєка Є. Сумісництво як додаткове джерело доходу: як зробити цю практику благом і для викладачів, і для університетів?/ Є. Хмілєка (стр.75-87)
Interesting articles :
Find similar


17.

Title of magazine :Вища школа -2010year,N 12
Interesting articles :
Скиба М. Хмельницький національний університет на шляху до реалізації системи управління якістю підготовки фахівців/ М. Скиба (стр.5-16.)
Зима О. Концепція та основні напрямки виховної роботи в Харківському національному економічному університеті/ О. Зима (стр.17-25.)
Внукова Н. Інноваційний потенціал вищої школи у глобальних викликах ХХІ століття/ Н. Внукова (стр.26-36.)
Раєвнєва О. Розвиток інноваційної діяльності ВНЗ: формування сучасних фахівців на засадах державно-приватного партнерства/ О. Раєвнєва (стр.37-49.)
Іванов Ю. Досвід підготовки магістрів з оподаткування в Харківському національному університеті/ Ю. Іванов (стр.50-62.)
Черемська О. Формування мовної і комунікативної компетенції мовної особистості у вищій школі/ О. Черемська (стр.63-72.)
Бочкарьова Н. Рольова позиція педагога у навчальному закладі/ Н. Бочкарьова (стр.73-77.)
Шрайберг Я. Перше десятиріччя інформаційного століття: вплив інформаційно-електронного середовища на роль і позицію бібліотек у суспільстві, що розвивається/ Я. Шрайберг (стр.78-103.)
Кузь О. Освітній простір мультикультуралізму/ О. Кузь (стр.104-108.)
Кононов О. Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій/ О. Кононов (стр.109-118.)
Interesting articles :
Find similar


18.

Title of magazine :Вища школа -2016year,N 6
Interesting articles :
Русаловський В. Одеська національна академія зв’язку: впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес/ В. Русаловський (стр.7-12)
Воробієнко П. Компетентнісний підхід у вищій освіті — від теорії до практики/ П. Воробієнко, А. Ложковський (стр.13-20)
Греба Р. Децентралізація освіти та освітні фінанси/ Р. Греба (стр.21-29)
Хоружа Л. “Науки про освіту”: чи є в них місце педагогіці ?/ Л. Хоружа (стр.30-39)
Кірик Т. Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей/ Т. Кірик (стр.40-49)
Дударенко Л. Напрями подальшої екологізації середньої і вищої освіти/ Л. Дударенко (стр.50-59)
Пелітова О. З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі/ О. Пелітова (стр.60-68)
Лякішева А. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів/ А. Лякішева, Л. Грицюк (стр.69-78)
Артюх С. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних внз на прикладі курсу “Психологія”/ С. Артюх, Т. Сапельнікова (стр.79-88)
Войціх І. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів/ І. Войціх (стр.89-96)
Кучер А. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю/ А. Кучер (стр.97-107)
Мисник О. Ензими — біохімічний фундамент життя на Землі/ О. Мисник (стр.108-117)
Клименко С. Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів/ С. Клименко (стр.118-126)
Interesting articles :
Find similar


19.

Title of magazine :Вища школа -2020year,N 10
Interesting articles :
Юхименко П. Інтелектуальна безпека держави в системі конкурентоспроможності національної економіки/ П. Юхименко (стр.7-22)
Дєордіца Т. Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації/ Т. Дєордіца [та ін.] (стр.23-39)
Політова О. Освітній центр мистецького простору: нові здобутки/ О. Політова (стр.40-46)
Винничук Р. Природа креативності та її роль в освітньому процесі/ Р. Винничук (стр.47-58)
Бернадська Н. Масова література і сучасний роман/ Н. Бернадська (стр.59-67)
Возняк О. Дефініція поняття “ятрогенія” для обґрунтування неналежного виконання медиками професійних обов’язків/ О. Возняк (стр.68-92)
Концепція реалізації державної політики щодо створення мережі екзаменаційних центрів на період до 2030 року (стр.93-102)
Interesting articles :
Find similar


20.

Title of magazine :Вища школа -2021year,N 1/2
Interesting articles :
Державну цільову науково-технічну програму досліджень в Антарктиці продовжено на три роки (стр.3)
У світі вже 84 % публікацій із відкритими пристатейними списками (стр.3-4)
Присуджено Премії Кабінету Міністрів України за розроблення й упровадження інноваційних технологій (стр.4)
Криворізький ДУЕТ презентував науково-освітній простір TeXHoHUB (стр.5-6)
Проект з удосконалення вищої освіти в Україні за підтримки Світового банку (стр.6)
Огляд глобальних рейтингів вищих навчальних закладів (стр.7-23)
Дюкова Е. Новий рік і “Щедрик”: аспекти інтерпретації, парадокси святкування/ Е. Дюкова (стр.24-43)
Почепцов Г. Коронавірус: достроковий прихід майбутнього/ Г. Почепцов (стр.44-57)
Корсак К. Прихід ноосуспільства і що робити керівникам та громадянам України/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.58-69)
Виткалов С. Кафедра у системі сучасних соціокультурних трансформацій (з досвіду роботи кафедри культурології та музеєзнавства РДГУ)/ С. Виткалов, В. Виткалов (стр.70-74)
Бондаренко В. Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або Проектування робочих програм навчальних дисциплін/ В. Бондаренко, О. Савельева, А. Семенова (стр.75-96)
Черняк Д. Соціально-гуманітарна освіта та виклики сьогодення/ Д. Черняк, Т. Кадлубович (стр.97-106)
Масляк П. Шкільний курс “Географія України” в системі геополітичних та геостратегічних координат сучасності/ П. Масляк (стр.107-115)
Мешко А. Проблематика підготовки майбутніх дизайнерів в умовах соціально-економічних змін/ А. Мешко (стр.116-120)
Медвідь Л. Спадщина Софії Русової: минуле, сьогодення, майбутнє/ Л. Медвідь (стр.121-126)
Interesting articles :
Find similar


21.

Title of magazine :Вища школа -2021year,N 5
Interesting articles :
Уряд схвалив Концепцію Державної цільової програми розвитку дослідницьких інфраструктур в Україні (стр.3-4)
Затверджено вимоги до міждисциплінарних освітніх (наукових) програм вищої освіти (стр.4-5)
Розвиток науки та інновацій серед пріоритетних дій уряду на 2021 рік (стр.6)
Харламов П. Зарплатний рейтинг вишів 2021/ П. Харламов (стр.7-22)
Шейко В. Культурація особистості — освітній вимір/ В. Шейко, Н. Кушнаренко (стр.23-38)
Вітченко А. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія чи студентоцентризм?/ А. Вітченко (стр.39-50)
Савченко В. Знаннєвий пріоритет у розвитку економіки як один із факторів сучасної освіти/ В. Савченко, О. Маклюк (стр.51-64)
Сенченко М. Від Гутенберга до ери комп’ютерів/ М. Сенченко (стр.65-79)
Степико В. Тенета гендеру/ В. Степико (стр.80-88)
Гавриленко О. Клімат України сьогодні та прогнози на майбутнє/ О. Гавриленко (стр.89-107)
Іваник Н. Сценічний феномен великого українського співака-актора сучасності Анатолія Кочерги/ Н. Іваник (стр.108-120)
Про документи про вищу освіту (наукові ступені)/ постанова Кабінету Міністрів України від 9 вересня 2020 р. № 811 (стр.121-125)
Interesting articles :
Find similar


22.

Title of magazine :Вища школа -2021year,N 6
Interesting articles :
Освіта і професійний розвиток, молодь, спорт: відкрито нову програму ЄС Еразмус+ на 2021-2027 роки (стр.3)
Результати конкурсного відбору за державним замовленням на науково-технічні експериментальні розробки та науково-технічну продукцію на 2021-2022 роки (стр.3-4)
День Європи: базові цінності ЄС у сфері освіти (стр.5-6)
Семенюк О. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка — 100 років освітніх традицій/ О. Семенюк, С. Михида (стр.7-10)
Клочек Г. Василь Харцієв — перший професор університету/ Г. Клочек, О. Манойлова (стр.11-33)
Пасічник Н. Математика та економіка в Центральноукраїнському педуніверситеті — шлях до інтеграції наукових пошуків/ Н. Пасічник, Р. Ріжняк (стр.34-43)
Сальник І. Процеси глобалізації у природничій освіті: синергетичний аспект/ І. Сальник, С. Величко, Е. Сірик (стр.44-50)
Філоретова Л. Факультет історії та права Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка: історія поступу/ Л. Філоретова, О. Чорний (стр.51-60)
Дефорж Г. Становлення біологічної освіти на Кіровоградщині/ Г. Дефорж, Н. Калініченко (стр.61-68)
Кривульченко А. Становлення підготовки географів та розвиток географічної науки в ЦДПУ імені Володимира Винниченка/ А. Кривульченко, Л. Семенюк (стр.69-83)
Галета Я. Тарас Григорович Шевченко — освітній діяч Кіровоградщини/ Я. Галета (стр.84-92)
Бабенко Л. З історії мистецького факультету/ Л. Бабенко, В. Черкасов (стр.93-102)
Шандрук С. З історії викладання іноземних мов на немовних факультетах у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті/ С. Шандрук, М. Фока (стр.103-115)
Садовий М. Історія кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності/ М. Садовий (стр.116-126)
Interesting articles :
Find similar


23.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Власюк О., Дараган Т., Тимошенко Н.
Title : Проблеми євроінтеграційного поступу системи вищої освіти України
Place of publication : Вища школа. - 2019. - № 7. - С. 18-31 (Cipher 21876/2019/7)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Экономика образования
Key words (''Своб.индексиров.''): європейський освітній простір--освітній процес--заклади--фінансування--державне замовлення
Find similar

24.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Возняк О.
Title : Використання компетентностей з хімії нейролептиків та нейролептичної депресії для розслідування помилок лікарів-психіатрів
Place of publication : Вища школа. - 2018. - № 7/8. - С. 69-92 (Cipher 21876/2018/7/8)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Key words (''Своб.индексиров.''): криміналістична--освітній--процес
Find similar

25.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Ганаба С.
Title : Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект
Place of publication : Вища освіта України. - 2013. - № 3. - С. 74-81 (Cipher 23823/2013/3)
Find similar

26.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Голубенко О.
Title : Далівський університет: кроки до інтеграції в Європейський освітній простір
Place of publication : Вища освіта України. - 2005. - №4. - С. 80-83 (Cipher 23823/2005/4)
Subject headings: Освіта реформа -- Образования реформа
Find similar

27.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Голубенко О.
Title : етапи інтеграції Далівського університету в Європейський освітній простір
Place of publication : Вища школа. - 2005. - №5. - С. 10-20 (Cipher 21876/2005/5)
Subject headings: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Find similar

28.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Джура О.
Title : Демократизація освіти як чинник її інтеграції у світовий освітній простір
Place of publication : Вища освіта України. - 2009. - № 2. - С. 38-43. (Cipher 23823/2009/2)
Subject headings: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Find similar

29.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Дзюба С.
Title : Облік робочого часу й оцінювання трудових затрат науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України
Parallel titles :Accounting of working time and estimation of labor expenses of scientific and pedagogical workers of higher educational institutions of Ukraine
Place of publication : Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 15-24 (Cipher 23823/2018/4)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Key words (''Своб.индексиров.''): освітній процес
Find similar

30.

Type of document : Magazine article
Edition cipher :
Author(s) : Корда Μ. Μ., Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Title : Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?
Parallel titles :Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)?
Place of publication : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 35-40 (Cipher МУ7/2021/2)
Notes : Бібліогр.: в кінці ст.
Subject headings: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Geography headings: Тернопіль
Key words (''Своб.индексиров.''): освітній--процес--ковід--короновірус--covid--пандемія
Find similar

 1-30    31-56 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)