Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (166)Periodicals (1090)Library Publications (172)Local Lore (53)Rare Editions (10)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=розвиток<.>)
Total number of found documents : 131
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-131 
1.


    Savchuk, В. P.
    Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad [Text] = Змістовно-тематична спрямованість українських наукових студій про розвиток іншомовної освіти в зарубіжжі / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 69-73. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Key words(unnormalized):
компаративістика -- вивчення -- іноземні -- мова -- полікультуність
Additional Access Points:
Нагарко, L. I.
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Development of informal ukrainian public medical education in Galicia [Text] = Розвиток неформальної української суспільної медичної освіти в Галичині / І. V. Bilavych [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 93-97. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
медична громада -- медичне -- просвітництво -- курси -- товариство
Annotation: The experience of Ukrainian medical, cultural-educational, children’s-youth, charitable, religious, and other public orga­ni­zations of Galicia in the late XIX – 30s of the XX century, which created effective forms, means of mass medical education and informal public medical education, is analyzed. The activities of the Ukrainian Medical Society, the Ukrainian Hygienic Society, and the “Medical Community” are highlighted. The main forms and means of informal public medical education are characterized. The role of Ukrainian students, teachers, priests, farmers, and women in this process is shown
Проаналізовано досвід діяльності українських медичних, культурно-освітніх, дитячо-юнацьких, благодійницьких, релігійних, інших громадських організацій Галичини наприкінці ХІХ – 30-х рр. ХХ ст., які створили ефективні форми, засоби масового медичного просвітництва й неформальної суспільної медичної освіти. Виокремлено діяльність у цьому напрямі Українського лікарського товариства, Українського гігієнічного товариства, «Медичної громади». Схарактеризовано основні форми та засоби неформальної суспільної медичної освіти. Показано роль українського студентства, учителів, священиків, сільських господарів у цьому процесі
Additional Access Points:
Bilavych, І. V.
Bilavych, H. V.
Savchuk, B. P.
Klishch, H. I.

There are no free copies

Find similar

3.


    Protsyk, Η. M.
    Development of students’ cognitive activity [Text] = Розвиток пізнавальної активності студентів / Η. M. Protsyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 113-121. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
проектна діяльність -- особистісно-орієнтоване -- навчання -- самостійна -- робота -- інтерактивні -- технології -- навчальний -- процес
There are no free copies

Find similar

4.


    Nazaruk, О. V.
    Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian [Text] = Розвиток пізнавальної активності в іноземних студентів на практичних заняттях з української мови / О. V. Nazaruk // Медична освіта. - 2020. - № 1. - P62-66. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
медики
There are no free copies

Find similar

5.


    Zhyznomirska, O. Ya.
    Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects [Text] = Формування емоційного інтелекту особистості: медико-психологічні аспекти / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 75-80. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Key words(unnormalized):
психологія -- медик -- лікар -- інтелект -- емоційний -- культура
Additional Access Points:
Levkiv, M. O.

There are no free copies

Find similar

6.


    Savchuk, B. P.
    Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology [Text] = Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 55-61. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

Key words(unnormalized):
експеримент -- аналіз -- педагогічний
Additional Access Points:
Yehorova, I. V.
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

7.


   
    The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century) [Text] = Внесок лікарів, членів наукового товариства імені Шевченка у Львові, у розвиток української освіти, науки, літератури (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / Η. V. Bilavych [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 14-18. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   Связь учебного заведения с общественностью


   Галичина
Key words(unnormalized):
медичні науки
Additional Access Points:
Bilavych, Η. V.
Bahriy, M. A.
Bilavych, I. V.
Savchuk, B. R.
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

8.


    Sopiha, M. O.
    The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century [Text] = Розвиток медицини та охорони здоров’я на Поділлі у XIX – на початку XX століття / M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 150-157. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   Поділля
Key words(unnormalized):
медична -- допомога -- професыйна -- медицина -- законодавство -- воэводство -- фельдшер
Additional Access Points:
Mashtalir, A. I.

There are no free copies

Find similar

9.


    Фарина, С.
    Європейський гуманістичний ідеал та його вплив на розвиток педагогічної думки в Україні у XVII ст. [Text] / С. Фарина // Вища школа. - 2007. - № 5. - С. 64-74

Rubrics: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

10.


   
    Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти [Text] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Key words(unnormalized):
безперервний професійний розвиток -- інтерактивність -- ТРЕНІНГОВИЙ ЦЕНТР
Additional Access Points:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Гиря, М. П.
Соболева, І. А.
Вороньжев, І. О.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Касьянова, О. М.
Жеребкін, В. В.

There are no free copies

Find similar

11.


    Андрущенко, В.
    Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" [Text] / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 10-17

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

12.


   
    Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти [Text] = Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Additional Access Points:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Касьянова, О. М.
Соболєва, І. А.
Цодікова, О. А.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Бодня, К. І.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.

There are no free copies

Find similar

13.


   
    Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни [Text] / В. М. Лісовий [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 1. - С. 10-15

Rubrics: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Additional Access Points:
Лісовий, В.М.
Капустник, В.А.
Коробчанський, В. О.
Воронцов, М. П.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

14.


    Симчич, Х. С.
    Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти [Text] = Lifelong professional doctor’s development as the key direction of postgraduate education / Х. С. Симчич, С. В. Федоров // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Визначено законодавчу базу безперервного професійного розвитку як стратегічного перспективного напрямку розвитку післядипломного навчання, що постійно оновлюється. Акцентовано підходи до безперервного професійного розвитку Всесвітньої федерації медичної освіти та Європейського союзу медичних фахівців. Подано існуючу систему навчання лікарів на кафедрі терапії і сімейної медицини післядипломної освіти ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет”. Визначено ключові напрямки розвитку, співпраці, етапи організаційного навчання та проблеми безперервного професійного розвитку лікарів Прикарпаття, шляхи подолання проблем та імплементації світових стандартів. Висновки. Безперервний професійний розвиток повинен бути “наріжним каменем” післядипломної освіти, як засіб акумуляції професійних знань і вмінь для гармонійного розвитку конкурентоспроможного, цілеспрямованого і здатного до постійного самовдосконалення лікаря. Це має бути також і пріоритетом діяльності закладів охорони здоров’я та мотивацією до самовдосконалення фахівця. Кафедра здійснює традиційні форми організації післядипломної освіти лікарів, бере активну участь в інноваційних підходах навчально-освітньої діяльності лікарів терапевтичного профілю. Застосування нових організаційних форм навчання сприяє мотивації до активного безперервного професійного розвитку. Взаємодія освітніх медичних закладів у рамках безперервного професійного розвитку лікаря є міцним фундаментом діяльності системи охорони здоров’я в цілому
Additional Access Points:
Федоров, С. В.

There are no free copies

Find similar

15.


    Таланова, Ж.
    Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? [Text] / Ж. Таланова // Вища школа. - 2010. - № 7/8. - С. 96-106

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

16.


    Посоленик, Л. Я.
    Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину [Text] = Use of interactive methods of teaching and development of distance education of doctors in I. Horbachevsky Ternopil national medical university in quarantine conditions / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

   ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- ИНТЕРАКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИ


Additional Access Points:
Видойник, О. Я.

There are no free copies

Find similar

17.
Cipher: 23823/2012/3
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2012year № 3
Contents:
Андрущенко, В. Академічна співпраця / В. Андрущенко. - С.5-7
Пілов, П. Вірність традиціям і відповідність часу / П. Пілов, О. Бешта, Г. Швидько. - С.8-15
Косова, Б. Криза освіти і завдання університетів та суспільних наук / Б. Косова. - С.16-23
Зеленков, А. Філософія як фундаментальна цінність у культурі глобалізованого світу / А. Зеленков. - С.24-37
Уваркіна, О. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / О. Уваркіна. - С.38-44
Касьянов, Д. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Д. Касьянов. - С.45-50
Перглер, Т. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Т. Перглер. - С.51-58
Гончаров, В. Опанування освітніх технологій - невід'ємний складник підготовки нового вчителя / В. Гончаров. - С.59-65
Кофанова, О. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / О. Кофанова. - С.66-74
Козлакова, Г. Організація ком'пютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Г. Козлакова, Н. Сура. - С.75-82
Дідков, О. Освіта для здоровя та сталого людського розвитку / О. Дідков. - С.83-88
Ганаба, С. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. Ганаба. - С.89-95
Кірейчева, Є. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Є. Кірейчева. - С.96-100
Слюсаренко, О. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим унівенситетським потенціалом / О. Слюсаренко. - С.101-108
Корсак, Ю. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Ю. Корсак. - С.109-115
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

18.
Cipher: 23823/2016/4
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2016year № 4
Contents:
Андрущенко, В. Вчитель ХХІ століття: нова стратегія Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / В. Андрущенко. - С.5-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Линовецька, О. Державна політика в галузі освіти: документи, норми, принципи / О. Линовецька. - С.15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правові основи та реалізація закону України "Про вищу освіту" у вітчизняних університетах / О. Коваленко. - С.21-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, Ю. Нооуніверситет - ХХІ як потенційний лідер у майбутньому суспільстві / Ю. Корсак, К. Корсак. - С.27-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації / І. Силадій. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. Management of students’ educational activity by semantic networks in engineering training / V. Shvets, J. Wojnarowski. - С.39-44. - Bibliogr. at the end of the art.
Опанасюк, Ю. Основні напрями інформатизації освіти / Ю. Опанасюк. - С.45-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Зовнішні чинники і їх вплив на якість вищої освіти в Україні / П. Сікорський. - С.51-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванова, Ю. Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті / Ю. Іванова. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлакова, Г. Регіональний університет як науково-освітнє середовище для підготовки лідерів вищої школи / Г. Козлакова. - С.64-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Американська система акредитації вищих навчальних закладів / С. Курбатов. - С.70-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Похресник, А. Критичний філософський аналіз тенденції створення рейтингів ВНЗ світу / А. Похресник. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

19.
Cipher: 23823/2013/2
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2013year № 2
Contents:
Андрущенко, В. Доповідь з нагоди презентації Проекту «Проблеми підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття (Педагогічна Конституція Європи)» / В. Андрущенко. - С.5-7
Кремень, В. Що робить державу успішною в пору глобалізації? (Промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні. 11 березня 2013 р.) / В. Кремень. - С.8-10
Губерський, Л. Обговорюємо проекти закону України «Про вищу освіту» / Л. Губерський [и др.]. - С.11-12
Other authors: Суліма Є., Гриневич Л., Луговий В., Андрущенко В., Рижков Р., Шепетильнікова Є., Литвин В., Бакіров В., Таланчук П., Згуровський М.
Коцан, І. Професійна підготовка сучасного учителя: проблеми і орієнтири / І. Коцан. - С.13-19
Василюк, А. Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С.20-25
Семенюк, Н. Нормативно-правове забезпечення розв'язання суперечностей безперервної освіти / Н. Семенюк. - С.26-32
Куліненко, Л. Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості / Л. Куліненко. - С.33-39
Скиртач, В. Проблема суб'єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади (роздуми, навіяні М. Фуко) / В. Скиртач, О. Періг. - С.40-47
Шугалій, Н. Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Н. Шугалій. - С.48-53
Морозов, В. Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / В. Морозов. - С.54-58
Олексенко, Р. Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти / Р. Олексенко. - С.59-67
Петько, Л. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Л. Петько. - С.68-74
Лук'янченко, О. Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії / О. Лук'янченко. - С.75-78
Кузьмінський, Є. Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України / Є. Кузьмінський, К. Щурська. - С.79-84
Шаповал, В. Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення / В. Шаповал. - С.85-88
Поляк, О. Вища освіта XXI століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг / О. Поляк. - С.89-94
Калашнікова, С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність європейської платформи модернізації вищої освіти / С. Калашнікова. - С.95-101
Гаращук, О. Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / О. Гаращук, В. Куценко, І. Содоль. - С.102-108
Майборода, В. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 pp.) / В. Майборода, Г. Лесик. - С.109-113
Кравчук, В. Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ / В. Кравчук. - С.114-119
Волинка, Г. «Велич духовності». Рецензія на наукове видання «Філософія: Історія. Людина. Освіта» академіка НАН України Л. Губерського, академіка НАПН України В. Кременя та доктора філософських наук, професора В. Ільїна / Г. Волинка. - С.120-121
Бойченко, М. Рецензія на монографію В. Андрущенка «Світанок Європи: Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи XXI століття». - К.: Знання України, 2011.- 1099 с / М. Бойченко. - С.121-122
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

20.
Cipher: 23823/2018/3
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2018year № 3
Contents:
Андрущенко, В. Освіта як чинник подолання духовної кризи сучасної цивілізації / В. Андрущенко. - С.5-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бобало, Ю. Інформаційні параметри системи забезпечення якості в закладах вищої освіти / Ю. Бобало. - С.14-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Воробієнко, П. Удосконалення практичної підготовки студентів у закладах вищої освіти / П. Воробієнко. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимчук, О. Роль освіти в становленні національної свідомості українського народу (на основі творчості М. Пирогова, М. Драгоманова, І. Франка) / О. Якимчук. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Вища освіта в умовах шкідливих інформаційних епідемій / К. Корсак. - С.39-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. Implementation of the jean monnet module “Social cohesion in education and governance: european studies” / M. Nesterova. - С.47-59. - Bibliogr. at the end of the art.
Драч, І. Управління дослідницькою діяльністю в системі університетського врядування: характеристика та закономірності / І. Драч. - С.60-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Краснянський, М. Вища освіта в США / М. Краснянський. - С.66-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захаренко, К. Розвиток системи інформаційної безпеки: досвід зарубіжних країн / К. Захаренко. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сергієнко, Є. Смислові аспекти управління сучасним університетом / Є. Сергієнко. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Курсом на європейські стандарти якості освітніх досліджень / С. Курбатов. - С.84-85
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

21.
Cipher: 23823/2010/3
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2010year № 3
Contents:
Андрущенко, В. Метаморфози освітнього планування (Огляд концептуального дискурсу передсьгоднішнього дня) / В. Андрущенко, В. Савельєв. - С.5-14
Кремень, В. Трансформації особистості в суперечностях епохи / В. Кремень. - С.15-17
Корсак, К. Ноосфера, ноотехнології і вища освіта у ХХІ столітті / К. Корсак. - С.18-25
Прудченко, І. Феноменологічний аналіз історико-педагогічного знання / І. Прудченко. - С.26-32
Чернова, Л. Наукова картина світу як предмет філософського дискурсу / Л. Чернова. - С.33-39
Івченко, О. Основні напрями прояву громадянської позиції в сучасній Україні / О. Івченко. - С.40-46
Рева, О. Виявлення основної домінанти студентів на множині рівнів навчальних досягнень / О. Рева, І. Добрянський, Д. Марченко. - С.47-52
Шутак, Л. Перший досвід проведення державного іспиту з "Української мови за професійним спрямуванням" / Л. Шутак, Г. Навчук, А. Ткач. - С.53-56
Шовковий, В. Ментально-когнітивний інтерцикл навчання давньогрецької мови студентів-філологів / В. Шовковий. - С.57-63
Андрушкевич, Ф. Головні аспекти впливу глобалізації на розвиток освітніх процесів / Ф. Андрушкевич. - С.64-69
Акопян, В. Екологічна парадигма як унормоване знання про ставлення людини до довкілля / В. Акопян. - С.70-75
Гетман, В. Системоутворюючі фактори здоров'я людини / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.76-80
Гуненков, Д. Морально-етичні аспекти господарської діяльності / Д. Гуненков. - С.81-86
Побережна, Г. Музикотерапія як інноваційна технологія особистісного розвитку / Г. Побережна. - С.87-97
Бех, В. Під впливом феномену козацької освіти / В. Бех. - С.98-99
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

22.
Cipher: 23823/2013/3
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2013year № 3
Contents:
Андрущенко, В. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / В. Андрущенко. - С.5-8
Вітренко, Ю. Освіта України в Системі національних рахунків / Ю. Вітренко. - С.9-22
Молодиченко, В. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / В. Молодиченко. - С.23-29
Лапенок, М. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / М. Лапенок. - С.30-34
Корсак, К. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.35-41
Набок, М. Філософські засади ефективності управління освітою / М. Набок. - С.42-50
Луговий, В. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова. - С.51-59
Коваленко, В. Трагедія «голого розуму» у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / В. Коваленко. - С.60-67
Смоленська, О. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / О. Смоленська. - С.68-73
Ганаба, С. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / С. Ганаба. - С.74-81
Варецька, О. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / О. Варецька. - С.82-88
Сбруєва, А. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / А. Сбруєва. - С.89-95
Похресник, А. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / А. Похресник. - С.96102
Курбатов, С. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / С. Курбатов. - С.103-110
Педагогічна Конституція Європи. Преамбула. - С.111-116
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

23.
Cipher: 23823/2018/1
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2018year № 1
Contents:
Андрущенко, В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Богданов, І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою / І. Богданов [та ін.]. - С.11-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Лисаков С., Немченко С., Крижко В.
Мороз, І. Реінжиніринг у системі освіти / І. Мороз, О. Стадник. - С.21-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості) / M. Nesterova. - С.28-33. - Bibliogr. at the end of the art.
Коваленко, В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями / В. Коваленко. - С.34-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лукашук, М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти / М. Лукашук. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захаренко, К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі / К. Захаренко. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки / Ю. Опанасюк. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ляшенко, Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні / Л. Ляшенко. - С.59-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іваній, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти / І. Іваній. - С.67-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федів, В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Оніщук, І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України / І. Оніщук. - С.77-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Головна наукова подія навчального року / В. Астахова. - С.83-84
Панченко, Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві / Л. Панченко, Д. Свириденко. - С.85
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

24.
Cipher: 23823/2019/4
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2019year № 4
Contents:
Андрущенко, В. Екологічна парадигма української освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Півняк, Г. Дніпровська політехніка - 120 років міжнародного визнання / Г. Півняк, О. Шашенко. - С.13-16
Бешта, О. Наукові традиції Дніпровської політехніки / О. Бешта, І. Нікітенко. - С.17-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шабанова, Ю. Дніпровська політехніка: гуманітарний розвиток як виклик часу / Ю. Шабанова. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кочергін, І. Заснування Катеринославського вищого гірничого училища (за матеріалами катеринославської преси) / І. Кочергін. - С.32-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Якість вищої освіти в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного університету / С. Курбатов. - С.40-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Основи ноофутурології для захисту і порятунку людства / К. Корсак, Є. Суліма. - С.45-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України / М. Нестерова, А. Цимбал. - С.53-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рябека, Є. Історичні особливості позиціювання демократії / Є. Рябека. - С.59-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любарець, В. Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти / В. Любарець, Ж. Верьовкіна. - С.68-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Віденко, Є. Європейський вимір системи освітніх цінностей / Є. Віденко. - С.75-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Антонова, О. Міжнародна науково-практична конференція в Житомирському державному університеті імені Івана Франка / О. Антонова. - С.82
Харьков, С. Зоозалучення: можливості та ризики / С. Харьков. - С.83
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

25.
Cipher: 23823/2008/2
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2008year № 2
Contents:
Вакарчук, І. Виступ міністра освіти і науки України Івана Вакарчука на нараді за участю президента України з питань забезпечення функціонування та розвитку освіти 26 лютого 2008 року / І. Вакарчук. - С.5-9
Андрущенко, В. Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" / В. Андрущенко. - С.10-17
Саєнко, Т. Нова парадигма розвитку української освіти у ХХІ столітті / Т. Саєнко, О. Познанська. - С.18-26
Бойко, А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко. - С.34-39
Гетман, В. Антропоетика здоров`я як сучасний напрям оздоровчої освіти / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.68-73
Ярчук, Г. Екологічне виховання: сутність та основні напрями / Г. Ярчук. - С.91-97
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

26.
Cipher: 23823/2017/2
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2017year № 2
Contents:
Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

27.
Cipher: 23823/2015/4
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2015year № 4
Contents:
Андрущенко, В. Цивілізація культури / В. Андрущенко. - С.5-10
Бех, Ю. Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття / Ю. Бех. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.17-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попова, І. Основні риси екологічно спрямованої освіти / І. Попова. - С.24-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шовш, К. Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема / К. Шовш. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тимченко, І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз / І. Тимченко. - С.38-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кляп, М. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти України / М. Кляп. - С.45-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романкова, Л. Волонтерська діяльність як складова формування моральних цінностей студентської молоді / Л. Романкова. - С.54-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Войдило, Я. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів / Я. Войдило. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любивий, В. Соціальний медіа-концепт у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців / В. Любивий. - С.67-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Золотарьова, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії / І. Золотарьова, М. Колісник. - С.74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стадник, М. М. Нові парадигмальні зрушення у виховному просторі. Рецензія на монографію «Формування особистості в умовах транзиту», підготовлену викладачами Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі та інших ВНЗ України (Керівник авторського колективу М. Ю. Зелінський) / М. М. Стадник. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

28.
Cipher: 23823/2019/1
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2019year № 1
Contents:
Андрущенко, В. Невинна боротьба з далекосяжними наслідками / В. Андрущенко. - С.5-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хамітов, Н. Філософська публіцистика як мужність відкритості іншому: актуальність для академічної освіти і науки / Н. Хамітов, С. Крилова. - С.12-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Глушко, Т. Філософські засади випереджальної економічної освіти / Т. Глушко. - С.22-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд / К. Корсак [та ін.]. - С.29-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Корсак Ю., Антонюк Л., Бойчук О., Кірик Т., Ляшенко Л., Похресник А.
Коваленко, В. Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів / В. Коваленко. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. Implementation of eu values in the Ukrainian educational dimension: intercultural dialog and social cohesion development (Імплементація європейських цінностей в український освітній простір: розвиток соціальної згуртованості та міжкультурного діалогу) / M. Nesterova. - С.44-52. - Bibliogr. at the end of the art.
Цвєткова, Г. Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії та показники / Г. Цвєткова, Е. Панасенко. - С.53-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимчук, О. Досягнення та суперечності реалізації «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» / О. Якимчук. - С.62-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Магера, С. Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів / С. Магера. - С.68-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пирогова, Т. Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів / Т. Пирогова. - С.75-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підлісний, Д. Smart-освіта у smart-суспільстві: можливі шляхи адаптації / Д. Підлісний, Г. Глушкова. - С.82-83
Хамітов, Н. Суспільство і держава для людини: єдність української мрії та дії (Рецензія на двотомник В. П. Андрущенка «Організоване суспільство». Книга перша «Від мрії до дії». Книга друга «Філософія новітнього державотворення») / Н. Хамітов. - С.84-85
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

29.
    (There is no information about the copies)
Cipher: 23823/2006/2
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2006year № 2
Contents:
Дзвінчук, Д. Засади управління і вибір цілей діяльності освітньої системи в контексті Європейського виміру. / Д. Дзвінчук. - С.20-26
Ціделко, В. Моніторинг систем дистанційного навчання / В. Ціделко, Н. Яремчук, В. Шведова. - С.54-61
Євтушевський, В. Становлення і розвиток інновацій у вищій школі / В. Євтушевський, Л. Шаповалова. - С.62-66
Прокопенко, Л. Перебудова методичної роботи з працівниками освіти на діагностико-прогностичних засадах / Л. Прокопенко, О. Біда. - С.78-83
Чемерис, І. Нові вимоги до спеціаліста: поняття компетентності і компетенції / І. Чемерис. - С.84-87
Щербань, П. Національна спрямованість - неодмінна умова підвищення ефективності вищої освіти / П. Щербань. - С.107-110
There is no information about the copies
Find similar
Follow to the descriptions of the articles

30.


    Яцунь, О.
    Вища освіта як агент соціальних інновацій [Text] = Higher Education as an Agent of Social Innovations / О. Яцунь // Вища школа. - 2018. - № 11. - С. 7-19

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Key words(unnormalized):
університет -- розвиток -- інклюзивні -- відкрита -- мегауніверситети
There are no free copies

Find similar

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-131 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)