Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (4)Periodicals (17)Local Lore (484)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=студенти<.>)
Total number of found documents : 150
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150  
1.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Text] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Отдельные направления воспитания студентов


Key words(unnormalized):
викладач -- студент
Additional Access Points:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Text] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- оцінка
Additional Access Points:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті [Text] = Eu values of intercultural communication in the university community / М. Нестерова [та ін.] // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 47-52. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Key words(unnormalized):
соціальна -- згуртованість
Additional Access Points:
Нестерова, М.
Яценко, О.
Дєліні, М.
Валєнса, Г.

There are no free copies

Find similar

4.


    Біденко, Є.
    Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості [Text] = Education as a mechanism of formation of the value palette of personality / Є. Біденко // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 30-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Key words(unnormalized):
людина -- виховання -- культура
There are no free copies

Find similar

5.


   
    Концепція Державної програми відновлення та розбудови мережі гуртожитків для проживання студентів закладів вищої освіти на 2021-2025 роки [Text] = Dialectics of formation of the axiological platform personalities in the pedagogical process // Вища освіта України. - 2020. - № 6. - С. 99-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
програма
There are no free copies

Find similar

6.


    Synyshyna, V. M.
    Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists [Text] = Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх практичних психологів / V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 137-141. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
студенти -- аналіз -- дослідження
There are no free copies

Find similar

7.


    Pakholchuk, О. P.
    Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT [Text] = Психологічний вплив карантину на медичну освіту та шляхи його подолання / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 65-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
студенти -- стрес -- поведінка -- навчальна
Additional Access Points:
Nedelska, S. М.
Pavlov, S. V.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку [Text] = Students’ motivation as a promise of successful professional development / Η. П. Коваленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   Отдельные направления воспитания студентов


Key words(unnormalized):
навчальна -- діяльність -- зацікавленість
Additional Access Points:
Коваленко, Η. П.
Боброва, Н. О.
Ганчо, О. В.
Зачепило, С. В.

There are no free copies

Find similar

9.


   
    Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації [Text] = Multimedia Presentations Flaws and Oversights: Experience of Developing Classification / Т. Дєордіца [та ін.] // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 23-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
ергономічне проєктування -- класифікація
Additional Access Points:
Дєордіца, Т.
Білевич, С.
Вороніна, М.
Гладушина, Р.

There are no free copies

Find similar

10.


    Пудова, С. С.
    Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики [Text] = Features of total distance learning for foreign medical students during a study of medical informatics / С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Key words(unnormalized):
освіта -- онлайн -- навчання -- іноземні -- студенти
There are no free copies

Find similar

11.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Text] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
англійська -- мова -- система -- вправи
Additional Access Points:
Vorona, I. I.

There are no free copies

Find similar

12.


    Yushchenko, L. O.
    Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 [Text] = Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- опитування
Additional Access Points:
Tykholaz, O. V.
Oliinyk, V. S.

There are no free copies

Find similar

13.


    Yelahina, N. I.
    Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students [Text] = Вплив якості викладання англійської мови за професійним спрямуванням на результати вивчення предмета студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 62-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Additional Access Points:
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

14.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Text] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Additional Access Points:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

There are no free copies

Find similar

15.


    Винничук, Р.
    Природа креативності та її роль в освітньому процесі [Text] = The Nature of Creativity and Its Role in the Educational Process / Р. Винничук // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 47-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
мислення -- процес -- активність -- лідер
There are no free copies

Find similar

16.


    Кирик, Х. А.
    Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам [Text] = Practice of teaching the basic discipline “Human anatomy” to foreign students / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Key words(unnormalized):
навчальний -- процес
Additional Access Points:
Борис, Р. Я.
Михалевич, М. М.

There are no free copies

Find similar

17.


    Baibakov, V. M.
    Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students [Text] = Впровадження екологічної освіти при викладанні дисципліни «Гігієна та екологія» англомовним студентам VI курсів / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 61-67. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Key words(unnormalized):
самостійна -- робота
Additional Access Points:
Hryhorenko, L. V.

There are no free copies

Find similar

18.


    Іванченко, О. З.
    Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету [Text] = Evaluation of modern forms of lectures by first year students of medical university / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 23-29. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСВІТА, СИСТЕМА ОЦІНОК -- ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
анкетування -- мотивація -- самонавчання
Annotation: У статті розглянено питання доцільності лекцій як виду навчальних занять за результатами анкетування студентів, а також недоліки і переваги традиційного й інтерактивного форматів проведення лекцій. На основі опитування студентів з’ясовували їх потребу у лекціях та порівнювали традиційні й інтерактивні лекції за такими ознаками, як: корисність, подолання монотонності, утримання уваги та інтересу, позитивна роль у навчанні і мотивації до самонавчання. Дослідження проведено шляхом анкетування 75 студентів 1 курсу 3 медичного факультету ЗДМУ спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» віком від 17 до 20 років. Питання анкети сформульовані авторами статті за допомогою дослідженої науково-методичної літератури, в якій вивчаються проблеми організації лекцій у закладах вищої освіти. За результатами анкетування студентів, лекцій потребують 77,4 % опитаних, перш за все, для отримання професійних знань і підготовки до практичних занять. Сучасні форми лекції – традиційна та інтерактивна – викликають майже однаковий інтерес близько 50 % студентів-першокурсників. Інтерактивна лекція оцінена студентами суттєво вище традиційної за показниками утримання уваги (64,5 % і 33,9 % відповідно) та позбавлення монотонності (78,5 % проти 19,4 %). Меншою мірою обидва формати лекцій відрізнялися для студентів за критеріями покращення навчання і самонавчання. При проведенні інтерактивної лекції у студентів першого курсу існують певні проблеми взаємодії з лектором – тільки 40,3 % позитивно оцінили можливість звернення викладача до них під час заняття і лише 29 % вільно звертаються самі при виникненні питань, що ми пов’язуємо з незавершеністю адаптаційного процесу до навчан­ня в університеті і в новому колективі. Результати дослідження показали, що лекція залишається видом навчальних занять, якого потребують студенти, а ефективність її проведення може бути підвищена шляхом застосування інтерактивного формату
The article considers the expediency of lectures as a type of training based on the results of student surveys, as well as the disadvantages and advantages of traditional and interactive lectures formats. Based on a survey of students to determine their need for lectures and compare traditional and interactive lectures on the basis of: usefulness, overcoming monotony, maintaining attention and interest, a positive role in learning and motivation for self-study. The study was conducted by questioning 75 medical faculty first-year students majoring in “Physical Therapy, Occupational Therapy” aged 17 to 20 years. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article with the help of the researched scientific and methodical literature, which studies the problems of organizing lectures in higher educational institutions. According to the results of student surveys, 77.4 % of respondents need lectures, primarily to gain professional knowledge and prepare for practical classes. Modern forms of lecture – traditional and interactive – are of almost equal interest to about 50 % of freshmen. The interactive lecture was rated by students significantly higher than the traditional one in terms of retention of attention (64.5 % and 33.9 %, respectively) and deprivation of monotony (78.5 % vs. 19.4 %). To a lesser extent, both lecture formats differed for students in terms of improved learning and self-study. When conducting an interactive lecture, first-year students have certain problems of interaction with the lecturer – only 40.3 % positively assessed the possibility of the teacher to address them during the lesson and only 29 % are free to contact themselves when questions arise, which we associate with incomplete adaptation process to study at the university and in the new team. The results of the study showed that the lecture remains a type of study that students need, and their effectiveness can be increased by using an interactive format
Additional Access Points:
Мельнікова, О. З. Міхіна І. І.
Міхіна, І. І.

There are no free copies

Find similar

19.


    Маврутенков, В. В.
    Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання [Text] = On-line consultation of patients as a tool for managing practical skills with students at the department of infectious diseases during distance learning / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
інновації -- педагогічні -- технології -- якість -- навчання -- мотивація
Annotation: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходу
З огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослих
The current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transition
Given our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults
Additional Access Points:
Литвин, К. Ю.
Ревенко, Г. О.

There are no free copies

Find similar

20.


    Лимар, Л. В.
    Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» [Text] = Structure of english academic communicative competence of future medical doctors of philosophy / Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Key words(unnormalized):
підготовка
There are no free copies

Find similar

21.


    Вихрущ, А. В.
    Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми [Text] = Youth value system in the context of the personal paradigm / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 5-13. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Key words(unnormalized):
етика -- мораль -- виховання -- студенти -- першокурсники
Annotation: Особливістю розвитку сучасного суспільства є неймовірна динаміка, яка не була властива десятиліттям недалекого минулого. Військові події, боротьба за утвердження демократичних цінностей, пандемія, полікультурне середовище, властиве для сучасної вищої освіти, не могли не вплинути на життєдіяльність різних вікових груп. Особливу зацікавленість викликає молодь, яка навчається в медичних університетах. Це обумовлено важливістю якісного підвищення рівня медичних послуг, зростанням значущості особистісного чинника, необхідністю моніторингу змін у системі ціннісних орієнтацій. Упродовж останніх років опубліковані численні дослідження відповідного спрямування. Водночас латентний характер проблеми, невизначеність дефініцій головних термінів, недостатнє врахування особливостей окремих спеціальностей, неврахування особливостей світу дівчат і хлопців викликають занепокоєння, не дозволяють підвищити якість управління навчально-виховним процесом, оцінити ефективність заходів. Це стосується як матеріальних, так і духовних цінностей. У процесі розвитку відбувається їх взаємодія, адже духовність, моральність визначають і ціннісні орієнтації та ієрархію матеріальних потреб
The incredible dynamics that were not typical of recent decades nowadays are the peculiarity of the development of modern society. Military events, the struggle for democratic values, the pandemic, multicultural environment inherent in modern higher education affected the lives of different age groups. We are especially interested in young people studying at medical universities. This is due to the importance of improving the level of medical services, the growing significance of the personal factor, the need to monitor changes in the system of value orientations. Many studies within this area have been published in recent years. At the same time, the latent nature of the problem, the uncertainty of key term definitions, insufficient consideration of the peculiarities of some specialties, disregard for the features of girls’ and boys’world outlook are the causes of our concern, since all these circumstances do not let to improve the quality of the educational process managementand evaluate the effectiveness of measures. This applies to both material and spiritual values. Their interaction takes place in the process of personal development as spirituality and morality determine both value orientations and material needs hierarchy
Additional Access Points:
Христенко, О. М.

There are no free copies

Find similar

22.


    Чорномидз, А. В.
    Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті [Text] = Barriers of pedagogical communication between a lecturer and a student in the medical university / А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


   Отдельные направления воспитания студентов


Key words(unnormalized):
аналіз -- взаємодія
There are no free copies

Find similar

23.


   
    Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів [Text] = Information system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors / П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
освітні -- КОМП’ЮТЕРНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- методика -- тестування -- студенти
Additional Access Points:
Сельський, П. Р.
Вольська, А. С.
Кліщ, І. М.
Сельський, Б. П.
Бурячківський, Е. С.
Курило, Х. І.

There are no free copies

Find similar

24.


    Олійник, Н. Я.
    Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування [Text] = Preparation of foreign students for professional communication / Н. Я. Олійник // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 48-55. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

Key words(unnormalized):
мовлення -- лексична -- конструкція -- компетентність
Annotation: У статті представлено методичну розробку заняття з вибіркової дисципліни «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» для викладачів факультету іноземних студентів медичних закладів вищої освіти. Детально розглядаються 4 етапи практичного заняття, основна мета яких: засвоєння лексичних одиниць на позначення жіночих статевих органів, гінекологічних захворювань та особливостей діяльності акушера-гінеколога; удосконалення уміння будувати монологічні та діалогічні висловлювання, що містять опис особливостей причин відвідування гінеколога, симптомів і хвороб жіночої статевої системи, застосовуючи вивчені лексичні одиниці та фрази; розвиток навичок збору анамнезу захворювання; удосконалення граматичних умінь вживання прикметників й узгодження їх з іменниками. Усі завдання теми розроблені для формування у студентів комунікативної компетенції при вивченні предмета, відповідають основним вимогам до таких матеріалів, призначені для розвитку і вдосконалення основних видів мовленнєвої діяльності: говоріння, слухання, читання та письма
The article presents a methodical instruction of a lesson on the elective discipline “Professional medical communication in Ukrainian of a doctor with a patient” for teachers of the faculty of foreign students of medical institutions of higher education. Four stages of practical training are considered in detail, the main purpose of which is: mastering lexical units to denote female genitals, gynecological diseases and features of obstetrics and gynecology; improving the ability to build monologue and dialogic expressions that contain a description of the characteristics of the reasons for visiting a gynecologist, symptoms and diseases of the female reproductive system, using the studied lexical units and phrases; development of skills in collecting medical history; improving grammatical skills in using adjectives and matching them with nouns. All tasks of the topic are designed to form students’ communicative competence in the study of the subject, meet the basic requirements for such materials, designed to develop and improve the main types of speech activity: speaking, listening, reading and writing
There are no free copies

Find similar

25.


    Тишковець, М. П.
    Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти [Text] = Professional communication of a doctor with a patient in the cardiology department: guidelines for mastering the topic by english-speaking seekers of the medical higher education / М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 56-60. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

Key words(unnormalized):
українська -- мова -- тренувальні -- вправи
Annotation: У статті відзначено про необхідність оволодіння українською мовою на фаховому рівні інакомовними студентами медичних закладів вищої освіти як одного з основних видів мовленнєвої діяльності в майбутній професії. Тут запропоновано навчально-методичні матеріали до теми «Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні» для вивчення англомовними здобувачами вищої медичної освіти, апробовані на практичних заняттях у межах курсу «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Визначено зміст та окреслено види робіт, що дозволяють одночасно з опануванням лексико-граматичного матеріалу реалізовувати найнеобхідніші комунікативні потреби для фахового спілкування лікаря-кардіолога з пацієнтом. У праці запропоновано види завдань для засвоєння теми іноземцями: опрацювання словника-мінімуму, читання тексту й вивчення нових слів і синтаксичних конструкцій у його контексті тощо. Ми рекомендуємо ряд післятекстових завдань, призначених для формування та розвитку мовної й мовленнєвої компетентностей інакомовців, зокрема: 1. Відповідайте на запитання до тексту. 2. Прочитайте речення. Напишіть, правильно чи неправильно. До неправильних речень доберіть із тексту точний варіант. 3. Продовжте речення. 4. Визначте хворобу за ключовими словами тощо. Далі пропонуємо іноземним студентам сконструювати власну бесіду лікаря-кардіолога з пацієнтом на основі діалогу-зразка
The article deals with the need for the foreign students of medical higher educational establishments to master the professional Ukrainian as one of the main types of speech activity in the future profession. It has been proposed the educational and methodological materials on «Professional communication of a doctor and a patient in the cardiology department» for studying by English-speaking seekers for medical degree, tested in practicals within the course «Professional medical communication of a doctor with a patient in Ukrainian» at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The content and types of works are determined; it gives us possibility to distinguish the most necessary communicative needs for professional communication of a cardiologist with a patient as well as mastering lexical and grammatical material. The paper proposes types of tasks for mastering the topic by the foreigners i.e. elaboration of the minimum vocabulary, reading the text, learning new words and syntactic constructions in its context and so on. We recommend a number of post-practice tasks designed for the formation and development of language and speech competencies of non-speakers, in particular: 1. Answer the questions to the text; 2. Read the sentences, decide if they are correct or incorrect. For incorrect sentences, choose the appropriate option from the text; 3. Complete the sentence; 4. Identify the disease by keywords; etc. Next, we propose international students to construct their own conversation between a cardiologist and a patient based on a sample dialogue
There are no free copies

Find similar

26.


    Prokop, I. A.
    Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication [Text] = Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 85-89. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Key words(unnormalized):
англійська -- мова -- система -- вправи
Additional Access Points:
Kitura, H. Ya.

There are no free copies

Find similar

27.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Text] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Additional Access Points:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

There are no free copies

Find similar

28.


    Kichula, M. Ya.
    Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training [Text] = Іншомовна комунікативна компетентність студентів-медиків як складова професійної підготовки / M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 65-70. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Key words(unnormalized):
медична -- комунікація -- студенти -- медики
Additional Access Points:
Shemprukh, Jolanta

There are no free copies

Find similar

29.


    Rebukha, L. Z.
    The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions [Text] = Значимість тренінгових технологій у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців соціогуманітарних професій / L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 122-126. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
соціально-психологічний -- тренінг -- полікультурна -- група -- інокультурна -- студенти
Additional Access Points:
Rambu, Nicolae

There are no free copies

Find similar

30.


    Protsyk, Η. M.
    Development of students’ cognitive activity [Text] = Розвиток пізнавальної активності студентів / Η. M. Protsyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 113-121. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
проектна діяльність -- особистісно-орієнтоване -- навчання -- самостійна -- робота -- інтерактивні -- технології -- навчальний -- процес
There are no free copies

Find similar

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150  
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)