Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
the format of presenting the found documents:
fullinformational short
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ<.>)
Total number of found documents : 86
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-86 
1.

Черних В. Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти/В. Черних // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №1.-С.21-24
2.

Годлевський Л. Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін/Л. Годлевський, А. Мацко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №2.-С.25-26
3.

Рижов О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання/О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №2.-С.82-84
4.

Ціделко В. Моніторинг систем дистанційного навчання/В. Ціделко, Н. Яремчук, В. Шведова // Вища освіта України, 2006,N №2.-С.54-61
5.

Колесник Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов // Медична освіта (Тернопіль), 2007,N № 2.-С.49-51
6.

Селіхова Л.Г. Особливості дистанційного навчання/Л. Г. Селіхова // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.19-21
7.

Семенець В. Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес./В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін // Вища школа, 2009,N № 5.-С.40-57.
8.

Хвисюк О.М. Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.14-16
9.

Кратенко І.С. Досвід упровадження дистанційної форми навчання в умовах переходу до болонської системи підготовки лікарів-епідеміологів/І. С. Кратенко, А. П. Подаваленко, Т. О. Чумаченко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.17-19
10.

Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/Ю. І. Карпенко [и др.] // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.31-34
11.

Єщенко А. В. Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє/Α. В. Єщенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 2.-С.5-9
12.

Унгурян Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ/Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.95-97
13.

Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 2.-С.5-87
14.

Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 2.-С.25-26
15.

Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.105-107
16.

Палійчук І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі/І. В. Палійчук // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 4.-С.101-103
17.

Лядова Т. И. Дистанційна форма навчання у вищій школі, теоретичне обґрунтування і практичні аспекти використання/Т. И. Лядова, О. В. Волобуева, Р. А. Маланчук // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2015,N № 1.-С.13-15
18.

Швець В. Психолого-педагогічні аспекти управління навчальною діяльністю студентів з використанням дистанційних технологій навчання/В. Швець // Вища освіта України, 2015,N № 2.-С.37-43
19.

Авдеев О. В. Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі/О. В. Авдеев // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.6-8
20.

Романова Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті/Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.96-98
21.

Чорненький М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права/М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 1.-С.129-131
22.

Заболоцький А. Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання/А. Заболоцький // Вища школа, 2015,N № 4/5.-С.60-64
23.

Кравченко Ю. Концепція раціонального структурування знань у системі дистанційного навчання/Ю. Кравченко // Вища школа, 2015,N № 4/5.-С.76-86
24.

Швирка В. Потенціал дистанційного навчання у вищих навчальних закладах Сходу України (сучасні реалії)/В. Швирка // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.66-72
25.

Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів/Л. М. Боярська [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 4.-С.80-82
26.

Опанасюк Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти/Ю. Опанасюк // Вища освіта України, 2016,N № 1.-С.49-53
27.

Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.53-56
28.

Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.35-37
29.

Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль // Медична освіта, 2017,N № 3.-С.5-113
30.

Shvets V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE/V. Shvets // Вища освіта України, 2017,N № 2.-С.46-51
 1-30    31-60   61-86 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)