Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ<.>)
Total number of found documents : 86
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-86 
1.


    Маврутенков, В. В.
    Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання [Text] = On-line consultation of patients as a tool for managing practical skills with students at the department of infectious diseases during distance learning / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
інновації -- педагогічні -- технології -- якість -- навчання -- мотивація
Annotation: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходу
З огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослих
The current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transition
Given our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults
Additional Access Points:
Литвин, К. Ю.
Ревенко, Г. О.

There are no free copies

Find similar

2.


    Бойчук, А. В.
    Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності [Text] = Quality training of interns and cadets at the department of obstetrics and gynecology of faculty of postgraduate ducation – a modern requirement / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 68-73. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
симуляційне -- навчання
Annotation: Впровадження сучасних технологій викладання спрямоване на кінцеву мету – підготувати висококваліфікованих, конкурентоспроможних спеціалістів. Завдяки використанню ІТ-технологій для дистанційного (у тому числі в режимі on-line) навчання є можливість для лікарів акушерів-гінекологів бути ознайомленими з не тільки відпрацьованими методиками, схемами, підходами в лікувальному процесі, а й з новинками в цій сфері, підвищувати професійну кваліфікацію без припинення робочого процесу. Для формування системи професійних теоретичних та практичних знань у лікарів-інтернів і лікарів-курсантів у світі широко застосовують ситуаційне моделювання. Використання у навчальному процесі ситуаційних задач сприяє активності лікарів-інтернів та курсантів у практичній роботі, їх професійному розвитку й дисциплінації мислення
Due to the use of IT technologies for distance learning (including on-line training), it is possible for doctors obstetrician and gynecologists to be acquainted with not only worked out techniques, schemes, approaches in the medical process, but also with novelties in this area, to increase professional qualifications without termination of the work process. For the formation of a system of professional theoretical and practical knowledge among interns and doctors-cadets in the world, situational modeling is widely used. The use of situational tasks in the educational process promotes the activity of interns and students in practical work, their professional development and discipline of thinking
Additional Access Points:
Шадріна, В. С.
Хлібовська, О. І.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання [Text] = Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning / С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
ПАНДЕМІЯ -- COVID
Annotation: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режимі
The implementation of the educational process under the conditions of quarantine measures during the global coronavirus epidemic, which began in 2020, highlighted the need to invent and implement new tools and methods of organizing and implementing the educational process. First of all, this applies to the teaching of theoretical disciplines, where distance learning significantly narrows the field of opportunities for practical skills, as access to biological material, models, tools is usually not possible or ineffective even at the current level of information and communication technologies. Without diminishing the importance of efforts in solving the problem of digitalization of educational material and the way it is presented and mastered, we should not forget the more traditional tools that can under certain conditions optimize the results of the educational process. Therefore, the aim of this work was to outline the benefits of developing and implementing workbooks on the subject of “Human Anatomyˮ as a means of optimizing the results of educational processes. Employees of the department developed workbooks for each section of the subject. The structure of the workbook gave students the opportunity to clearly and concisely express their views, to consolidate the theoretical knowledge on situational cases, to perform the submitted tasks with minimal time spent learning. The use of workbooks as a tool for methodological support of independent work of students in distance learning allowed to optimize learning outcomes (strengthening the direction and structure of independent work, additional visualization, improving tools to control the formation of basic practical skills), taking into account work at the remote mode
Additional Access Points:
Дубина, С. О.
Хапченкова, Д. С.
Бондаренко, С. В.
Федорова, І. О

There are no free copies

Find similar

4.


    Кучин, Ю. Л.
    Основні принципи організації дистанційного навчання медиків [Text] = Basic principles of organization of distance learning for medical students / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 30-37. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
освітня -- платформа -- принципи
Annotation: У статті описано основні принципи організації дистанційного навчання студентів-медиків, зокрема необхідні для формування практичних умінь та навичок майбутніх лікарів. Висвітлено особливості запровадження дистанційного навчання в систему медичної освіти, а також проведено аналіз літературних джерел та показано зростання інтересу до дистанційного навчання, зокрема з 2020 р. Проаналізовано досвід організації заочного навчання студентів-фармацевтів та провізорів, яке можливо зіставити з дистанційним навчанням. Визначено основні принципи організації дистанційного навчання медиків, а саме: принципи структурованості, цілеспрямованості, системності та систематичності, справедливості оцінювання та індивідуального підходу, а також принцип контролю. Показано, що окремою проблемою дистанційного навчання є формування практичних вмінь та навичок обстеження і проведення процедур та маніпуляцій студентами, а також проведення контролю дистанційними засобами. З метою удосконалення навчання студентів-медиків рекомендується проводити навчання практичних вмінь та навичок, а також їх контроль за змішаною системою, в аудиторії. Описано структуру організації дистанційного навчання студентів-медиків гуманітарних та клінічних дисциплін, визначено основні структурні елементи освітнього дистанційного середовища, зокрема на прикладі досвіду НМУ імені О. О. Богомольця. Визначено основні методи дистанційного навчання студентів-медиків, показано необхідність застосування інтерактивних методів навчання. Окремо визначено особливості проведення контролю знань, умінь та навичок студентів-медиків за дистанційною та змішаною системами навчання, з метою уникнення академічної недоброчесності. Проблема дистанційного навчання студентів-медиків потребує подальшого дослідження, зокрема використання програмного віртуального забезпечення для навчання виконання процедур та маніпуляцій
The article deals with the basic principles of organization of the medical students distance training, particularly those necessary for shaping the practical skills of future physicians. The authors describe peculiarities of introduction of the distance training in medical education, reviewing the literature data, thus showing increased interest to the distance training since 2020. The article provides analysis of the extramural training of the pharmaceutical students, which is comparable with the distance training. The authors define basic principles of the medical students distance training organization: principle of structure, principles of purposefulness, principle of systemic approach and system education, principles of fair grading and individual approach as well as the principle of control. The authors show that a separate challenge of the distance training is shaping practical skills of examination and procedure performing by the students as well as the distance methods of knowledge control. In order to improve the medical students training the authors recommend to hold practical training and control of the skills by mixed system, in the classroom. The article describes the structure of the medical students distance training, regarding the humanities and clinical courses, defining basic structure elements of the educational distance environments, particularly in the O.Bogomolets NMU. The authors define basic methods of the medical students distance studies, the necessity of interactive methods emphasized. The authors also define peculiarities of the control of knowledge, and skills of the medical students using mixed system, in order to prevent academic misconduct. The issue of the medical students distance training needs further studied, particularly the medical virtual software use, in order to teach the medical students procedures and manipulations
Additional Access Points:
Лимар, Л. В.

There are no free copies

Find similar

5.


    Сікорський, П.
    Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах [Text] = Cybernetic requirements for the educational process in higher educational establishments / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 29-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Key words(unnormalized):
освіта -- управління -- планування -- мотивація -- контроль -- оцінювання -- якість
Additional Access Points:
Колодій, І.

There are no free copies

Find similar

6.


    Димань, Т.
    Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти [Text] / Т. Димань // Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 7-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
ТРАДИЦІЙНІ -- ФОРМИ -- ІНФОРМАЦІЙНІ -- технології -- гібридне -- навчання
There are no free copies

Find similar

7.


    Медвідь, Л.
    Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі [Text] / Л. Медвідь // Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 26-46. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
індиго -- кристали -- студенти-кристали -- покоління -- альфа
There are no free copies

Find similar

8.


    Кашина, Г.
    Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних [Text] = Expansion of digital skills of scientific and pedagogical employees of medical high schools in the post-graduate education system / Г. Кашина // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 44-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
професійний -- розвиток -- компетентність
There are no free copies

Find similar

9.


    Козлакова, Г.
    Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій [Text] = The organization of science and educational events in the conditions of distant communications / Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Key words(unnormalized):
навчальні -- процес -- лекція -- ДИСТАНЦІЙНА -- МАТЕРІАЛИ -- ВИКЛАДАЧ -- студент -- УНІВЕРСИТЕТ -- засідання -- кафедра
There are no free copies

Find similar

10.


   
    Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? [Text] = Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)? / Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   Тернопіль
Key words(unnormalized):
освітній -- процес -- ковід -- короновірус -- COVID -- пандемія
Additional Access Points:
Корда, Μ. Μ.
Шульгай, А.Г.
Машталір, А. І.
Чорномидз, А. В.

There are no free copies

Find similar

11.


    Кожем’яка, М. О.
    Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу [Text] = Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ


Key words(unnormalized):
науковий -- гурток -- програмна -- платформа -- карантин -- ковід -- короновірус
Additional Access Points:
Головаха, М. Л.
Лісунов, М. С.

There are no free copies

Find similar

12.


    Мочульська, О. М.
    Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) [Text] = Peculiarities of distance learning at the department of the children’s diseases with pediatric surgery of I. Horbachevsky Ternopil national medical university (analysis of the results of the students survey) / О. М. Мочульська // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
аналіз -- оцінка -- анкетування
There are no free copies

Find similar

13.


    Мосула, Л. М.
    Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання [Text] = Experience of teaching the elective course “Bases of chemical metrology” in distance learning at training of future pharmacists / Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
хімічна -- метрологія
Additional Access Points:
Кучер, Т. В.
Горлачук, Н. В.

There are no free copies

Find similar

14.


    Yushchenko, L. O.
    Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 [Text] = Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- опитування
Additional Access Points:
Tykholaz, O. V.
Oliinyk, V. S.

There are no free copies

Find similar

15.


   
    Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Text] = Peculiarities of the educational process organization in the conditions of the COVID-19 pandemic at the pharmacology and clinical pharmacology department of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


   МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- карантин
Additional Access Points:
Лой, Г. Я.
Іванків, Я. І.
Лойко, І. І.
Олещук, О. М.
\про нього\

There are no free copies

Find similar

16.


    Летняк, Н. Я.
    Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» [Text] = Peculiarities of distance learning of students of the specialty “Nursing” in the study of the discipline “Biological chemistry” / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Кузьмак, І. П.

There are no free copies

Find similar

17.


    Budniak, L. I.
    Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates [Text] = Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 50-54. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
освіта
Additional Access Points:
Pokotylo, O. O.

There are no free copies

Find similar

18.


    Пудова, С. С.
    Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики [Text] = Features of total distance learning for foreign medical students during a study of medical informatics / С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Key words(unnormalized):
освіта -- онлайн -- навчання -- іноземні -- студенти
There are no free copies

Find similar

19.


    Романюк, Л. Б.
    Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання [Text] = Some aspects of quality control of education at the department of microbiology, virusology and immunology in the conditions of distance learning / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
ковід -- пандемія -- короновірус -- COVID
Additional Access Points:
Ткачук, Н. І.

There are no free copies

Find similar

20.


    Шанайда, М. І.
    Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі [Text] = Students’ scientific research as a component of the implementation of student-centered approach in the educational process / М. І. Шанайда // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
ковід -- короновірус -- карантин
There are no free copies

Find similar

21.


   
    Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 [Text] = Experience of distance learning for foreign students at the clinical department of the medical institution of higher education in the condition of the COVID-19 pandemic / Л. В. Журавльова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Additional Access Points:
Журавльова, Л. В.
Олійник, М. О.
Сікало, Ю. К.
Летік, І. В.

There are no free copies

Find similar

22.


    Кваско, О. Ю.
    Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей [Text] = Modern methods of learning during distance teaching of medical specialties fundamental disciplines / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
цифрові -- інструменти
Additional Access Points:
Кондаурова, А. Ю.

There are no free copies

Find similar

23.


    Bandas, І. А.
    Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions [Text] = Плюси і мінуси дистанційного навчання для студентів-медиків за карантинних умов / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
ковід -- пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Palytsia, L. M.
Skobeieva, O. A.

There are no free copies

Find similar

24.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців [Text] = The impact of the COVID-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
студенти
Additional Access Points:
Золотарьова, Ж. М.
Федорків, Н. Б.

There are no free copies

Find similar

25.


    Кліманський, Р. П.
    Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень [Text] = Peculiarities of conducting of state attestation of graduates of medical universities under the conditions of quarantine limitations / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ


Key words(unnormalized):
COVID -- крантин -- короновірус -- пандемія -- іспит -- віртуальний -- пацієнт
Additional Access Points:
Самойленко, О. В.
Долинський, В. В.

There are no free copies

Find similar

26.


    Боярчук, О. Р.
    Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів [Text] = Peculiarities and prospects of distance learning in the teaching of pediatric subjects at the stage of undergraduate training of doctors / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Additional Access Points:
Мочульська, О. М.

There are no free copies

Find similar

27.


   
    Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання [Text] = The elective course “Current problems of cerebrovascular pathology” – the peculiarities of implementation in distance education / С. І. Шкробот [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   НАВЧАННЯ ЗА СПЕЦІАЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ -- ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ


Key words(unnormalized):
елективний -- курс -- неврологія
Additional Access Points:
Шкробот, С. І.
Салій, З. В.
Салій, М. І.
Дуве, Х. В.

There are no free copies

Find similar

28.


    Нецюк, О. Г.
    Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід [Text] = Acquisition of practical skills and theoretical knowledge of "endoscopy" in a pandemic COVID-19. World experience / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 122-127. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


   ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я РЕФОРМА -- ЗДРАВООХРАНЕНИЯ РЕФОРМА


Key words(unnormalized):
COVID -- крантин -- короновірус -- пандемія
Additional Access Points:
Беденюк, А. Д.
Доброродній, В. Б.

There are no free copies

Find similar

29.


   
    Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів [Text] = Peculiarities of distance learning within the framework of postgraduate training of doctors in emergency medicine / А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
освіта -- навчання
Additional Access Points:
Волосовець, А. О.
Слонецький, Б. I.
Зозуля, I. С.
Боброва, В. І.
Іващенко, О. В.
Вербицький, I. В.
Крамарева, О. Г.
Савченко, Д. С.

There are no free copies

Find similar

30.


   
    Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів [Text] = Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   Методи навчання -- Методы обучения


   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
освіта
Additional Access Points:
Волосовець, О. П.
Виговська, О. В.
Кривопустов, С. П.
Кузьменко, А. Я.
Логінова, І. О.
Черній, О. Ф.
Мозирська, О. В.
Хоменко, В. Є.
Ковальчук, О. Л.
Дзюба, О. Л.
Грищенко, Н. В.
Острополець, М. С.
Скварська, О. О.
Салтанова, С. Д.
Ковтун, О. В.

There are no free copies

Find similar

 1-30    31-60   61-86 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)