Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ<.>)
Total number of found documents : 86
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-86 
1.


    Zayikina, Т. S.
    Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them [Text] = Сучасні виклики при викладанні клінічних дисциплін англомовним іноземним студентам та шляхи їх подолання / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - P61-63. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Key words(unnormalized):
дистанційне -- навчання -- онлайн-платформа
Additional Access Points:
Ryndina, N. G.
Тitova, G. Yu.

There are no free copies

Find similar

2.


    Бурмас, Н. І.
    Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії [Text] / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
освіта -- ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Additional Access Points:
Бойко, Л. А.

There are no free copies

Find similar

3.


    Fedchyshyn, N. O.
    Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time [Text] = Дистанційне навчання іноземної мови майбутніх лікарів: виклики часу / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 32-39. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
англійська -- німецька -- студенти -- платформа -- Moodle
Additional Access Points:
Yelahina, N. I.
Permyakova, О. H.

There are no free copies

Find similar

4.


    Zalipska, I. Ya.
    Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees [Text] = Дистанційне навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» студентів медичних спеціальностей / I. Ya. Zalipska // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 161-166. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
фахова -- мова
There are no free copies

Find similar

5.


    Yushchenko, L. O.
    Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 [Text] = Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- опитування
Additional Access Points:
Tykholaz, O. V.
Oliinyk, V. S.

There are no free copies

Find similar

6.


    Budniak, L. I.
    Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates [Text] = Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 50-54. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
освіта
Additional Access Points:
Pokotylo, O. O.

There are no free copies

Find similar

7.


    Bandas, І. А.
    Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions [Text] = Плюси і мінуси дистанційного навчання для студентів-медиків за карантинних умов / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
ковід -- пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Palytsia, L. M.
Skobeieva, O. A.

There are no free copies

Find similar

8.


    Beck, G.
    Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning [Text] = Стратегії навчання та оцінювання в умовах дистанційного викладання іноземних мов / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 6-12. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Key words(unnormalized):
змішане -- навчання -- обернене -- контроль -- тестування
Additional Access Points:
Tsaryk, О. М.
Rybina, N. V.

There are no free copies

Find similar

9.


    Shvets, V.
    The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE [Text] = Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE / V. Shvets // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - P46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
електронне навчання
Annotation: Поява нових методик навчання в сучасному інформаційному суспільстві пов’язана з розвитком електронних навчальних систем, що вимагають постійного пошуку нових шляхів спілкування між студентом і викладачем. Головна проблема дистанційного навчання, заснованого на зворотному зв’язку, полягає в тому, що автоматизована система повинна забезпечити студенту можливість досягнення більш високого рівня ефективності навчального процесу. В даній статті запропоновано розв’язок цієї проблеми, який полягає у розробці нового типу зворотного зв’язку між студентом і платформою електронного навчанння MOODLE. У статті описана технологія створення додаткових модулів до платформи MOODLE для досягнення цього нового типу зворотного зв’язку, написаних мовою програмування Javascript
There are no free copies

Find similar

10.


    Медвідь, Л.
    Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі [Text] / Л. Медвідь // Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 26-46. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
індиго -- кристали -- студенти-кристали -- покоління -- альфа
There are no free copies

Find similar

11.


    Димань, Т.
    Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти [Text] / Т. Димань // Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 7-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
ТРАДИЦІЙНІ -- ФОРМИ -- ІНФОРМАЦІЙНІ -- технології -- гібридне -- навчання
There are no free copies

Find similar

12.


    Танцюра, Л. Д.
    Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти [Text] = Audit of doctor’s evaluation of distance learning at the postgraduate education stage / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Additional Access Points:
Кисельова, І. В.
Біляєв, А. В.

There are no free copies

Find similar

13.


    Кононец, Н.
    Вебтехнології при ресурсно-орієнтованому навчанні дисципліни “Управління навчально-виховним процесом” [Text] = Web-Technologies in Resource-Based Learning of the Subject “Management of the Educational Process” / Н. Кононец // Вища школа. - 2020. - № 2. - С. 15-26. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Отдельные направления воспитания студентов


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
сервіси -- Google -- віртуальне -- навчання -- середовище -- дистанційний -- курс -- віртуальний -- клас -- віртуальна -- дошка
There are no free copies

Find similar

14.


    Хасхачих, Д. А.
    Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів [Text] = Use of socrative internet service for distance learning of students / Д. А. Хасхачих // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 135-139

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


There are no free copies

Find similar

15.


    Єщенко, А. В.
    Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє [Text] / Α. В. Єщенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 2. - С. 5-9

Rubrics: ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

16.


    Авдеев, О. В.
    Використання дистанщйної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі [Text] / О. В. Авдеев // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 1. - С. 6-8

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


There are no free copies

Find similar

17.


    Солодовникова, Ю. О.
    Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання [Text] = Application of neurocinema in postgraduate education in distance learning / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Additional Access Points:
Добровольський, В. В.
Сон, А. C.

There are no free copies

Find similar

18.


   
    Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання [Text] = Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning / С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
ПАНДЕМІЯ -- COVID
Annotation: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режимі
The implementation of the educational process under the conditions of quarantine measures during the global coronavirus epidemic, which began in 2020, highlighted the need to invent and implement new tools and methods of organizing and implementing the educational process. First of all, this applies to the teaching of theoretical disciplines, where distance learning significantly narrows the field of opportunities for practical skills, as access to biological material, models, tools is usually not possible or ineffective even at the current level of information and communication technologies. Without diminishing the importance of efforts in solving the problem of digitalization of educational material and the way it is presented and mastered, we should not forget the more traditional tools that can under certain conditions optimize the results of the educational process. Therefore, the aim of this work was to outline the benefits of developing and implementing workbooks on the subject of “Human Anatomyˮ as a means of optimizing the results of educational processes. Employees of the department developed workbooks for each section of the subject. The structure of the workbook gave students the opportunity to clearly and concisely express their views, to consolidate the theoretical knowledge on situational cases, to perform the submitted tasks with minimal time spent learning. The use of workbooks as a tool for methodological support of independent work of students in distance learning allowed to optimize learning outcomes (strengthening the direction and structure of independent work, additional visualization, improving tools to control the formation of basic practical skills), taking into account work at the remote mode
Additional Access Points:
Дубина, С. О.
Хапченкова, Д. С.
Бондаренко, С. В.
Федорова, І. О

There are no free copies

Find similar

19.


    Заболоцький, А.
    Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання [Text] / А. Заболоцький // Вища школа. - 2015. - № 4/5. - С. 60-64

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


There are no free copies

Find similar

20.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців [Text] = The impact of the COVID-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
студенти
Additional Access Points:
Золотарьова, Ж. М.
Федорків, Н. Б.

There are no free copies

Find similar

21.


   
    Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення [Text] / Л. В. Галій [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - № 3. - С. 14-20

Rubrics: Система повышения квалификации

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
фармація -- БЕЗПЕРЕРВНА -- ПРОФЕСІЙНА -- ОСВІТА
Additional Access Points:
Галій, Л. В.
Шульга, Л. І.
Якущенко, В. А.
Нартов, П. В.
Бур’ян, К. О.
Багам, С. О.

There are no free copies

Find similar

22.


    Семенець, В.
    Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес. [Text] / В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін // Вища школа. - 2009. - № 5. - С. 40-57.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Additional Access Points:
Каук, В.
Аврунін, О.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

23.


    Романюк, Л. Б.
    Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання [Text] = Some aspects of quality control of education at the department of microbiology, virusology and immunology in the conditions of distance learning / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
ковід -- пандемія -- короновірус -- COVID
Additional Access Points:
Ткачук, Н. І.

There are no free copies

Find similar

24.


    Годлевський, Л.
    Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін [Text] / Л. Годлевський, А. Мацко // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 25-26

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Additional Access Points:
Мацко, А.

There are no free copies

Find similar

25.


   
    Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину [Text] / Г. Козлакова [та ін.] // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
освітні -- платформи -- онлайн -- навчання -- контроль
Additional Access Points:
Козлакова, Г.
Сусь, Б.
Коваленко, О.
Іванова, Ю.
Ставицька, І.

There are no free copies

Find similar

26.


    Лядова, Т. И.
    Дистанційна форма навчання у вищій школі, теоретичне обґрунтування і практичні аспекти використання [Text] / Т. И. Лядова, О. В. Волобуева, Р. А. Маланчук // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2015. - № 1. - С. 13-15

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Additional Access Points:
Волобуева, О. В.
Маланчук, Р. А.

There are no free copies

Find similar

27.


   
    Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) [Text] = Distance learning in the system of medical education / О. Г. Кущ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   Запоріжжя
Key words(unnormalized):
онлайн
Annotation: Мета роботи – дослідження доцільності впровадження масових відкритих онлайн-курсів у систему вищої медичної освіти
Основна частина. У даній статті поставлена проблема переходу вузів України від традиційного дистанційного навчання до масового електронного навчання на основі відкритих онлайн-курсів, обґрунтована її актуальність. Проведено аналіз найважливіших передумов для успішного переходу на даний вид навчання (затребуваність освітніх інтернет-ресурсів, які використовуються з мобільних пристроїв; наявність великої кількості різних електронних ресурсів, які успішно використовуються вузами на практиці в дистанційних освітніх технологіях; наявність досвіду ведення електронних журналів успішності студентів для планування й оцінювання результатів навчання). Визначені ключові завдання переходу до розробки онлайн-курсів.
Висновки. Впровадження масових відкритих онлайн-курсів дозволяє: 1) урізноманітнити методи подання інформації, а саме використання текстових, графічних, ілюстрованих та відеоматеріалів, що дозволяє викладачеві підвищити рівень доступності інформації до сприйняття студентами; 2) спростити процес контролю кінцевого рівня знань за допомогою системи тестового контролю Ратос; 3) здійснити диференціацію та індивідуалізацію навчання, забезпечити вибір індивідуальної траєкторії навчання; 4) надати вільний доступ до значної кількості наочних та дидактичних матеріалів, що сприяє підвищенню рівня зацікавленості предметом і рівня знань взагалі; 5) використання сучасних засобів комунікації між викладачами та студентами дозволяє урізноманітнити форми навчання.
Additional Access Points:
Кущ, О. Г.
Омельянчик, В. М.
Бессараб, Г. І.
Жернова, Н. П.
Степанова, Н. В.
Тихоновська, М. А.
Морозова, О. В.
Сухомлінова, І. Є.

There are no free copies

Find similar

28.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Text] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Additional Access Points:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

There are no free copies

Find similar

29.


    Унгурян, Л. М.
    Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ [Text] / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 95-97

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Additional Access Points:
Чернецька, Г. В.
Науменко, І. А.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

30.


    Коломієць, Л.
    Дистанційне навчання та якість освіти: парадигмальна криза людиноцентризму освітньої політики, або Про роль особистості педагога [Text] / Л. Коломієць, А. Семенова // Вища школа. - 2020. - № 11/12. - С. 7-29

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
якість освіти -- пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Семенова, А.

There are no free copies

Find similar

 1-30    31-60   61-86 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)