Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ<.>)
Total number of found documents : 77
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-60   61-77 
1.


    Біденко, Є.
    Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості [Text] = Education as a mechanism of formation of the value palette of personality / Є. Біденко // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 30-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Key words(unnormalized):
людина -- виховання -- культура
There are no free copies

Find similar

2.


   
    Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті [Text] = Eu values of intercultural communication in the university community / М. Нестерова [та ін.] // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 47-52. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Key words(unnormalized):
соціальна -- згуртованість
Additional Access Points:
Нестерова, М.
Яценко, О.
Дєліні, М.
Валєнса, Г.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Text] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- оцінка
Additional Access Points:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

There are no free copies

Find similar

4.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Text] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Отдельные направления воспитания студентов


Key words(unnormalized):
викладач -- студент
Additional Access Points:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації [Text] = Multimedia Presentations Flaws and Oversights: Experience of Developing Classification / Т. Дєордіца [та ін.] // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 23-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
ергономічне проєктування -- класифікація
Additional Access Points:
Дєордіца, Т.
Білевич, С.
Вороніна, М.
Гладушина, Р.

There are no free copies

Find similar

6.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Text] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
англійська -- мова -- система -- вправи
Additional Access Points:
Vorona, I. I.

There are no free copies

Find similar

7.


    Yelahina, N. I.
    Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students [Text] = Вплив якості викладання англійської мови за професійним спрямуванням на результати вивчення предмета студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 62-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Additional Access Points:
Fedchyshyn, N. O.

There are no free copies

Find similar

8.


    Винничук, Р.
    Природа креативності та її роль в освітньому процесі [Text] = The Nature of Creativity and Its Role in the Educational Process / Р. Винничук // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 47-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
мислення -- процес -- активність -- лідер
There are no free copies

Find similar

9.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Text] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Additional Access Points:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Text] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Additional Access Points:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

There are no free copies

Find similar

11.


    Protsyk, Η. M.
    Development of students’ cognitive activity [Text] = Розвиток пізнавальної активності студентів / Η. M. Protsyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 113-121. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
проектна діяльність -- особистісно-орієнтоване -- навчання -- самостійна -- робота -- інтерактивні -- технології -- навчальний -- процес
There are no free copies

Find similar

12.


    Чорномидз, А. В.
    Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті [Text] = Barriers of pedagogical communication between a lecturer and a student in the medical university / А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


   Отдельные направления воспитания студентов


Key words(unnormalized):
аналіз -- взаємодія
There are no free copies

Find similar

13.


    Шеремет, М.
    Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи [Text] = Modernization strategies of higher education: promotion and marketing of universities / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 51-56. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


   ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЗНАНИЙ


   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Key words(unnormalized):
інтернаціоналізація -- мобільні -- міжнародні -- студенти -- університет
Additional Access Points:
Супрун, Д.

There are no free copies

Find similar

14.


    Rebukha, L. Z.
    The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions [Text] = Значимість тренінгових технологій у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців соціогуманітарних професій / L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 122-126. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
соціально-психологічний -- тренінг -- полікультурна -- група -- інокультурна -- студенти
Additional Access Points:
Rambu, Nicolae

There are no free copies

Find similar

15.


   
    Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку [Text] = Students’ motivation as a promise of successful professional development / Η. П. Коваленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   Отдельные направления воспитания студентов


Key words(unnormalized):
навчальна -- діяльність -- зацікавленість
Additional Access Points:
Коваленко, Η. П.
Боброва, Н. О.
Ганчо, О. В.
Зачепило, С. В.

There are no free copies

Find similar

16.


    Pakholchuk, О. P.
    Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT [Text] = Психологічний вплив карантину на медичну освіту та шляхи його подолання / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 65-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
студенти -- стрес -- поведінка -- навчальна
Additional Access Points:
Nedelska, S. М.
Pavlov, S. V.

There are no free copies

Find similar

17.


    Synyshyna, V. M.
    Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists [Text] = Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх практичних психологів / V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 137-141. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
студенти -- аналіз -- дослідження
There are no free copies

Find similar

18.


   
    Концепція Державної програми відновлення та розбудови мережі гуртожитків для проживання студентів закладів вищої освіти на 2021-2025 роки [Text] = Dialectics of formation of the axiological platform personalities in the pedagogical process // Вища освіта України. - 2020. - № 6. - С. 99-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
програма
There are no free copies

Find similar

19.


    Вітченко, А.
    Суб’єкт-суб’єктна взаємодія чи студентоцентризм? [Text] = Subject-Subject Interaction or Student-Centrism? / А. Вітченко // Вища школа. - 2021. - № 5. - С. 39-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Key words(unnormalized):
методологія -- вища -- освіта -- педагогічний -- процес -- академічні -- цінності
There are no free copies

Find similar

20.


    Гевкалюк, Н. О.
    Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів [Text] = Intensification of the modern educational process as a factor of intellectual, educational and emotional stress of students / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Key words(unnormalized):
навчання -- психоемоційні -- особливості -- бруксизм -- навантаження -- психічні -- фізичні
Additional Access Points:
Крупей, В. Я.
Скочило, О. В.

There are no free copies

Find similar

21.


    Посоленик, Л. Я.
    Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога [Text] = Student’s independent work as the basis of education of the future dentist / Л. Я. Посоленик // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   СТУДЕНТИ СТОМАТОЛОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Key words(unnormalized):
мотивація -- кейс-метод -- клінічний -- мислення
There are no free copies

Find similar

22.


    Губарець, В.
    Вища освіта, здобута за межами рідного краю (1921-2000 pp.) [Text] = Higher Education Received Outside the Homeland (1921-2000) / В. Губарець // Вища школа. - 2021. - № 11. - С. 31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Key words(unnormalized):
емігранти -- навчальний -- процес -- громада -- студентська
There are no free copies

Find similar

23.


    Масляк, П.
    Військова освіта в умовах переходу до контрактної армії [Text] = Military Education in the Transition to a Contract Army / П. Масляк, Б. Шуліка // Вища школа. - 2021. - № 11. - С. 69-74

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Key words(unnormalized):
виховання -- військових -- еліта
Additional Access Points:
Шуліка, Б.

There are no free copies

Find similar

24.


    Nazaruk, V. L.
    Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” [Text] = Пріоритети у виборі фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів 2 курсу спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 80-84. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Key words(unnormalized):
фізичний -- виховання -- терапевт
Additional Access Points:
Khvalyboha, T. I.

There are no free copies

Find similar

25.


    Маврутенков, В. В.
    Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання [Text] = On-line consultation of patients as a tool for managing practical skills with students at the department of infectious diseases during distance learning / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
інновації -- педагогічні -- технології -- якість -- навчання -- мотивація
Annotation: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходу
З огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослих
The current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transition
Given our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults
Additional Access Points:
Литвин, К. Ю.
Ревенко, Г. О.

There are no free copies

Find similar

26.


   
    Development of informal ukrainian public medical education in Galicia [Text] = Розвиток неформальної української суспільної медичної освіти в Галичині / І. V. Bilavych [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 93-97. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
медична громада -- медичне -- просвітництво -- курси -- товариство
Annotation: The experience of Ukrainian medical, cultural-educational, children’s-youth, charitable, religious, and other public orga­ni­zations of Galicia in the late XIX – 30s of the XX century, which created effective forms, means of mass medical education and informal public medical education, is analyzed. The activities of the Ukrainian Medical Society, the Ukrainian Hygienic Society, and the “Medical Community” are highlighted. The main forms and means of informal public medical education are characterized. The role of Ukrainian students, teachers, priests, farmers, and women in this process is shown
Проаналізовано досвід діяльності українських медичних, культурно-освітніх, дитячо-юнацьких, благодійницьких, релігійних, інших громадських організацій Галичини наприкінці ХІХ – 30-х рр. ХХ ст., які створили ефективні форми, засоби масового медичного просвітництва й неформальної суспільної медичної освіти. Виокремлено діяльність у цьому напрямі Українського лікарського товариства, Українського гігієнічного товариства, «Медичної громади». Схарактеризовано основні форми та засоби неформальної суспільної медичної освіти. Показано роль українського студентства, учителів, священиків, сільських господарів у цьому процесі
Additional Access Points:
Bilavych, І. V.
Bilavych, H. V.
Savchuk, B. P.
Klishch, H. I.

There are no free copies

Find similar

27.


    Вихрущ, А. В.
    Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми [Text] = Youth value system in the context of the personal paradigm / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 5-13. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Key words(unnormalized):
етика -- мораль -- виховання -- студенти -- першокурсники
Annotation: Особливістю розвитку сучасного суспільства є неймовірна динаміка, яка не була властива десятиліттям недалекого минулого. Військові події, боротьба за утвердження демократичних цінностей, пандемія, полікультурне середовище, властиве для сучасної вищої освіти, не могли не вплинути на життєдіяльність різних вікових груп. Особливу зацікавленість викликає молодь, яка навчається в медичних університетах. Це обумовлено важливістю якісного підвищення рівня медичних послуг, зростанням значущості особистісного чинника, необхідністю моніторингу змін у системі ціннісних орієнтацій. Упродовж останніх років опубліковані численні дослідження відповідного спрямування. Водночас латентний характер проблеми, невизначеність дефініцій головних термінів, недостатнє врахування особливостей окремих спеціальностей, неврахування особливостей світу дівчат і хлопців викликають занепокоєння, не дозволяють підвищити якість управління навчально-виховним процесом, оцінити ефективність заходів. Це стосується як матеріальних, так і духовних цінностей. У процесі розвитку відбувається їх взаємодія, адже духовність, моральність визначають і ціннісні орієнтації та ієрархію матеріальних потреб
The incredible dynamics that were not typical of recent decades nowadays are the peculiarity of the development of modern society. Military events, the struggle for democratic values, the pandemic, multicultural environment inherent in modern higher education affected the lives of different age groups. We are especially interested in young people studying at medical universities. This is due to the importance of improving the level of medical services, the growing significance of the personal factor, the need to monitor changes in the system of value orientations. Many studies within this area have been published in recent years. At the same time, the latent nature of the problem, the uncertainty of key term definitions, insufficient consideration of the peculiarities of some specialties, disregard for the features of girls’ and boys’world outlook are the causes of our concern, since all these circumstances do not let to improve the quality of the educational process managementand evaluate the effectiveness of measures. This applies to both material and spiritual values. Their interaction takes place in the process of personal development as spirituality and morality determine both value orientations and material needs hierarchy
Additional Access Points:
Христенко, О. М.

There are no free copies

Find similar

28.


    Іванченко, О. З.
    Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету [Text] = Evaluation of modern forms of lectures by first year students of medical university / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 23-29. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСВІТА, СИСТЕМА ОЦІНОК -- ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
анкетування -- мотивація -- самонавчання
Annotation: У статті розглянено питання доцільності лекцій як виду навчальних занять за результатами анкетування студентів, а також недоліки і переваги традиційного й інтерактивного форматів проведення лекцій. На основі опитування студентів з’ясовували їх потребу у лекціях та порівнювали традиційні й інтерактивні лекції за такими ознаками, як: корисність, подолання монотонності, утримання уваги та інтересу, позитивна роль у навчанні і мотивації до самонавчання. Дослідження проведено шляхом анкетування 75 студентів 1 курсу 3 медичного факультету ЗДМУ спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» віком від 17 до 20 років. Питання анкети сформульовані авторами статті за допомогою дослідженої науково-методичної літератури, в якій вивчаються проблеми організації лекцій у закладах вищої освіти. За результатами анкетування студентів, лекцій потребують 77,4 % опитаних, перш за все, для отримання професійних знань і підготовки до практичних занять. Сучасні форми лекції – традиційна та інтерактивна – викликають майже однаковий інтерес близько 50 % студентів-першокурсників. Інтерактивна лекція оцінена студентами суттєво вище традиційної за показниками утримання уваги (64,5 % і 33,9 % відповідно) та позбавлення монотонності (78,5 % проти 19,4 %). Меншою мірою обидва формати лекцій відрізнялися для студентів за критеріями покращення навчання і самонавчання. При проведенні інтерактивної лекції у студентів першого курсу існують певні проблеми взаємодії з лектором – тільки 40,3 % позитивно оцінили можливість звернення викладача до них під час заняття і лише 29 % вільно звертаються самі при виникненні питань, що ми пов’язуємо з незавершеністю адаптаційного процесу до навчан­ня в університеті і в новому колективі. Результати дослідження показали, що лекція залишається видом навчальних занять, якого потребують студенти, а ефективність її проведення може бути підвищена шляхом застосування інтерактивного формату
The article considers the expediency of lectures as a type of training based on the results of student surveys, as well as the disadvantages and advantages of traditional and interactive lectures formats. Based on a survey of students to determine their need for lectures and compare traditional and interactive lectures on the basis of: usefulness, overcoming monotony, maintaining attention and interest, a positive role in learning and motivation for self-study. The study was conducted by questioning 75 medical faculty first-year students majoring in “Physical Therapy, Occupational Therapy” aged 17 to 20 years. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article with the help of the researched scientific and methodical literature, which studies the problems of organizing lectures in higher educational institutions. According to the results of student surveys, 77.4 % of respondents need lectures, primarily to gain professional knowledge and prepare for practical classes. Modern forms of lecture – traditional and interactive – are of almost equal interest to about 50 % of freshmen. The interactive lecture was rated by students significantly higher than the traditional one in terms of retention of attention (64.5 % and 33.9 %, respectively) and deprivation of monotony (78.5 % vs. 19.4 %). To a lesser extent, both lecture formats differed for students in terms of improved learning and self-study. When conducting an interactive lecture, first-year students have certain problems of interaction with the lecturer – only 40.3 % positively assessed the possibility of the teacher to address them during the lesson and only 29 % are free to contact themselves when questions arise, which we associate with incomplete adaptation process to study at the university and in the new team. The results of the study showed that the lecture remains a type of study that students need, and their effectiveness can be increased by using an interactive format
Additional Access Points:
Мельнікова, О. З. Міхіна І. І.
Міхіна, І. І.

There are no free copies

Find similar

29.


    Величко, В. І.
    Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків [Text] = Introduction of evidence-based medicine in the education of medical students / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
студенти -- практика -- клінічна -- ресурси
Additional Access Points:
Лагода, Д. О.
Венгер, Я. І.

There are no free copies

Find similar

30.


    Мочульська, О. М.
    Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) [Text] = Peculiarities of distance learning at the department of the children’s diseases with pediatric surgery of I. Horbachevsky Ternopil national medical university (analysis of the results of the students survey) / О. М. Мочульська // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
аналіз -- оцінка -- анкетування
There are no free copies

Find similar

 1-30    31-60   61-77 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)