Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Система повышения квалификации<.>)
Total number of found documents : 47
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.


   
    Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги [Text] = Experience of application of telemedical technologies on the primary level of medical assistance / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   Система повышения квалификации


   Тернопіль
Key words(unnormalized):
ПЕРВИННА -- центр -- медичний
Annotation: Мета роботи – висвітлити досвід використання телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-­санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського
Основна частина. У статті висвітлено приклади застосування телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік телемедичних послуг, які доцільно впровадити на первинному рівні медичної допомоги
Висновок. Створені Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського навчально-практичні центри засвідчують реальні можливості виконання Закону України “Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості” шляхом запровадження на рівні закладів первинної медичної допомоги технологій телемедицини
Additional Access Points:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Запорожан, С. Й.
Кліщ, І. М.

There are no free copies

Find similar

2.


    Іваніщено, Л. О.
    Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті [Text] = Modern view of orthopaedic stomatology teaching in postgraduate education / Л. О. Іваніщено // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
ОРТОПЕДИЧНА -- СТОМАТОЛОГІЯ -- ІНТЕРАКТИВНЕ -- НАВЧАННЯ -- лекція
Annotation: Традиційний (пасивний) спосіб читання лекцій свідчить про непристосованість освіти до вимог часу. Для співпраці з іншими людьми необхідно вміти аналізувати, розв’язувати проблеми, використовувати набуті знання, необхідні навички роботи в групі. Лекції із застосуванням інтерактивних методів навчання виробляють у слухачів активність та співпрацю. Такі заняття є ефективними лише в разі планування роботи з групою, залучення слухачів до активної діяльності. Вони дають змогу наблизити процес навчання до конкретного досвіду чи технології. Показане впровадження у викладання ортопедичної стоматології сучасних форм навчання. Описано проведення лекції «прес-конференції» для обміну знань під час вивчення сучасних ком’ютерних технологій виготовлення незнімних зубних протезів в ортопедичній стоматології. Така форма навчання сприяє інтерактивному спілкуванню (діалог, полілог) та збільшенню рівня засвоєння знань слухачами
There are no free copies

Find similar

3.


    Дмитришин, Т. М.
    На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє [Text] = On the way of dentists-interns professional development: trends, challenges and perspectives for the future / Т. М. Дмитришин // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
анкетування -- дослідження -- моніторинг
Annotation: Мета роботи – встановити у лікарів-стоматологів, які щойно стали спеціалістами, рівень працевлаштованості, сформованості знань про майбутні місце та режим роботи, рівень практичної підготовки на кафедрі стоматології післядипломної освіти та види безперервної стоматологічної освіти
Основна частина. За результатами педагогічного моніторингу (анонімне анкетування) 141 лікаря-інтерна, який у 2017 р. закінчив навчання в інтернатурі на базі ННІПО ІФНМУ, встановлено, що переважна більшість має бажання працювати за своєю професією – 88,65 % осіб. Від 90,07 до 93,62 % лікарів володіють знаннями щодо облаштування робочого місця, обов’язків та організації робочого дня лікаря-стоматолога. Відмітили низький рівень працевлаштування лікарів-інтернів на момент закінчення навчання в інтернатурі – 59,57 % не мали місця роботи та продовжували шукати. Навчаючись на очному циклі інтернатури, 87,94 % осіб самостійно та з допомогою викладача здійснювали клінічний прийом пацієнтів. Лікарі-стоматологи-інтерни усвідомлюють, що навчання для професіоналів у галузі стоматології не може зупинитися після закінчення програми інтернатури
Висновок. Проведене нами анкетування лікарів-стоматологів, які щойно закінчили навчання в інтернатурі, дозволяє сформувати уявлення про деякі аспекти функціонування стоматологічної післядипломної освіти на сьогоднішньому етапі та допоможе виділити ті ланки, які необхідно реформувати: працевлаштування, ефективні доступні форми післядипломного безперервного навчання
There are no free copies

Find similar

4.


    Хвисюк, О. М.
    Становлення та розвиток післядипломної освіти стоматологів в Харківській медичній академії [Text] = Formation and development of postgraduate education for stomatologists of kharkiv medical academy of postgraduate education / О. М. Хвисюк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 3. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Annotation: Щиро вітаю зі славним ювілеєм – 90-річчям першої кафедри стоматологічного фаху в нашій академії та створенням навчально-наукового Інституту стоматології та щелепно-лицевої хірургії ХМАПО. Офіційна історія післядипломної освіти лікарів і лікарів-стоматологів у нашій країні починається з 10 листопада 1923 року, коли було започатковано нормативну базу Наказом Народного комісаріату охорони здоров’я: був створений Український інститут удосконалення лікарів у місті Харкові. Перший навчальний рік почався 1 січня 1924 року. Навчання в інтернатурі також вперше
There are no free copies

Find similar

5.


   
    Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам [Text] = How much do professors pay // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 7-75

Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНТРАКТ -- ЗАРОБІТНА ПЛАТА -- ВИЩА -- ОСВІТА -- МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНЦІЯ -- КВАЛІФІКАЦІЇ
Annotation: Завдяки інтернет-революції змінилися традиційні форми організації інтелектуальної праці у промисловості, в державному й муніципальному управлінні: фірми й організації надають креативним працівникам більшу самостійність у виконанні обов’язків, присутність на робочому місці стала необов’язковою. Університети зберегли серед своїх унікальних переваг не так багато “чинників нематеріальної винагороди”: а) висока самооцінка, постійне підтвердження свого авторитету і суспільної корисності своєї роботи і б) висока захищеність працівника, низький ризик втратити роботу через не залежні від нього обставини. Таким чином, якщо кілька десятиліть тому “академіки” були задоволені своїм становищем і “від’ємна грошова премія” за перебування в університетІ не була проблемою, то нині виші відчувають серйозну конкуренцію за найсильніших молодих професіоналів. Тож економічно стійким університетам необхідно пропонувати такий рівень грошової винагороди, щоб на рівних конкурувати із загальним ринком праці креативних професіоналів.
There are no free copies

Find similar

6.


   
    Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів [Text] = Integrated approach to the teaching of pharmaceutical technology in the integrated postgraduate education of pharmacist-interns / Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
інтеграція знань -- інтеграція міждисциплінарна -- післядипломна освіта
Additional Access Points:
Нікогосян, Л.
Науменко, І.
Красна, О.
Бербек, В.

There are no free copies

Find similar

7.


    Кривобок, В. І.
    Функції клінічної складової післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів [Text] = About functions of a clinical component of postgraduate education and continuous professional development of doctors / В. І. Кривобок, Б. А. Рогожин // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 4. - С. 69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

   Харків
Key words(unnormalized):
бази -- освітні послуги -- платні послуги
Additional Access Points:
Рогожин, Б. А.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів [Text] / В. Г. Савельєв [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

   Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы


Key words(unnormalized):
історія
Additional Access Points:
Савельєв, В. Г.
Рябоконь, Ю. Ю.
Фурик, О. О.
Оніщенко, Т. Є.
Задирака, Д. А.
Рябоконь, О. В.

There are no free copies

Find similar

9.


    Тимошенко, Н.
    Освіта упродовж життя - головна тенденція розвитку сучасної освіти [Text] / Н. Тимошенко, О. Власюк, Т. Дараган // Вища школа. - 2018. - № 7/8. - С. 28-35. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
неперервна -- якість -- життя -- геронтоосвіта -- навчання -- концепція -- знання
Additional Access Points:
Власюк, О.
Дараган, Т.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Шляхи реалізації нових освітянських стандартів у системі безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики – сімейної медицини [Text] = Ways of implementation of new educational standards in the system of continuous professional education of doctors of general practice — family medicine / О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
якість -- освята
Additional Access Points:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.

There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)