Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Система повышения квалификации<.>)
Total number of found documents : 47
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-47 
1.


    Kim, L. A.
    Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects [Text] = Вивчення французької мови викладачами Дніпропетровської медичної академії: виклик та перспективи / L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 131-136. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Система повышения квалификации

Additional Access Points:
Nefodov, O. O.

There are no free copies

Find similar

2.


    Kolesnyk, M. Yu.
    The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation [Text] = Перший досвід використання системи симуляційного інтерактивного навчання body interact як складової атестації лікарів-інтернів / M. Yu. Kolesnyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 71-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
віртуальний -- пацієнт -- інтерни
There are no free copies

Find similar

3.


   
    Mastering endoscopic surgery skills by surgeons [Text] = Засвоєння лікарями практичних навичок з ендоскопічної хірургії / M. S. Hnatiuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 46-49. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
психофізіологічний стан
Additional Access Points:
Hnatiuk, M. S.
Slabyi, О. B.
Tatarchuk, L. V.
Pokhodun, K. A.

There are no free copies

Find similar

4.


   
    The role of a scientific circle in students’ professional training [Text] = Роль наукового гуртка у фаховій підготовці студентів / V. V. Rodionova [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 72-76. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Система повышения квалификации

   Методи навчання -- Методы обучения


Key words(unnormalized):
практичні навички -- позааудиторне навчання
Additional Access Points:
Rodionova, V. V.
Hlyniana, L. A.
Hashynova, K. Yu.
Razumnyi, R. V.

There are no free copies

Find similar

5.


    Іваніщено, Л. О.
    Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті [Text] = Modern view of orthopaedic stomatology teaching in postgraduate education / Л. О. Іваніщено // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
ОРТОПЕДИЧНА -- СТОМАТОЛОГІЯ -- ІНТЕРАКТИВНЕ -- НАВЧАННЯ -- лекція
Annotation: Традиційний (пасивний) спосіб читання лекцій свідчить про непристосованість освіти до вимог часу. Для співпраці з іншими людьми необхідно вміти аналізувати, розв’язувати проблеми, використовувати набуті знання, необхідні навички роботи в групі. Лекції із застосуванням інтерактивних методів навчання виробляють у слухачів активність та співпрацю. Такі заняття є ефективними лише в разі планування роботи з групою, залучення слухачів до активної діяльності. Вони дають змогу наблизити процес навчання до конкретного досвіду чи технології. Показане впровадження у викладання ортопедичної стоматології сучасних форм навчання. Описано проведення лекції «прес-конференції» для обміну знань під час вивчення сучасних ком’ютерних технологій виготовлення незнімних зубних протезів в ортопедичній стоматології. Така форма навчання сприяє інтерактивному спілкуванню (діалог, полілог) та збільшенню рівня засвоєння знань слухачами
There are no free copies

Find similar

6.


    Ільницька, О. М.
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) [Text] / О. М. Ільницька, В. Ю. Катеринюк, О. Г. Катеринюк, Н. Д. Хороб // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 13-18

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
програми -- лікарі -- курси підвищення кваліфікації
Additional Access Points:
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

There are no free copies

Find similar

7.


   
    Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів [Text] = Integrated approach to the teaching of pharmaceutical technology in the integrated postgraduate education of pharmacist-interns / Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
інтеграція знань -- інтеграція міждисциплінарна -- післядипломна освіта
Additional Access Points:
Нікогосян, Л.
Науменко, І.
Красна, О.
Бербек, В.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) [Text] / О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 26-29. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
правова компетентність
Additional Access Points:
Ільницька, О. М.
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

There are no free copies

Find similar

9.


    Астахова, К.
    Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») [Text] = A novel model of lifelong learning as exemplified by the activities of kharkiv university of humanities “People’s ukrainian academy” / К. Астахова // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

   Связь учебного заведения с общественностью


Key words(unnormalized):
глобалізація -- експеримент -- суспільство
There are no free copies

Find similar

10.


    Бідасюк, Н.
    Заголовок наукової статті англійською мовою без помилок [Text] / Н. Бідасюк // Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 32-45. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
індекс цитування -- транслітерація
There are no free copies

Find similar

11.


    Бабінець, Л. С.
    Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря [Text] / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 152-155. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
професійна -- мотивація
Additional Access Points:
Боцюк, Н. Є.
Боровик, І. О.

There are no free copies

Find similar

12.


    Виткалов, В.
    Наукова діяльність у сучасній Україні: тенденції та проблемний ряд [Text] / В. Виткалов, С. Виткалов // Вища школа. - 2019. - № 10. - С. 96-103

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
освіта -- організація
Additional Access Points:
Виткалов, С.

There are no free copies

Find similar

13.


    Волосовець, Т. М.
    Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів [Text] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
безперервний професійний розвиток -- укомплектованість -- посада
Additional Access Points:
Дорошенко, О. М.
Дорошенко, М. В.

There are no free copies

Find similar

14.


   
    Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення [Text] / Л. В. Галій [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - № 3. - С. 14-20

Rubrics: Система повышения квалификации

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
фармація -- БЕЗПЕРЕРВНА -- ПРОФЕСІЙНА -- ОСВІТА
Additional Access Points:
Галій, Л. В.
Шульга, Л. І.
Якущенко, В. А.
Нартов, П. В.
Бур’ян, К. О.
Багам, С. О.

There are no free copies

Find similar

15.


    Данильчук, Г. О.
    Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти [Text] / Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 137-142. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
тривога -- депресія
Additional Access Points:
Венгер, Я. І.
Лагода, Д. О.

There are no free copies

Find similar

16.


    Дараган, Т.
    Освіта впродовж життя — ключовий генератор розвитку людства [Text] = Lifelong Learning Is a Key Generator of Human Development / Т. Дараган, О. Власюк, Н. Тимошенко // Вища школа. - 2019. - № 11. - С. 38-49. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
БЕЗПЕРЕРВНА -- ОСВІТА -- самонавчання -- самовдосконалення -- провайдери -- освітні послуги
Additional Access Points:
Власюк, О.
Тимошенко, Н.

There are no free copies

Find similar

17.


   
    Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам [Text] = How much do professors pay // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 7-75

Rubrics: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНТРАКТ -- ЗАРОБІТНА ПЛАТА -- ВИЩА -- ОСВІТА -- МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНЦІЯ -- КВАЛІФІКАЦІЇ
Annotation: Завдяки інтернет-революції змінилися традиційні форми організації інтелектуальної праці у промисловості, в державному й муніципальному управлінні: фірми й організації надають креативним працівникам більшу самостійність у виконанні обов’язків, присутність на робочому місці стала необов’язковою. Університети зберегли серед своїх унікальних переваг не так багато “чинників нематеріальної винагороди”: а) висока самооцінка, постійне підтвердження свого авторитету і суспільної корисності своєї роботи і б) висока захищеність працівника, низький ризик втратити роботу через не залежні від нього обставини. Таким чином, якщо кілька десятиліть тому “академіки” були задоволені своїм становищем і “від’ємна грошова премія” за перебування в університетІ не була проблемою, то нині виші відчувають серйозну конкуренцію за найсильніших молодих професіоналів. Тож економічно стійким університетам необхідно пропонувати такий рівень грошової винагороди, щоб на рівних конкурувати із загальним ринком праці креативних професіоналів.
There are no free copies

Find similar

18.


    Дзюба, С.
    Матеріальне стимулювання публікаційної активності науково-дослідної роботи викладачів закладів вищої освіти [Text] = Monetary incentive of the university teacher’s publication activity on the basis of the scientific research results / С. Дзюба // Вища освіта України. - 2018. - № 2. - С. 19-27. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Key words(unnormalized):
заохочення -- освіта
There are no free copies

Find similar

19.


    Дмитришин, Т. М.
    На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє [Text] = On the way of dentists-interns professional development: trends, challenges and perspectives for the future / Т. М. Дмитришин // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
анкетування -- дослідження -- моніторинг
Annotation: Мета роботи – встановити у лікарів-стоматологів, які щойно стали спеціалістами, рівень працевлаштованості, сформованості знань про майбутні місце та режим роботи, рівень практичної підготовки на кафедрі стоматології післядипломної освіти та види безперервної стоматологічної освіти
Основна частина. За результатами педагогічного моніторингу (анонімне анкетування) 141 лікаря-інтерна, який у 2017 р. закінчив навчання в інтернатурі на базі ННІПО ІФНМУ, встановлено, що переважна більшість має бажання працювати за своєю професією – 88,65 % осіб. Від 90,07 до 93,62 % лікарів володіють знаннями щодо облаштування робочого місця, обов’язків та організації робочого дня лікаря-стоматолога. Відмітили низький рівень працевлаштування лікарів-інтернів на момент закінчення навчання в інтернатурі – 59,57 % не мали місця роботи та продовжували шукати. Навчаючись на очному циклі інтернатури, 87,94 % осіб самостійно та з допомогою викладача здійснювали клінічний прийом пацієнтів. Лікарі-стоматологи-інтерни усвідомлюють, що навчання для професіоналів у галузі стоматології не може зупинитися після закінчення програми інтернатури
Висновок. Проведене нами анкетування лікарів-стоматологів, які щойно закінчили навчання в інтернатурі, дозволяє сформувати уявлення про деякі аспекти функціонування стоматологічної післядипломної освіти на сьогоднішньому етапі та допоможе виділити ті ланки, які необхідно реформувати: працевлаштування, ефективні доступні форми післядипломного безперервного навчання
There are no free copies

Find similar

20.


    Доля, О. С.
    Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів [Text] / О. С. Доля, Н. О. Ярешко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 143-147. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
післідипломна -- освіта -- крива навчання
Additional Access Points:
Ярешко, Н. О.

There are no free copies

Find similar

21.


   
    Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги [Text] = Experience of application of telemedical technologies on the primary level of medical assistance / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   Система повышения квалификации


   Тернопіль
Key words(unnormalized):
ПЕРВИННА -- центр -- медичний
Annotation: Мета роботи – висвітлити досвід використання телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-­санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського
Основна частина. У статті висвітлено приклади застосування телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік телемедичних послуг, які доцільно впровадити на первинному рівні медичної допомоги
Висновок. Створені Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського навчально-практичні центри засвідчують реальні можливості виконання Закону України “Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості” шляхом запровадження на рівні закладів первинної медичної допомоги технологій телемедицини
Additional Access Points:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Запорожан, С. Й.
Кліщ, І. М.

There are no free copies

Find similar

22.


    Елоева, З. В.
    Лекция как форма обучения в системе последипломного образования врачей [Text] = Lecture as a form of training in the system of doctors postgraduate education / З. В. Елоева, Т. А. Филонова, М. Г. Щеголева // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 31-35. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
мотивація -- ПІСЛЯДИПЛОМНА -- ОСВІТА
Additional Access Points:
Филонова, Т. А.
Щеголева, М. Г.

There are no free copies

Find similar

23.


   
    Инновации в повышении квалификации врачей стоматологических специальностей [Text] = Innovations in postgraduate training for dental doctors / В. Ф. Куцевляк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 2. - С. 19-22. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СТОМАТОЛОГІЯ -- педагогіка -- ІННОВАЦІЇ
Additional Access Points:
Куцевляк, В. Ф.
Грищенко, В. В.
Цыганова, И. В.
Иванов, А. Е.
Сирота, О. Н.
Пушкарь, Л. Ю.

There are no free copies

Find similar

24.


    Клигуненко, О. М.
    Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області [Text] = Experience of the implementation of the concept of continuing medical education in the training of the anesthesiologist in Dnipropetrovsk region / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

   Дніпро
Key words(unnormalized):
післядипломне навчання
Additional Access Points:
Площенко, Ю. О.
Кравець, О. В.

There are no free copies

Find similar

25.


    Клименко, Т. М.
    Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Text] / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 31-35

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
професійна освіта -- компетенції
Additional Access Points:
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.

There are no free copies

Find similar

26.


    Кривобок, В. І.
    Функції клінічної складової післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів [Text] = About functions of a clinical component of postgraduate education and continuous professional development of doctors / В. І. Кривобок, Б. А. Рогожин // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 4. - С. 69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

   Харків
Key words(unnormalized):
бази -- освітні послуги -- платні послуги
Additional Access Points:
Рогожин, Б. А.

There are no free copies

Find similar

27.


    Лазарчук, Т. Б.
    Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки [Text] / Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 148-151. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
освіта
Additional Access Points:
Самогальська, О. Є.
Мерецька, І. В.

There are no free copies

Find similar

28.


    Мінцер, О. П.
    Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів [Text] / О. П. Мінцер, М. А. Попова // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 171-177. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
онтологія -- інтероперабельність
Additional Access Points:
Попова, М. А.

There are no free copies

Find similar

29.


   
    Майстер-клас як інноваційний метод у викладанні гігієни харчування [Text] = Master class as innovative method in learning of food hygiene / Т. М. Попова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
практичні -- заняття -- дитяче харчування
Additional Access Points:
Попова, Т. М.
Тимошенко, Л. В.
Карабан, О. М.
Лобойко, Л. І.
Лоскутов, М. Ф.
Радзієвська, І. В.

There are no free copies

Find similar

30.


   
    Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні” [Text] : (з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 5-130

Rubrics: Система повышения квалификации

   Освіта медична -- Образование медицинское


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


There are no free copies

Find similar

 1-30    31-47 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)