Search inquiry: <.>II=МУ7/2006/4<.> |
Total number of found documents : 16
Shown documents from 1 till 16 |
>1.
| Москаленко В.Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті/В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.5-10
|
>2.
| Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/І. В. Сергета [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.11-14
|
>3.
| Яковлева Л.В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки/Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.15-18
|
>4.
| Селіхова Л.Г. Особливості дистанційного навчання/Л. Г. Селіхова // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.19-21
|
>5.
| Білай І.М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.22-24
|
>6.
| Саварин Т.В Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/Т.В Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.25-28
|
>7.
| Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/Л. А. Грищук, В. Є. Городецький, С. І. Корнага // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.34-36
|
>8.
| Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/Н. В. Бухтіярова, І. Ф. Бєленічев, Д. Б. Коробко // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.36-38
|
>9.
| Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/І. О. Гіленко, Д. Г. Дем’янюк, В. І. Ляховський // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.39-42
|
>10.
| Пішак В.П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "медична біологія" :перші результати та подальші кроки/В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.43-47
|
>11.
| Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту/І. П. Вакалюк, Ю. В. Боцюрко, П. П. Звонар // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.50-53
|
>12.
| Івченко Н.А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологов на заключному етапі навчання/Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.54-55
|
>13.
| До питання про самостійне навчання субординаторів/Є. В. Прохоров, О. А. Бєльська, І. М. Островський // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.56-57
|
>14.
| Шанайда М.І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/М. І. Шанайда // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.58-60
|
>15.
| Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі кліничної фармації і фармакотерапії/І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна, І. М. Марків // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.61-63
|
>16.
| Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф. 24-25 листопада 2006 р. // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N № 4.-С.64-84
|
|