Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Periodicals (26)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: <.>II=МУ7/2016/3<.>
Total number of found documents : 26
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-26 
1.


    Бурлака, Б. С.
    Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків [Text] = Use of modern communications technology optimization for independent work OF students at the department of drug technology / Б. С. Бурлака, Ал Зедан Фаді // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: У статті окреслено питання, щодо вибору та застосування сучасних технологій інтернет-комунікацій, для оптимізації самостійної роботи студентів та інтенсифікації навчального процесу. Розробка електронних навчальних матеріалів з подальшим використанням їх у вебінарах сприятиме покращенню засвоєння знань та підвищенню мотивації до навчання у студентів
Additional Access Points:
Фаді, Ал Зедан

There are no free copies

Find similar

2.


    Волощук, Н. І.
    Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі [Text] = Prospects of application of new and “forgotten” methods of teaching pharmacology in high school / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: У статті розглянуті роль та місце деяких прийомів запам’ятовування великої кількості матеріалу на кафедрі фарма¬кології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова як дієвої допоміжної форми для збіль¬шення обсягу пам’яті, засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу. Запропоновані мнемотехнічні методи, одним із яких є акроніми, органічно вписуються в педагогічний процес, сприяють економії часу студентів, доповнюють та урізноманітнюють викладання, а також відповідають умовам педагогічного середовища ви¬щих навчальних закладів
Additional Access Points:
Пашинська, О. С.
Грималовська, О. В.

There are no free copies

Find similar

3.


    Вороненко, Ю. В.
    Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи [Text] = Post-graduate medical education – new horizons and perspectives / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Annotation: Представлено нове розуміння проблем передавання знань, змісту освіти та управління нею. На часі поставлено питання післядипломного додаткового проблемно-орієнтованого навчання, особливо в медицині, що включає такі нові напрями, як полідисциплінарність, мультидисциплінарність та трансдисциплінарність. Виникає необхідність створення єдиного банку контрольно-вимірювальних методик для перевірки залишкових знань не тільки з дисциплін, а й з навчальних модулів. Не менш важливим стає й введення так званої “нелінійної” схеми організації навчального процесу. Розроблення суворої методології трансдисциплінарності наукових досліджень та освіти виявило особливу роль інформатики як елемента її системно-технологічної підтримки, враховуючи системоутворюючу роль сучасної інформатики та інтеграцію інформаційних технологій практично в усі галузі науки й освіти. Запропоновано розділити навчання лікарів і провізорів у стратегії безперервного професійного розвитку в післядипломній медичній освіті на дві частини - базисну та додаткову (трансдицисплінарну, проблемно-орієнтовану) з заданим рівнем компетентності
Additional Access Points:
Мінцер, О. П.
Палагін, О. В.

There are no free copies

Find similar

4.


    Мельничук, І. М.
    Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я [Text] = Distance learning in public health: current stage and perspectives of implementation / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Annotation: У статті розглянуто можливість і доцільність впровадження дистанційного навчання в медичну освіту. Представлені дані щодо тлумачення змісту, особливостей, переваг та недоліків використання дистанційної форми навчання в медичних навчальних закладах. Відображено сучасний погляд на впровадження дистанційного навчання в медицину та систему медичної освіти. Показано, що сучасні дистанційні технології навчання дають змогу проектувати і створювати інформаційні інструменти, які сприяють засвоєнню теоретичних знань медичної науки для опанування практичної частини зі спеціальності
Additional Access Points:
Ястремська, С. О.

There are no free copies

Find similar

5.


    Солодовник, О. В.
    Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення [Text] = The main aspects of the concept of professional training of junior medical specialists capable for continuous professional self-improvement / О. В. Солодовник // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті наголошено на актуальності проблеми фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення, визначено основні пріоритети вдосконалення фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста: інноваційна організація навчально-виховного процесу, формування фахових компетенцій студента, професіоналізм викладача медичного коледжу, креативні підходи до створення сприятливого освітнього середовища. Акцентовано увагу на ключових заходах, формах та методах фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста відповідно до пріоритету
There are no free copies

Find similar

6.


   
    Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди [Text] = Description of useful (utility) model in clinical departments (for the patent of Ukraine): author’s views / В. В. Чоп’як [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Формулювання структурної схеми опису для отримання Патенту України на корисну модель на клінічних кафедрах здійснене згідно з вимогами Державної служби інтелектуальної власності на основі стилістичного аналізу описів 12 патентів України, отриманих працівниками кафедр Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького. Запропонований нами опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання Патенту України) сприятиме подоланню об’єктивних труднощів щодо адекватного послідовного описання клінічних спостережень, способів діагностики та лікування окремих захворювань згідно з вимогами, задекларованими для патентування
Additional Access Points:
Чоп’як, В. В.
Вергун, А. Р.
Яворська, О. Я.
Вергун, О. М.

There are no free copies

Find similar

7.


   
    Реформування вищої освіти в Україні [Text] = Reforming of higher education in Ukraine / В. В. Шухтін [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Annotation: У статті розглянуті основні правові, організаційні, фінансові засади функціонування системи вищої освіти, які створюють умови для поєднання освіти з наукою та виробництвом з метою підготовки конкурентоспроможного людського капіталу для високотехнологічного та інноваційного розвитку країни, самореалізації особистості, забезпечення потреб суспільства, ринку праці та держави у кваліфікованих фахівцях. Автори статті аналізують ключові проблеми розвитку системи освіти, підвищення якості професійної підготовки фахівців, законодавчого регулювання розвитку системи вищої освіти в Україні в контексті Болонського процесу. Висвітлено стан і перспективи змін освітньої системи України в аспектах використання та вдосконалення різних засобів забезпечення якості навчального процесу і заключних освітніх кваліфікацій. Розглянуто проблемні фактори функціонування вищої освіти України під кутом зору нагальних потреб модернізації вітчизняного освітнього середовища, тобто приведення його у відповідність до імперативних вимог сучасності. Особлива увага приділяється міжнародному співробітництву в галузі освіти, інтеграції національної освіти до міжнародного освітянського простору
Additional Access Points:
Шухтін, В. В.
Котюжинська, С. Г.
Лєбєдєва, Т. Л.
Шухтіна, І. М.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ [Text] = Professional portrait of a lecturer of distance learning in medical and pharmaceutical institute of higher education / І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Annotation: У статті окреслено необхідність і проблеми підготовки викладачів медичних та фармацевтичних вищих навчальних закладів з дистанційної форми навчання. Сформульовано необхідні заходи, які необхідно провести для створення організаційно-методичних підходів підготовки викладачів. Висвітлено модель дистанційного курсу підвищення кваліфікації з підготовки викладача дистанційного навчання, яка впроваджується у Запорізькому державному медичному університеті й розроблена на кафедрі медичної та фармацевтичної інформатики
Additional Access Points:
Бєленічев, І. Ф.
Моргунцова, С. А.
Рижов, О. А.
Бухтіярова, Н. В.
Горбачова, С. В.
Риженко, В. П.

There are no free copies

Find similar

9.


   
    Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб [Text] = The heart dullness borders: contradiction between the true and canonical rules of percussion in internal diseases clinics / Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті викладена необхідність зміни стереотипів щодо канонічних методик перкуторного визначення меж відносної та абсолютної тупостей серця. Корективи, запропоновані авторами, дозволяють клініцистам біля ліжка хворого уникнути похибки в понад один сантиметр при визначенні верхньої межі серця за стандартами його відносної та абсолютної тупостей, і внести елементи примирення при інтерпретації різних варіантів його перкусії, що має особливе значення для викладачів кафедр пропедевтики внутрішньої медицини та майбутніх лікарів
Additional Access Points:
Бугай, Б. Г.
Андрейчин, С. М.
Чернець, Т. Ю.
Члек, М. В.
Бількевич, Н. А.
Руда, М. М.
Верещагіна, Н. Я.
Ярема, Н. З.
Кавецька, Н. А.
Ганьбергер, І. І.
Кучер, С. В.

There are no free copies

Find similar

10.


    Велика, А. Я.
    Особливості професійного вибору студентів-провізорів [Text] = Features of students-pharmacists’ professional choice / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті висвітлено чинники професійного самовизначення студентів-провізорів на етапі професійного навчання. Пріоритетними у виборі професії є соціальні та суб’єктивні чинники. Респонденти у виборі професії зустрілись з проблемами: впливу позиції батьків, необґрунтованістю вибору професії, недостатньою інформованістю про майбутню діяльність, захопленням зовнішньою стороною професії. Особливістю професійного самовизначення провізорів є низька активність суб’єкта самовизначення. Найадекватнішим підходом до надання допомоги молодій людині у період професійного вибору є психолого-педагогічний супровід, який сприяє створенню внутрішніх умов професійного самовизначення
Additional Access Points:
Перепелиця, О. О.

There are no free copies

Find similar

11.


   
    Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові [Text] = Scientific and methodical fundamentals of teaching pharmacology of drugs acting on blood coagulation / Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Швидкий розвиток фармакологічної науки та поява нових лікарських засобів вимагають постійної зміни програмного матеріалу і вдосконалення методичних підходів до викладання цього матеріалу майбутнім лікарям. Метл роботи - виділити підходи до викладання одного з найбільш складних та важливих розділів фармакології - “Засоби, що впливають на згортання крові” студентам 3-го курсу медичного факультету й 2-го курсу стоматологічного факультету. Аналіз педагогічного досвіду викладачів кафедри фармакології Вінницького національного медичного університету та літературних даних показав, що оптимальним є комплексний підхід. Він включає надання інформації викладачем на лекційних і практичних заняттях (пояснювально-ілюстративний метод), активний самостійний пошук інформації студентом (репродуктивний, проблемний, евристичний методи), а також інноваційні та нетрадиційні методи навчання (наприклад, фармакологічна вікторина). Принцип “від простого до складного” при збереженні послідовності дидактичних підходів викладання, а також правильна організація аудиторної та позааудиторної самостійної роботи студентів дозволяють отримати стабільні і глибокі знання та вміння, навчити його працювати самостійно
Additional Access Points:
Волощук, Н. І.
Денисюк, О. М.
Данильчук, В. В.
Біговщиць, С. В.

There are no free copies

Find similar

12.


    Добровольський, В. В.
    Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу [Text] = Some aspects of conflict solution on example of neurology department of odesa national medical university as one of the areas culture of communication and icrease quality of educational process / В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті представлені деякі аспекти розв’язання конфліктів, як один із напрямків культури спілкування в колективі та підвищення якості навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету. Ми намагаємося розв’язати конфлікт так, щоб виграли обидві сторони. Про це ми знаємо і до цього прагнемо. До того ж під час вирішення конфліктів можливо краще пізнати лідерів кафедри, з якими довелося спілкуватися в складній ситуації, оволодіти технікою попередження конфліктів та їх розв’язування. Тоді творчий потенціал, енергія, активність, комунікативні установки, якщо їх генератором і акумулятором є конфлікт, піднімуть культуру спілкування на вищий рівень, сприятимуть вирішенню проблем кафедри і університету в період кардинальних реформ у медицині взагалі, так і реформи медичної освіти відповідно
There are no free copies

Find similar

13.


    Загричук, Г. Я.
    Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії [Text] = Arranging of the practical training in organic chemistry for students-pharmacists / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті розглянуто організацію практичної підготовки студентів фармацевтичного факультету в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” при вивченні органічної хімії. Звернуто увагу на формування загальних компетентностей, зокрема: здатності застосовувати практичні знання у критичних ситуаціях, здатності до адаптації та дій у новій ситуації і здатності до абстрактного мислення, здатності проводити дослідження на сучасному науковому рівні, аналізу та синтезу, вчитися й бути сучасно навченим
Additional Access Points:
Демид, А. Є.

There are no free copies

Find similar

14.


    Канівець, С. В.
    Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою [Text] = Ways of teaching optimization of discipline “Medical emergency” for junior specialists with medical education / С. В. Канівець, О. Є. Денисик // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті узагальнено досвід роботи педагогічного колективу училища з оптимізації викладання дисципліни “Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою. Визначені основні компоненти освітнього процесу та заходи з їх удосконалення, що були здійснені у закладі з метою оптимізації викладання дисципліни “Невідкладна медична допомога”. Об’єднання циклів підвищення кваліфікації у групи залежно від вірогідності виникнення потреби у наданні екстреної медичної допомоги на робочому місці дозволило диференційовано підійти до розподілу обсягу навчальних годин, що відводяться на вивчення дисципліни. Пріоритетність практичного навчання у сучасній професійній підготовці фахівців визначила збільшення частки практичних занять. Відпрацьована 5-етапна форма навчання з цієї дисципліни, заходи з формування висококваліфікованого викладацького складу та створення відповідної матеріально-технічної бази дозволили підвищити якість післядипломного навчання з дисципліни
Additional Access Points:
Денисик, О. Є.

There are no free copies

Find similar

15.


    Кривошей, О. В.
    Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії [Text] = Modern methods of pharmaceutical chemistry teaching / О. В. Кривошей // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Прагнення наблизити національний стандарт освіти до рівня загальноєвропейського стандарту вищої освіти шляхом впровадження Болонського процесу мотивує професорсько-викладацький склад кафедри фармацевтичної хімії Запорізького державного медичного університету впроваджувати інтерактивні методи навчання. Одними з методів, які добре зарекомендували себе і використовуються на наших заняттях, є методи “мозкового штурму”, “дискусії”, ролеві ігри тощо
There are no free copies

Find similar

16.


    Левків, М. О.
    Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології [Text] = Application of case-method study in the professional training of foreign students at the department of therapeutic dentistry / М. О. Левків // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті наведено особливості викладання дисципліни за допомогою кейс-методу навчання, при якому роль викладача в цьому процесі посідає головне місце. Викладач мотивує навчальну діяльність студентів, спонукає їх до навчання, організовує навчальний процес таким чином, щоб він мав максимальний ефект. Готуючи практичне заняття з іноземними студентами, викладач повинен ретельно продумати структуру заняття, окреслити проблему та її розв’язання, навчити студента творчо підходити до вивчення та засвоєння матеріалу, вміло користуватися набутими знаннями, а не лише надати студентові певний обсяг практичних навичок
There are no free copies

Find similar

17.


   
    Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету [Text] = Organizational and methodical approaches of teaching english-speaking foreign students at the pharmaceutical faculty of Odesa national medical university / Н. А. Прилипко [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті розглянуто актуальні питання викладання дисципліни “Етика та деонтологія у фармації” іноземцям, які навчаються на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету англійською мовою. Проаналізовано організаційно-методичні особливості викладання англомовним студентам, визначено значення рольових ігор у структурі заняття
Additional Access Points:
Прилипко, Н. А.
Вишницька, І. В.
Унгурян, Л. М.
Бєляєва, О. І.

There are no free copies

Find similar

18.


   
    Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) [Text] = Experience of training students for participation in the All-ukrainian student’s competition in clinical immunology and allergology (results of teachers and look of students) / В. В. Родіонова [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У роботі представлено узагальнення досвіду з проведення І етапу студентської олімпіади з клінічної імунології та алергології в рамках підготовки студентів до участі в ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади. Метою проведеної роботи було показати можливі шляхи підвищення навчальної мотивації студентів та якості навчання на клінічному циклі. На кафедрі внутрішньої медицини № 2 та профпатології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” протягом 3-х років проводиться І етап Всеукраїнської студентської олімпіади, в якій беруть участь студенти 5, 6 курсів. Описано етапи, які входять до програми внутрішньовузівської олімпіади. У висновках надаються рекомендації: проведення фахової олімпіади надає змогу підвести підсумки роботи з викладання дисципліни “Клінічна імунологія та алергологія”; змагання сприяють виконанню мети і головного завдання вузу і кожного викладача - підвищення якості підготовки кваліфікованих спеціалістів; проведення І етапу та підготовку до ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади бажано здійснювати із залученням провідних фахівців - практичних лікарів, що надає змогу студентам отримати не тільки глибокі теоретичні знання, але й практичний досвід, що загалом сприяє самоствердженню студентів та підвищенню науково-практичного потенціалу студентського корпусу
Additional Access Points:
Родіонова, В. В.
Коваленко, О. М.
Ніколаєнко-Камишова, Т. П.
Собко, С. В.
Хмель, О. С.

There are no free copies

Find similar

19.


    Семенець, А. В.
    Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті” [Text] = On update of the “information system of knowledge assessment in medical education” / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 82-89. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Annotation: Розглянуто деякі аспекти інформатизації галузі медичної освіти. Показано необхідність оновлення програмного забезпечення ІСПЗМО при внесенні змін у методику проведення семестрового іспиту. Розроблено методику оновлення ПЗ ІСПЗМО, що полягає в створенні окремої підсистеми обробки результатів оцінювання тестових робіт студентів та усної співбесіди. Наведено приклад реалізації вказаної підсистеми у складі ІСПЗМО, як веб-додатка - ІС CSE. Показано практичну методику реалізації вказаного веб-додатка на мові програмування PHP з використанням відкритого веб-фреймворку Laravel
Additional Access Points:
Чеканов, С. Б.

There are no free copies

Find similar

20.


   
    Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” [Text] = Using “level of training” for the student knowledge evaluation on the cycle “Psychiatry. Narcology” / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування оцінювання знань студентів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою методики “рівнів навчання” за В. П. Беспалько. Наводяться практичні результати досвіду впровадження в навчальний процес означеної методики. Окреслюються подальші перспективи та доцільність впровадження методики, враховуючи необхідність формування компетенцій у майбутніх лікарів
Additional Access Points:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Тимофєєв, Р. М.
Шорніков, А. В.

There are no free copies

Find similar

 1-20    21-26 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)