Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Periodicals (22)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: <.>II=МУ7/2016/4<.>
Total number of found documents : 22
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-22 
1.


    Вепрюк, Ю. М.
    Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології [Text] = The role of multimedia technologies in improving of learning and mastering pathophysiology / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: У представленій публікації пропонується впровадити у навчальний процес нові розробки мультимедійних технологій, у яких об’єднані текстова, графічна, відеоінформація та анімація складних патологічних процесів, станів і реакцій, що дасть можливість істотно поліпшити засвоєння провідної теоретичної дисципліни з домінуючим напруженням таких сфер людської свідомості, як мислення та інтелект, і забезпечити цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів
Additional Access Points:
Роговий, Ю. Є.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші [Text] = Interdisciplinary integration as an improving factor of teaching pharmacology in medical universities / Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Annotation: У статті розглянуті роль та місце міждисциплінарної інтеграції як фактора удосконалення викладання на кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Міждисциплінарні зв’язки допомагають доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої, об’єднують їх і забезпечують формування професійно важливих вмінь та навичок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволяє підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, здатного комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування даних різноманітних дисциплін
Additional Access Points:
Волощук, Н. І.
Латинська, О. С.
Іваниця, А. О.
Таран, I. В.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі [Text] = Application of innovative technologies as a guarantee of an increased efficiency and quality of teaching in higher education / С. І. Дубінін [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: У статті, з метою інтеграції навчального процесу до Європейського простору, проаналізовані деякі сучасні застосування інтерактивних методів навчання, зокрема мультимедійних технологій та комп’ютерного тестування. В умовах інформатизації суспільства і бурхливого розвитку техніки перед викладачами постають нові завдання до організації науково-методичного підходу викладання фахових дисциплін. Сучасний підхід передбачає презентацію нового матеріалу при великому обсязі інформації за певний час, ефективну організацію навчального процесу та об’єктивного оцінювання його результатів
Additional Access Points:
Дубінін, С. І.
Ваценко, А. В.
Пілюгін, В. О.
Улановська-Циба, Н. А.
Передерій, Н. О.
Рябушко, О. Б.
Овчаренко, О. В.

There are no free copies

Find similar

4.


    Дуда, К. М.
    Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти [Text] = Optimization of teaching methods of dental sciences at the department of dentistry of the research institute of postgraduate education / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА СТОМАТОЛОГІЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Annotation: У статті наведений аналіз даних методичної літератури та власного досвіду, розкрито суть проблематики проведення занять для лікарів-інтернів першого та другого років навчання. Висвітлено застосування сучасних методик у різних частинах освітнього процесу, які базуються на самостійній роботі лікаря-інтерна. Основним завданням викладачів є підготовка лікарів-стоматологів, здатних в умовах робочого процесу клінічно мислити, проводити постановку діагнозу та складати план лікування. Використання нових методик освіти підвищує якісний рівень знань інтернів і зацікавленість в обраній професії
Additional Access Points:
Федірко, Г. В.
Лебідь, О. І.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста [Text] = Simulating learning in medicine part in the preparation of a specialist / Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті висвітлено актуальність впровадження симуляційного навчання у медицині у процесі підготовки спеціалістів у вищому навчальному закладі й медичну практику лікарів-інтернів та практикуючих лікарів. Показано формування і структуру навчально-практичного центру симуляційного навчання, його роль у засвоєнні знань та вмінь у процесі підготовки лікарів-спеціалістів. Нові підходи до медичної освіти, які дозволяють студентам-медикам вчитися та практикуватися і на чужих помилках, і на власних, не ризикуючи при цьому життям і здоров’ям пацієнтів. Саме таким підходом є симуляційне навчання
Additional Access Points:
Корда, Μ. Μ.
Шульгай, А. Г.
Запорожан, С. Й.
Кріцак, М. Ю.

There are no free copies

Find similar

6.


   
    Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології [Text] = The technique of teaching lessons with phantom simulation at a basic stage of gynecology learning / Л. М. Маланчук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: Підготовка висококваліфікованих фахівців є основним завданням сучасної медицини. В умовах інтеграції системи вищої освіти України у європейське та світове освітнє співтовариство вимагає інноваційних підходів у процесі формування професійної майстерності. У статті висвітлено особливості проведення занять на базовому етапі вивчення гінекології з використанням симуляційних манекенів. Обґрунтована методика фантомного навчання як така, що максимально сприяє формуванню компетентнісного підходу до практичних складових освіти майбутнього лікаря. Визначена роль викладача, вимоги, які покладаються на нього як лідера та організатора навчального процесу
Additional Access Points:
Маланчук, Л. М.
Романчук, Л. І.
Маланчин, І. М.
Мартинюк, В. М.

There are no free copies

Find similar

7.


   
    Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру [Text] = The experience of practical skills mastering by students at the internal medicine propeudetics department in the permisses of simulation centre / С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті розглянуто можливості методу симуляційного навчання у світлі сучасних уявлень про процес засвоєння інформації та набуття практичних компетенцій. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІІ-ІІІ курсів медичного університету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження методу симуляційного навчання у медичних вищих навчальних закладах України
Additional Access Points:
Андрейчин, С. М.
Бількевич, Н. А.
Чернець, Т. Ю.
Бугай, Б. Г.
Лихацька, В. О.
Верещагіна, Н. Я.
Кавецька, Н. А.
Кузів, П. П.
Руда, М. М.
Ярема, Н. З.
Ганьбергер, І. І.
Кучер, С. В.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін [Text] = Peculiarities of simulation teaching of pediatric disciplines / О. Р. Боярчук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті викладено досвід проведення занять з педіатрії у симуляційному центрі Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Проаналізовано основні переваги симуляційного навчання, та висвітлено методики викладання занять з педіатрії, а зокрема пропедевтичної педіатрії, догляду за хворими та сестринської практики, використовуючи технічні можливості симуляційного центру університету
Additional Access Points:
Боярчук, О. Р.
Чорномидз, І. Б.
Воронцова, Т. О.
Кінаш, М. І.

There are no free copies

Find similar

9.


   
    Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Text] = The research of learning motivation in The first year students of I. YA. Horbachevsky ternopil state medical university / Н. І. Бурмас [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

Annotation: У статті проведено діагностику навчальної мотивації студентів першого курсу медичного факультету методом анкетування. Отримані дані розкривають структуру мотивації першокурсників і свідчать про необхідність втручання у процес її формування. Домінуючими для студентів медичного факультету виявилися професійні мотиви. Результати дослідження показали різні мотиви студентів до навчання, що потребує організаційних та виховних зусиль професорсько-викладацького складу для компетентного впливу на підвищення навчальної мотивації
Additional Access Points:
Бурмас, Н. І.
Бойко, Л. А.
Бекус, І. Р.
Кирилів, М. В.

There are no free copies

Find similar

10.


    Вацеба, М. О.
    Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини [Text] = Effective components of evaluation of clinical thinking of the students in tne internal medicine studying / М. О. Вацеба // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Статтю присвячено проблемі використання клінічного мислення як ефективного методу навчання студентів. Загальним завданням вищої медичної школи є підготовка практичного лікаря, здатного до діагностики, лікування тапрофілактики захворювання. Курс клінічного мислення – це метод навчання професійної діяльності за допомогою її моделювання, близького до реальних умов, з обов’язковим динамічним розвитком розв’язуваної ситуації, завдання або проблеми в чіткій відповідності наступних подій з характером рішень та дій. Розглядається проблема доцільності використання даного методу під час навчання студентів-медиків
There are no free copies

Find similar

11.


    Гребеник, М. В.
    Досвід організації навчання в інтернатурі [Text] = Experience of organization of studies in internship / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Annotation: Підготовка компетентного спеціаліста, здатного забезпечити належний рівень медичної допомоги в умовах інформаційних потоків та сучасних технологій, вимагає переорієнтації системи післядипломної освіти на індивідуальне навчання майбутнього спеціаліста у супроводі викладача. У статті висвітлено багаторічний досвід кафедри терапії і сімейної медицини навчально-наукового інституту ТДМУ із використання методології адаптації набутих на додипломному етапі знань та умінь молодих лікарів до роботи в реальних умовах практичної медицини
Additional Access Points:
Лазарчук, Т. Б.
Криськів, О. І.

There are no free copies

Find similar

12.


    Дмитрук, О. М.
    Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету [Text] = The modern innovation-technological methods and the ways of improving the theme studying “Acute appendicitis and its complications” by students of the medical faculty / О. М. Дмитрук // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: У роботі узагальнено досвід кафедри хірургії № 1 ІФНМУ вивчення студентами теми “Гострий апендицит та його ускладнення”; впровадження й удосконалення інноваційних технологій при використанні інтерактивних методів навчання на всіх етапах навчального процесу з вивчення спеціальності, в т. ч. під час проведення загально-курсової конференції з актуальних проблем клініки, діагностики та лікувальної програми. На етапі визначення кінцевого рівня знань використовуються вирішення кейс-завдань, ігрові та неігрові методи модельованого навчання, а якість отриманих знань оцінюється поточним та підсумковим контролем
There are no free copies

Find similar

13.


    Зозуляк, Н. В.
    Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” [Text] = Independent students’ work organization during studying the subject “Nursing practice” / Н. В. Зозуляк // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: Студенти 3 курсу вищих медичних закладів вивчають важливий для кожного практичного лікаря предмет “Сестринська практика”. Після опанування даного предмета студент має оволодіти вмінням виконувати різноманітні медичні маніпуляції. У зв’язку з реорганізацією навчальної програми великий обсяг матеріалу відведено на самостійне вивчення. Для кращого засвоєння матеріалу студентам запропоновано використовувати такий алгоритм: самостійна підготовка вдома, використовуючи рекомендовану літературу та відео з інтернету, а також відвідування навчальних баз кафедри. У результаті предмет засвоюється набагато ефективніше, а заняття проходить цікавіше для студентів
There are no free copies

Find similar

14.


    Карпець, М. В.
    Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи [Text] = Features of the control of students’ knowledge in the study of medical chemistry in a credit-transfer system / М. В. Карпець // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Згідно з принципами європейської кредитно-трансферної системи навчання поточний контроль знань на кафедрі біологічної і медичної хімії ІФНМУ здійснюється на кожному занятті. Для систематичного контролю і стимулювання регулярного навчання студентів на заняттях викладач оцінює всі форми роботи. Рейтингова система оцінювання успішності та визначення академічного рейтингу студентів забезпечує реалізацію дидактичного принципу свідомості студентів у навчанні, активізує навчальну роботу протягом семестру, спонукає студентів працювати систематично та самостійно. Дуже важливо формувати у студентів-медиків у процесі навчання системний підхід до розуміння функціонування організму в цілому і його взаємодію з навколишнім середовищем, розвивати в них логічне мислення, а також уміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, прогнозувати
There are no free copies

Find similar

15.


    Куровська, В. О.
    Критерії сучасності лекції з фізіології [Text] = Сriteria of modernity for physiology lectures / В. О. Куровська // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті розглядається питання, яким критеріям повинна відповідати сучасна лекція з фізіології. Тенденція, яка спостерігається у світі, полягає в тому, щоб за допомогою сучасних мультимедійних технологій перетворити аудиторію із пасивних слухачів на активних учасників лекційного процесу. Вивчаючи дану проблему, серед студентів було проведено анкетування з метою встановити, якою вони бачать сучасну лекцію. За його результатами виходить, що вони відкидають ідею про те, що дистанційна чи записана і рекомендована до перегляду лекція може замінити класичну. Згідно зі студентською думкою, сучасність лекції визначається професіоналізмом лектора, його обізнаністю з новими досягненнями науки та вмінням вдало розкрити тему. На лекціях з фізіології доцільно демонструвати відеофільми з експериментами над тваринами
There are no free copies

Find similar

16.


   
    Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я [Text] = Business game as a technique of optimization of active learning in post-graduate students training in public health / О. Н. Литвинова [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: У статті розглядається методика проведення ділової гри як інноваційного способу активізації навчального процесу для слухачів курсів післядипломної підготовки лікарів з організації охорони здоров’я. Відзначено відмінності проведення ділової гри серед курсантів у порівнянні зі студентською групою. Показано особливості побудови ситуаційних завдань з фрустраційним елементом. Інтерактивні форми заняття, зокрема у формі “ділової гри”, є альтернативними формами до традиційних семінарських форм занять
Additional Access Points:
Литвинова, О. Н.
Романюк, Л. М.
Теренда, Н. О.
Панчишин, Н. Я.

There are no free copies

Find similar

17.


    Савка, І. Г.
    Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання [Text] = The experience of training foreign citizens with english as a language of instruction / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті висвітлено особливості підготовки іноземних студентів з англомовною формою навчання на додипломному етапі у ВДНЗ України “Буковинський державний медичний університет”. Розкриті основні інструменти контролю за процесами набуття знань, опанування основних навичок та вмінь, ходом підготовки до ліцензійних інтегрованих іспи­тів “Krok 1, 2. Medicine” та іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників. Показана роль цього виду підготовки фахівців як одного з перспективних напрямків діяльності вищого навчального закладу. Окреслені перспективи подальших розвідок у вказаному напрямку
Additional Access Points:
Савка, С. Д.
Юрнюк, С. В.

There are no free copies

Find similar

18.


    Славопас, В. А.
    Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій [Text] = Analysis of preparation of future nurses by means of computer technology / В. А. Славопас // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Annotation: У статті описано розвиток системи охорони здоров’я на сучасному етапі, пов’язаний із використанням комп’ютерних технологій у профілактиці, діагностиці та лікуванні захворювань; проведено аналіз сучасного стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій; розглянуто особливості викладання дисципліни “Основи медичної інформатики” у студентів спеціальності “Сестринська справа”; внесено пропозиції щодо посилення методичної складової процесу підготовки майбутніх медичних сестер до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності
There are no free copies

Find similar

19.


   
    Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії [Text] = The role of simulation technologies in the teaching process of traumatology and orthopedics / А. І. Цвях [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У системі медичної освіти симуляційні технології лежать в основі ряду методик, покликаних допомагати відтворювати клінічні ситуації відповідно до мети навчання, повторення, оцінки і дослідження. У статті висвітлено питання застосування симуляційних технологій у системі викладання ортопедії та травматології для студентів 5 курсу медичного факультету й окреслено перспективи застосування симуляційного навчання для підготовки лікарів-інтернів. Впровадження симуляційних технологій навчання сприятиме кращому засвоєнню практичних навичок та хірургічних методик з травматології
Additional Access Points:
Цвях, А. І.
Кулянда, І. С.
Копатчак, І. Р.
Грубар, Ю. О.
Сморщок, Ю. С.
Марченкова, Н. О.
Лимар, Є. А.

There are no free copies

Find similar

20.


    Швед, М. І.
    Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни [Text] = Students’ simulation training in the department of emergency medical care as an important part of qualitative and comprehensive learning of study material / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У роботі висвітлюються особливості організації навчального процесу на курсі екстреної медичної допомоги в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”. Розкривається прогресивна методика теоретичного викладення та засвоєння практичних навичок на клінічній кафедрі за системою єдиного дня, зокрема реалізація практичної частини заняття із командною роботою студентів з медичним обладнанням, виїздами до хворих (потерпілих) у складі бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, підвищенню рівня підготовки студентів з дисципліни сприяє також їх наукова та просвітницька діяльність
Additional Access Points:
Ляхович, Р. М.
Кіцак, Я. М.

There are no free copies

Find similar

 1-20    21-22 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)