Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Periodicals (28)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: <.>II=МУ7/2017/3<.>
Total number of found documents : 26
Shown documents from 1 till 20
 1-20    21-26 
1.


   
    Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль [Text] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 5-113

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах [Text] = The ways of higher medical education system reforming in Ukraine in the modern context / О. В. Лінчевський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Пошук стандартів вищої медичної освіти є оптимальною стратегією досягнення концептуально нового рівня якості підготовки майбутніх фахівців, основою якого є підготовка медичних працівників відповідно до загальноприйнятих міжнародних норм викладання з урахуванням особливостей та інтересів національної системи охорони здоров’я. Серед першочергових завдань діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти у новому навчальному році будуть приведення змісту комп’ютерних програм для атестації інтернів та слухачів у відповідність до положень сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики; приведення навчально-методичного забезпечення навчального процесу у відповідність до змісту сучасних стандартів вищої освіти, сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики тощо
Additional Access Points:
Лінчевський, О. В.
Черненко, В. М.
П’ятницький, Ю. С.
Булах, І. Є.

There are no free copies

Find similar

3.


    Лінчевський, О. В.
    Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів [Text] = Comparative study of quality of medical education in Ukraine at the stage of doctors’ postgraduate education outcome analysis / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Пріоритетом післядипломної освіти є підготовка фахівців з необхідними професійними знаннями, уміннями та навичками. У статті наведено результати порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Визначено, що включення субтесту із тестових завдань типу USMLE стимулювало навчальний процес та підготовку до ліцензійного іспиту у вищих навчальних закладах. Проте має місце суттєва різниця між результатами складання субтесту американськими та українськими лікарями-інтернами. Для підвищення вимог до змісту та якості підготовки лікарів-інтернів необхідна реформа інтернатури на всіх її етапах
Additional Access Points:
Булах, І. Є.
Мруга, М. Р.

There are no free copies

Find similar

4.


    Мельник, В. І.
    Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання [Text] = Methodological support of students training at higher educational institutions of Ministry of healthcare of Ukraine: status and overriding priorities / В. І. Мельник, М. О. Поліщук // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 13-21. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті детально висвітлюється стан навчально-методичного забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України, дається комплексна оцінка його відповідності вимогам щодо провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти та, згідно даного аналізу, формуються першочергові завдання щодо удосконалення навчально-методичного забезпечення студентів у ВНЗ МОЗ України
Additional Access Points:
Поліщук, М. О.

There are no free copies

Find similar

5.


   
    Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” [Text] = Simulation training at I. Horbachevsky Ternopil state medical university organization / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті висвітлено структуру навчально-практичного центру симуляційного навчання Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік практичних навичок, які студенти відпрацьовують у центрі симуляційного навчання. Доведена ефективність застосування симуляційного навчання у професійній підготовці лікарів
Additional Access Points:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Гудима, А. А.
Запорожан, С. Й.

There are no free copies

Find similar

6.


    Запорожан, В. М.
    Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців [Text] = Modern approaches to educational process of highly professional specialists training / В. М. Запорожан, М. М. Каштальян, О. В. Чернецька // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У роботі висвітлено основні пріоритети розвитку сучасної медичної освіти. Найбільша увага приділяється якісній підготовці лікарів шляхом використання новітніх інноваційних технологій в освітньому процесі
Additional Access Points:
Каштальян, М. М.
Чернецька, О. В.

There are no free copies

Find similar

7.


    Вороненко, Ю. В.
    Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє [Text] = Directions of medical education system development in Ukraine: future outlook / Ю. В. Вороненко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Метою даної роботи є концептуальне обґрунтування моделі підготовки медичних кадрів в Україні. Робота побудована на статистичних даних МОЗ України із застосуванням методів концептуального узагальнення та соціального моделювання. Визначено проблеми підготовки медичних кадрів, що існують у всьому світі і в Україні, наприклад: невідповідності між компетенціями, потребами і фінансами; географічні і професійні дисбаланси медиків на ринку праці; гендерна стратифікація по спеціальностях; кадрове домінування стаціонарної допомоги над первинною; професійний сепаратизм із великою кількістю спеціальностей тощо. Запропоновано низку концептуальних першочергових заходів, які стосуються змін у законодавстві та направлені на: улагодження взаємовідносин між ВНЗ та практичними закладами охорони здоров’я; введення ліцензування медичної практики; удосконалення системи кількісної оцінки безперервного професійного розвитку; введення резидентури; якісної підготовки управлінців та фахівців за спеціальністю “Громадське здоров’я”; оптимізації спеціальностей та підготовки лікарів в інтернатурі тощо. Соціальними наслідками втілення концептуальних складових моделі підготовки медичних кадрів в Україні прогнозується не тільки значне підвищення якості підготовки професійних медичних кадрів, а й забезпечення європейського вектора розвитку держави. Робота є оригінальною
There are no free copies

Find similar

8.


   
    Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти [Text] = Organization of educational process in Vinnytsia Pirogov memorial medical university in the light of reforming higher medical education / В. М. Мороз [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: На сучасному етапі відбувається інтеграція вищої освіти України у Європейський освітній простір. Затверджені Закон України «Про вищу освіту» та Національна стратегія реформування системи охорони здоров’я в Україні на період 2015–2020 років, що передбачає впровадження сучасних європейських інноваційних технологій у світлі розбудови якості вищої освіти у вищих навчальних закладах, у тому числі й медичних. У Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова реалізуються сучасні шляхи розбудови забезпечення якості вищої освіти – впроваджено Європейську кредитно-трансферну систему (ЄКТС), опанування навичок роботи з програмою «СКІФ», Навчально-тренінговий центр практичної підготовки лікарів
Additional Access Points:
Мороз, В. М.
Полеся, Т. Л.
Фоміна, Л. В.
Гумінський, Ю. Й.

There are no free copies

Find similar

9.


   
    Сучасне освітнє середовище вищого медичного навчального закладу як фактор його конкурентоспроможності [Text] = Modern learning environment of higher medical educational institution as a factor of its competitiveness / В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 40-45. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Обґрунтовується думка, що реалізація стратегічних цілей національної вищої медичної освіти уможливлюється шляхом створення у вищих медичних навчальних закладах освітнього середовища, яке не лише забезпечує провадження освітньої діяльності на сучасному рівні, але й стимулює усіх учасників навчально-виховного процесу до активності, професійного та особистісного зростання. Схарактеризовано освітнє середовище та викладено результати освітньої діяльності ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія» за 2016 рік
Additional Access Points:
Ждан, В. М.
Бобирьов, В. М.
Білаш, С. М.
Беляева, О. М.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина” [Text] = Performance management of learning practical skills by Donetsk national medical university graduates with a specialization in “Medicine” / Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті розглянуто особливості впровадження симуляційних технологій у педагогічний процес та здійснення контролю засвоєння практичних навичок студентами, опираючись на досвід створення та використання у практично-орієнтованому навчанні центру симуляційної медицини, що дозволяє забезпечити якісну практичну підготовку майбутніх лікарів та суттєво підвищити ефективність засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю «Медицина»
Additional Access Points:
Думанський, Ю. В.
Кондратенко, П. Г.
Конькова, М. В.
Кетінг, О. В.

There are no free copies

Find similar

11.


   
    Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому державному навчальному закладі України “Буковинський державний медичний університет” [Text] = Ranking of scientific-pedagogical staff and departments activity - a significant component of internal quality assurance of education in the higher state educational establishment of Ukraine “Bukovinian state medical university” / Т. М. Бойчук [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті висвітлено роботу системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет» у рамках моніторингу належної якості науково-педагогічного персоналу, визначені найбільш вагомі індикатори діяльності серед основних напрямів роботи, підтверджені переваги дистанційної форми рейтингової звітності
Additional Access Points:
Бойчук, Т. М.
Геруш, І. В.
Ходоровський, В. М.
Ткач, Є. П.

There are no free copies

Find similar

12.


   
    Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти [Text] = University clinics in the development of higher medical education / В. М. Лісовий [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Сучасний курс України на євроінтеграцію та відповідність вищої медичної освіти міжнародним стандартам визначає актуальність питання про роль університетської клініки в розвитку вищої медичної освіти. У статті викладені результати спроби визначити роль університетської клініки в розвитку вітчизняної вищої медичної освіти, напрямки розвитку та оптимальну модель університетської клініки в сучасних вітчизняних умовах на основі аналізу існуючих європейських та вітчизняних моделей університетських клінік та досвіду роботи Навчально-наукового медичного комплексу «Університетська клініка» Харківського національного медичного університету. Пропонується модель університетської клініки, яка сприятиме можливості реалізації потенціалу медичного університету, з численними клінічними кафедрами, як координатора навчально-науково-лікувального процесу та міжнародного співробітництва
Additional Access Points:
Лісовий, В. М.
Капустник, В. А.
Резуненко, Ю. К.
Коростій, В. І.

There are no free copies

Find similar

13.


   
    Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького [Text] = Experience of individual student’s work for foreign students implementation in context of European credit transfer-accumulation system at Danylo Halytsky Lviv national medical university / Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті висвітлено особливості реформування англомовного навчання іноземних студентів, відображено досвід застосування індивідуальної самостійної роботи студентів у контексті європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького
Additional Access Points:
Зіменковський, Б. С.
Гжегоцький, М. Р.
Варивода, Є. С.
Солонинко, І. І.
Чемерис, О. М.
Чухрай, Н. Л.

There are no free copies

Find similar

14.


   
    Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України” [Text] = Organizational support of medical specialists’ postgraduate education si “Zaporizhia medical academy of post-graduate education ministry of Healthcare of Ukraine” / О. С. Никоненко [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 62-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті висвітлено досвід впровадження сучасних освітніх технологій, що сприяють подальшому розвитку й удосконаленню післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів і є важливою умовою реалізації положень освітньої реформи в Україні. Показано, що використання інформаційних ресурсів у практичній діяльності викладачів підвищує пізнавальну активність і навчальну мотивацію, дозволяє максимально ефективно сформувати особисте освітнє середовище учасників навчального процесу
Additional Access Points:
Никоненко, О. С.
Шаповал, С. Д.
Дмитрієва, С. М.
Грицун, Т. О.

There are no free copies

Find similar

15.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Text] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Additional Access Points:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

There are no free copies

Find similar

16.


   
    Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців [Text] = Educational process and education quality management system in the training of health professionals / М. М. Рожко [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті викладено основні підходи до запровадження системи управління якістю освітнього процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті з врахуванням вимог міжнародного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015. Описано проблемні питання та ризики і шляхи вирішення їх у процесі підготовки до сертифікації
Additional Access Points:
Рожко, М. М.
Ерстенюк, Г. М.
Капечук, В. В.
Іванців, М. О.

There are no free copies

Find similar

17.


    Іоффе, І. В.
    Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я [Text] = Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Additional Access Points:
Смірнов, С. М.
Криворучко, М. Є.

There are no free copies

Find similar

18.


   
    Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX [Text] = Strategy of implementation elective online courses based on open edX platform / Ю. М. Колесник [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті розкрита послідовна стратегія впровадження в медичному університеті курсів за вибором на базі технології дистанційного навчання у вигляді онлайн-курсів. Показано, що успішне впровадження онлайн-курсів можливо при наявності таких складових, як: готовність викладацького складу до опанування нових технологій навчання та зміни своєї ролі в навчальному процесі; готовність студентів до використання дистанційних технологій навчання; наявність інфраструктури в університеті, яка забезпечує сервіси дистанційного навчання; наявність системи перевірки якості контенту онлайн-курсів, які розробляються. Особлива увага звертається на необхідність зміни структури навчального процесу та ролі викладачів при впровадженні онлайн-курсів. Авторами обґрунтовано вибір платформи для розробки онлайн-курсів Open edX за критеріями
Additional Access Points:
Колесник, Ю. М.
Авраменко, М. О.
Моргунцова, С. А.
Рижов, О. А.

There are no free copies

Find similar

19.


    Вороненко, Ю. В.
    Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань [Text] = Strategy for educational process activation in the modern systems of knowledge transfer / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій
Additional Access Points:
Мінцер, О. П.

There are no free copies

Find similar

20.


   
    Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти [Text] = Experience of formation of Kharkiv medical academy of postgraduate education teachers’ leadership competence / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: У даній статті проведено аналіз наукових праць щодо дослідження лідерської компетентності та професійного рівня викладачів вищих медичних навчальних закладів і висвітлюється досвід формування лідерських здібностей викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти. Доведено, що в умовах інтелектуальної конкуренції безперервне самовдосконалення, педагогічний пошук і використання інноваційних технологій є обов’язковими вимогами, які пред’являються до викладача-лідера. Приведено опис різних підходів із використанням самоконтролю та самооцінки власної діяльності й стимулювання розвитку лідерських якостей особистості викладача
Additional Access Points:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Коломійченко, Ю. А.
Страшок, Л. А.
Гончарова, О. Ю.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.
Кудрявцева, Т. О.

There are no free copies

Find similar

 1-20    21-26 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)