Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (7)Periodicals (1124)Library Publications (18)Local Lore (79)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=COVID<.>)
Total number of found documents : 23
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Нестерова, М.
    Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот [Text] = Pandemic impact on social cohesion in university community / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський // Вища освіта України. - 2020. - № 3. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Связь учебного заведения с общественностью


Key words(unnormalized):
ПАНДЕМІЯ -- карантин -- COVID-19
Additional Access Points:
Дєліні, М.
Заможський, А.

There are no free copies

Find similar

2.
Cipher: МУ7/2020/4
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2020year № 4
Contents:
Височина, І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гетмaнюк, І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія" / І. Б. Гетмaнюк [та ін.]. - С.16-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Крамар С. Б., Небеснa З. М., Шутурмa O. Я.
Іванченко, О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка" / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва. - С.20-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавецька, Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / М. М. Корда [та ін.]. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Чорномидз А. В., Шульгай А. Г., Машталір А. І.
Лиха, Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу / Л. М. Лиха, І. Я. Господарський. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді / І. М. Мельничук. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михалків, М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Платонова, О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу / О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Теренда, Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) / Н. О. Теренда [та ін.]. - С.57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Теренда О. А., Горішний М. І., Панчишин Н. Я.
Baibakov, V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko. - С.61-67. - Bibliogr. at the end of the art.
Кирик, Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кононенко, А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак. - С.73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мисула, І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату / І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник. - С.80-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kitura, H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona. - С.85-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Марченкова, Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" / Н. О. Марченкова [та ін.]. - С.91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Цвях А. І., Рябоконь С. С., Копитчак І. Р.
Солодовникова, Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон. - С.96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Танцюра, Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти / Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 / С. О. Ястремська, Н. І. Рега. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час / В. М. Василюк. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергун, А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія / А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1") / М. І. Руденко. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

3.


   
    Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування) [Text] = Features of distance learning of students in the conditions of the COVID-19 pandemic (according to the results of the survey) / Н. О. Теренда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 57-60. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
короновірус -- пандемія
Additional Access Points:
Теренда, Н. О.
Теренда, О. А.
Горішний, М. І.
Панчишин, Н. Я.

There are no free copies

Find similar

4.


    Ястремська, С. О.
    Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19 [Text] = Experience of certification organization of graduates for students of specialty 223 “Nursing” in Ternopil national medical university during the COVID-19 pandemic / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус
Additional Access Points:
Рега, Н. І.

There are no free copies

Find similar

5.
Cipher: МУ7/2021/1
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2021year № 1 . - 169.30, р.
Contents:
Белова, О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями / О. Б. Белова. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гайдукова, О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження / О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герасимчук, П. O. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії / П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данилевич, М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970-2020) / М. В. Данилевич [та ін.]. - С.23-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Романчук О. В., Коваль Р. С., Федчишин Н. О.
Летняк, Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лой, Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / Г. Я. Лой [та ін.]. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М.
Перевізник, Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи / Б. О. Перевізник. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пудова, С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики / С. С. Пудова. - С.44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Budniak, L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo. - С.50-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn. - С.55-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.62-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Yushchenko, L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Вихрущ, А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами / А. В. Вихрущ [та ін.]. - С.75-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Вихрущ Н. Б., Драч І. Д., Христенко О. М.
Данилевич, Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі / Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти / І. П. Кліщ. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.98-104. - Bibliogr. at the end of the art.
Писаренко, О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта» / О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Академічне письмо: структура і завдання / А. В. Вихрущ. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2») / М. І. Руденко. - С.122-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina. - С.129-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Кашуба, М. О. Нові часи - нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях) / М. О. Кашуба, С. В. Кучер. - С.136-141
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

6.


   
    Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Text] = Peculiarities of the educational process organization in the conditions of the COVID-19 pandemic at the pharmacology and clinical pharmacology department of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


   МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- карантин
Additional Access Points:
Лой, Г. Я.
Іванків, Я. І.
Лойко, І. І.
Олещук, О. М.
\про нього\

There are no free copies

Find similar

7.


    Yushchenko, L. O.
    Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 [Text] = Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- опитування
Additional Access Points:
Tykholaz, O. V.
Oliinyk, V. S.

There are no free copies

Find similar

8.


    Кочубей, Н.
    Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій [Text] = Education of modern Ukraine in the context of sustainable development and nootechnologies / Н. Кочубей, Т. Кірик // Вища освіта України. - 2021. - № 2. - С. 44-52. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Key words(unnormalized):
ковід -- COVID-19 -- Давос -- ноогуманізм
Additional Access Points:
Кірик, Т.

There are no free copies

Find similar

9.
Cipher: МУ7/2021/2
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2021year № 2
Contents:
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Величко, В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дралова, О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти / Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук. - С.23-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кожем’яка, М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Мосула, Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання / Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мочульська, О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) / О. М. Мочульська. - С.47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романюк, Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савич, А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання / А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Gashynova, E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma / E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel. - С.64-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. History of tutoring as effective methods of educational process / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhyznomirska, O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv. - С.75-80. - Bibliogr. at the end of the art.
Боярчук, О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлова, Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія» / Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маража, І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря / І. О. Маража, І. В. Жулкевич. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.100-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Бакалець, О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дігтяр, В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліманський, Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нецюк, О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній. - С.122-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапова, Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті / Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко. - С.128-132. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шкробот, С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Салій З. В., Салій М. І., Дуве Х. В.
Kosenko, V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care / V. M. Kosenko. - С.138-142. - Bibliogr. at the end of the art.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

10.


    Осецький, В.
    Проблеми фінансового утримання університетів світу в умовах пандемії коронавірусу [Text] = Problems of Financial Support of Universities of the World in the Conditions of the Coronavirus Pandemic / В. Осецький, І. Татомир // Вища школа. - 2021. - № 9. - С. 7-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

Key words(unnormalized):
ендавмент-фонд -- онлайн -- освіта -- дезінвестиції -- COVID-19 -- CORONAVIRUS -- КОРОНОВІРУС -- пандемія
Additional Access Points:
Татомир, І.

There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-23 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)