Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ<.>)
Total number of found documents : 39
Shown documents from 1 till 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.


    Слабий, М. В.
    Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки / М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 45-48

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Additional Access Points:
Заліська, О.М.
Парновський, Б.Л.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

2.


    Варна, О. М.
    Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи [Text] / О. М. Варна // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 11-13

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

3.


    Громовик, Б. П.
    Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації [Text] / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 35-38

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Additional Access Points:
Горілик, А. В.
Глуховський, П. В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

4.


    Мандзій, З. П.
    Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації [Text] / З. П. Мандзій // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 55-58

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

5.


    Унгурян, Л. М.
    Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ [Text] / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 95-97

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Additional Access Points:
Чернецька, Г. В.
Науменко, І. А.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

6.


    Іванець, Л. М.
    Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? [Text] / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 133-134

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Additional Access Points:
Поляк, О. Б.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

7.


   
    Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ [Text] = Professional portrait of a lecturer of distance learning in medical and pharmaceutical institute of higher education / І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Annotation: У статті окреслено необхідність і проблеми підготовки викладачів медичних та фармацевтичних вищих навчальних закладів з дистанційної форми навчання. Сформульовано необхідні заходи, які необхідно провести для створення організаційно-методичних підходів підготовки викладачів. Висвітлено модель дистанційного курсу підвищення кваліфікації з підготовки викладача дистанційного навчання, яка впроваджується у Запорізькому державному медичному університеті й розроблена на кафедрі медичної та фармацевтичної інформатики
Additional Access Points:
Бєленічев, І. Ф.
Моргунцова, С. А.
Рижов, О. А.
Бухтіярова, Н. В.
Горбачова, С. В.
Риженко, В. П.

There are no free copies

Find similar

8.


    Тозюк, О. Ю.
    Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів [Text] = Competence and integrative approach in the training of future pharmacists / О. Ю. Тозюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Key words(unnormalized):
аналіз -- знання -- студенти -- компетентнісний метод
Annotation: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я
There are no free copies

Find similar

9.


    Зеленюк, В. Г.
    Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів [Text] / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Key words(unnormalized):
ділові ігри -- фармація -- студенти -- інтерактивні методи навчання
Additional Access Points:
Горошко, О. М.
Ткачук, О. Ю.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології [Text] / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Key words(unnormalized):
побічна реакція -- фармаконагляд
Additional Access Points:
Посохова, К. А.
Олещук, О. М.
Шевчук, О. О.

There are no free copies

Find similar

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)