Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Books (232)Periodicals (31)Local Lore (9)Rare Editions (8)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=психіатрія<.>)
Total number of found documents : 6
Shown documents from 1 till 6
1.
Cipher: МУ7/2003/3
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2003year № 3
Contents:
Москаленко, В. Профілактика- як основа у підготовці фахівців системи охорони здоров"я / В. Москаленко. - С.4-10
Чабан, Т. Аналіз об"єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів. / Т. Чабан, Н. Ткачишина. - С.11-13
Перцева, Т. Ліцензійний медичний іспит" Крок 3.Лікувальна справа.Педіатрія": Перший досвід з підготовки та проведення пілотного тестування / Т. Перцева, В. Лехан, М. Щербиніна. - С.14-17
Сенаторова, Г. Методичні особливості викладання педіатрії іноземним студентам англійською мовою / Г. Сенаторова, Ю. Одинець, А. Ручко, Фьоклін. - С.18-19
Other authors: Одинець Ю., Ручко А., Фьоклін
Гальченко, В. Математичне моделювання захворювань та його місце в підготовці студентів-медиків. / В. Гальченко, В. Пінькас. - С.23-26
Воронцов, О. Застосування навчальних варіантів медичної документації в процесі підготовки сімейного лікаря на циклі акушерства та гінекології. / О. Воронцов, В. Гощинський, Н. Архипова. - С.26-28
Перцева, Т. Виробнича практика як важлива складова підготовки лікаря / Т. Перцева, І. Тищенко, К. Богацька, Конопкіна Л. - С.29-32
Other authors: Тищенко І., Богацька К., Конопкіна Л.
Вітенко, І. Позааудиторне навчання лікарів -інтернів за фахом "Психіатрія" / І. Вітенко, В. Бітенський, Е. Мельник, Пахмурний В. - С.41-44
Other authors: Бітенський В., Мельник Е., Пахмурний В.
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

2.


   
    Позааудиторне навчання лікарів -інтернів за фахом "Психіатрія" [Text] / І. Вітенко, В. Бітенський, Е. Мельник, Пахмурний В. // Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №3. - С. 41-44

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Additional Access Points:
Вітенко, І.
Бітенський, В.
Мельник, Е.
Пахмурний, В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

3.
Cipher: МУ7/2016/3
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2016year № 3 . - 96.11, р.
Contents:
Бурлака, Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків / Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін. - С.12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Солодовник, О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення / О. В. Солодовник. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди / В. В. Чоп’як [та ін.]. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Вергун А. Р., Яворська О. Я., Вергун О. М.
Шухтін, В. В. Реформування вищої освіти в Україні / В. В. Шухтін [та ін.]. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Котюжинська С. Г., Лєбєдєва Т. Л., Шухтіна І. М.
Бєленічев, І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Моргунцова С. А., Рижов О. А., Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Риженко В. П.
Бугай, Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [та ін.]. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Члек М. В., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Кавецька Н. А., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Велика, А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Денисюк О. М., Данильчук В. В., Біговщиць С. В.
Добровольський, В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу / В. В. Добровольський. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загричук, Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Канівець, С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою / С. В. Канівець, О. Є. Денисик. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривошей, О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії / О. В. Кривошей. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левків, М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології / М. О. Левків. - С.71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прилипко, Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету / Н. А. Прилипко [та ін.]. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Вишницька І. В., Унгурян Л. М., Бєляєва О. І.
Родіонова, В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) / В. В. Родіонова [та ін.]. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Коваленко О. М., Ніколаєнко-Камишова Т. П., Собко С. В., Хмель О. С.
Семенець, А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті” / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов. - С.82-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В.
Стеченко, О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Суховолець, І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців / І. О. Суховолець. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хобзей, М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату / М. К. Хобзей, А. Р. Вергун. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шишка, І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря) / І. В. Шишка, А. В. Кудієвський. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі / М. Ю. Колесник, І. С. Качан. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року / Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

4.


   
    Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” [Text] = Using “level of training” for the student knowledge evaluation on the cycle “Psychiatry. Narcology” / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Annotation: Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування оцінювання знань студентів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою методики “рівнів навчання” за В. П. Беспалько. Наводяться практичні результати досвіду впровадження в навчальний процес означеної методики. Окреслюються подальші перспективи та доцільність впровадження методики, враховуючи необхідність формування компетенцій у майбутніх лікарів
Additional Access Points:
Спіріна, І. Д.
Рокутов, С. В.
Тимофєєв, Р. М.
Шорніков, А. В.

There are no free copies

Find similar

5.


    Юр’єва, Л. М.
    Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів [Text] / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

   Освіта медична -- Образование медицинское


Key words(unnormalized):
програма профілактики -- психіатрія -- освіта
Additional Access Points:
Носов, С. Г.
Ніколенко, А. Є.

There are no free copies

Find similar

6.
Cipher: МУ7/2018/4
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2018year № 4
Contents:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Other authors: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)