Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Books (2)Periodicals (96)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>A=Кучин, Ю. Л.$<.>)
Total number of found documents : 2
Shown documents from 1 till 2
1.
Cipher: МУ7/2022/1
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2022year № 1 . - 167.46, р.
Contents:
Вихрущ, А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Other authors: Зозуля І. С., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Бойко А. В.
Дубина, С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання / С. О. Дубина [та ін.]. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Other authors: Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Іванченко, О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна. - С.23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кучин, Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар. - С.30-37. - Библиогр. в конце ст.
Маврутенков, В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Other authors: Кривопустов С. П., Починок Т. В., Логінова І. О., Шевцова Т. І., Слюсар Н. А., Корх Л. М.
Олійник, Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування / Н. Я. Олійник. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Тишковець, М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти / М. П. Тишковець. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna. - С.61-67. - Библиогр. в конце ст.
Бойчук, А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.74-80. - Библиогр. в конце ст.
Other authors: Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Марущак, М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів / М. І. Марущак, М. Ю. Синенко. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Проніна, О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Bilavych, І. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia / І. V. Bilavych [та ін.]. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Other authors: Bilavych H. V., Savchuk B. P., Klishch H. I.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

2.


    Кучин, Ю. Л.
    Основні принципи організації дистанційного навчання медиків [Text] = Basic principles of organization of distance learning for medical students / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 30-37. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Key words(unnormalized):
освітня -- платформа -- принципи
Annotation: У статті описано основні принципи організації дистанційного навчання студентів-медиків, зокрема необхідні для формування практичних умінь та навичок майбутніх лікарів. Висвітлено особливості запровадження дистанційного навчання в систему медичної освіти, а також проведено аналіз літературних джерел та показано зростання інтересу до дистанційного навчання, зокрема з 2020 р. Проаналізовано досвід організації заочного навчання студентів-фармацевтів та провізорів, яке можливо зіставити з дистанційним навчанням. Визначено основні принципи організації дистанційного навчання медиків, а саме: принципи структурованості, цілеспрямованості, системності та систематичності, справедливості оцінювання та індивідуального підходу, а також принцип контролю. Показано, що окремою проблемою дистанційного навчання є формування практичних вмінь та навичок обстеження і проведення процедур та маніпуляцій студентами, а також проведення контролю дистанційними засобами. З метою удосконалення навчання студентів-медиків рекомендується проводити навчання практичних вмінь та навичок, а також їх контроль за змішаною системою, в аудиторії. Описано структуру організації дистанційного навчання студентів-медиків гуманітарних та клінічних дисциплін, визначено основні структурні елементи освітнього дистанційного середовища, зокрема на прикладі досвіду НМУ імені О. О. Богомольця. Визначено основні методи дистанційного навчання студентів-медиків, показано необхідність застосування інтерактивних методів навчання. Окремо визначено особливості проведення контролю знань, умінь та навичок студентів-медиків за дистанційною та змішаною системами навчання, з метою уникнення академічної недоброчесності. Проблема дистанційного навчання студентів-медиків потребує подальшого дослідження, зокрема використання програмного віртуального забезпечення для навчання виконання процедур та маніпуляцій
The article deals with the basic principles of organization of the medical students distance training, particularly those necessary for shaping the practical skills of future physicians. The authors describe peculiarities of introduction of the distance training in medical education, reviewing the literature data, thus showing increased interest to the distance training since 2020. The article provides analysis of the extramural training of the pharmaceutical students, which is comparable with the distance training. The authors define basic principles of the medical students distance training organization: principle of structure, principles of purposefulness, principle of systemic approach and system education, principles of fair grading and individual approach as well as the principle of control. The authors show that a separate challenge of the distance training is shaping practical skills of examination and procedure performing by the students as well as the distance methods of knowledge control. In order to improve the medical students training the authors recommend to hold practical training and control of the skills by mixed system, in the classroom. The article describes the structure of the medical students distance training, regarding the humanities and clinical courses, defining basic structure elements of the educational distance environments, particularly in the O.Bogomolets NMU. The authors define basic methods of the medical students distance studies, the necessity of interactive methods emphasized. The authors also define peculiarities of the control of knowledge, and skills of the medical students using mixed system, in order to prevent academic misconduct. The issue of the medical students distance training needs further studied, particularly the medical virtual software use, in order to teach the medical students procedures and manipulations
Additional Access Points:
Лимар, Л. В.

There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)