Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Periodicals (1)Local Lore (13)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>K=ІНТЕРНИ<.>)
Total number of found documents : 5
Shown documents from 1 till 5
1.


    Сабатовська, І. С.
    Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю [Text] = Pedagogical conditions of use active learning methods in the training of professional medical profile / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Key words(unnormalized):
МЕДИЧНА -- ОСВІТА -- ЛІКАРІ -- ІНТЕРНИ -- кейс -- метод
Annotation: Мета роботи – проаналізувати сутність активних методів навчання, особливості їх використання в освітньому процесі та визна­чити педагогічні умови, що сприяють підвищенню якості підготовки фахівців медичного профілю
Основна частина. У статті наводиться аналіз активних методів навчання, визначаються особливості їх використання з метою підвищення якості освітнього процесу та підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовуються педагогічні умови використання активних методів навчання, зокрема у підготовці фахівців медичного профілю. Визначається, що серед основних педагогічних умов є, по-перше, особистість викладача та рівень його педагогічної майстерності, а по-друге – урізноманітнення форм та методів навчання і безпосереднє упровадження активних методів в освітній процес
Висновок. Підкреслюється, що найбільш ефективний вплив на професійний розвиток лікаря-інтерна, як компетентної особистості та конкурентоспроможного фахівця, здійснюється завдяки застосуванню в освітньому просторі ВНЗ таких активних методів, як: навчання в дискусії, дидактичні ігри, метод ситуаційного аналізу (кейс-метод), мультимедійні засоби навчання, метод моделювання ситуацій (симуляційне навчання) та ін
Additional Access Points:
Селезньов, М. А.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги [Text] / М. І. Швед, С. М. Геряк, С. Й. Липовецька // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 119-124. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

   Отдельные направления воспитания студентов


Key words(unnormalized):
навчальний процес -- СИМУЛЯЦІЙНО-ТРЕНІНГОВЕ НАВЧАННЯ -- інтерни
Additional Access Points:
Швед, М. І.
Геряк, С. М.
Липовецька, С. Й.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету [Text] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 89-91. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Key words(unnormalized):
симуляційна медицина -- МЕДИЧНА ОСВІТА -- інтерни -- лікарі
Additional Access Points:
Запорожан, В. М.
Ульянов, В. О.
Тарабрін, О. О.
Суслов, О. С.
Сажин, Д. С.

There are no free copies

Find similar

4.


    Посоленик, Л. Я.
    Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ [Text] = Questions for preparation and assessment of knowledge quality of higher education applicants in the field of knowledge “Health protection” by covering test experiences. Environmental implementation of the one state qualification exam / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Освіта медична -- Образование медицинское

Key words(unnormalized):
тестування -- КРОК -- студенти -- інтерни -- онлайн -- навчання
Additional Access Points:
Видойник, О. Я.
Авдєєв, О. В.

There are no free copies

Find similar

5.


    Kolesnyk, M. Yu.
    The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation [Text] = Перший досвід використання системи симуляційного інтерактивного навчання body interact як складової атестації лікарів-інтернів / M. Yu. Kolesnyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 71-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
віртуальний -- пацієнт -- інтерни
There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)