Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
in the found
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ<.>)
Total number of found documents : 39
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-39 
1.


    Слабий, М. В.
    Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки / М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 45-48

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Additional Access Points:
Заліська, О.М.
Парновський, Б.Л.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

2.


    Варна, О. М.
    Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи [Text] / О. М. Варна // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 11-13

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

3.


    Громовик, Б. П.
    Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації [Text] / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 35-38

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Additional Access Points:
Горілик, А. В.
Глуховський, П. В.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

4.


    Мандзій, З. П.
    Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації [Text] / З. П. Мандзій // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 55-58

Rubrics: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

5.


    Унгурян, Л. М.
    Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ [Text] / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 95-97

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Additional Access Points:
Чернецька, Г. В.
Науменко, І. А.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

6.


    Іванець, Л. М.
    Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? [Text] / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 133-134

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Additional Access Points:
Поляк, О. Б.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

7.


   
    Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ [Text] = Professional portrait of a lecturer of distance learning in medical and pharmaceutical institute of higher education / І. Ф. Бєленічев [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Annotation: У статті окреслено необхідність і проблеми підготовки викладачів медичних та фармацевтичних вищих навчальних закладів з дистанційної форми навчання. Сформульовано необхідні заходи, які необхідно провести для створення організаційно-методичних підходів підготовки викладачів. Висвітлено модель дистанційного курсу підвищення кваліфікації з підготовки викладача дистанційного навчання, яка впроваджується у Запорізькому державному медичному університеті й розроблена на кафедрі медичної та фармацевтичної інформатики
Additional Access Points:
Бєленічев, І. Ф.
Моргунцова, С. А.
Рижов, О. А.
Бухтіярова, Н. В.
Горбачова, С. В.
Риженко, В. П.

There are no free copies

Find similar

8.


    Тозюк, О. Ю.
    Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів [Text] = Competence and integrative approach in the training of future pharmacists / О. Ю. Тозюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Key words(unnormalized):
аналіз -- знання -- студенти -- компетентнісний метод
Annotation: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я
There are no free copies

Find similar

9.


    Зеленюк, В. Г.
    Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів [Text] / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Key words(unnormalized):
ділові ігри -- фармація -- студенти -- інтерактивні методи навчання
Additional Access Points:
Горошко, О. М.
Ткачук, О. Ю.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології [Text] / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Key words(unnormalized):
побічна реакція -- фармаконагляд
Additional Access Points:
Посохова, К. А.
Олещук, О. М.
Шевчук, О. О.

There are no free copies

Find similar

11.


    Logoyda, L. S.
    Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students [Text] / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 129-133. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Key words(unnormalized):
стандартизація -- Фармакопея -- фармацевтична розробка -- ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ
Additional Access Points:
Zarivna, N. O.
Korobko, D. B.

There are no free copies

Find similar

12.


    Крайдашенко, O. В.
    Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Text] / O. В. Крайдашенко, O. O. Свинтозельський, A. В. Саржевська, M. O. Долінна // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 39-43

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Key words(unnormalized):
ПРОВІЗОР -- ФАРМАЦЕВТИ
Additional Access Points:
Свинтозельський, O. O.
Саржевська, A. В.
Долінна, M. O.

There are no free copies

Find similar

13.


   
    Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів [Text] = Integrated approach to the teaching of pharmaceutical technology in the integrated postgraduate education of pharmacist-interns / Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   Система повышения квалификации


Key words(unnormalized):
інтеграція знань -- інтеграція міждисциплінарна -- післядипломна освіта
Additional Access Points:
Нікогосян, Л.
Науменко, І.
Красна, О.
Бербек, В.

There are no free copies

Find similar

14.


    Возняк, О.
    Компетентності з судово-фармакологічних ризиків (у розслідуванні злочинів, пов’язаних з неналежним виконанням професійних обов’язків медичними або фармацевтичними працівниками) [Text] = To the Competence from Judicial-Pharmacological Risks (For Investigation of Crimes in Relation to Improper Implementation of Professional Duties Medical or Pharmaceutical to Workers) / О. Возняк // Вища школа. - 2019. - № 2. - С. 100-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Key words(unnormalized):
ятрогенне захворювання -- наслідки
There are no free copies

Find similar

15.


    Мосула, Л. М.
    Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів [Text] / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Key words(unnormalized):
фармація -- ліки -- аналіз -- методи
Additional Access Points:
Криськів, Л. С.
Кучер, Т. В.

There are no free copies

Find similar

16.


    Logoyda, L. S.
    Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education [Text] = Академічний плагіат: вплив академічної доброчесності на якість вищої фармацевтичної освіти / L. S. Logoyda // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 44-51. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


There are no free copies

Find similar

17.


   
    «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта [Text] = “Pharmacy of happiness” – a charity event with the professional and moral-ethical direction by the student pharmacist / О. М. Филипюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 135-138. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Key words(unnormalized):
професійна -- компетентність -- виховна -- робота
Additional Access Points:
Филипюк, О. М.
Нестерук, Т. М.
Штрімайтіс, О. В.
Сабадишин, Р. О.

There are no free copies

Find similar

18.


    Івануса, І. Б.
    Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) [Text] = Features of analytical chemistry teaching for students of pharmaceutical faculty (extramural education) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Key words(unnormalized):
заочне навчання -- освіта
Additional Access Points:
Михалків, М. М.

There are no free copies

Find similar

19.


   
    Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання [Text] = Dynamics of professional choice factors for the students of pharmacy in course of the multistage education process / О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Key words(unnormalized):
провізори -- престиж професії
Additional Access Points:
Перепелиця, О. О.
Чорноус, В. О.
Яремій, І. М.
Купчанко, К. П.

There are no free copies

Find similar

20.


   
    Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології [Text] = The relevance of effective students’ individual work during practical training of pharmacology / С. Ю. Чечотіна [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Key words(unnormalized):
навчальне навантаження
Additional Access Points:
Чечотіна, С. Ю.
Луценко, Р. В.
Дев’яткіна, Т. О.
Колот, Е. Г.
Сидоренко, А. Г.

There are no free copies

Find similar

21.


    Стечишин, І. П.
    Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". [Text] = The role of interactive methods in optimization of teaching process of the Ethics and deontology in pharmacy / І. П. Стечишин, А. І. Денис // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Key words(unnormalized):
фармацевт
Additional Access Points:
Денис, А. І.

There are no free copies

Find similar

22.


   
    Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету [Text] = Experience of implementation of practically oriented methodology for teaching of academic discipline “First aid with introductory practice” for students of the faculty of pharmacy / В. П. Андрющенко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Key words(unnormalized):
серцево-легенева реанімація -- навчання
Additional Access Points:
Андрющенко, В.П.
Ващук, В. В.
Кирик, Т. П.
Кушнірчук, М. І.

There are no free copies

Find similar

23.


    Горлачук, Н. В.
    Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам [Text] = Methodological aspects of teaching toxicological and forensic chemistry for domestic students / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Key words(unnormalized):
отруйні -- речовини -- аналіз
Additional Access Points:
Зарівна, Н. О.
Мосула, Л. М.

There are no free copies

Find similar

24.


    Зарівна, Н. О.
    Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання [Text] = Methodological aspects of teaching specialization “Quality control of medicines” for students of pharmaceutical faculty of external form of education / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Key words(unnormalized):
контроль -- якість -- препарати -- лікарські -- засоби -- фармацевтичний -- розробка -- Фармакопея -- аналіз
Additional Access Points:
Логойда, Л. С.
Поляк, О. Б.

There are no free copies

Find similar

25.


   
    Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії [Text] = Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Key words(unnormalized):
якість -- компетентнісний -- підхід -- матрикули -- практичні -- навички -- симуляційне -- навчання -- автономія -- ЗВО
Additional Access Points:
Шульгай, А. Г.
Загричук, Г. Я.
Михалків, М. М.
Івануса, І. Б.

There are no free copies

Find similar

26.


   
    Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying = Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології / N. I. Voloshchuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 74-78. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Key words(unnormalized):
освіта -- навчання -- практичні -- навички -- викладання
Additional Access Points:
Voloshchuk, N. I.
Denysiuk, О. М.
Pashynska, O. S.
Marynych, L. I.

There are no free copies

Find similar

27.


    Михалків, М. М.
    Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі [Text] = Analytical chemistry in pharmaceutical education of Ukraine and Poland / М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


   Польща
Additional Access Points:
Івануса, І. Б.
Загричук, Г. Я.

There are no free copies

Find similar

28.


    Кононенко, А. Г.
    Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора [Text] = Aspects of formation of subject competence in human anatomy in the future pharmacist / А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 73-75. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Key words(unnormalized):
професійність
Additional Access Points:
Шаталова, О. М.
Щербак, О. А.

There are no free copies

Find similar

29.


   
    Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Text] = Peculiarities of the educational process organization in the conditions of the COVID-19 pandemic at the pharmacology and clinical pharmacology department of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / Г. Я. Лой [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


   МЕДИЧНІ ІНСТИТУТИ -- МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ


Key words(unnormalized):
пандемія -- короновірус -- карантин
Additional Access Points:
Лой, Г. Я.
Іванків, Я. І.
Лойко, І. І.
Олещук, О. М.
\про нього\

There are no free copies

Find similar

30.


    Budniak, L. I.
    Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates [Text] = Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 50-54. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Key words(unnormalized):
освіта
Additional Access Points:
Pokotylo, O. O.

There are no free copies

Find similar

 1-30    31-39 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)