Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ<.>)
Total number of found documents : 20
Shown documents from 1 till 20
1.


   
    Організаційні моменти виробничої практики в медичному університеті. [Text] / О. Талалаєнко, І. Саглай, А. Чуриліна // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 25-26

Rubrics: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Additional Access Points:
Талалаєнко, О.
Саглай, І.
Чуриліна, А.

There are no free copies

Find similar

2.


    Вітенко, І.
    Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря [Text] / І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 55-57

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

Additional Access Points:
Циганенко, А.
Ковальова, О.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

3.


   
    Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі [Text] / І. В. Сергета [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 11-14

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

Additional Access Points:
Сергета, І.В.
Жученко, С.П.
Зайцева, К.А.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

4.


   
    Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів [Text] / І. О. Гіленко, Д. Г. Дем’янюк, В. І. Ляховський // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 39-42

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Additional Access Points:
Гіленко, І. О.
Дем’янюк, Д. Г.
Ляховський, В. І.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

5.


   
    Ідея патріотизму в роботі викладача медичного вузу [Text] / І. О. Гіленко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 4. - С. 7-10

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

Additional Access Points:
Гіленко, І. О.
Дем’янюк, Д. Г.
Ляховський, В. І.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

6.


   
    Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами [Text] = Preparation of medical university students for communication with children with special needs / А. В. Вихрущ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 75-82. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Key words(unnormalized):
виховання
Additional Access Points:
Вихрущ, А. В.
Вихрущ, Н. Б.
Драч, І. Д.
Христенко, О. М.

There are no free copies

Find similar

7.


    Кліщ, І. П.
    Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти [Text] = Modelling the process of future medical teacher training in higher education institution / І. П. Кліщ // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Key words(unnormalized):
компетентність
There are no free copies

Find similar

8.


    Vorona, I. I.
    Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence [Text] = Термінологічний вокабуляр комунікативної культури у парадигмі іншомовної компетентності / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 98-104. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Key words(unnormalized):
спілкування
Additional Access Points:
Kitura, H. Ya.

There are no free copies

Find similar

9.


    Паласюк, Г. Б.
    Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом [Text] = Formation of terminological literacy of future medical workers on the basis of ethymological characteristics of clinical terms with a chemical component / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

Key words(unnormalized):
латинська -- грецька -- мова -- термін
Additional Access Points:
Паласюк, Б. М.

There are no free copies

Find similar

10.


    Гуменна, І. Р.
    Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти [Text] = Interdisciplinary approach to the formation of students’ academic communicative competence in a medical institutions of higher education / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 87-91. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

Key words(unnormalized):
підготовка -- лікар
Additional Access Points:
Нахаєва, Я. М.
Шацький, В. В.

There are no free copies

Find similar

11.


    Нахаєва, Я. М.
    Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема [Text] = Formation of professional competence of future doctors as a pedagogical problem / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 92-96. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

Key words(unnormalized):
лікар -- освіта -- продуктивна
Additional Access Points:
Гуменна, І. Р.
Шацький, В. В.

There are no free copies

Find similar

12.


    Yelahina, N. I.
    Methods of learning professional english vocabulary by medical students [Text] = Методи вивчення лексики англійської мови за професійним спрямуванням студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 106-112. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Key words(unnormalized):
компетенція -- комунікація
Additional Access Points:
Fedchyshyn, N. О.

There are no free copies

Find similar

13.


    Zalipska, J. Ya.
    Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language” [Text] = Лінгвістичні та інформаційні особливості вивчення теми «Професійна медична комунікація лікаря з пацієнтом із симптомами захворювань органів травної системи» із дисципліни «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» / J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 113-118. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Key words(unnormalized):
медична -- термінологія
Additional Access Points:
Sverstiuk, A. S.

There are no free copies

Find similar

14.


    Вадзюк, С. Н.
    Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі [Text] = Control of the entry level of knowledge as a prerequisite for the effective organization of the educational process at the department / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Key words(unnormalized):
студенти -- тестовий -- контроль -- вища -- школа -- якість
Additional Access Points:
Наконечна, С. С.
Папінко, І. Я.

There are no free copies

Find similar

15.


    Іванченко, О. З.
    Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень [Text] = Peculiarities of first-year students’ adaptation in the conditions of the mixed form of education in the period of quarantine limitations / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Key words(unnormalized):
першокурсники -- психологічна
Additional Access Points:
Мельнікова, О. З.
Мікаєлян, Г. Р.

There are no free copies

Find similar

16.


    Zalipska, I. Ya.
    The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties [Text] = Використання Google-сервісів під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 51-55. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Key words(unnormalized):
комунікація
Additional Access Points:
Sverstiuk, A. S.

There are no free copies

Find similar

17.


    Bondarenko, S. V.
    Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration [Text] = Методи та технології навчання студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 74-79. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ІНТЕГРАЦІЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНА – ИНТЕГРАЦИЯ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНАЯ


Key words(unnormalized):
інновація -- технології
Additional Access Points:
Pylypyshyn, O. I.
Sopiha, M. O.

There are no free copies

Find similar

18.


    Prokop, I. A.
    Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication [Text] = Іншомовний автентичний текст як основа для формування фахової комунікації у майбутніх лікарів / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 85-89. - Bibliogr. at the end of the art.

Rubrics: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Key words(unnormalized):
англійська -- мова -- система -- вправи
Additional Access Points:
Kitura, H. Ya.

There are no free copies

Find similar

19.


    Лимар, Л. В.
    Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» [Text] = Structure of english academic communicative competence of future medical doctors of philosophy / Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Key words(unnormalized):
підготовка
There are no free copies

Find similar

20.


    Іванченко, О. З.
    Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету [Text] = Evaluation of modern forms of lectures by first year students of medical university / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 23-29. - Библиогр. в конце ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСВІТА, СИСТЕМА ОЦІНОК -- ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Key words(unnormalized):
анкетування -- мотивація -- самонавчання
Annotation: У статті розглянено питання доцільності лекцій як виду навчальних занять за результатами анкетування студентів, а також недоліки і переваги традиційного й інтерактивного форматів проведення лекцій. На основі опитування студентів з’ясовували їх потребу у лекціях та порівнювали традиційні й інтерактивні лекції за такими ознаками, як: корисність, подолання монотонності, утримання уваги та інтересу, позитивна роль у навчанні і мотивації до самонавчання. Дослідження проведено шляхом анкетування 75 студентів 1 курсу 3 медичного факультету ЗДМУ спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» віком від 17 до 20 років. Питання анкети сформульовані авторами статті за допомогою дослідженої науково-методичної літератури, в якій вивчаються проблеми організації лекцій у закладах вищої освіти. За результатами анкетування студентів, лекцій потребують 77,4 % опитаних, перш за все, для отримання професійних знань і підготовки до практичних занять. Сучасні форми лекції – традиційна та інтерактивна – викликають майже однаковий інтерес близько 50 % студентів-першокурсників. Інтерактивна лекція оцінена студентами суттєво вище традиційної за показниками утримання уваги (64,5 % і 33,9 % відповідно) та позбавлення монотонності (78,5 % проти 19,4 %). Меншою мірою обидва формати лекцій відрізнялися для студентів за критеріями покращення навчання і самонавчання. При проведенні інтерактивної лекції у студентів першого курсу існують певні проблеми взаємодії з лектором – тільки 40,3 % позитивно оцінили можливість звернення викладача до них під час заняття і лише 29 % вільно звертаються самі при виникненні питань, що ми пов’язуємо з незавершеністю адаптаційного процесу до навчан­ня в університеті і в новому колективі. Результати дослідження показали, що лекція залишається видом навчальних занять, якого потребують студенти, а ефективність її проведення може бути підвищена шляхом застосування інтерактивного формату
The article considers the expediency of lectures as a type of training based on the results of student surveys, as well as the disadvantages and advantages of traditional and interactive lectures formats. Based on a survey of students to determine their need for lectures and compare traditional and interactive lectures on the basis of: usefulness, overcoming monotony, maintaining attention and interest, a positive role in learning and motivation for self-study. The study was conducted by questioning 75 medical faculty first-year students majoring in “Physical Therapy, Occupational Therapy” aged 17 to 20 years. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article with the help of the researched scientific and methodical literature, which studies the problems of organizing lectures in higher educational institutions. According to the results of student surveys, 77.4 % of respondents need lectures, primarily to gain professional knowledge and prepare for practical classes. Modern forms of lecture – traditional and interactive – are of almost equal interest to about 50 % of freshmen. The interactive lecture was rated by students significantly higher than the traditional one in terms of retention of attention (64.5 % and 33.9 %, respectively) and deprivation of monotony (78.5 % vs. 19.4 %). To a lesser extent, both lecture formats differed for students in terms of improved learning and self-study. When conducting an interactive lecture, first-year students have certain problems of interaction with the lecturer – only 40.3 % positively assessed the possibility of the teacher to address them during the lesson and only 29 % are free to contact themselves when questions arise, which we associate with incomplete adaptation process to study at the university and in the new team. The results of the study showed that the lecture remains a type of study that students need, and their effectiveness can be increased by using an interactive format
Additional Access Points:
Мельнікова, О. З. Міхіна І. І.
Міхіна, І. І.

There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)