Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Books (2)Periodicals (45)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>A=Лазарчук, Т. Б.$<.>)
Total number of found documents : 10
Shown documents from 1 till 10
1.
Cipher: МУ7/2010/1
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2010year № 1
Contents:
Ковальчук, Л. Я. Перспективи співпраці між Тернопільським державним медичним університетом імені І.Я. Горбачевського і університетом Клемсона (США) в галузі онкології / Л. Я. Ковальчук, М. М. Корда, І. Й. Галайчук. - С.5-16.
Мисула, І. Р. Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів / І. Р. Мисула [и др.] . - С.16-37.
Other authors: Марценюк В.П., Пашко К.О., Стаханська О.О.
Вітенко, І. С. Структура дезадаптивних реакцій у лікарів загальної практики / І. С. Вітенко. - С.38-40.
Вітенко, І. С. Організація навчального процесу та контролю його якості в умовах застосування кредитно-модульної системи навчання на клінічних кафедрах вищих медичних навчальних закладів україни / І. С. Вітенко [и др.] . - С.41-44.
Other authors: Дзяк Г.В., Березницький Я.С., Хапатько Г.Ю., Сулима В.Ф., Купчак І.М.
Громовик, Б. П. Перспективи викладання медичного і фармацевтичного товарознавства / Б. П. Громовик. - С.45-48.
Other authors: Городецька І.Я., Ярко Н.Б., Корнієнко О.М.
Барінов, Е. Ф. Психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчання студентів на практичних заняттях з гістології в медичному вузі / Е. Ф. Барінов [и др.] . - С.48-51.
Other authors: Сулаєва О.М., Халаманова Л.І., Ніколенко О.Г., Кліщенко І.П.
Крижановський, Я. Й. Актуальні аспекти викладання загальної хірургії відповідно до вимог європейського освітнього простору / Я. Й. Крижановський [и др.] . - С.52-55.
Other authors: Кульбака В.С., Меллін В.М., Перепадя В.М., Галига Т.М., Черенок Є.П.
Кліщ, І. М. Клінічна лабораторна діагностика в системі сучасної підготовки лікаря / І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька. - С.56-57.
Костіцька, І. О. досвід використання мультимедійних технологій у навчальному процесі на клінічних кафедрах Івано-Франківського національного медичного університету / І. О. Костіцька [и др.] . - С.58-60.
Other authors: Бабенко О.І., Дідушко О.М., Соломчак Д.Б., Матковська Н.Р., Василишин Н.М.
Бойчук, А. В. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти / А. В. Бойчук [и др.] . - С.60-65.
Other authors: Франчук А.Ю., Шадріна В.С., Коптюх В.І., Хлібовська О.І., Бегош Б.М., Сопель В.В., Жиляєв М.І.
Господарський, А. Я. Досвід викладання хірургічних дисциплін в іноземних студентів на кафедрі хірургії з анестезіологією №2 Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського / А. Я. Господарський [и др.] . - С.66-68.
Other authors: Вайда А.Р., Олійник О.В., Костів С.Я., Чепіль І.В.
Гребеник, М. В. Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО) / М. В. Гребеник [и др.] . - С.68-71.
Other authors: Самогальська О.Є., Лазарчук Т.Б., Масик О.М.
Геряк, С. М. Формування в іноземних студентів професійно спрямованої компетенції у комунікації / С. М. Геряк [и др.] . - С.71-73.
Other authors: Багній Н.І., Стельмах О.Є., Корда І.В., Ревчук Н.В.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.74-76.
Other authors: Кліщ І.М., Тюріна В.Ф., Марків І.М., Цяпа Ю.М., Мерецька І.В., Лихацька В.О., Гаріян М.П.
Геряк, С. М. Тестування як основа кредитно-модульного контролю / С. М. Геряк [и др.] . - С.77-79.
Other authors: Корда І.В., Багній Н.І., Стельмах О.Є., Ревчук Н.В.
Притуло, О. О. побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло [и др.] . - С.79-81.
Other authors: Проніна Н.В., Сосновський Ю.В., Чірський М.В.
Банадига, Н. В. Значення семінарних занять у підготовці лікарів інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.81-83.
Педанов, Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.84-86.
Соловйова, Н. М. Державний іспит з "Української мови за професійним спрямуванням": перший досвід роботи / Н. М. Соловйова [и др.] . - С.86-88.
Other authors: Навчук Г.В., Шутак Л.Б., Ткач А.В.
Дроненко, В. Г. Вплив виховної діяльності на формування особистості в умовах вищого навчального закладу / В. Г. Дроненко. - С.89-92.
Чулак, Л. Д. Стендові лекції як засіб активізації самостійної роботи студентів / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Штурмінський. - С.93-96.
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

2.


   
    Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО) [Text] / М. В. Гребеник, О. Є. Самогальська, Т. Б. Лазарчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 1. - С. 68-71.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Additional Access Points:
Гребеник, М. В.
Самогальська, О. Є.
Лазарчук, Т. Б.

Number of copies: 1
ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar

3.
Cipher: МУ7/2011/3
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2011year № 3
Contents:
Вороненко, В. В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру / В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін. - С.6-11
Ковальчук, Л. Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід'ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні / Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький. - С.12-14
Гребеник, М. В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи / М. В. Гребеник [и др.] . - С.15-19
Other authors: Масик О.М., Ярема Н.І., Лазарчук Т.Б.
Унгурян, Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі / Л. М. Унгурян, М. С. Образенко. - С.20-22
Кліщ, Г. І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.23-30
Кушик, М. Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів / М. Л. Кушик. - С.31-34
Паласюк, Г. Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк. - С.35-39
Скрипко, В. Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю / В. Д. Скрипко [и др.] . - С.40-41
Other authors: Шев'як П.І., Атаманюк О.Ю., Гринів Ю.В.
Абдуллаєв, Р. Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики / Р. Я. Абдуллаєв [и др.] . - С.42-43
Other authors: Пономаренко С.О., Марченко В.Г., Сисун Л.А.
Акуліна, О. О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти / О. О. Акуліна. - С.44-46
Бабов, Є. Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ / Є. Д. Бабов [и др.] . - С.47-48
Other authors: Новікова М.А., Каленовська С.В., Могилевський В.В.
Бесполудіна, Г. В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров'я / Г. В. Бесполудіна [и др.] . - С.49-52
Other authors: Болотчева К.В., Козюберда В.І., Жила А.В., Щербакова А.В., Щербаков В.А., Гош Супратім
Бородаєв, І. Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи / І. Є. Бородаєв, І. В. Шарапов. - С.53-54
Other authors: Шарапов І.В., Зубков О.Б., Качанов В.М., Муравйов П.Т., Шевченко В.Г., Коритна А.Ю.
Воробйов, Є. О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу / Є. О. Воробйов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна. - С.55-58
Other authors: Шевченко Т.І., Сорокіна С.І., Кудря І.П., Шапошник О.А.
Григор'єва, Т. Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії / Т. Г. Григор'єва [и др.] . - С.59-61
Other authors: Коркунда С.В., Олійник Г.А., Голобородько С.А.
Грищенко, О. В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти / О. В. Грищенко [и др.] . - С.63-64
Other authors: Бобрицька В.В., Дудко Л.В., Лісіцина Н.В., Коровай С.В., Дудко В.Л.
Громов, О. В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології / О. В. Громов [и др.] . - С.65-66
Other authors: Герасимчук П.Г., Коваленко М.О., Котелевський Р.А.
Грона, Н. В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини / Н. В. Грона [и др.] . - С.67-69
Other authors: Коломієць В.В., Бобришев К.А., Ванханен Н.В., Півнєв Б.А.
Гудз, І. М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти / І. М. Гудз [и др.] . - С.70-72
Other authors: Геник С.М., Михальчук Д.С., Симчич А.В.
Даценко, І. Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія" / І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко. - С.73-75
Дубініна, В. Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова. - С.76-78
Думанський, Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.79-81
Каськова, Л. Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання / Л. Ф. Каськова [и др.] . - С.82-84
Other authors: Карпенко О.О., Абрамова О.Е., Андріянова О.Ю., Чуприна Л.Ф., ващенко І.Ю.
Клименко, Т. М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених" / Т. М. Клименко [и др.] . - С.85-87
Other authors: Сандуляк Т.В., Сердцева О.А., Закревський А.М., Карапетян О.Ю.
Клименко, Т. М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі / Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк. - С.88-91
Климнюк, С. І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології / С. І. Климнюк [и др.] . - С.92-94
Other authors: Романюк Л.Б., Ткачук Н.І., Кучмак О.Б., Бригідир Т.О.
Коломієць, В. В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи / В. В. Коломієць [и др.] . - С.95-98
Other authors: Ванханен Н.В., Грона Н.В., Красьоха-Денисова В.В.
Лобас, В. М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі / В. М. Лобас [и др.] . - С.99-101
Other authors: Дорохова О.Т., Адоньєва Н.М., Оборнєв Л.Є., Стичинська Н.А., Владзимирський А.В.
Лосєв, О. О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті / О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко. - С.102-104
Машталір, М. А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету / М. А. Машталір [и др.] . - С.105-106
Other authors: Крамар С.Б., Довгань Г.В., Назарова Д.І.
Мітін, Ю. В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога / Ю. В. Мітін [и др.] . - С.107-109
Other authors: Дєєва Ю.В., Островська О.О., Криничко Л.Р., Мотайло О.В.
Мітін, Ю. В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології / Ю. В. Мітін [и др.] . - С.110-112
Other authors: Дєєва Ю.В., Островська О.О., Криничко Л.Р., Мотайло О.В.
Ніженковська, І. В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти / І. В. Ніженковська. - С.113-116
Other authors: Вельчинська О.В., Головченко О.І., Манченко О.В.
Нікітіна, О. О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання / О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець. - С.117-119
Перцева, Т. О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини / Т. О. Перцева [и др.] . - С.120-122
Other authors: Шевченко О.А., Деркачов Е.А., Буряк Л.І., Рублевська Н.І., Цуцков В.Є., Шетепа О.П., Євтушенко В.В., Щудро С.А., Главацька В.І., Григоренко Л.В., Огір К.Ю.
Рибіцька, Л. Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології / Л. Н. Рибіцька [и др.] . - С.123-124
Other authors: Муц Л.Б., Бігуняк Т.В., Котляренко Л.Т., Недошитко Х.Ю., Привроцька І.Б., Тусик О.Т., Ружицька О.Ю., Ярема О.М., Коваль О.С., Ковальова Л.Б.
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології / О. Г. Родинський [и др.] . - С.125-128
Other authors: Демченко О.М., Мозгунов О.В., Гузь Л.В., Неруш П.О.
Хоменко, Л. О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання / Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва. - С.129-131
The copies are in the departments: total 1 : ІБО (1)
Free: ІБО (1)

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

4.
Cipher: МУ7/2015/3
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2015year № 3 . - 68.62, р.
Contents:
Афанасенко, О. В. Історико-культурні хронотопи як аспект теоретико-пізнавальної діяльності при підготовці студентів фармацевтичного профілю / О. В. Афанасенко. - С.7-11
Боднарчук, В. О. Оновлення навчально-методичних видань - важлива складова організації навчального процесу на кафедрі педіатрії / В. О. Боднарчук. - С.12-18
Ваколюк, Л. М. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря-стоматолога / Л. М. Ваколюк. - С.19-21
Господарський, І. Я. Післядипломна освіта в австрії та її порівняння з Україною / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.22-25
Дерезюк, А. В. Деякі аспекти сучасної педагогіки медичної освіти / А. В. Дерезюк. - С.26-28
Козак, Д. В. Викладання дисциплін на кафедрі фізичної реабілітації, здоров’я людини та фізичного виховання за напрямом підготовки “Здоров’я людини” / Д. В. Козак, Н. О. Давибіда. - С.29-32
Кривов’яз, О. В. Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник. - С.33-35
Криськів, О. І. Складові якісної інтернатури з фаху “Внутрішні хвороби” / О. І. Криськів [и др.]. - С.36-38
Other authors: Лазарчук Т. Б., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Курінний, А. В. Проблематика медичного та гомеопатичного дискурсів у викладанні курсу за вибором “Гомеопатичні лікарські засоби” / А. В. Курінний. - С.39-41
Малахова, С. М. Європейські стандарти підготовки сучасних фахівців-медиків відповідно до вимог Болонської декларації / С. М. Малахова. - С.42-44
Марценюк, В. П. Наукова та інноваційна діяльність Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (2013-2014 рр.) / В. П. Марценюк [и др.]. - С.45-54
Other authors: Шевчук О. О., Закрутько Л. І., Соколова Л. В.
Мороз, В. М. Проблеми гендерного паритету у вищій медичній освіті / В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна. - С.55-58
Одинцова, В. М. Методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні фармакогнозії / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко. - С.59-62
Олещук, О. М. Сучасні аспекти викладання фармакології для студентів за спеціальністю “Медико-профілактична справа” / О. М. Олещук, В. В. Черняшова, І. І. Герасимець. - С.63-66
Павлишин, Г. А. Кейс-метод навчання у медичній освіті / Г. А. Павлишин, Т. В. Бігуняк, Т. В. Саварин. - С.67-69
Поканевич, О. В. Проблемно-орієнтована освіта / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко. - С.70-72
Сван, О. Б. Особливості викладання дисципліни “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” іноземним студентам / О. Б. Сван. - С.73-78
Сельський, П. Р. Алгоритм статистичної обробки та аналізу результатів тестування для оцінки якості тесту / П. Р. Сельський. - С.79-82
Цицюра, Р. І. Концепція підготовки студентів-медиків за програмою офіцера запасу / Р. І. Цицюра. - С.83-85
Черкасов, В. Г. Навчальний комплекс для вивчення дисципліни “Анатомія людини” в медичних університетах / В. Г. Черкасов [и др.]. - С.86-89
Other authors: Дзевульська І. В., Тимошенко І. О., Ковальчук О. І.
Черкасов, В. Г. Анатомічна лекція як важливий засіб формування корпоративної академічної культури / В. Г. Черкасов [и др.]. - С.90-93
Other authors: Остапюк Л. І., Дзевульська І. В., Ковальчук О. І.
Швець, В. М. Динаміка професійної спрямованості студентів Запорізького державного медичного університету / В. М. Швець. - С.94-96
Yaremchuk, О. Z. Peculiarities of educational and pedagogical process organization at universities / О. Z. Yaremchuk [и др.]. - С.97-99
Other authors: Habor Η. Н., Krynytska I. Ya., Kulitska М. I., Shevchuk О. О.
Бабенко, А. Д. Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором “Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки” на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів / А. Д. Бабенко. - С.100-102
Бразалук, О. З. Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання / О. З. Бразалук [и др.]. - С.103-106
Other authors: Маслак Г. С., Серебритська Л. Ф., Черноусова Н. М.
Гаїна, Ж. М. Досвід використання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів під час викладання фармакогнозії / Ж. М. Гаїна. - С.107-110
Корда, І. В. Інноваційні методи проведення семінарських занять в іноземних студентів при вивченні акушерства та гінекології / І. В. Корда [и др.]. - С.110-112
Other authors: Геряк С. М., Багній Н. І., Стельмах О. Є., Кузів І. Я., Петренко Н. В.
Мерецький, В. М. Роль самостійної роботи студентів в організації навчального процесу / В. М. Мерецький. - С.113-115
Муратова, Т. М. Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології одеського національного медичного університету на сучасному етапі / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.116-118
Напрєєнко, О. К. Історична послідовність та інтегративний підхід у викладанні психіатрії та наркології в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / О. К. Напрєєнко [и др.]. - С.119-124
Other authors: Селюков Г. І., Напрєєнко Н. Ю., Дупленко П. Ю., Бурса А. І.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar

5.
Cipher: МУ7/2016/4
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2016year № 4 . - 96.11, р.
Contents:
Вепрюк, Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран I. В.
Дубінін, С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі / С. І. Дубінін [та ін.]. - С.12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Ваценко А. В., Пілюгін В. О., Улановська-Циба Н. А., Передерій Н. О., Рябушко О. Б., Овчаренко О. В.
Дуда, К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь. - С.15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кріцак М. Ю.
Маланчук, Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології / Л. М. Маланчук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Романчук Л. І., Маланчин І. М., Мартинюк В. М.
Андрейчин, С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру / С. М. Андрейчин [та ін.]. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Бількевич Н. А., Чернець Т. Ю., Бугай Б. Г., Лихацька В. О., Верещагіна Н. Я., Кавецька Н. А., Кузів П. П., Руда М. М., Ярема Н. З., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Боярчук, О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Чорномидз І. Б., Воронцова Т. О., Кінаш М. І.
Бурмас, Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.]. - С.31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Бойко Л. А., Бекус І. Р., Кирилів М. В.
Вацеба, М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини / М. О. Вацеба. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитрук, О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук. - С.41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” / Н. В. Зозуляк. - С.45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпець, М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи / М. В. Карпець. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куровська, В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології / В. О. Куровська. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвинова, О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я / О. Н. Литвинова [та ін.]. - С.53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Романюк Л. М., Теренда Н. О., Панчишин Н. Я.
Савка, І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій / В. А. Славопас. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвях, А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії / А. І. Цвях [та ін.]. - С.62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Кулянда І. С., Копатчак І. Р., Грубар Ю. О., Сморщок Ю. С., Марченкова Н. О., Лимар Є. А.
Швед, М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Швець, Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни / Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова. - С.71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

6.


    Гребеник, М. В.
    Досвід організації навчання в інтернатурі [Text] = Experience of organization of studies in internship / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Annotation: Підготовка компетентного спеціаліста, здатного забезпечити належний рівень медичної допомоги в умовах інформаційних потоків та сучасних технологій, вимагає переорієнтації системи післядипломної освіти на індивідуальне навчання майбутнього спеціаліста у супроводі викладача. У статті висвітлено багаторічний досвід кафедри терапії і сімейної медицини навчально-наукового інституту ТДМУ із використання методології адаптації набутих на додипломному етапі знань та умінь молодих лікарів до роботи в реальних умовах практичної медицини
Additional Access Points:
Лазарчук, Т. Б.
Криськів, О. І.

There are no free copies

Find similar

7.
Cipher: МУ7/2019/2
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2019year № 2 . - 149.64, р.
Contents:
Абрамов, А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Беденюк, А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурмас, Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крицький, І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу / І. О. Крицький. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мосула, Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.36-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шостак, Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги / Л. Й. Шостак. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Штрімайтіс, О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу / О. В. Штрімайтіс [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Мялюк О. П., Садовник О. В.
Антоненко, А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.51-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Вавріневич О. П., Омельчук С. Т., Бардов В. Г.
Баранова, І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті / А. В. Вихрущ. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Галіяш, Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герелюк, В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету / В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єгудіна, Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків / Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ждан, В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В.
Лимар, Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні / Л. В. Лимар. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Льовкін, О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті / О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савицька, Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти / Н. І. Савицька, О. М. Мочульська. - С.107-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федчишин, Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища / Н. О. Федчишин [та ін.]. - С.114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Кліщ Г. І., Єлагіна Н. І., Горпініч Т. І.
Яковцова, І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії / І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая. - С.122-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колодницька, О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження / О. Д. Колодницька, І. І. Ворона. - С.126-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Логойда, Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам / Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна. - С.131-136. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильчук, Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти / Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода. - С.137-142. - Бібліогр.: в кінці ст.
Доля, О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів / О. С. Доля, Н. О. Ярешко. - С.143-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лазарчук, Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки / Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька. - С.148-151. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабінець, Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.152-155. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст / Т. І. Горпініч. - С.156-161. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.162-170. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П.
Мінцер, О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів / О. П. Мінцер, М. А. Попова. - С.171-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.178-183. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прокоп, І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття) / І. А. Прокоп, Т. В. Саварин. - С.184-190. - Бібліогр.: в кінці ст.
The copies are in the departments: total 1 : (1)
Free: (1)
Ordered copies-ры для отделов: Учбовий відділ

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

8.


    Лазарчук, Т. Б.
    Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки [Text] / Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 148-151. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
освіта
Additional Access Points:
Самогальська, О. Є.
Мерецька, І. В.

There are no free copies

Find similar

9.
Cipher: МУ7/2020/3
   Journal

Медична освіта (Тернопіль) . - Published quarterly
2020year № 3
Contents:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Слонецький Б. I., Зозуля I. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький I. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Η. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Other authors: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. I.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Other authors: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Other authors: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska О. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

10.


   
    Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки [Text] = Retrospective analysis of “Internal disease” specialty interns’ study and ways of practical training optimization / М. В. Гребеник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: Система повышения квалификации

Key words(unnormalized):
інтернатура -- КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- тренінг -- стандартизація
Additional Access Points:
Гребеник, М. В.
Криськів, О. І.
Лазарчук, Т. Б.
Коцюба, О. І.

There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)