Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (49)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Єхалов, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Хвисюк М. І. Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти/ М. І. Хвисюк [и др.] (стр.6-10)
Хвисюк О. М. Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.11-13)
Белоусов Ю. В. Этапы становления харьковской школы детской гастроэнтерологии/ Ю. В. Белоусов [и др.] (стр.14-16)
Пархоменко Л. К. Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання/ Л. К. Пархоменко [и др.] (стр.17-18)
Ждан В. М. Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті/ В. М. Ждан [и др.] (стр.19-21)
Павлов О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи/ О. О. Павлов, В. І. Більченко, М. Є. Тимченко (стр.22-24)
Лысенко В. И. Использование технологии тайм-менеджмента в работе и жизни врача и педагога/ В. И. Лысенко, С. В. Лысенко (стр.25-27)
Ждан В. М. Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря/ В. Μ. Ждан [и др.] (стр.28-29)
Щербакова В. В. Упровадження принципів доказової медицини в практичну діяльність акушера-гінеколога/ В. В. Щербакова [и др.] (стр.30-31)
Овчаренко Л. С. Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів/ Л. С. Овчаренко [и др.] (стр.32-34)
Савво В. М. Опыт преподавания разделов по питанию детей раннего возраста в программе обучения врача-педиатра и семейного врача/ В. М. Савво, Т. А. Филонова, Ю. В. Сороколат (стр.35-37)
Георгіянц М. А. Практичні аспекти оптимізації навчання лікарів дитячих анестезіологів та лікарів суміжних спеціальностей/ М. А. Георгіянц [и др.] (стр.38-39)
Глушко Л. В. Аспекти професійної підготовки лікарів загальної практики — сімейної медицини на Прикарпатті/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.40-42)
Бодня К. І. Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі/ К. І. Бодня, Л. В. Газзаві-Рогозіна (стр.43-44)
Клигуненко О. М. Вибір та наукове обґрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів/ О. М. Клигуненко [и др.] (стр.45-47)
Гарюк О. Г. Оптимизация обучения врачей-отоларингологов на 3D-моделях полости носа и околоносовых пазух/ О. Г. Гарюк, А. Ю. Меркулов, А. С. Нечипоренко (стр.48-50)
Велигоцкий Я. Η. Актуальные проблемы современной торакоабдоминальной хирургии/ Я. Η. Велигоцкий (стр.51-54)
Демин Ю. А. К вопросам преподавания курса офтальмологии: современные аспекты/ Ю. А. Демин, Ю. В. Коваленко, Е. А. Шкиль (стр.55-57)
Тондий Л. Д. О самостоятельной работе врачей - слушателей циклов последипломного образования/ Л. Д. Тондий, Е. Л. Закревская, О. Л. Тондий (стр.58-60)
Гончарова Е. Ю. Структурный анализ и социально-демографическая характеристика современного контингента врачей-курсантов опорной кафедры наркологии ХМАПО/ Е. Ю. Гончарова (стр.61-64)
Клименко Т. М. Викладання перинатальних інфекцій лікарям-неонатологам із різним досвідом практичної роботи за методикою проблемного інтерактивного навчання/ Т. Μ. Клименко [и др.] (стр.65-69)
Куроедова В. Д. Нові освітні технології післядипломного навчання лікарів-ортодонтів України/ В. Д. Куроедова [и др.] (стр.70-72)
Рожко М. М. Глибина засвоєння знань за оцінкою субтестів результатів «Крок 3. Стоматологія» на кафедрі стоматології ФПОІФНМУ/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-75)
Самойленко А. В. Щодо проблеми підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту «Крок 3. Стоматологія» / А. В. Самойленко [и др.] (стр.76-79)
Сон А. С. Підготовка лікарів-інтернів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.78-79)
Болотная Л. А. Применение интерактивных методов обучения в последипломном образовании дерматовенерологов/ Л. А. Болотная, В. С. Калашникова (стр.80-82)
Кочін І. В. Вибір аксіологічної та етично-духовної стратегії становлення сучасної української вищої медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.83-86)
Ткач Ю. І. Юридичні основи післядипломної підготовки медичних фахівців лабораторій (чи існують біологічні спеціальності?)/ Ю. І. Ткач (стр.87-89)
Опарин А. Г. Лекция: новые подходы и классические принципы/ А. Г. Опарин [и др.] (стр.90-91)
Куроедова В. Д. Підняття ролі вітчизняної школи ортодонтів на всіх етапах післядипломного навчання лікарів-ортодонтів/ B. Д. Куроедова [и др.] (стр.92-94)
Спузяк М. І. Українська школа безперервної післядипломної освіти в радіології (трирічний досвід проведення курсів)/ М. І. Спузяк, О. П. Шармазанова (стр.95-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)