Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (13)Періодичні видання (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Андрущенко, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Обговорюємо проекти закону України «Про вищу освіту» [Текст] / Л. Губерський [и др.] // Вища освіта України. - 2013. - № 2. - С. 11-12

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Губерський, Л.
Суліма, Є.
Гриневич, Л.
Луговий, В.
Андрущенко, В.
Рижков, Р.
Шепетильнікова, Є.
Литвин, В.
Бакіров, В.
Таланчук, П.
Згуровський, М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: 21876/2020/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2020р. № 3
Зміст:
Харламов, П. Зарплатний рейтинг вишів 2020 / П. Харламов. - С.7-22
Губарець, В. Університет “Україна”: історія створення та особливості навчання / В. Губарець. - С.23-27
Андрущенко, В. Пісенна культура українського народу / В. Андрущенко. - С.28-34
Берегова, Г. Актуальність формування культури мовлення в аграрних закладах вищої / Г. Берегова. - С.35-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гавриленко, О. Зростання чи сталий розвиток: що змінилося за 30 років / О. Гавриленко. - С.45-56
Андрієнко, О. Як віртуалізація змінює форми нашого буття: соціоформа, техноформа, етиформа / О. Андрієнко. - С.57-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Погребняк, В. Система забезпечення якості вищої освіти / В. Погребняк, О. Дашковська. - С.82-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чирчик, С. До питання становлення професійної компетентності майбутніх дизайнерів / С. Чирчик. - С.93-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: 23823/2022/1/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1/2
Зміст:
Андрущенко, В. Післявоєнний світ науки та освіти: філософська рефлексія майбутнього / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яценко, О. Агора антична та віртуальна: до проблеми трансформації соціальності / О. Яценко. - С.10-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Витоки українського та європейського архетипів у контексті нооантропології / К. Корсак. - С.18-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах / П. Сікорський, І. Колодій. - С.29-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любарець, В. Становлення конкурентоспроможності майбутніх фахових молодших бакалаврів з інженерії програмного забезпечення / В. Любарець, А. Любима. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кашина, Г. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних / Г. Кашина. - С.44-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шеремет, М. Промоція та маркетинг: стратегії модернізації вищої школи / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.51-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлакова, Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій / Г. Козлакова. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дудар, Т. Екологічна освіта англійською мовою у вищій школі / Т. Дудар [та ін.]. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Саєнко Т., Радомська М., Явнюк А.
Дорошенко, І. Принципи модернізації мовних стратегій: виклики глобалізації / І. Дорошенко. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: 23823/2021/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Соціально-просвітницька злиденність марксистського матеріалізму / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Євтух, В. Мультикультурна/міжкультурна освіта: зарубіжний досвід та перспективи для України / В. Євтух. - С.13-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. У пошуках сови Мінерви: оцінка освітніх програм із філософії у провідних міжнародних університетських рейтингах / С. Курбатов. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубанець, О. Мережевий освітній простір / О. Рубанець. - С.39-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Ноостратегія планування розвитку вищої освіти та економіки України у XXI столітті / К. Корсак, А. Похресник. - С.47-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козобродова, Д. Творчість крізь призму концепту «brain-psyche-(mind/consiousness)» / Д. Козобродова. - С.57-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свириденко, Д. Відповідальне громадянство через наукову освіту: соціокультурні механізми реалізації в Україні / Д. Свириденко. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тріпак, М. Соціально-економічні механізми соціалізації інклюзивного коледжу в умовах євроіитеграційних тенденцій та цінностей / М. Тріпак, Н. Жиляк. - С.71-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любарець, В. Мовленнєва адаптація іноземних здобувачів освіти через онлайн підготовчі факультети та онлайн краєзнавчі студії / В. Любарець, Н. Скибун. - С.77-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тріпак, М. III Міжнародна наукова студентська конференція «Молодь і науковий прогрес у соціально-економічному та освітньому просторі суспільства» / М. Тріпак, І. Гуменюк. - С.85-86
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: 23823/2021/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 3
Зміст:
Андрущенко, В. Освіта в міжчассі століть / В. Андрущенко. - С.5-14. - Бібліогр.: с.
Курбатов, С. Галузеві міжнародні університетські рейтинги: у пошуках механізму оцінки якості наук про освіту / С. Курбатов. - С.15-19. - Бібліогр.: с.
Яценко, О. Ціннісно-орієнтована освіта: філософський вимір та актуальний суспільний запит / О. Яценко. - С.20-25. - Бібліогр.: с.
Крутов, В. Побудова нової системи знань про людину як складову природи, соціуму та космосу / В. Крутов. - С.26-38. - Бібліогр.: с.
Нестерова, М. Практики соціальної згуртованості у вищій освіті для сталого розвитку / М. Нестерова, А. Заможський. - С.39-45. - Бібліогр.: с.
Шеремет, М. Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.46-52. - Бібліогр.: с.
Чорна, В. Готовність майбутніх учителів початкової школи до формування діалогічної культури учнів / В. Чорна. - С.53-58. - Бібліогр.: с.
Дем’яненко, Н. Герогогіка: предметно-наукове поле та напрями інституціалізації / Н. Дем’яненко. - С.59-66. - Бібліогр.: с.
Афузова, Г. Вища освіта в контексті європейських цінностей різноманітності та інклюзії / Г. Афузова. - С.67-74. - Бібліогр.: с.
Нестерова, М. Європейські освітні стратегії культурного різноманіття / М. Нестерова, В. Крючко. - С.75-81. - Бібліогр.: с.
Дорошенко, І. Особливості реалізації мовних стратегій у вітчизняному просторі педагогічної освіти в контексті історичного розвитку / І. Дорошенко. - С.82-88. - Бібліогр.: с.
Рідей, Н. Рецензія на монографію В. П. Андрущенка «Феномен освіти» (у 5 книгах) / Н. Рідей. - С.89
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: 23823/2021/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Епістократія освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бакіров, В. Класика, що випереджає час / В. Бакіров. - С.13-18
Астахова, К. Ключові ризики сучасної освіти: пошуки адекватних відповідей / К. Астахова. - С.19-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлакова, Г. Часопис «Вища освіта України» як основа формування науково-педагогічних шкіл / Г. Козлакова. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Pieshev, O. Conceptual sphere of education and its linguistic-analytical dimension / O. Pieshev, O. Troizka. - С.36-43. - Bibliogr. at the end of the art.
Кочубей, Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій / Н. Кочубей, Т. Кірик. - С.44-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Терепищий, С. Наукові підходи до медіаграмотності освітян / С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз. - С.53-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Sheremet, M. Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education / M. Sheremet, D. Suprun. - С.60-65. - Bibliogr. at the end of the art.
Сікорський, П. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій / П. Сікорський, І. Колодій. - С.66-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саєнко, Т. Поглиблення екологічної компетентності в структурі професійної підготовки майбутніх архітекторів у закладах вищої освіти / Т. Саєнко, О. Остапенко. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крилова, С. Інноваційна методологія набуття суб’єкт пост і Україною Рецензія на монографію С. І. Пирожкова, Н. В. Хамітова «Цпвілізаційпа суб’єктпість України: від потенцій / С. Крилова. - С.84-87
Нестерова, М. Ціннісно орієнтована освіта для сталого розвитку: досвід ЄС для України / М. Нестерова. - С.88-89
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: 23823/2021/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. Системна діагностика освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саух, П. Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас / П. Саух. - С.13-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Півняк, Г. Гуманітарний дискурс Дніпровської політехніки / Г. Півняк, Г. Первий, С. Ігнатьєва. - С.20-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клепко, С. Практична філософія компетентнісного підходу в освіті / С. Клепко. - С.26-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Євтух, В. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету / В. Євтух. - С.39-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Практики впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти України / М. Нестерова. - С.49-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, В. Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина / В. Бондар. - С.55-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Синьов, В. Сучасні питання методології системи наук про спеціальну освіту / В. Синьов, А. Шевцов. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шеремет, М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Підготовка педагогічних працівників у контексті концепції «Нова українська школа» / П. Сікорський. - С.80-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: 23823/2020/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, К. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») / К. Астахова. - С.13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пилипенко, С. Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення / С. Пилипенко. - С.21-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Біденко, Є. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості / Є. Біденко. - С.30-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів / К. Корсак, О. Корсак, А. Похресник. - С.39-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті / М. Нестерова [та ін.]. - С.47-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Яценко О., Дєліні М., Валєнса Г.
Козлакова, Г. Тренінгові технології навчання магістрантів як майбутніх менеджерів освітніх закладів / Г. Козлакова, О. Озерян. - С.53-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравченко, І. Проектна технологія у підготовці майбутнього викладача / І. Кравченко. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Магера, С. Національна ідея як стрижнева основа української культури / С. Магера. - С.67-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пирогова, Т. Поняття культури в системі філософсько-педагогічного дискурсу / Т. Пирогова. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, М. Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації / М. Кіт. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: 23823/2020/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Андрущенко, В. Ефективність європейського вчителя (проблема впровадження «Педагогічної конституції Європи») / В. Андрущенко. - С.5-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимчук, О. Компетентісний підхід в освіті: українські реалії / О. Якимчук. - С.19-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, М. Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки XXI століття: виклик-відповідь / М. Кіт. - С.26-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саєнко, Т. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу / Т. Саєнко. - С.33-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Медична освіта України в контексті цінностей сталого розвитку / Т. Кірик. - С.41-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Вплив пандемії на соціальну згуртованість університетських спільнот / М. Нестерова, М. Дєліні, А. Заможський. - С.50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хоменко, Г. Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Структурування навчального матеріалу - необхідна умова забезпечення високої якості вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Біденко, Є. Діалектика становлення аксіологічної платформи особистості / Є. Біденко. - С.72-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Статути європейських та українських університетів: порівняльна характеристика / О. Коваленко. - С.79-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: 23823/2020/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Агресивність особистості та її мінімізація засобами освіти / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Максименко, С. Системність психіки людини і психології навчання / С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча. - С.13-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимчук, О. Реформа української освіти: 2007-2015 рр / О. Якимчук. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саєнко, Т. Екологічна освіта - основа екобезпеки та сталого розвитку / Т. Саєнко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кофанова, О. Роль геоекології у формуванні дослідницьких компетентностей у студентів-екологів і майбутніх фахівців з гірництва / О. Кофанова, О. Кофанов. - С.37-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шпачинський, І. Безпека освітнього середовища в інноватиці вищої освіти / І. Шпачинський. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кочерга, Є. Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи в згуртуванні освітніх спільнот / Є. Кочерга [та ін.]. - С.52-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лук’янченко С., Шапошніков С., Кандибур Р., Хлистік А.
Demyanenko, N. Tutoring as pedagogical action and new profession: systematic approach to the problem / N. Demyanenko. - С.59-66. - Bibliogr. at the end of the art.
Козлакова, Г. Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину / Г. Козлакова [та ін.]. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сусь Б., Коваленко О., Іванова Ю., Ставицька І.
Бакка, Т. Підготовка майбутнього вчителя до навчання громадянської світи в школі / Т. Бакка. - С.75-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дебич, М. Інтернаціоналізація систем забезпечення якості вищої освіти як глобальна тенденція / М. Дебич. - С.81-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)