Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Періодичні видання (21)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Боброва, Н. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Беденюк А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.5-7)
Вишневська Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб/ Н. Ю. Вишневська [та ін.] (стр.8-13)
Геряк С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення/ С. М. Геряк [та ін.] (стр.14-18)
Ждан В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.19-22)
Машейко І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів/ І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко (стр.23-26)
Перцов В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги/ В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко (стр.27-29)
Петрина В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина”/ В. О. Петрина (стр.30-33)
Потапов В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія”/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.34-37)
Родинський О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні/ О. Г. Родинський [та ін.] (стр.38-42)
Федорук О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті/ О. С. Федорук [та ін.] (стр.43-46)
Човпан Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора/ Г. О. Човпан [та ін.] (стр.47-51)
Doroshenko О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry/ О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko (стр.52-55)
Абрамов С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини/ С. В. Абрамов [та ін.] (стр.56-60)
Антоненко А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ А. М. Антоненко [та ін.] (стр.61-64)
Іванченко О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко, О. З. Мельникова (стр.65-68)
Кавин В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”/ В. О. Кавин [та ін.] (стр.69-72)
Кузенко P. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія”/ P. Т. Кузенко (стр.73-76)
Курята О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна (стр.77-81)
Лембрик І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія”/ І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга (стр.82-85)
Лобань Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [та ін.] (стр.86-89)
Маслак Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”/ Г. С. Маслак [та ін.] (стр.90-95)
Мосейчук А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін/ А. Р. Мосейчук (стр.96-102)
Попова Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти/ Т. М. Попова [та ін.] (стр.103-107)
Рогачевський О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів/ О. П. Рогачевський [та ін.] (стр.108-111)
Семенець А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика”/ А. В. Семенець (стр.112-117)
Славопас В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер/ В. А. Славопас (стр.118-120)
Спіріна І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев (стр.121-124)
Lezhenko G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine/ G. О. Lezhenko [та ін.] (стр.125-129)
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор (стр.130-131)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лобань Г. А., Ананьева М. М., Звягольська І. М., Боброва Н. О., Фаустова М. О., Полянська В. П., Басараб Я. О.
Назва : Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології
Паралельн. назви :Iformation on effectiveness of teaching materials in educational process at the department of microbiology, virology and immunology
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 86-89 (Шифр МУ7/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета дослідження – поліпшення опанування теми «Сальмонели. Мікробіологічна діагностика черевного тифу» в навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології. Матеріали та методи дослідження. Розробка кафедрою мікробіології, вірусології та імунології таблиці, в якій визначена кореляція між клінічним перебігом, особливостями патогенезу і видом клінічного матеріалу, та розробка схеми мікробіологічної діагностики черевного тифу і паратифів. Результати й обговорення.Студенти отримують навчально-методичну підтримку у вигляді зручної таблиці і схеми мікробіологічної діагностики черевного тифу та паратифів для якісного набуття теоретичних знань і практичних навичок. Висновки. Під час розгляду теми «Сальмонели. Мікробіологічна діагностика черевного тифу та паратифів» на практичному занятті викладачем може бути використана таблиця, яка ознайомить студентів із принципами мікробіологічної діагностики інфекційних захворювань, що залежать від патогенезу та клінічної картини захворювання. Таке викладання матеріалу на сучасному етапі буде сприяти опануванню цих тем на кафедрі інфекційних хвороб та орієнтує майбутніх лікарів в обранні адекватних методів мікробіологічної діагностики при постановці кінцевого клінічного діагнозу. Таким чином, студенти отримують ще одну навчально-методичну підтримку для якісного набуття теоретичних знань і практичних навичок
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18)
Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23)
Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30)
Клименко Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35)
Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38)
Крайдашенко O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ O. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43)
Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47)
Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54)
Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63)
Петулько А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66)
Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69)
Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія”/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73)
Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія”/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77)
Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81)
Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84)
Dzetsiukh T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88)
Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94)
Золотарьова Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98)
Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-12)
Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105)
Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108)
Олексій К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113)
Попко С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116)
Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119)
Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123)
Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127)
Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131)
Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорченко В. І., Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Назва : Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія”
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 74-77 (Шифр МУ7/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методичне забезпечення--тести
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Η. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко Η. П., Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Назва : Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку
Паралельн. назви :Students’ motivation as a promise of successful professional development
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 43-48 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Отдельные направления воспитания студентов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна--діяльність--зацікавленість
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)