Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (40)Періодичні видання (98)Краєзнавство (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Волощук, Н. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-16 
1.
61:378
І-54


    "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця).
    Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. [Текст] / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця : [б. в.], 2016. - 180 с. - 1-138
    Зміст:
Мороз, В. М. Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Мороз [и др.]. - С .3
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся T. Л.
Афонасюк, О. І. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. І. Афонасюк. - С .7
Бахнівський, В. С. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ / B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. - С .9
Башинська, О. І. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини / О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. - С .10
Беднарчик, Т. Р. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук / Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. - С .11
Білик, Я. С. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення / Я. С. Білик. - С .12
Блажченко, В. В. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. В. Блажченко. - С .13
Богомолов, А. Є. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів / А. Є. Богомолов. - С .14
Богомолов, А. Є. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів / А. Є. Богомолов. - С .15
Бондар, С. А. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС / С. А. Бондар [и др.]. - С .16
Інші автори: Гармаш Л. Л., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Борейко, М. Р. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту» / М. Р. Борейко. - С .18
Булавенко, О. В. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу / О. В. Булавенко [и др.]. - С .18
Інші автори: Балабуєва С. В., Супрунова Т. В., Кливак В. В.
Булавенко, О. В. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти / О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. - С .20
Буртяк, Н. Г. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу / Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. - С .21
Ваколюк, Д. М. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання / Д. М. Ваколюк [и др.]. - С .22
Інші автори: Краснова Л. І., Сергета І. В., Лукіна Н. Ю.
Василенко, Г. Л. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики / Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. - С .23
Вергелес, К. М. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ / К. М. Вергелес. - С .25
Вергелес, К. М. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі / К. М. Вергелес. - С .26
Вільцанюк, О. О. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти / О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. - С .28
Власенко, М. В. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ / М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. - С .29
Вознюк, Л. А. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги / Л. А. Вознюк. - С .30
Волощук, Н. І. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології / Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. - С .31
Вуж, Т. Є. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти / Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. - С .32
Гаджула, Н. Г. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова / Н. Г. Гаджула. - С .33
Гайдаєнко, О. Ф. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту» / О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. - С .35
Гармаш, Л. Л. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія / Л. Л. Гармаш [и др.]. - С .36
Інші автори: Бондар С. А., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Гончаренко, О. В. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. - С .37
Горленко, О. В. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології / О. В. Горленко, І. М. Горленко. - С .38
Горленко, І. М. Роль візуалізації у викладанні стоматології / І. М. Горленко, О. В. Горленко. - С .39
Гулевич, А. М. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі / A. M. Гулевич. - С .40
Дзекан, О. В. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця / О. В. Дзекан. - С .42
Дзекан, О. В. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів / О. В. Дзекан. - С .43
Дмитренко, С. В. Автономія ВНЗ та академічні свободи / С. В. Дмитренко [и др.]. - С .44
Інші автори: Бондар С. А., Гармаш Л. Л., Наліжитий А. А., Пічкур О. М.
Дудік, О. П. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. - С .47
Дудник, В. М. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів / В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. - С .47
Дудник, В. М. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування / В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. - С .48
Дудник, В. М. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету / В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. - С .50
Дудник, В. М. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця / В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. - С .51
Дудник, В. М. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти / В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. - С .52
Дудник, В. М. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .53
Дудник, В. М. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .54
Жорняк, П. В. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам / П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. - С .55
Заічко, Н. В. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні / Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. - С .56
Заічко, Н. В. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання) / Н. В. Заічко [та ін.]. - С .57
Інші автори: Личик Г. З., Йолтухівський М. М., Тубулкан К. М.
Зелінська, Т. М. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії / Т. М. Зелінська. - С .58
Ігнащук, О. В. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .59
Ільченко, О. В. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. В. Ільченко. - С .60
Ісакова, Н. М. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології / Н. М. Ісакова. - С .62
Істошин, В. М. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства / В. М. Істошин, А. В. Білошицька. - С .62
Йолтухівський, М. В. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету / М. В. Йолтухівський [и др.]. - С .63
Інші автори: Белік Н. В., Борейко Т. І., Шаповал О. М.
Какарькін, О. Я. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту » / О. Я. Какарькін [и др.]. - С .64
Інші автори: Костюк О. Г., Ковальчук А. П., Дроненко В. Г., Печевистий О. М.
Каніковський, О. Є. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір / О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. - С .66
Кіщук, В. В. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту» / В. В. Кіщук [и др.]. - С .67
Інші автори: Барціховський А. І., Дмитренко І. В., Лобко К. А., Бондарчук О. Д., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Грицун Я. П., Шамрай С. О., Максимчук В. В.
Кислова, Ю. О. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти / Ю. О. Кислова [и др.]. - С .67
Інші автори: Кулик Я. М., Процюк Т. Л., Антонець В. А., Мазулов О. В.
Колісник, П. Ф. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. - С .69
Колошко, О. М. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії / О. М. Колошко, А. В. Мельник. - С .70
Комарницька, Н. Т. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту» / Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. - С .71
Конопліцький, В. С. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова / B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. - С .73
Коньков, Д. Г. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури / Д. Г. Коньков. - С .74
Коньков, Д. Г. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти / Д. Г. Коньков. - С .75
Корзун, О. В. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури / О. В. Корзун. - С .76
Коробко, О. А. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи / О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. - С .78
Коспіюк, М. І. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / М. І. Коспіюк. - С .78
Коспіюк, А. Д. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції / А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. - С .80
Крижановська, А. В. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології / А. В. Крижановська. - С .80
Кулик, Д. Г. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології / Д. Г. Кулик. - С .81
Ладутько, С. В. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти / С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. - С .82
Леонова, Н. В. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова / Н. В. Леонова. - С .83
Лисенко, Д. А. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти / Д. А. Лисенко. - С .85
Лисенко, С. А. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам / С. А. Лисенко [и др.]. - С .86
Інші автори: Ткач А. А., Болюх Д. Б., Ткачук Т. В., Сміюха О. А., Лисенко Н. М.
Лісовий, М. І. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків / М. І. Лісовий. - С .86
Лісовий, М. І. Підручник як основний засіб навчання / М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. - С .88
Логутіна, Н. В. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я / Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. - С .90
Мазайкіна, І. О. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту» / І. О. Мазайкіна. - С .92
Макодай, І. І. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ / І. І. Макодай. - С .94
Максимович, Н. М. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності / Н. М. Максимович [и др.]. - С .96
Інші автори: Заліська О. М., Яцкова Г. Ю., Колач Т. С.
Малачкова, Н. В. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова / Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .97
Марлова, А. С. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. - С .98
Марчук, І. А. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів / І. А. Марчук. - С .100
Мацко, О. О. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. - С .101
Мруг, В. М. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності / В. М. Мруг. - С .103
Мудрак, І. Г. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів / І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. - С .104
Нечипорук, В. М. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Нечипорук. - С .105
Остренюк, Р. С. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту» / Р. С. Остренюк. - С .105
Островський, В. А. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія / В. А. Островський. - С .106
Павлик, І. В. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір / І. В. Павлик. - С .107
Палій, Г. К. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології / Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. - С .109
Пархоменко, І. Л. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін) / І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. - С .110
Пархонюк, В. П. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання / В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. - С .111
Півторак, П. А. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету / П. А. Півторак, І. В. Феджага. - С .113
Піняжко, О. Б. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів / О. Б. Піняжко [и др.]. - С .114
Інші автори: Заліська О. М., Слабий М. В., Яцкова Г. Ю.
Піскун, Р. П. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців / Р. П. Піскун [и др.]. - С .115
Інші автори: Васенко Т. Б., Шевчук Т. І., Горбатюк С. М.
Піскун, Р. П. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. - С .116
Піскун, Р. П. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики / Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. - С .117
Пликанчук, О. В. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова / О. В. Пликанчук. - С .118
Пономарьова, Л. М. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО / Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. - С .120
Пономарьова, Л. М. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини / Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. - С .122
Понова, О. І. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту» / О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. - С .126
Пшук, П. Г. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / П. Г. Пшук, А. О. Камінська. - С .127
Пшук, П. Г. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці / П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. - С .128
Рациборинська-Полякова, Н. В. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту / Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. - С .129
Редчіц, М. А. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія» / М. А. Редчіц, О. В. Яцина. - С .130
Римша, О. В. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. В. Римша. - С .131
Римша, С. В. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту / С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. - С .132
Саврун, Т. І. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії / Т. І. Саврун, О. А. Биковська. - С .133
Сергета, І. В. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі / І. В. Сергета. - С .134
Сергета, І. В. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини / І. В. Сергета. - С .135
Сливка, О. Я. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів / О. Я. Сливка. - С .136
Смірнова, О. В. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Смірнова. - С .137
Сторожук, І. В. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія» / І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. - С .138
Сулім, О. Г. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / О. Г. Сулім. - С .139
Суходоля, А. І. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти / А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. - С .140
Тертииша, О. В. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. - С .142
Тихолаз, В. О. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С .143
Інші автори: Школьніков B. C., Стезьмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л.
Тихолаз, В. О. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту» / В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. - С .144
Трухманова, С. Л. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі / С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. - С .146
Тубулкан, К. М. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії / К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. - С .147
Фомін, О. О. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам / О. О. Фомін. - С .148
Фещук, Н. М. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра / Н. М. Фещук [и др.]. - С .149
Інші автори: Краснов О. М., Александрова О. Є., Лукіна П. Ю.
Фоміна, Н. С. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей / Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. - С .150
Фоміна, Л. В. Вербальність у роботі лікаря / Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. - С .151
Чайка, Г. В. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти / Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. - С .153
Чекотун, Т. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту» / Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. - С .154
Черв’як, М. М. Особливості викладання біохімії англомовним студентам / М. М. Черв'як. - С .155
Черв’як, М. М. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам / М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. - С .156
Черв’як, М. М. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами / М. М. Черв'як, О. І. Штатько. - С .156
Черешнюк, Г. С. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування / Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. - С .157
Чернобровый, В. М. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. - С .159
Шаламай, М. О. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика» / М. О. Шаламай, В. М. Дудник. - С .160
Шевчук, Н. М. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті / Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. - С .161
Шпакова, Н. А. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю / Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. - С .162
Шунков, B. C. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / B. C. Шунков. - С .163
Shust, N. Using copyright law / N. Shust. - С .164
Шушковська, Ю. Ю. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини / Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. - С .167
Ющенко, Т. І. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів / Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. - С .168
Яблонь, О. С. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / О. С. Яблонь [и др.]. - С .170
Інші автори: Биковська О. А., Пахнюща П. М., Рубіна О. С., Саврун Т. І.
Яблонь, О. С. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії / О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. - С .170
Яковлева, О. О. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті / О. О. Яковлева, К. В. Півторак. - С .171
ББК 61:378 + 74.58

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Полеся, T. Л.
Наліжитий, А. А.
Пічкур, О. М.
Голодюк, С. М.
Кливак, В. В.
Лукіна, Н. Ю.
Тубулкан, К. М.
Шаповал, О. М.
Дроненко, В. Г.
Печевистий, О. М.
Лобко, К. А.
Бондарчук, О. Д.
Рауцкіс, П. А.
Скічко, С. В.
Грицун, Я. П.
Шамрай, С. О.
Максимчук, В. В.
Антонець, В. А.
Мазулов, О. В.
Ткачук, Т. В.
Сміюха, О. А.
Лисенко, Н. М.
Колач, Т. С.
Яцкова, Г. Ю.
Горбатюк, С. М.
Руцька, І. А.
Лопаткіна, О. П.
Грищенко, Ю. В.
Залевський, Л. Л.
Лукіна, П. Ю.
Рубіна, О. С.
Саврун, Т. І.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Альчук, О. І.
    Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій [Текст] = The formation of professional competence of future doctors in the new system of educational technologies / О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Дод.точки доступу:
Волощук, Н. І.
Лозинська, Л. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Волощук, Н. І.
    Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації [Текст] / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 4. - С. 24-26

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Пашинська, О. С.
Денисюк, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Волощук, Н. І.
    Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі [Текст] = Prospects of application of new and “forgotten” methods of teaching pharmacology in high school / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: У статті розглянуті роль та місце деяких прийомів запам’ятовування великої кількості матеріалу на кафедрі фарма¬кології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова як дієвої допоміжної форми для збіль¬шення обсягу пам’яті, засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу. Запропоновані мнемотехнічні методи, одним із яких є акроніми, органічно вписуються в педагогічний процес, сприяють економії часу студентів, доповнюють та урізноманітнюють викладання, а також відповідають умовам педагогічного середовища ви¬щих навчальних закладів
Дод.точки доступу:
Пашинська, О. С.
Грималовська, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
61:378
І-54


. "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця)

    Волощук, Н. І.
    Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології [Текст] / Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 31
ББК 61:378 + 74.58

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Степанюк, Г. І.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
"Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016 ; Вінниця)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші [Текст] = Interdisciplinary integration as an improving factor of teaching pharmacology in medical universities / Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Анотація: У статті розглянуті роль та місце міждисциплінарної інтеграції як фактора удосконалення викладання на кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Міждисциплінарні зв’язки допомагають доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої, об’єднують їх і забезпечують формування професійно важливих вмінь та навичок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволяє підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, здатного комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування даних різноманітних дисциплін
Дод.точки доступу:
Волощук, Н. І.
Латинська, О. С.
Іваниця, А. О.
Таран, I. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2012/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2012р. № 3
Зміст:
Волосовець, О. П. Удосконалення засвоєння практичних навичок і методик студентами та лікарями-інтернами - важлива складова кадрової перебудови первинної ланки медичної допомого населенню України / О. П. Волосовець [и др.]. - С.5-6
Інші автори: П'ятницький Ю. С, Вітенко І.С., Мельник І.В., Стецюк Р. А.
Москаленко, В. Ф. Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання / В. Ф. Москаленко [и др.]. - С.7-9
Інші автори: Волосовець О.П., Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Булах І. Є., Мельник І.В.
Вітенко, І. С. Удосконалення програм з навчальних дисциплін - шлях до поліпшення організації практичної підготовки лікарів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Б. В. Мельник. - С.10-12
Ахтемійчук, Ю. Т. Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання / Ю. Т. Ахтемійчук [и др.]. - С.13-15
Інші автори: Слободян О.М., Проняєв Д.В., Товкач Ю.В.
Білик, С. М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах / С. М. Білик. - С.16-19
Вісьтак, М. В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів / М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула. - С.20-22
Волощук, Н. І. Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах: проблеми та перспективи / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв. - С.23-26
Грищук, М. І. Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам / М. І. Грищук. - С.27-29
Жмудська, Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням / Г. В. Жмудська. - С.30-32
Запорожан, С. Й. Аналіз складових навчальної інформації при вивченні предмета "загальна хірургія" / С. Й. Запорожан, П. О. Герасимчук. - С.33-34
Кравець, Н. О. Досвід викладання інформаційних технологій в галузі на кафедрі медичної інформатики з фізикою / Н. О. Кравець. - С.35-37
Криськів, О. І. Формування деонтологічних аспектів професійного спілкування у лікарів-інтернів і субординаторів / О. І. Криськів [и др.]. - С.38-39
Інші автори: Бабінець Л.С., Ярема Н.І., Самогальська О.Є.
Кукурудз, Н. І. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу як основи підготовки висококваліфікованого спеціаліста-стоматолога / Н. І. Кукурудз. - С.40-42
Кушик, М. Л. Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст. / М. Л. Кушик. - С.43-48
Левицький, П. Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій / П. Р. Левицький. - С.49-51
Марценюк, В. П. Педагогічно-психологічні аспекти комп'ютерно-орієнтованого вивчення іноземних мов / В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба. - С.52-54
Мельничук, І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій / І. М. Мельничук. - С.55-60
Мосула, Л. М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії / Л. М. Мосула. - С.61-63
Ничик, Н. А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти? / Н. А. Ничик. - С.64-65
Ніженковська, І. В. Особливості викладання біологічної хімії на медико-психологічному факультеті національного медичного університету імені О.О. Богомольця / І. В. Ніженковська [и др.]. - С.66-68
Інші автори: Яніцька Л.В., Стеченко О.О., Власенко М.С., Прадій Т.П.
Одинцова, В. М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко. - С.69-71
Олійник, І. Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу / І. Ю. Олійник. - С.72-75
Перцева, Т. О. Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю / Т. О. Перцева [и др.]. - С.76-79
Інші автори: Шевченко О.А., Рублевська Н.І., Штепа О.П., Євтушенко В.В., Главацька В.І., Григоренко Л.В., Крамарьова Ю.С.
Рега, Н. І. Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Н. І. Рега. - С.80-83
Роговий, Ю. Є. Роль центральної науково дослідної лабораторії у покращанні навчально-методичної роботи кафедри патологічної фізіології / Ю. Є. Роговий [и др.]. - С.84-85
Інші автори: Філіпова Л.О., Дорошко В.А., Дікал М.В., Слободян К.В., Лєньков О.М.
Сон, А. С. Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національногомедичного університету / А. С. Сон [и др.]. - С.86-88
Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Перькова Г.В., Стоянов О.М., Лебідь О.П.
Федчишин, Н. О. Психологічні питання гербартіанської педагогіки / Н. О. Федчишин. - С.89-92
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: МУ7/2014/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 4 . - 65.22, р.
Зміст:
Пам'яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука. - С.6-7
Андреев, І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі / І. А. Андреев. - С.8-10
Анісімов, В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні / В. Ю. Анісімов [и др.]. - С.11-13
Боярчук, О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів / О. Р. Боярчук [и др.]. - С.14-17
Вдовиченко, Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості / Ю. П. Вдовиченко [и др.]. - С.18-20
Інші автори: Соколова Л. В., Коритнюк Р. С., Давтян Л. Л., Роздорожнюк О. Я., Коритнюк О. Я.
Верещагіна, Н. Я. Проведення об'єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів / Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема. - С.21-23
Волощук, Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк. - С.24-26
Галюк, В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії / В. М. Галюк. - С.27-29
Герасимчук, М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної / М. Р. Герасимчук. - С.30-33
Головчак, І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти / І. С. Головчак. - С.34-36
Грозав, А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі / А. М. Грозав, О. О. Перепелиця. - С.37-40
Губіна, Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи / Н. В. Губіна. - С.41-43
Дзига, С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош. - С.44-45
Дубініна, В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.46-49
Іващук, О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі / О. І. Іващук [и др.]. - С.50-51
Інші автори: Пересунько О. П., Унгурян В. П., Зелінська Н. В.
Кишкан, І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія" / І. Г. Кишкан. - С.52-55
Кліщ, Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.56-59
Костюк, І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти / І. Р. Костюк. - С.60-62
Кравець, Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу імасеі в курсі вивчення медичної інформатики / Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук. - С.63-67
Кравчук, Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP. / Л. В. Кравчук [и др.]. - С.68-73
Інші автори: Кадобний Т. Б., Лабівка О. В., Островська Н. Д.
Кульчицький, В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття) / В. Й. Кульчицький. - С.74-78
Кущ, О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" / О. Г. Кущ. - С.79-81
Литвинова, О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі / О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв. - С.82-84
Манащук, Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи / Н. В. Манащук. - С.85-86
Махобей, К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro / Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький. - С.87-91
Мерецький, В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології / В. М. Мерецький. - С.92-94
Молодовець, О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту / О. Б. Молодовець. - С.95-98
Оринчак, М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять / М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк. - С.99-100
Палійчук, І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі / І. В. Палійчук. - С.101-103
Платонова, О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін / О. М. Платонова. - С.104-106
Романова, Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів / Ю. Г. Романова [и др.]. - С.107-111
Інші автори: Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Сон, А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов. - С.112-114
Фальфушинська, Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.115-117
Федяк, І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів / І. О. Федяк. - С.118-121
Філіпець, Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін / Н. Д. Філіпець [и др.]. - С.122-123
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.124-127
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Холодкова, О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини / О. Л. Холодкова [и др.]. - С.128-131
Інші автори: Марасич А. П., Нескоромна Н. В., Гудіна І. Г.
Чорній, Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання / Н. В. Чорній. - С.132-134
Шлімкевич, І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах / І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук. - С.135-138
Якименко, О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери / О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков. - С.139-141
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: МУ7/2016/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1 . - 68.62, р.
Зміст:
Альчук, О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій / О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Васильченко, Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування / Л. В. Васильченко [и др.]. - С.8-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мерікова Н. Л., Горностаєва Н. Ю., Кравченко Т. Ю., Копійка Г. К., Папінко Р. М.
Волошина, Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів / Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гай, Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі / Л. А. Гай [и др.]. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сухін Ю. В., Венгер В. Ф., Муксен Сайед, Сердюк В. В.
Гевкалюк, Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін / Н. О. Гевкалюк. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільченко, А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців / А. А. Ільченко. - С.22-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Киричок, В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти / В. А. Киричок. - С.25-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Костєв, Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків / Ф. І. Костєв [и др.]. - С.29-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Савчук Р. В., Ухаль О. М., Швець В. Д., Борисов О. В., Шостак М. В.
Малахова, С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти / С. М. Малахова. - С.32-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мєдвєдкова, С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету / С. О. Мєдвєдкова. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніколаєва, О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи / О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова. - С.39-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подковко, Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті / Х. В. Подковко. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я / О. Є. Січкоріз. - С.44-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Філоненко, М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу / М. М. Філоненко. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду / В. В. Чоп’як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шапошнікова, Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів / Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук. - С.53-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Malakhova, S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students / S. M. Malakhova. - С.57-59. - Bibliogr. at the end of the art.
Борис, Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря / Р. М. Борис. - С.60-62
Дзецюх, Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога / Т. І. Дзецюх. - С.63-65
Дзига, С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології / С. В. Дзига [и др.]. - С.66-67
Інші автори: Марущак М. І., Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Заєць Т. А.
Жураковська, Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби" / Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко. - С.68-69
Заморський, І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника / І. І. Заморський, Т. В. Хмара. - С.70-73
Івануса, І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.74-77
Іванченко, О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко. - С.78-81
Манащук, Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній. - С.82-85
Мартинюк, Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька. - С.85-86
Михайлюк, В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського / В. М. Михайлюк. - С.87-89
Нікітіна, О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка” / О. О. Нікітіна. - С.90-93
Семенець, А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика” / А. В. Семенець [и др.]. - С.94-100
Інші автори: Марценюк В. П., Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М.
Сопіга, М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги / М. О. Сопіга. - С.101-102
Спіріна, І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками / І. Д. Спіріна [и др.]. - С.103-105
Інші автори: Шевякова О. В., Рокутов С. В., Шустерман Т. Й.
Тихолаз, В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С.106-108
Інші автори: Башинська О. І., Стельмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П.
Тихолаз, В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С.109-111
Інші автори: Школьніков В. С., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л., Алієв Е. І.
Швець, Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології / Л. С. Швець. - С.112-114
Кадобний, Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини / Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка. - С.115-120
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2016/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 3 . - 96.11, р.
Зміст:
Бурлака, Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків / Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін. - С.12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Солодовник, О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення / О. В. Солодовник. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди / В. В. Чоп’як [та ін.]. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вергун А. Р., Яворська О. Я., Вергун О. М.
Шухтін, В. В. Реформування вищої освіти в Україні / В. В. Шухтін [та ін.]. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Котюжинська С. Г., Лєбєдєва Т. Л., Шухтіна І. М.
Бєленічев, І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Моргунцова С. А., Рижов О. А., Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Риженко В. П.
Бугай, Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [та ін.]. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Члек М. В., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Кавецька Н. А., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Велика, А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Данильчук В. В., Біговщиць С. В.
Добровольський, В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу / В. В. Добровольський. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загричук, Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Канівець, С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою / С. В. Канівець, О. Є. Денисик. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривошей, О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії / О. В. Кривошей. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левків, М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології / М. О. Левків. - С.71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прилипко, Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету / Н. А. Прилипко [та ін.]. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вишницька І. В., Унгурян Л. М., Бєляєва О. І.
Родіонова, В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) / В. В. Родіонова [та ін.]. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Коваленко О. М., Ніколаєнко-Камишова Т. П., Собко С. В., Хмель О. С.
Семенець, А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті” / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов. - С.82-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В.
Стеченко, О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Суховолець, І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців / І. О. Суховолець. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хобзей, М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату / М. К. Хобзей, А. Р. Вергун. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шишка, І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря) / І. В. Шишка, А. В. Кудієвський. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі / М. Ю. Колесник, І. С. Качан. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року / Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)