Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (51)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Воробець, З. Д.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи з 1 по 3
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Бондарчук В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.] (стр.6-13)
Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/ І. І. Ворона, Т. В. Саварин (стр.14-18)
Демянчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/ М. Р. Демянчук (стр.19-23)
Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/ І. Я. Заліпська (стр.24-27)
Мисула І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.28-30)
Прокопченко О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org/ О. Є. Прокопченко [та ін.] (стр.31-34)
Щербатюк Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії/ Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз (стр.35-38)
Kolodnytska O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students/ O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк (стр.39-43)
Logoyda L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education/ L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда (стр.44-51)
Бількевич Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей/ Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко (стр.52-57)
Вакуленко Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.58-61)
Вакуленко Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.62-65)
Клименко А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків/ А. В. Клименко [та ін.] (стр.66-74)
Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/ Т. П. Мельник (стр.75-78)
Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/ О. І. Новіцька (стр.79-84)
Пасєчко Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/ Н. В. Пасєчко [та ін.] (стр.85-90)
Січкоріз О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти/ О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач (стр.91-95)
Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/ А. В. Фастівець (стр.96-102)
Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/ Л. П. Шеремета (стр.103-107)
Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/ Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.108-112)
Богданова Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам/ Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко (стр.113-118)
Кушинська М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.119-122)
Мельничук І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті/ І. М. Мельничук (стр.123-127)
Рамбу Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення/ Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.128-134)
Филипюк О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта/ О. М. Филипюк [та ін.] (стр.135-138)
Христенко О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст/ О. М. Христенко (стр.139-143)
Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/ K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona (стр.144-149)
Sopiha M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century/ M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir (стр.150-157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9)
Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12)
Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17)
Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21)
Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26)
Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31)
Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36)
Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40)
Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47)
Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54)
Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60)
Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63)
Вацеба Т. С. Досвід проведення І туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73)
Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78)
Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81)
Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87)
Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91)
Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95)
Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101)
Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106)
Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110)
П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115)
Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120)
Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123)
Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130)
Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134)
Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139)
Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147)
Sokol M. O. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153)
Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168)
Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171)
Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175)
Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180)
Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186)
Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188)
Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Бабінець Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/ Л. С. Бабінець [та ін.] (стр.5-8)
Герасимюк І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/ І. Є. Герасимюк [та ін.] (стр.9-13)
Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.14-17)
Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє/ Т. М. Дмитришин (стр.18-25)
Заєць Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології/ Т. А. Заєць (стр.26-28)
Корда М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги/ М. М. Корда [та ін.] (стр.29-33)
Криницька І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань/ І. Я. Криницька [та ін.] (стр.34-37)
Марущак М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.38-41)
Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи/ Г. Г. Олеськова (стр.42-47)
Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/ І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов (стр.48-52)
Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/ О. Ю. Тозюк (стр.53-57)
Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/ Д. Б. Фіра (стр.58-61)
Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/ С. О. Ястремська (стр.62-65)
Likhacheva N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system/ N. V. Likhacheva [та ін.] (стр.66-69)
Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.70-73)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.74-76)
Волошина О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина"/ О. Б. Волошина [та ін.] (стр.77-80)
Колісник Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.81-84)
Кущ О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)/ О. Г. Кущ [та ін.] (стр.85-89)
Паласюк Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема (стр.90-94)
Радецька Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/ Л. В. Радецька [та ін.] (стр.95-97)
Стойкевич Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету/ Г. В. Стойкевич [та ін.] (стр.98-100)
Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students/ I. A. Prokop (стр.101-106)
Воробець З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко (стр.107-111)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.112-118)
Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст./ Т. В. Саварин (стр.119-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)