Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (15)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Герасимчук, П. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М.В. Сучасні питання розвитку вищої медичної освіти та кадрового забезпечення галузі охорони здоров`я/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.5-11)
Громов О. В. Інтенсифікація навчального процесу студентів при вивченні тестових завдань під час практичних занять на клінічних базах/ О. В. Громов [та ін.] (стр.11-13)
Жмурський С.І. Моделювання при вивченні гемодинаміки у біофізиці/ ; ; ; ; ; ; ; ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах (стр.13-16)
Святенко Т.В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста/ Т. В. Святенко (стр.16-20)
Швед М.І. Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини/ М. І. Швед [и др.] (стр.21-24)
Климнюк С.І. Особливості викладання мікробіології у сучасних умовах/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.24-28)
Кравченко Н.С. Методичне забезпечення вивчення фтизіатрії в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Н. С. Кравченко [и др.] (стр.28-30)
Кашуба М.О. Особливості практично-орієнтованого викладання загальної гігієни англійською мовою у студентів-іноземців/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.30-31)
Прокоп І.А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови/ І. А. Прокоп, М. І. Бобак (стр.32-35)
Святенко Т.В. Забезпечення реалізації студентських ініціатив важлива складова реформування вітчизняної вищої школи (досвід Дніпропетровської державної медичної академії)/ Т. В. Святенко (стр.35-38)
Бугай Б.Г. Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішних хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.39-41)
Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВМ(Ф)НЗ України 15-16 травня 2008 р. м. Тернопіль (стр.43-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Громов О.В., Герасимчук П.Г., Коваленко М.О.
Назва : Інтенсифікація навчального процесу студентів при вивченні тестових завдань під час практичних занять на клінічних базах
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 2. - С. 11-13 (Шифр МУ7/2008/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Вороненко В.В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру/ В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін (стр.6-11)
Ковальчук Л.Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід'ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні/ Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький (стр.12-14)
Гребеник М.В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.15-19)
Унгурян Л.М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі/ Л. М. Унгурян, М. С. Образенко (стр.20-22)
Кліщ Г.І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.23-30)
Кушик М.Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів/ М. Л. Кушик (стр.31-34)
Паласюк Г.Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.35-39)
Скрипко В.Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю/ В. Д. Скрипко [и др.] (стр.40-41)
Абдуллаєв Р.Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики/ Р. Я. Абдуллаєв [и др.] (стр.42-43)
Акуліна О.О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти/ О. О. Акуліна (стр.44-46)
Бабов Є.Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ/ Є. Д. Бабов [и др.] (стр.47-48)
Бесполудіна Г.В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров'я/ Г. В. Бесполудіна [и др.] (стр.49-52)
Бородаєв І.Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ І. Є. Бородаєв, І. В. Шарапов (стр.53-54)
Воробйов Є.О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу/ Є. О. Воробйов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна (стр.55-58)
Григор'єва Т.Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії/ Т. Г. Григор'єва [и др.] (стр.59-61)
Грищенко О.В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти/ О. В. Грищенко [и др.] (стр.63-64)
Громов О.В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології/ О. В. Громов [и др.] (стр.65-66)
Грона Н.В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. В. Грона [и др.] (стр.67-69)
Гудз І.М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. М. Гудз [и др.] (стр.70-72)
Даценко І.Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія"/ І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко (стр.73-75)
Дубініна В.Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова (стр.76-78)
Думанський Ю.В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.79-81)
Каськова Л.Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання/ Л. Ф. Каськова [и др.] (стр.82-84)
Клименко Т.М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених"/ Т. М. Клименко [и др.] (стр.85-87)
Клименко Т.М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі/ Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк (стр.88-91)
Климнюк С.І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.92-94)
Коломієць В.В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи/ В. В. Коломієць [и др.] (стр.95-98)
Лобас В.М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі/ В. М. Лобас [и др.] (стр.99-101)
Лосєв О.О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті/ О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко (стр.102-104)
Машталір М.А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету/ М. А. Машталір [и др.] (стр.105-106)
Мітін Ю.В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.107-109)
Мітін Ю.В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.110-112)
Ніженковська І.В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. В. Ніженковська (стр.113-116)
Нікітіна О.О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець (стр.117-119)
Перцева Т.О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.120-122)
Рибіцька Л.Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології/ Л. Н. Рибіцька [и др.] (стр.123-124)
Родинський О.Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський [и др.] (стр.125-128)
Хоменко Л.О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.129-131)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Громов О.В., Герасимчук П.Г., Коваленко М.О.
Назва : Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 3. - С. 65-66 (Шифр МУ7/2011/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета “Основи раціонального харчування” на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу “Хірургія” студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний M-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. О. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [та ін.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мясоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мясоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни “Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-117)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko О. G. Managing “Traumatology and orthopedics” educational course for foreign students in bukovynian state medical university/ О. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational biological museum of medical biology department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, О. M. Yarema (стр.141-145)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Машейко І. В., Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Назва : Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 35-38 (Шифр МУ7/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іспит--ортопедична стоматологія
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)