Пошуковий запит: (<.>A=Гоженко, А.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.116-119
|
>2.
| Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.74-76
|
>3.
| Педанов Ю.Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 2.-С.105-106.
|
>4.
| Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін для навчання медичної сестри як можливий етап підготовки лікаря у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації в Україні й Болгарії/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.84-86.
|
>5.
| Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 1.-С.50-51
|
>6.
| Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 2.-С.89-91
|
>7.
| Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко // Медична освіта (Тернопіль), 2012,N № 4.-С.117-119
|
>8.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2014г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2011г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>10.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
|
|
|