Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (27)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Загричук, Г. Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 19
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М.В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О.П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л.Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І.С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В.Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В.П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном/ В. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів/ Є. Нейко [и др.] (стр.56-58)
Коломоєць М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір/ М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш (стр.58-61)
Васюк В.Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-64)
Полеся Т.П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В.В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С... технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. . Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Скородумова Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. Скородумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О.М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О.П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В.І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О.Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-90)
Годлевський Л. . Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І.Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О.Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С.Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І.Р., Марценюк В.П., Загричук Г.Я.
Назва : Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 27-30 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Вороненко Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.5-13.)
Мисула І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.14-16.)
Ващенко Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України/ Н. М. Ващенко (стр.17-18.)
Хурані І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці/ І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін (стр.19-23.)
Ковальчук О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.24-26.)
Голенко І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії/ І. О. Голенко [и др.] (стр.27-30.)
Соколова Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.31-33.)
Поляков А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] (стр.34-35.)
Гжегоцький М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ М. Р. Гжегоцький [и др.] (стр.36-38.)
Ремінецький Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду/ Б. Я. Ремінецький [и др.] (стр.38-39.)
Ємельяненко І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті/ І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко (стр.40-42.)
Воронцова Л. Л. Досвід використання комп'ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО/ Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов (стр.43-44.)
Паласюк Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів/ Г. Б. Паласюк [и др.] (стр.44-46.)
Попадинець Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін/ Г. О. Попадинець (стр.47-51.)
Шульгіна В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів/ В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.52-54.)
Шейко В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу/ В. Д. Шейко [и др.] (стр.54-56.)
Панченко М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1/ М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник (стр.57-60.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І.Р., Шульгай А.Г., Загричук Г.Я., Корда М. М. , Вадзюк С. Н. , Шульгай О. М.
Назва : Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 1. - С. 14-16. (Шифр МУ7/2009/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Митник З.М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров'я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришенець В.В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришенець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В.В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров'я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В.В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В.В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л.Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. горбачевського/ Л.Я Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р.Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О.П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І.С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л.Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В.Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю.В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В.М. П'ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В.П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В.М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальніст 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М.А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О.М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В.М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І.П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І.С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л.В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О.М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб'єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г.В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В.М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б.С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В.К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І.В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л.Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю.М. Болонський процес та шляхи покращання рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В.М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І.Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О.П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є.М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О.С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О.О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю.О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П.Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О.М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М.І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М.В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б.І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А.О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т.С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А.Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А.Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І.Р., Загричук Г.Я., Унольт Л.Б.
Назва : Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 2. - С. 123-127 (Шифр МУ7/2010/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2012р.,N 4
Цікаві статті :
Вороненко Ю.В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції)/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.6-17)
Крицький І.О. Запровадження кредитно-модульної системи у практику роботи медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький, П. В. Гощинський, Г. А. Крицька (стр.18-19)
Аністратенко Т.І. Аліментарна профілактика дистресу, як розділ дисципліни "Гігієна та екологія", у системі підготовки медичного психолога/ Т. І. Аністратенко (стр.20-23)
Бардов В.Г. Методологічні основи використання тестових завдань та місце і роль тестового контролю у структурі викладання нормативної дисципліни "Гігієна та екологія"/ В. Г. Бардов, І. В. Сергета, А. М. Гринзовський (стр.24-28)
Бженар І.Л. Викладання судової медицини для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ І. Л. Бженар (стр.29-31)
Бількевич Н.А. Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму/ Н. А. Бількевич (стр.32-35)
Грицан Л.Д. Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.36-40)
Жаріков М.Ю. Порівняльний аналіз результатів тестового контролю з анатомії людини студентами медичних факультетів 2 та 3 курсів в аспекті підготовки до іспиту Крок-1/ М. Ю. Жаріков, С. Б. Крамар, Д. І. Назарова (стр.41-43)
Загричук Г.Я. Концептуальні підходи щодо покращення якості підготовки фахівців/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк (стр.44-47)
Зарудна О.І. Роль викладача в організації навчального процесу за кредитно-модульною системою/ О. І. Зарудна (стр.48-49)
Йолтухівський М.В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження/ М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова (стр.50-52)
Калашнікова К.А. Проблеми формування практичних навичок на кафедрі пропедевтики педіатрії в умовах використання кредитно-модульної системи/ К. А. Калашнікова, О. О. Старець, Н. О. Нікітіна (стр.53-55)
Кирилів М.В. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Медична хімія"/ М. В. Кирилів (стр.56-58)
Кліщ І.М. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів стоматологічного факультету з дисципліни "Клінічна лабораторна діагностика"/ І. М. Кліщ, М. І. Марущак, І. Я. Криницька (стр.59-61)
Коноваленко С.О. Взаємозв'язок між психофізіологічними особливостями студентів та їх успішністю при дистанційній формі навчання/ С. О. Коноваленко, Р. М. Гнатюк, Л. В. Татарчук (стр.62-65)
Корнійчук О.П. Освітня технологія "Метод проектів": стан розробки в науково-методичній літературі/ О. П. Корнійчук, Л. М. Бурова (стр.66-69)
Коробко Д.Б. Виробнича практика з фармацевтичної хімії - необхідна складова підготовки майбутнього спеціаліста в галузі фармації/ Д. Б. Коробко, О. Б. Поляк (стр.70-72)
Косовська Т.М. Дистанційне навчання - нові можливості для професійного розвитку/ Т. М. Косовська (стр.73-77)
Коцюба Р.Б. Обгрунтування значення методики "Єдиного дня" для теоретичної та практичної підготовки студентів у вивченні іноземної професійної лексики/ Р. Б. Коцюба (стр.78-81)
Кочін І. В. Ключові питання викладання предмета "Медицина катастроф" у системі післядипломної підготовки лікарів/ І. В. Кочін, О. М. Акулова, П. І. Сидоренко (стр.82-84)
Лебедюк М.М. Питання формування мотивації до навчання та основ клінічного мислення у англомовних студентів медичного університету/ М. М. Лебедюк, І. В. Ашаніна (стр.85-86)
Левенець С.С. Медична етика і деонтологія: реалії і перспективи в роботі лікаря/ С. С. Левенець (стр.87-90)
Максимчук Л.Т. Організація навчального процесу викладання неврології студентам стоматологічного факультету/ Л. Т. Максимчук, О. О. Дорошенко, В. А. Гриб (стр.91-93)
Маслій С.М. Післядипломна освіта лікарів: сучасні стратегії лікування фібриляції предсердь/ С. М. Маслій (стр.94-97)
Мельничук І. М. Сфери і функції професійної діяльності лікарів в австралії/ І. М. Мельничук (стр.98-104)
Мерецька І.В. Сучасні аспектиорганізації викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ І. В. Мерецька (стр.105-107)
Нечитайло Ю.М. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі пропедевтики дитячих хвороб/ Ю. М. Нечитайло, О. Г. Буряк, Д. Ю. Нечитайло (стр.108-110)
Олійник Е. В. Сучасні проблеми підготовки лікарів на етапі післядипломної освіти/ Е. В. Олійник (стр.111-112)
Омельчук С.Т. Профілізація розділу "Гігієна дітей і підлітків" у викладанні дисципліни "Гігієна та єкологія" на медико-психологічному факультеті/ С. Т. Омельчук, Т. І. Аністратенко, Н. В. Велика (стр.113-116)
Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко (стр.117-119)
Потяженко М.М. Формування знань, умінь навичок з кардіології при підготовці лікарів-інтернів з фаху "Внутрішні хвороби"/ М. М. Потяженко [и др.] (стр.120-122)
Пришляк А. М. . Формування вмінь професійно -орієнтованого спілкування студентів-медиків/ А. М. Пришляк, В. І. Зевако, К. Л. Стефанишин (стр.123-125)
Рега Н.І. Проблеми та перспективи викладання паліативної допомоги на етапі підготовки магістрів медсестринства/ Н. І. Рега (стр.126-129)
Руда О.Ю. Оптимізація засобів навчання, контролю та самоконтролю рівня засвоєння знань студентів-медиків/ О. Ю. Руда, О. В. Костильов (стр.130-131)
Сидоренко О.Л. Особливості дистанційного викладання дисципліни "Невідкладні стани" для студентів-медсестер на кафедрі невідкладної та експериментальної медичної допомоги ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського/ О. Л. Сидоренко (стр.132-134)
Січкоріз О.Є. Впровадження основ преконцепційного здоров'я у систему післядипломної підготовки лікарів/ О. Є. Січкоріз (стр.135-137)
Табалюк Т.А. Досвід викладання офтальмології англомовним студентам за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.138-140)
Хомазюк Т.А. Дистанційна додипломна медична освіта: міфи чи реальність? Завдання та перспективи/ Т. А. Хомазюк, В. І. Гриценко, Ю. П. Люлька (стр.141-143)
Швидкий О.В. Використання інформаційних технологій у навчальному процесі та створення електронного підручника/ О. В. Швидкий, О. А. Хадикіна, В. С. Малиновська (стр.144-147)
Шевченко О.А. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ О. А. Шевченко, Н. І. Рублевська, Ю. С. Краматьова (стр.148-150)
Шкробот С.І. Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі/ С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва (стр.151-153)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Мисуля І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету/ І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда (стр.5-7)
Загричук Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула (стр.8-11)
Думанський Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович (стр.12-15)
Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/ В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська (стр.16-20)
Василик В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста/ В. С. Василик, О. М. Крекотень (стр.21-23)
Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/ В. А. Гриб (стр.24-27)
Марущак М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки/ М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька (стр.28-30)
Карпенко Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/ Ю. І. Карпенко [и др.] (стр.31-34)
Кузняк Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології/ Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький (стр.35-36)
Марков А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО/ А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко (стр.37-39)
Муц Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи/ Л. Б. Муц (стр.40-42)
Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ/ С. Л. Стефанко (стр.43-44)
Куровська В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко (стр.48-50)
Гусакова І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти/ І. В. Гусакова (стр.51-54)
Нікіфорова Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій/ Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко (стр.55-58)
Кузняк Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія"/ Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин (стр.59-60)
Кривецький В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича/ В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук (стр.61-63)
Личковський Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/ Е. І. Личковський [и др.] (стр.64-66)
Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/ Н. І. Гаїна, Т. В. Процак (стр.67-68)
Бурова Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів/ Л. М. Бурова (стр.69-71)
Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/ К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко (стр.72-74)
Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ В. Є. Городецький (стр.75-76)
Кравчук Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний (стр.77-80)
Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/ Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк (стр.81-82)
Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/ К. В. Аймедов (стр.83-84)
Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ О. В. Тригубчак (стр.85-87)
Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/ І. Д. Байдалка (стр.88-90)
Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. Л. Сидоренко (стр.91-94)
Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я/ Н. І. Ярема (стр.95-97)
Чурпій К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога/ К. Л. Чурпій (стр.98-99)
Іоффе О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.100-102)
Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/ К. Л. Чурпій (стр.103-104)
Федонюк Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу/ Л. Я. Федонюк [и др.] (стр.105-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загричук Г. Я., Марценюк В. П., Мисула І. Р.
Назва : Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 8-11 (Шифр МУ7/2013/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Пам'яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука (стр.6-7)
Андреев І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі/ І. А. Андреев (стр.8-10)
Анісімов В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні/ В. Ю. Анісімов [и др.] (стр.11-13)
Боярчук О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів/ О. Р. Боярчук [и др.] (стр.14-17)
Вдовиченко Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості/ Ю. П. Вдовиченко [и др.] (стр.18-20)
Верещагіна Н. Я. Проведення об'єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів/ Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема (стр.21-23)
Волощук Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк (стр.24-26)
Галюк В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії/ В. М. Галюк (стр.27-29)
Герасимчук М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної/ М. Р. Герасимчук (стр.30-33)
Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/ І. С. Головчак (стр.34-36)
Грозав А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі/ А. М. Грозав, О. О. Перепелиця (стр.37-40)
Губіна Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи/ Н. В. Губіна (стр.41-43)
Дзига С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського/ С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош (стр.44-45)
Дубініна В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.46-49)
Іващук О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі/ О. І. Іващук [и др.] (стр.50-51)
Кишкан І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія"/ І. Г. Кишкан (стр.52-55)
Кліщ Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.56-59)
Костюк І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти/ І. Р. Костюк (стр.60-62)
Кравець Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу імасеі в курсі вивчення медичної інформатики/ Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук (стр.63-67)
Кравчук Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP./ Л. В. Кравчук [и др.] (стр.68-73)
Кульчицький В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття)/ В. Й. Кульчицький (стр.74-78)
Кущ О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"/ О. Г. Кущ (стр.79-81)
Литвинова О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі/ О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв (стр.82-84)
Манащук Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи/ Н. В. Манащук (стр.85-86)
Махобей К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro/ Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький (стр.87-91)
Мерецький В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології/ В. М. Мерецький (стр.92-94)
Молодовець О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту/ О. Б. Молодовець (стр.95-98)
Оринчак М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять/ М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк (стр.99-100)
Палійчук І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі/ І. В. Палійчук (стр.101-103)
Платонова О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін/ О. М. Платонова (стр.104-106)
Романова Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів/ Ю. Г. Романова [и др.] (стр.107-111)
Сон А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов (стр.112-114)
Фальфушинська Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.115-117)
Федяк І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів/ І. О. Федяк (стр.118-121)
Філіпець Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін/ Н. Д. Філіпець [и др.] (стр.122-123)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.124-127)
Холодкова О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини/ О. Л. Холодкова [и др.] (стр.128-131)
Чорній Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Н. В. Чорній (стр.132-134)
Шлімкевич І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах/ І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук (стр.135-138)
Якименко О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери/ О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков (стр.139-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Волкова Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці/ Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька (стр.5-8)
Господарський І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі/ І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда (стр.9-14)
Деніна Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини/ Р. В. Деніна (стр.15-18)
Зарічна Т. П. . Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті/ Т. П. Зарічна (стр.19-21)
Зозуляк Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. В. Зозуляк (стр.22-23)
Івануса І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид (стр.24-26)
Калинюк Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету/ Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький (стр.27-29)
Карпінець І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу/ І. М. Карпінець (стр.30-33)
Кишкан І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти/ І. Г. Кишкан, І. І. Заморський (стр.34-36)
Кіт З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення/ З. М. Кіт, А. Р. Вергун (стр.37-40)
Мельничук Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування/ Г. М. Мельничук [и др.] (стр.41-43)
Мергель Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель (стр.44-47)
Муратова Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.48-50)
Сирцов В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.51-53)
Степанов Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.54-57)
Тертишний С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами/ С. І. Тертишний (стр.58-59)
Фальфушинська Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.60-63)
Шолойко Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації”/ Н. В. Шолойко (стр.64-67)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам/ В. В. Шухтін, В. І. Хрущ (стр.68-69)
Ястремська С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві/ С. О. Ястремська (стр.70-73)
Ящук О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації/ О. В. Ящук (стр.74-76)
Vorona I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors/ I. I. Vorona (стр.77-79)
Боярська Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів/ Л. М. Боярська [и др.] (стр.80-82)
Вакалюк І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина”/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.83-86)
Грицай Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою/ Г. В. Грицай (стр.87-89)
Залізняк М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. С. Залізняк (стр.90-92)
Кузняк Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія”/ Н. Б. Кузняк [и др.] (стр.93-95)
Мисула І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.96-98)
Мищенко І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів/ І. А. Мищенко (стр.99-101)
Ніженковська І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова (стр.102-105)
Олещук О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією/ О. М. Олещук [и др.] (стр.106-108)
Перцева Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.109-111)
Чолак І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів/ І. С. Чолак (стр.112-114)
Кравчук Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР./ Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка (стр.115-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/ Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан (стр.5-7)
Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська (стр.8-11)
Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін (стр.12-16)
Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.17-20)
Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/ О. В. Солодовник (стр.21-25)
Чоп’як В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/ В. В. Чоп’як [та ін.] (стр.26-28)
Шухтін В. В. Реформування вищої освіти в Україні/ В. В. Шухтін [та ін.] (стр.29-34)
Бєленічев І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.35-37)
Бугай Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [та ін.] (стр.38-43)
Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/ А. Я. Велика, О. О. Перепелиця (стр.44-47)
Волощук Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.48-51)
Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/ В. В. Добровольський (стр.52-55)
Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/ Г. Я. Загричук, А. Є. Демид (стр.56-61)
Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/ С. В. Канівець, О. Є. Денисик (стр.62-66)
Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/ О. В. Кривошей (стр.67-70)
Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/ М. О. Левків (стр.71-74)
Прилипко Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/ Н. А. Прилипко [та ін.] (стр.75-77)
Родіонова В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/ В. В. Родіонова [та ін.] (стр.78-81)
Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/ А. В. Семенець, С. Б. Чеканов (стр.82-89)
Спіріна І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.90-92)
Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.93-98)
Суховолець І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців/ І. О. Суховолець (стр.99-101)
Хобзей М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату/ М. К. Хобзей, А. Р. Вергун (стр.102-105)
Шишка І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря)/ І. В. Шишка, А. В. Кудієвський (стр.106-109)
Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/ М. Ю. Колесник, І. С. Качан (стр.110-113)
Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/ Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова (стр.114-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загричук Г. Я., Демид А. Є.
Назва : Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії
Паралельн. назви :Arranging of the practical training in organic chemistry for students-pharmacists
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 56-61 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: У статті розглянуто організацію практичної підготовки студентів фармацевтичного факультету в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” при вивченні органічної хімії. Звернуто увагу на формування загальних компетентностей, зокрема: здатності застосовувати практичні знання у критичних ситуаціях, здатності до адаптації та дій у новій ситуації і здатності до абстрактного мислення, здатності проводити дослідження на сучасному науковому рівні, аналізу та синтезу, вчитися й бути сучасно навченим
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/ О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович (стр.5-8)
Ілащук Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб/ Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець (стр.9-11)
Клименко Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.12-18)
Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/ І. О. Козлова, С. В. Федоров (стр.19-23)
Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/ Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра (стр.24-27)
Корда М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/ М. М. Корда [та ін.] (стр.28-32)
Крицька Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/ Г. А. Крицька [та ін.] (стр.33-36)
Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/ А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій (стр.37-40)
Литвиненко Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні/ Н. В. Литвиненко [та ін.] (стр.41-45)
Марущак М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.46-49)
Михальчук А. М. . Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки/ А. М. Михальчук [та ін.] (стр.50-54)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів/ Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний (стр.55-59)
Потапов В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.60-63)
Рублевська Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.64-67)
Симчич Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти/ Х. С. Симчич, С. В. Федоров (стр.68-71)
Слабкий Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами/ Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський (стр.72-74)
Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/ М. М. Сулейман (стр.75-78)
Хвисюк О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.79-82)
Шостакович-Корецька Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.83-88)
Fedchyshyn N. O. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina (стр.89-95)
Артьоменко В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів/ В. В. Артьоменко, В. М. Носенко (стр.96-98)
Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.99-101)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.102-106)
Гнатишина Л. Л. . Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/ Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець (стр.107-110)
Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер/ І. Я. Господарський (стр.111-116)
Громова А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології/ А. М. Громова [та ін.] (стр.117-119)
Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/ А. А. Гудима (стр.120-123)
Йолтухівський М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.] (стр.124-129)
Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/ Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко (стр.130-133)
Середюк В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу/ В. Н. Середюк (стр.134-147)
Шульгай А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів/ А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук (стр.148-152)
Klishch H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education/ H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina (стр.153-157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крицька Г. А., Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Назва : Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін
Паралельн. назви :Prospects and difficulties of the effective innovative technologies use for providing medical students professional training during clinical disciplines study
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 33-36 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Анотація: Висвітлено питання перспектив та труднощів ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін. Інтенсифікація інформаційних процесів вимагає розробки нової моделі освіти, що здатна забезпечити безперервний розвиток особистості, прагнення до професійності та самовдосконалення. Процес входження людства в нове інформаційне суспільство визначає й нові вимоги в системі освіти. Нагальною потребою є реалізація функціонування єдиного інформаційного простору і розробка навчально-методичного забезпечення, що висуває на перший план першочергове вирішення ефективної інтеграції комп’ютерних та традиційних засобів інформаційного забезпечення. Використання інноваційних технологій у навчальному процесі відкриває не тільки різнопланові можливості, але й дозволяє враховувати індивідуальні інтелектуальні та фізичні можливості студентів, стимулювати їх наукові дослідження і застосовувати їх на практиці навчального процесу професійної підготовки лікарів. Висновки. Ефективність використання інноваційних технологій на практичних кафедрах залежить від активного застосування нових методів і підходів в освітній діяльності, які не тільки б розвивали професійні навички студентів-медиків, а й мотивували до саморозвитку. Основні функції організаційно-методичної роботи ВНЗ повинні бути спрямовані на формування компетентного викладача, який повинен бути творчою особистістю, організатором пізнавальної діяльності студентів, та розробляти і впроваджувати інноваційні педагогічні технології в навчальний процес
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Η. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Назва : Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії
Паралельн. назви :Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 56-64 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість--компетентнісний--підхід--матрикули--практичні--навички--симуляційне--навчання--автономія--зво
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/ І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова (стр.5-9)
Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/ А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч (стр.10-15)
Гетмaнюк І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/ І. Б. Гетмaнюк [та ін.] (стр.16-19)
Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва (стр.20-26)
Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/ Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема (стр.27-31)
Корда М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ М. М. Корда [та ін.] (стр.32-37)
Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/ Л. М. Лиха, І. Я. Господарський (стр.38-42)
Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/ І. М. Мельничук (стр.43-46)
Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/ М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук (стр.47-51)
Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/ О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова (стр.52-56)
Теренда Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.57-60)
Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students/ V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko (стр.61-67)
Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/ Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич (стр.68-72)
Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/ А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак (стр.73-75)
Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах (стр.76-79)
Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник (стр.80-84)
Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/ H. Ya. Kitura, I. I. Vorona (стр.85-90)
Марченкова Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"/ Н. О. Марченкова [та ін.] (стр.91-95)
Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/ Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон (стр.96-99)
Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.100-104)
Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.105-109)
Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/ В. М. Василюк (стр.110-115)
Вергун А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/ А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак (стр.116-122)
Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/ М. І. Руденко (стр.123-128)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михалків М. М., Івануса І. Б., Загричук Г. Я.
Назва : Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі
Паралельн. назви :Analytical chemistry in pharmaceutical education of Ukraine and Poland
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 47-51 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географіч. рубрики: Польща
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)