Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (11)Періодичні видання (176)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Зозуля, І. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.
Шифр: МУ7/2018/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 2
Зміст:
Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)17-18 травня 2018 року, м. Тернопіль. - С.5-130
Булах, І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга. - С.6-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Булах, І. Є. Поспішаємо розумно / І. Є. Булах. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, І. В. Навчально-методичне забезпечення навчального процесу - обов’язкова вимога провадження освітньої діяльності у закладах вищої освіти / І. В. Мельник, М. О. Поліщук, Т. І. Фаріон. - С.18-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексіна, Н. О. Медична освіта: відповіді на виклики сучасності / Н. О. Олексіна, О. П. Волосовець, Ю. С. П’ятницький. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Філософія симуляційного навчання в медицині / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гудима А. А., Шульгай А. Г., Запорожан С. Й.
Вороненко, Ю. В. Забезпечення якості у системі безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я / Ю. В. Вороненко, О. К. Толстанов, В. В. Краснов. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, Т. М. Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Колоскова О. К., Марусик У. І.
Мороз, В. М. Реалізація Європейських стандартів вищої освіти у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [та ін.]. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Полеся Т. Л., Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Заїка С. В.
Зіменковський, Б. С. Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Солонинко І. І., Радченко О. М., Стрільчук Л. М.
Рожко, М. М. Сучасні підходи до формування високопрофесійного викладача в Івано-Франківському національному медичному університеті / М. М. Рожко [та ін.]. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О., Луцак С. М., Дзвонковська В. В., Сенчій В. М.
Колесник, Ю. М. Досвід впровадження онлайн-технологій у систему підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.69-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Ждан, В. М. Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік / В. М. Ждан [та ін.]. - С.74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Дворник В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Перцева, Т. О. Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шпонька І. С., Гудар’ян О. О., Фастовець О. О.
Іоффе, І. В. Особливості процесу організації підготовки офіцерів медичної служби запасу у державному закладі “Луганський державний медичний університет” / І. В. Іоффе [та ін.]. - С.86-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Смірнов С. М., Скляр С. І., Кузьміченко І. О., Асеева О. А.
Запорожан, В. М. Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету / В. М. Запорожан [та ін.]. - С.89-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ульянов В. О., Тарабрін О. О., Суслов О. С., Сажин Д. С.
Никоненко, О. С. Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в післядипломному навчанні лікарів: психолого-педагогічні аспекти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Гиря М. П., Соболева І. А., Вороньжев І. О., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Касьянова О. М., Жеребкін В. В.
Поканевич, О. В. Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання / О. В. Поканевич [та ін.]. - С.102-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івнєв Б. Б., Середа П. І., Талько В. І., Оверченко І. А., Керечанин І. В., Ковальчук Н. В.
Волосовець, О. П. Перспективи запровадження лікарської резидентури у педіатрії / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.105-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Мозирська О. В., Ємець О. В.
Волосовець, Т. М. Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів / Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грузєва, Т. С. Питання комунікативних компетенцій у підготовці фахівців громадського здоров’я / Т. С. Грузєва [та ін.]. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвинова Л. О., Гречишкіна Н. В., Донік О. М., Іншакова Г. В.
Зозуля, І. С. Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів / І. С. Зозуля [та ін.]. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець А. О., Зозуля А. І. , Боброва В. І.
Кліщ, І. М. Досвід підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами у державному вищому навчальному закладі “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства Охорони Здоров’я України” / І. М. Кліщ, Н. Я. Потіха, О. С. Ковалик. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Інтеграція дистанційної форми в навчальний процес на післядипломному етапі підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту “Крок-3. Стоматологія”: реалії та перспективи / О. Є. Січкоріз [та ін.]. - С.125-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пупін Т. І. , Мінько Л. Ю., Колач Т. С.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Сучасні аспекти викладання курсу неврології лікарям-інтернам на кафедрі медицини невідкладних станів [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / І. С. Зозуля [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
клініко-педагогічна практика
Дод.точки доступу:
Зозуля, І. С.
Волосовець, А. О.
Зозуля, А. І.
Боброва, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2022/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1 . - 167.46, р.
Зміст:
Вихрущ, А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Зозуля І. С., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Бойко А. В.
Дубина, С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання / С. О. Дубина [та ін.]. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Іванченко, О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна. - С.23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кучин, Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар. - С.30-37. - Библиогр. в конце ст.
Маврутенков, В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Починок Т. В., Логінова І. О., Шевцова Т. І., Слюсар Н. А., Корх Л. М.
Олійник, Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування / Н. Я. Олійник. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Тишковець, М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти / М. П. Тишковець. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna. - С.61-67. - Библиогр. в конце ст.
Бойчук, А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.74-80. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Марущак, М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів / М. І. Марущак, М. Ю. Синенко. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Проніна, О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Bilavych, І. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia / І. V. Bilavych [та ін.]. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bilavych H. V., Savchuk B. P., Klishch H. I.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів [Текст] = Implementation of master-classes in the educational process of the department of emergency medicine / А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
викладання -- оптимізація
Анотація: Розробка нових інформальних варіантів навчання із залученням сучасних цифрових, навчальних та симуляційних технологій є актуальним і важливим питанням у вищій медичній освіті. Метою даного дослідження було розробити та дослідити ефективність імплементації нових інформальних варіантів навчання медичних працівників та студентів у педагогічну практику на кафедрі медицини невідкладних станів. Кафедральні співробітники розробили нові навчальні програми, які включають цілий ряд майстер-класів із різних напрямків медицини невідкладних станів. Аналіз ефективності імплементації нової форми викладання показав, що слухачі надають перевагу майстер-класам у своїй навчальній діяльності, оскільки останні мають чітку практичну спрямованість і дають реальні знання для надання медичної допомоги у реальних умовах та невідкладних ситуаціях. Використання нових інформальних варіантів викладання навчального матеріалу із залученням сучасних інформаційних технологій, симуляційних елементів і манекенів та професіональних викладачів з реальним клінічним досвідом дозволить значно підвищити рівень підготовки студентів та слухачів у медичних закладах вищої освіти і забезпечити високу якість надання медичної допомоги населенню
Development of new informal educational methods with involvement of modern digital, educational and simulation technologies is a very important issue in higher medical education. The purpose of this study was to develop and investigate the effectiveness of the implementation of new informal educational methods for training of health professionals and students in the Department of Emergency Medicine. The staff of the department has developed a number of master classes in various areas of emergency medicine. Analysis of the effectiveness of the implementation of the new forms of education showed that students prefer master classes in their educational activities because they have a clear practical orientation and provide real knowledge about providing of medical care in case of real conditions and emergencies. The use of new informal educational options involving modern informational technology, simulations, mannequins and professional teachers with real clinical experience could significantly increase the level of training of students and trainees in medical universities and ensure the high qualityof medical care in future
Дод.точки доступу:
Волосовець, А. О.
Зозуля, І. С.
Іващенко, О. В.
Вербицький, І. В.
Крамарева, О. Г.
Бойко, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)